Cup & vino

Lang

Jouw recensie over het restaurant Cup & vino

Carin V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Helaas hebben wij hier een negatieve ervaring opgedaan. We kwamen hier terecht op aanraden van onze heer des huizes (eigenaar van het hotel waar wij verbleven). We hadden een heerlijke wandeling gemaakt en wilden deze afsluiten met een stevige lunch. We werden vlot geholpen. Zuurdesembrood sprak ons aan en dus kozen we beide voor een salade. Wat ons als eerste opviel was de onrust die er binnen heerste: de muziek stond te hard maar misschien was dat om het geklater van de kopjes, schoteltjes, lepeltjes en andere uit de koffiehoek komende geluiden te maskeren. Te veel omgevingsgeluiden naar onze smaak. We hadden buiten kunnen gaan zitten alleen we vonden het daarvoor iets te koud. Na lang wachten, zo lang dat we op het punt stonden om te vertrekken, werden de salades geserveerd: de biefreepjes waren aan een zijde zwart geblakerd. Direct een serveerster aangesproken en deze vroeg of ik iets anders wilde bestellen. Nou dat hoefde voor mij niet gezien de enorm lange tijd dat wij we er al hadden zitten wachten. Heb een beetje meegegeten van de salade van mijn tafelgenoot. Af en toe had ik een hap sla die een knarsgevoel tussen mijn tanden teweeg bracht (zand?), de frieten waren lang niet allemaal gaar van binnen en het geheel maakte een afgeraffelde indruk. Een te snel in elkaar geflanste salade voor dik 15 euro, exclusief de frieten. Het brood was het enige wat smaakte. Al met al een giga afknapper.
Kritische2015 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lang moeten wachten. Te weinig bediening op het terras. Salade zeer slecht. Maaltijd salade van de AH is veel beter van kwaliteit. De slag was bruin de kip al voor gebakken uit de ijskast. Nee helaas ! Koffie goed maar daar kun je niet veel aan fout doen.
Nta .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Cup&vino voor de verbouwing een hightea genoten en dan bedoel ik echt genoten, iederen verteld over geweldige ervaring. Voor 25 euro, de luxe versie, geen probleem want we werden in de watten gelegd, was subliem!! Maand geleden nog eens terug voor de hightea(eerder al eens terug voor gewone lunch maar bij broodje met kip, kip ver te zoeken en vriendin was ook niet tevreden.) ,dacht de hightea is in ieder geval lekker daar. Had het moeten weten na 2 slechte lucnches, was een ongelofelijke aanfluiting voor 25 euro, de quiche ging nog wel, matig, het soepje had geen smaak. De sandwiches hoorden in een lunchpakket ook zonder smaak maar wel groot. De zoete beleving (2 soorten vla/cake)was ook een aanfluiting, wij kregen er door luxe nog 2 extra soorten taart erbij maar de cava/prosecco/cremant werd vergeten en kregen we naderhand nog geserveerd als we wilden??! Jammer cup&vino, echt waar, was groot fan van jullie maar ben ernstig teleurgesteld..... Koffie is wel lekker, verder..niks