Curry Corner

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Curry Corner

Genieten bij Café india Curry & Grill

In het hart van Schiedam kun je terecht voor de lekkerste Indiase gerechten. De fijne sfeer zorgt ervoor dat je rustig en intiem kunt eten. Het personeel is vriendelijk en zeer gastvrij. Geniet van Indiase specialiteiten die op de gevarieerde kaart te vinden zijn. Je zult zeker niet teleurgesteld zijn!

Meer informatie over restaurant Curry Corner

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

6,8

Jouw recensie over het restaurant Curry Corner

Bernadine M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was lekker, alleen zo jammer dat de bediening zo onverschillig en chagrijnig was. Het eten werd op tafel gegooid, zonder te zeggen wat wat was, bij het weghalen van de borden werd niet gevraagd of het had gesmaakt. Het zijn van die kleine details die de sfeer goed maken of niet. Dus wil je goed eten en maakt de sfeer niet uit, dan kan je hier prima gaan eten. Vind je sfeer wel belangrijk, zoek dan een ander restaurant.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bij binnenkomst hoorde we al klachten van de al zittende gasten over lange wachttijd. Zelfs gasten liepen zonder te betalen weg, zodat medewerker er achteraan ging. Ze waren niet op de hoogte van mijn reservering via AH restaurantactie- iens. We moesten 5 minuten wachten voor de tafel gereed was. Gelijk alles maar besteld na onze ervaringen bij binnenkomst. Moet zeggen dat het bij ons een redelijke wachttijd was.
Het eten vonden we niet bijzonder genoeg.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Zowel ik als mijn vrouw vonden het eten heerlijk, ze durven hier gelukkig ook echt pittige gerechten op het menu te zetten. Het eten was precies genoeg voor ons beiden (en wij houden wel van een beetje extra). de service was vriendelijk.
toosje1 M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De Aloo Chicken Curry en de Chicken Tikka Achari waren heerlijk. Met daarbij natuurlijk overheerlijk knoflook naanbrood. De Indian Mango ice creams als nagerecht waren ook heerlijk maar wat klein. De service en vriendelijkheid van het personeel was top en super snel. Echt een aanrader.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Hier gaan we zeker met de vrienden nog een keertje eten.
dit is kort maar krachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Er is ook genoeg keus voor vegetariërs. Alles met verse ingrediënten bereid. en ook nog vooor een leuke prijs. We komen zeker terug.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten voor een kleine prijs. Je krijgt grote porties met lekkere bijgerechten. Informele bediening, maar heel vriendelijke.
Loes M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Al vaker ben ik met vrienden bij Curry Corner wezen eten. Het is iedere keer weer een feest om er binnen te komen. Je wordt er begroet alsof je familie bent die lang weg is geweest. Men is erg behulpzaam bij de keuze uit de menukaart. Het eten is wel pittig, maar de curry smaak niet overheersend. En de mango-ijs smaakt zeker naar meer. De porties zijn groot. Als je dat wilt mag je wat er van over is mee naar huis nemen, om er later nog een keer van te genieten.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vriendelijke bediening.voortreffelijke keuken en aangename sfeer. Veel keuze uit gerechten,voor ieder wat wils.
Zeker een aanrader.
Geoffrey D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Sfeervol restaurant dat goed bereikbaar is met een parkeergarage om de hoek. Na een drankje geserveerd te hebben gekregen, was de wachttijd totdat we eten konden bestellen wel iets te lang (25 min). Maar voor de rest was het eten SUPER lekker! Een aanrader dus.
a.botkok .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Aanrader. Wij waren niet zo bekend met de Indiase keuken en het is de moeite waard deze eens te proberen. Keurig ingerichte zaak, zeer vriendelijke ontvangst, passende achtergrondmuziek. Wij hebben aan het raam gezeten. Dubbele beglazng en geen hinder van buiten. We mochten alles kiezen van de kaart. Het lamsgehakt vonden wij erg pittig. De soep en het naan brood heel lekker. Het lamsvkees in een saus met saffraan, yoghurt en kokos ... overheerlijk!! Ruime porties en alles bleef goed op temperatuur op de rechauds. Wij hadden geen trek meer in een dessert. Dus beiden een kop koffie besteld ... prima qua smaak en temperatuur. Wij waren aangenaam verrast toen wij de rekening kregen. Mooie afsluiting van een leuke dag 'Schiedam'.
WoB .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met een gezelschap van 8 personen. Via de dinerbonnen van de AH. Lekkere diverse smaken en van alles was er ruim voldoende. We kregen het niet op.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Goed eten en je krijgt ruim voldoende om te consumeren. Goeie prijs. We waren met de AH restaurant actie. Vorig jaar ook geweest en het waa toen goed bevallen.

Min punten

Mij glas spa rood was lauw.
En zelfde was voor onze koffie
Ellyhol .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Wij hebben hier vrijdagavond in een haast leeg restaurant gegeten. Het was mijn 4e keer. Het lijkt wel of het eten steeds heter/pikanter wordt. Zo jammer, want we zijn echt dol op Indiaas eten. Zelfs in India kan ik minder heet eten. Nu ga ik nooit meer terug, want zo geniet ik er niet van. Ik begrijp wel, dat het er leeg blijft!
Aarnout V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
prima 3-gangenmenu voor een schappelijke prijs: 18.50. met genoeg keuze. Heerlijk gekruid!! Verse naan erbij genomen en vers bereide Lassie
viscap .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Met 3 personen diner genoten onder inlevering van 1 AH diner bon hier werd geen punt van gemaakt en creatief opgelost. De bediening was op deze dinsdagavond de verantwoording van 1 jonge dame en die deed dat met een half gevuld restaurant ontspannen en met een glimlach. Voor liefhebbers van de Indiase keuken een aanrader
L.F. S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was die avond druk met een aanwezige groep en daardoor levendig. Verder alles prima in orde. De AH Kortingsactie pakte goed uit.
jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Prima eten
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heel lekker gegeten. Verschillende (vegetarische) gerechten. Allemaal even smakelijk. Echt een aanrader
Chantal L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Net terug van een heerlijk aangename verrassing. 3 gangen menu genomen met genoeg keuze. Ruime hoeveelheid gekregen, zelfs zoveel dat we het aan het einde mee naar huis hebben genomen. Erg smakelijk. Vriendelijke bediening en goede sfeer. Een aanrader!