Curry Corner

Lange Kerkstraat 27A 3111 NN Schiedam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Curry Corner

Genieten bij Café india Curry & Grill

In het hart van Schiedam kun je terecht voor de lekkerste Indiase gerechten. De fijne sfeer zorgt ervoor dat je rustig en intiem kunt eten. Het personeel is vriendelijk en zeer gastvrij. Geniet van Indiase specialiteiten die op de gevarieerde kaart te vinden zijn. Je zult zeker niet teleurgesteld zijn!

Meer informatie over restaurant Curry Corner

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

6,8

Jouw recensie over het restaurant Curry Corner

Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heel vriendelijke bediening. We kregen advies over de menukaart. Er kwamen meer klanten dan verwacht, en met een zieke collega werd de wachttijd wel wat lang. 1 gastvrouw voor 20 klanten is krap. Maar alles ging heel rustig door, en we hebben lekker gegeten.
R.A. D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker gegeten.p Heerlijk eigengemaakt mangoijs. Een aanrader.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Goed eten en een vriendelijke bediening.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten! De lam en kip was lekker mals en de gerechten heerlijk gekruid en meer dan genoeg voor grote eters!Voor ons een aanrader!
Michelle M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Minder waardering van de klanten en duur voor weinig eten helaas
Famheuchemer H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten.!
Jammer het mango ijs was gekristaliseerd, maar kregen zonder probleem n andere maak en die was heerlijk.!
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Wij werden aangenaam verrast door zowel de smaak als de grootte van de porties. Hoewel het net iets langer dan normaal duurde voor het eten geserveerd werd is wel te proeven dat alles vers gemaakt wordt. Zodra je aan het eten bent is de wachttijd vergeven. Het vlees is heerlijk mals en lekker gekruid. Gerechten werden goed warm geserveerd. Wij hadden geboekt omdat er 50% korting werd geboden via Iens maar volgende keer zijn we bereid om het normale bedrag te betalen. Ik ben zelf 2 meter en zit zelden vol maar omdat de porties zo groot waren kan ik er een dag later nogmaals van genieten. Wat ons betreft een aanrader!
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Hier voor de 2e x gegeten, wat was het weer een feest. Een ware smaaksensatie.
Als voorgerecht hadden we een mix van verschillende gerechtjes, heerlijk.
De curry korma en de boter curry waren top.
De biryani met kip is de beste die ik ooit gegeten heb.
Hier komen we zeker terug. ????
Bettina K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Niet 1 keer maar 2 keer haren gevonden in het eten, mooi gekruld ook... Vervolgens niet eens 1 keer excuses aangeboden en de volle rekening gekregen. Slechtste zaak ooit!!
Antonie D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Gezellige sfeer en een vlotte bediening. Het eten is goed gekruid en lekker. Zonder meer een aanrader! Ontspannen genieten.
Rick C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk authentiek eten. Gunstige prijzen, goede bediening.
Minpuntje is dat er geen keuze mogelijk is uit diverse theesmaken. Men heeft alleen zwarte thee. Jammer. Voor de rest een aanrader.
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Fantastisch lekker eten! Geen sjieke bedoening, maar gewoon écht lekker (én veel!) eten. Gastheer en zijn dochter (?) zijn supervriendelijk en zorgen dat het je aan niets ontbreekt.
carolijn O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De kwaliteit van het eten was prima .
De service was vriendelijk en behulpzaam.
De Korma (lam) was uitmuntend van smaak ....
Ook het toetje Jamun-e-Gul was zeer apart en lekker ..(nog nooit gegeten trouwens)
Ja ,we gaan beslist nog een keer als we in Schiedam zijn
E.S. W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Er is meer aandacht aan besteed dan vorige keren. Zou iedereen willen adviseren om hier een keer te gaan eten.
M.K. S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Uitleg over wat bij de AH aanbieding hoorde was niet duidelijk. De serveerster wist vaak geen antwoord op onze vragen. Kraanwater werd niet geserveerd, helaas.
Olga D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Na een aantal eerdere teleurstellende ervaringen met de Curry Corner hebben wij het door de Albert Hein restaurantactie toch weer geprobeerd.
Het eten viel dit keer een beetje tegen. Dat was de vorige keren wel een aantal keer veel beter geweest. Het eten was pittiger dan dat we daar gewend waren en het was niet echt warm. Alleen de garlic naan was heerlijk.
Ze schenken daar nogal kleine glaasjes wijn, dus wij hebben nu maar besloten meteen een fles te bestellen.
Dit keer was wel de bediening uitzonderlijk goed.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gisteren hebben we bij de Curry Corner gegeten met de bon van de AH-restaurantactie. Het was zeker voor herhaling vatbaar!

