Curry & Cocos

Prins Hendrikstraat 83 2518 HL Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Curry & Cocos

Linsey V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijk eten, stukje Thailand in Den Haag! De curry's zijn verrukkelijk Bovendien is de bediening erg vriendelijk en attent. Tot snel!
Tom070 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Op een mooie vrijdagavond struinde we neer in het Zeeheldenkwartier op zoek naar een restaurant. Het voorgerecht (viskoekjes en loempia's) werd mooi opgediend en was erg lekker!
Helaas liet het hoofdgerecht vrij lang op zich wachten, maar dat neem je voor lief als je met mooi weer buiten zit.
Het hoofdgerecht was 2x curry, dit smaakte goed maar ik vond het rundvlees wat taai...
Toetje sticky mango rice was smakelijk! Goede prijs, goede locatie, ik ga hier zeker nog een keer heen! Met zijn tweeën ongeveer €50,-
Fabio B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Had vooraf gereserveerd aangezien dit mij aangeraden werd. Waren met z'n achten dus het leek mij ook handig om te doen. Bij aankomst bleek het decor idd nogal simpel in elkaar te zitten. (Beetje afhaal restaurant achtig) De bediening was redelijk alleen duurde het best lang voordat we ons eten kregen. Het eten was erg lekker alleen de porties waren aan de kleine kant waardoor ik na het eten nog trek had.
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Curry en Cocos ontdekt doordat vele erover spraken in Den Haag. Je kunt inmiddels wel zeggen dat we vaste gasten zijn hier, en met een reden! De service is echt geweldig, je wordt netjes ontvangen en als je benieuwd bent hoe een gerecht smaakt komt de eigenaar meteen aan met een klein bakje van het gerecht om jou het te laten proeven. Bijna alle gerechten zijn lekker hier maar mijn favoriete gerecht is de vis met hete Thaise basilicum. De prijzen zijn ook goed! Kortom, echt een toprestaurant!
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Op een woensdagavond hadden we trek in Thais. Er was nog een plekje vrij voor ons, gelukkig! Alle tafels in het kleine restaurant waren bezet of gereserveerd. Een goed teken! En ook de positieve beoordelingen op iens zijn niet gelogen. Tom ka kai vooraf was super smaakvol. De gerechten proeven vers! De prijs/kwaliteit is erg goed. Het komt allemaal vrij snel op tafel dus we hebben er niet echt lang gezeten. Al met al echt een aanrader! We komen zeker terug
Tessab .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Prima plekje in de buurt om met jezelf, z'n tweetjes of viertjes te eten. Je kunt ook meenemen. Vaste menu heeft voldoende keuze en er is altijd een dagmenu voor n leuke prijs. Je kunt gerust vragen om het niet zo pittig of juist heel pittig te maken. De eigenaren zijn volgens mij 'Hollands' en Thais wat 'n goeie combi maakt voor traditie, ingrediënten, smaak maar ook gemak en duidelijkheid. 'Hollandse' bezoekers hebben helaas niet altijd door hoe hard ze praten en de zaak opvullen, wees wat meer bescheiden... Eigenaar is te vriendelijk om daar iets van te zeggen :) Gezellig zaakje voor zowel n doordeweekse 'makkelijke' dag als op een vrijdagavond maar wel lekker in de buurt of op weg naar huis of stad. 's Zomers hebben ze een klein terrasje. Je krijgt ook je Singa in een 'koeler-jasje' geserveerd, ook andere details die je aan je/een Azië reis doen denken. Blijf er eens in de paar maanden komen.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Hier weer gegeten voor de derde keer....het is blijft de beste Thai onder de thaise keukens voor mij...
Ik had viskoekjes , mijn partner thaise soep vooraf als hoofdgerecht had ik Tahoe met noten, mijn zoon had Thaise kip en extra gewokte groenten.
Weergaloos heerlijk, de zaak is super gezellig je waant je echt op vakantie en de bediening is meer dan hartelijk!
We kunnen niet wachte hier weer terug te komen.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Dit restaurant werd ons getipt. En terecht ! Gisteren hier wezen eten. Een klein Thais eethuisje waar we vriendelijk werden ontvangen. Van te voren hadden we al wel te horen gekregen dat je hier wel altijd moet reserveren. En dat geloof ik zomaar. Zoveel tafeltjes zijn er niet en met zulk eten en deze prijzen snap ik ook gelijk dat dit restaurant heel populair is. We kozen voor het driegangenmenu van 17.50. Een heerlijke kip / kokos soep vooraf. Daarna nog twee heerlijke curry's met kip en rundvlees. En kokospudding na. Alles was niet gewoon lekker maar héél erg lekker. En het smaakte ook allemaal behoorlijk authentiek alsof je echt in Thailand was. Enige kleine minpuntje was de inrichting. Die is sober, maar ook weer niet zo sober als een echt Thais restaurant met neon-verlichting. Dus daarmee was het het net niet. Maar ik vind het jammer dat ik niet in Den Haag woon, anders zou ik hier heel regelmatig gaan eten. Zulk lekker eten voor zo'n vriendelijke prijs. Dat is zeldzaam in Nederland.
Martinus1967 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Opnieuw heerlijk Thais gegeten bij Curry & Cocos in de Prins Hendrikstraat. Vooraf voortreffelijke viskoekjes en tom ka kai en dan verder met een groene curry kip en garnalen in zwarte chili. Heerlijk gekruid, voldoende pittig, lekker gevuld en mooie porties zodat je lekker met elkaar kunt delen. Wij gaan voorlopig niet op zoek naar een andere Thai want prijs-kwaliteit kan niet beter.
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
In mijn beleving meer een Thais eethuis dan een Thais restaurant. Als je de hele avond wilt tafelen, is het niet geschikt. Binnen anderhalf uur sta je wel weer buiten. Maar om super lekker te eten -menu helemaal goed- voor een waanzinnig goede prijs in een eethuisachtige sfeer: DOEN. Inmiddels al 3 keer gegeten in 3 maanden...dus "do I need to say more?"
Fleur_B .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Net als veel buurtgenoten eet ik elke week, soms zelfs vaker bij Curry & Cocos. Het verveelt nooit. Het is er altijd gezellig. Het eten is verrukkelijk. Alles dagvers, lekker veel groenten (en vis, en vlees), lekker gekruid en altijd geserveerd met een glimlach. Van mij niets dan lof. En het is nu drie jaar geleden dat ik mijn nichtjes uit Maastricht meenam naar Curry & Cocos. Ze weten het nog. Geen bezoek aan Den Haag, zonder een bezoek aan Curry & Cocos, vor mij en mijn familie het lekkerste Thais restaurant van Den Haag (en ver daarbuiten).
Cheyenne V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
In dit restaurant komen we vaak. Heerlijk Thais eten voor een hele goede prijs! Bovendien goede bediening! Het restaurant is niet heel sfeervol, maar doordat het niet zo groot is is het niet zo erg. Wel reserveren!
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Gelukkig weer een leuk restaurant erbij in het zeeheldenkwartier. Het zit er nu al een tijdje maar was er nog niet geweest. Het eten is echt lekker en echt thais zover ik dat kan beoordelen want ik ben daar nooit geweest maar mijn tafelgenoten wel en die vonden het ook lekker. Van alles wat genomen en samen gedeeld. Vond vooral de garnalen lekker en de thaise salade met papaja. Je kunt ook afhalen!
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
We hadden gereserveerd en toen we aankwamen werden we wat onaardig ontvangen door de wat nukkige eigenaar. Waarschijnlijk omdat we met een kinderwagen waren. We voelden ons niet erg welkom.
Het eten liet even op zich wachten, was uiteindelijk erg lekker, maar koelde helaas te snel af.
Het interieur was niet heel bijzonder, maar dat past bij zo'n eettentje.
M G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Prima thais eten. De gerechten zijn ook zeker vriendelijk geprijsd.
Mevrouw in de bediening een beetje chaotisch. Na 2x terug te zijn gekomen aan tafel om te vragen wat er ook al weer besteld was, het toch voor elkaar krijgen om een verkeerd gerecht op te dienen.
Toch zeer tevreden over het eten dus ik kom zeker terug.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Wat een ongelooflijk leuk restaurantje. Het interieur is simpel maar netjes. De bediening is erg vriendelijk. Het eten is erg goed en erg lekker. Zeer betaalbaar en het menu een aanrader. De kwaliteit is werkelijk uitstekend. Elke liefhebber van Thais eten moet hier een keer geweest zijn, om daarna weer snel terug te komen!
Mieke E.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Wat een geweldige Thai! Ik en mijn vriend eten hier regelmatig en elke keer is het weer genieten. Het eten is telkens weer van topkwaliteit en de service altijd vriendelijk en correct. De inrichting van het restaurant is wel oke, maar niet geweldig; hierbij is nog verbetering mogelijk.
Patron65 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Prima thai met heerlijk eten,maar beperkte keuze.Helaas weinig echte specialiteiten die je niet zo snel op de kaart bij andere thaien vindt.
Bediening was beleefd en correct.
Concurrentie is groot in dit gebied,maar als ze blijven wie ze zijn komt het wel goed.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Heerlijk eten, eerlijke prijs en geweldige bediening. Super gastvrij!
We eten hier graag!
De keuze uit voor en nagerechten is beperkt, maar dat maakt niet uit want de hoofdgerechten zijn super. Wél zou het leuk zijn als er af en toe een special buiten de kaart zou zijn. Verder niets dan lof!
Merel_S .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Gegeten met familie, echt een aanrader!! Heerlijke cocossoep, curries zijn allemaal even smakelijk en lekker. Bediening is Thai en Nederlands, vriendelijk, behulpzaam en snel. We komen zeker een keer terug.
Tip, plaats nog een extra bord met het dagmenu achterin het restaurant, dan kan iedereen het lezen.