Curry Corner

Lange Kerkstraat 27A 3111 NN Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Curry Corner

Genieten bij Café india Curry & Grill

In het hart van Schiedam kun je terecht voor de lekkerste Indiase gerechten. De fijne sfeer zorgt ervoor dat je rustig en intiem kunt eten. Het personeel is vriendelijk en zeer gastvrij. Geniet van Indiase specialiteiten die op de gevarieerde kaart te vinden zijn. Je zult zeker niet teleurgesteld zijn!

Meer informatie over restaurant Curry Corner

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

6,7

Jouw recensie over het restaurant Curry Corner

Rick C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk authentiek eten. Gunstige prijzen, goede bediening.
Minpuntje is dat er geen keuze mogelijk is uit diverse theesmaken. Men heeft alleen zwarte thee. Jammer. Voor de rest een aanrader.
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Fantastisch lekker eten! Geen sjieke bedoening, maar gewoon écht lekker (én veel!) eten. Gastheer en zijn dochter (?) zijn supervriendelijk en zorgen dat het je aan niets ontbreekt.
Carolijn O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De kwaliteit van het eten was prima .
De service was vriendelijk en behulpzaam.
De Korma (lam) was uitmuntend van smaak ....
Ook het toetje Jamun-e-Gul was zeer apart en lekker ..(nog nooit gegeten trouwens)
Ja ,we gaan beslist nog een keer als we in Schiedam zijn
E.S. W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Er is meer aandacht aan besteed dan vorige keren. Zou iedereen willen adviseren om hier een keer te gaan eten.
M.K. S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Uitleg over wat bij de AH aanbieding hoorde was niet duidelijk. De serveerster wist vaak geen antwoord op onze vragen. Kraanwater werd niet geserveerd, helaas.
Olga1964 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Na een aantal eerdere teleurstellende ervaringen met de Curry Corner hebben wij het door de Albert Hein restaurantactie toch weer geprobeerd.
Het eten viel dit keer een beetje tegen. Dat was de vorige keren wel een aantal keer veel beter geweest. Het eten was pittiger dan dat we daar gewend waren en het was niet echt warm. Alleen de garlic naan was heerlijk.
Ze schenken daar nogal kleine glaasjes wijn, dus wij hebben nu maar besloten meteen een fles te bestellen.
Dit keer was wel de bediening uitzonderlijk goed.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gisteren hebben we bij de Curry Corner gegeten met de bon van de AH-restaurantactie. Het was zeker voor herhaling vatbaar!