Het eten was heerlijk, de porties waren groot genoeg, het tempo was goed en het personeel was vriendelijk.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ons bezoek aan Curry Corner is uitgelopen op een terleurstelling. We hadden gereserveerd om 18uur en toen ik en mijn partner arriveerde waren enkele tafeljes al bezet.
Als voorgerecht namen we mixed voorgerecht voor 1 persoon om samen te delen. Stukjes kip, Gefrituurde aardappelen , Lamb kebab en Vegetarische Samosa met aardappel. Niets mis mee maar wel heel erg veel bijelkaar. Later meer.
Als hoofdgerecht namen we de Tandoori Chicken en de Lamb Tikka. Daarnaast nog een bijgerecht en een mandje Nan.
De (forse) Kip drumsticks (2 stuks) waren koud en nog rauw van binnen. Toen we dit ondekte hebben we die links laten liggen en binnen de kortste tijd liep bloedkleurig vocht uit de poot. Daarnaast was het vlees aan de buitenkant dan wel gaar maar erg droog. Niet echt een plezier. Ook de Kipkarbonade (2stuks) was droog maar gelukkig wel gaar. Dit gerecht moet in een oven worden gemaakt. Daardoor zou het een knapperig korstje moeten krijgen. Ons gerecht was echter zacht aan de buitenkant. Jammer gemiste kans.
De Lamb was wel gaar maar ook droog en helaas ook zonder knapperig korstje. We waren er tevens van overtuigd dat het hier niet alleen Lamsvlees betrof maar dat er ook stukken Varkenshaas tussen zaten.
We lieten van beide gerechten de helft staan omdat we vol zaten. Voor ons leek de bestelling niet overdadig maar dit bleek achteraf (voor ons) veel te groot te zijn ondanks dat we beide stevige eters zijn. Toch zonde als er zoveel voedsel wordt verspilt. Kwantiteit boven Kwaliteit?
Wij adviseren dit restaurant dan ook om de porties kleiner te maken maar dan wel meer aandacht te besteden aan de bereiding van de gerechten. Rauw vlees serveren in een restaurant is een doodzonde en door de snelheid waarin de gerechten werden geserveerd zouden we bijna gaan denken dat de magnetron een belangrijke plaats inneemt in deze keuken.
Hadden we gewoon pech dat dit ons overkwam? Je zou het wel gaan denken als je de lovende recenties van de vorige klanten leest op bv Iens, Thuisbezorg.nl of Tripadvisor. In ieder geval zijn zij ons als klant kwijt. Helaas.
Bernadine M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was lekker, alleen zo jammer dat de bediening zo onverschillig en chagrijnig was. Het eten werd op tafel gegooid, zonder te zeggen wat wat was, bij het weghalen van de borden werd niet gevraagd of het had gesmaakt. Het zijn van die kleine details die de sfeer goed maken of niet. Dus wil je goed eten en maakt de sfeer niet uit, dan kan je hier prima gaan eten. Vind je sfeer wel belangrijk, zoek dan een ander restaurant.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bij binnenkomst hoorde we al klachten van de al zittende gasten over lange wachttijd. Zelfs gasten liepen zonder te betalen weg, zodat medewerker er achteraan ging. Ze waren niet op de hoogte van mijn reservering via AH restaurantactie- iens. We moesten 5 minuten wachten voor de tafel gereed was. Gelijk alles maar besteld na onze ervaringen bij binnenkomst. Moet zeggen dat het bij ons een redelijke wachttijd was.
Het eten vonden we niet bijzonder genoeg.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar