CUP

Voordelig
Erg lang
Elisabeth I.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Op zaterdag/zondag kan het soms te druk zijn.
De meiden zijn niet effecient bezig en raken heel gestresst als de drukte toeneemt. Ze moeten echt een prioriteiten plan maken want je moet veel te lang wachten.
Eten en drinken is wel goed!
Nina-Z .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Leuk tentje om een kop koffie (af) te halen en / of lekker te ontbijten of lunchen. Het ziet er super mooi uit, het personeel is vriendelijk en als het zonnetje schijnt kan je lekker buiten zitten.

Het kan even duren voor je bestelling klaar is maar het wordt wel vers voor je klaargemaakt door het bedienend personeel.
Brenda W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Cup is echt een aanwinst; heerlijke koffie, lekkere lunch en dagelijks overheerlijk verse cake en taart! Tent met een goede sfeer en vaak gezellig druk.
Samirah B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Relaxte sfeer, voelt als thuis komen. Personeel is vriendelijk en de koffie is heerlijk. Een fijne plek om even bij te kletsen met vriendinnen of om te lunchen.

Heb inmiddels heel wat espressobarren gezien, dit is mijn favoriet!
Liselot V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Heerlijke koffie! Meestal koffie to go voor onderweg of voor in de speeltuin, maar af en toe als de zon schijnt, begeef ik mij op het terras. Een klein minpuntje het meubilar buiten zit niet echt lekker.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Onwijs gezellig koffietentje. De broodjes zijn heerlijk en vers. De thee is lekker (lust geen koffie) en ze hebben ook verse sappen. Je kan er lekker ontbijten, lunchen of koffie/thee met wat lekkers nemen. Als de zon schijnt, kan je ook gezellig buiten zitten. Ik spreek er graag af met vriendinnen/vrienden, maar je kan er ook rustig alleen zitten en bijvoorbeeld de krant lezen.
Rogier M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Een leuk klein koffietentje waar ik vaak even langs ga. De nadruk ligt uiteraard op de koffie, maar de broodjes zijn ook fantastisch. Voor de kleintjes is er een tafeltje met autootjes en kleurplaten, waardoor zij het er ook naar hun zin hebben.
Altijd vriendelijk personeel.
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Nieuw tentje in Voorburg. Vanaf 07:30 uur door de weeks open zag ik inclusief de mogelijkheid voor een koffie to go. Vriendelijk bediening en lekker bakje koffie vanmiddag hier gedaan. Echt een aanwinst voor het dorp. De cakes e.d. zijn allemaal vers dat zie je wel. Absoluut voor herhaling vatbaar. Ook WIFI is beschikbaar mocht je hier even kantoor willen houden :)
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Cup, grote aanwinst voor Voorburg! Gezellig terras, waar de buurt een bakkie komt doen. Heerlijke verse broodjes, zelfgemaakte cakes en brownies, en proef vooral de gember-limoen thee. To die for (nou ja, bijna).

Je kan er ontbijten en lunchen, het is er gezellig en de broodjes zijn top. Ik zeg doen.