Cup&Vino Landelijk Euverem

Meer informatie over restaurant Cup&Vino Landelijk Euverem

Jouw recensie over het restaurant Cup&Vino Landelijk Euverem

Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Op een zonovergoten zondagavond een tafeltje gereserveerd op het terras van Cup&vino. Fantastisch uitzicht, alleen al daarvoor zou je hier in een stoel zakken en de eerste uren niet meer op staan. De medewerkers waren vriendelijk en adequaat. We namen beide alleen een hoofdgerecht, pizza en geulforel en dat was voor ons meer dan voldoende. Smaken waren prima en de prijskwaliteitverhouding uitstekend. Zou geen betere manier hebben kunnen verzinnen om een mooi weekend af te sluiten.
Ralph B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Na een mooie wandeling met mijn moeder hier koffie gedronken. Koffie is gewoon heel erg lekker en met zorg gemaakt. Dat kan ook gezegd worden van de eenvoudige lunch die we daarna hebben gegeten. Brood met kroket.
Lekker brood en kroketten en ook de "Beilagen Salat" was top. Het versch getapte Gerardus Dubbel bier maakte het mooi af. Bediening vriendelijk, niet opdringerig. Sfeer gezellig, rustig. Hier kom ik zeker weer terug,
HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wat een verrassing dat het restaurant een nieuwe uitbater heeft. Het terras en het interieur is er uitstekend op vooruit gegaan. De bediening aardig en attent. De locatie was al super, het uitzicht blijft mooi hier. Het eten en de prijsstelling is prima, het restaurant zat binnen no time vol en de twee jongens moesten aanpoten wat zij deden zonder problemen. De koffie is helemaal super, wat een kwaliteit (ille).Wij komen terug! Ga zo door.