Het eten was heerlijk, de porties waren groot genoeg, het tempo was goed en het personeel was vriendelijk.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ons bezoek aan Curry Corner is uitgelopen op een terleurstelling. We hadden gereserveerd om 18uur en toen ik en mijn partner arriveerde waren enkele tafeljes al bezet.
Als voorgerecht namen we mixed voorgerecht voor 1 persoon om samen te delen. Stukjes kip, Gefrituurde aardappelen , Lamb kebab en Vegetarische Samosa met aardappel. Niets mis mee maar wel heel erg veel bijelkaar. Later meer.
Als hoofdgerecht namen we de Tandoori Chicken en de Lamb Tikka. Daarnaast nog een bijgerecht en een mandje Nan.
De (forse) Kip drumsticks (2 stuks) waren koud en nog rauw van binnen. Toen we dit ondekte hebben we die links laten liggen en binnen de kortste tijd liep bloedkleurig vocht uit de poot. Daarnaast was het vlees aan de buitenkant dan wel gaar maar erg droog. Niet echt een plezier. Ook de Kipkarbonade (2stuks) was droog maar gelukkig wel gaar. Dit gerecht moet in een oven worden gemaakt. Daardoor zou het een knapperig korstje moeten krijgen. Ons gerecht was echter zacht aan de buitenkant. Jammer gemiste kans.
De Lamb was wel gaar maar ook droog en helaas ook zonder knapperig korstje. We waren er tevens van overtuigd dat het hier niet alleen Lamsvlees betrof maar dat er ook stukken Varkenshaas tussen zaten.
We lieten van beide gerechten de helft staan omdat we vol zaten. Voor ons leek de bestelling niet overdadig maar dit bleek achteraf (voor ons) veel te groot te zijn ondanks dat we beide stevige eters zijn. Toch zonde als er zoveel voedsel wordt verspilt. Kwantiteit boven Kwaliteit?
Wij adviseren dit restaurant dan ook om de porties kleiner te maken maar dan wel meer aandacht te besteden aan de bereiding van de gerechten. Rauw vlees serveren in een restaurant is een doodzonde en door de snelheid waarin de gerechten werden geserveerd zouden we bijna gaan denken dat de magnetron een belangrijke plaats inneemt in deze keuken.
Hadden we gewoon pech dat dit ons overkwam? Je zou het wel gaan denken als je de lovende recenties van de vorige klanten leest op bv Iens, Thuisbezorg.nl of Tripadvisor. In ieder geval zijn zij ons als klant kwijt. Helaas.
Bernadine M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was lekker, alleen zo jammer dat de bediening zo onverschillig en chagrijnig was. Het eten werd op tafel gegooid, zonder te zeggen wat wat was, bij het weghalen van de borden werd niet gevraagd of het had gesmaakt. Het zijn van die kleine details die de sfeer goed maken of niet. Dus wil je goed eten en maakt de sfeer niet uit, dan kan je hier prima gaan eten. Vind je sfeer wel belangrijk, zoek dan een ander restaurant.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bij binnenkomst hoorde we al klachten van de al zittende gasten over lange wachttijd. Zelfs gasten liepen zonder te betalen weg, zodat medewerker er achteraan ging. Ze waren niet op de hoogte van mijn reservering via AH restaurantactie- iens. We moesten 5 minuten wachten voor de tafel gereed was. Gelijk alles maar besteld na onze ervaringen bij binnenkomst. Moet zeggen dat het bij ons een redelijke wachttijd was.
Het eten vonden we niet bijzonder genoeg.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Zowel ik als mijn vrouw vonden het eten heerlijk, ze durven hier gelukkig ook echt pittige gerechten op het menu te zetten. Het eten was precies genoeg voor ons beiden (en wij houden wel van een beetje extra). de service was vriendelijk.
toosje1 M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De Aloo Chicken Curry en de Chicken Tikka Achari waren heerlijk. Met daarbij natuurlijk overheerlijk knoflook naanbrood. De Indian Mango ice creams als nagerecht waren ook heerlijk maar wat klein. De service en vriendelijkheid van het personeel was top en super snel. Echt een aanrader.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Hier gaan we zeker met de vrienden nog een keertje eten.
dit is kort maar krachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Er is ook genoeg keus voor vegetariërs. Alles met verse ingrediënten bereid. en ook nog vooor een leuke prijs. We komen zeker terug.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten voor een kleine prijs. Je krijgt grote porties met lekkere bijgerechten. Informele bediening, maar heel vriendelijke.
Loes M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Al vaker ben ik met vrienden bij Curry Corner wezen eten. Het is iedere keer weer een feest om er binnen te komen. Je wordt er begroet alsof je familie bent die lang weg is geweest. Men is erg behulpzaam bij de keuze uit de menukaart. Het eten is wel pittig, maar de curry smaak niet overheersend. En de mango-ijs smaakt zeker naar meer. De porties zijn groot. Als je dat wilt mag je wat er van over is mee naar huis nemen, om er later nog een keer van te genieten.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vriendelijke bediening.voortreffelijke keuken en aangename sfeer. Veel keuze uit gerechten,voor ieder wat wils.
Zeker een aanrader.
Geoffrey D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Sfeervol restaurant dat goed bereikbaar is met een parkeergarage om de hoek. Na een drankje geserveerd te hebben gekregen, was de wachttijd totdat we eten konden bestellen wel iets te lang (25 min). Maar voor de rest was het eten SUPER lekker! Een aanrader dus.
a.botkok .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Aanrader. Wij waren niet zo bekend met de Indiase keuken en het is de moeite waard deze eens te proberen. Keurig ingerichte zaak, zeer vriendelijke ontvangst, passende achtergrondmuziek. Wij hebben aan het raam gezeten. Dubbele beglazng en geen hinder van buiten. We mochten alles kiezen van de kaart. Het lamsgehakt vonden wij erg pittig. De soep en het naan brood heel lekker. Het lamsvkees in een saus met saffraan, yoghurt en kokos ... overheerlijk!! Ruime porties en alles bleef goed op temperatuur op de rechauds. Wij hadden geen trek meer in een dessert. Dus beiden een kop koffie besteld ... prima qua smaak en temperatuur. Wij waren aangenaam verrast toen wij de rekening kregen. Mooie afsluiting van een leuke dag 'Schiedam'.
WoB .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met een gezelschap van 8 personen. Via de dinerbonnen van de AH. Lekkere diverse smaken en van alles was er ruim voldoende. We kregen het niet op.