Cunst

Kleine Dorpsstraat 1 1861 KN Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Cunst

Liefde en passie gaan door de maag

Dit is de plek waar passie, beleving en een goede prijs-kwaliteitsverhouding voorop staan. Bij Cunst hebben ze een wekelijks wisselende kaart, waardoor het zelfs voor de vaste gasten nooit zal vervelen. Volgens de chef wordt zijn creativiteit elke week opnieuw geprikkeld en gaat zijn passie voor eten en koken hier verder dan waar dan ook. Bij Cunst gaan liefde en passie door de maag!

Meer informatie over restaurant Cunst

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin
  • Af te huren , Terras
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Jammer dat de service wat minder was, hij deed wel goed zijn best, maar bv in wijnglas water en daarna werd de wijn vangen wijnarrengement erin geserveerd, bestek vergeten,zulke dingetjes. Maar verder heel gezellig gezeten en heel lekker gegeten .
R.M.O.J. G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
het was onze eerste keer bij CUNST. wat een goede ervaring en wat een creativiteit van de kok. voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren prima op elkaar afgestemd. KLASSE!!!! ga zo door. enige minpuntje was dat de bestelde frietjes te laat werd geserveerd toen hoofdgerecht al op was. maar al met al een aanrader.
Henry L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een echte aanrader. Een verrassend leuk concept, goede adequate bediening, mooie sfeer en heerlijk eten! De prijs kwaliteit/verhouding is uitstekend. Wij hebben genoten van een heerlijke avond!
Ricardo D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten op een relatief drukke avond. Ajax-Manchester speelde die avond maar dat was aan de drukte in het restaurant totaal niet te merken. Heerlijk in de avond buiten gegeten. De wachttijd tussen de gerechten door was aan de lange kant, maar we hebben voortreffelijk gegeten. Aan het einde verscheen de chef zelf aan tafel, mooi om die passie aan tafel te kunnen delen! Complimenten ook aan de gastvrije bediening die ondanks de drukte er alles aan deed om ons een geweldige avond te bieden.
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ons werd verteld dat de dame die serveerde helaas vanavond alleen stond ipv met zijn tweeen omdat haar collega liever Ajax-Manchester wilde kijken. Dit met als gevolg dat zij voor niemand daadwerkelijk de tijd had. We hadden een vier gangen menu als kado van mijn ouders gekregen. Het werd een avond vol irritatie. Om negen uur hadden we nog steeds alleen de eerste gang op. We hadden echt trek en dus bestelde ik een broodje met boter, hierom heb ik twee keer moeten vragen. Toen de tweede gang eenmaal kwam bleek dat dat de derde gang was en dat ze de tweede gang vergeten waren ons te serveren. Continue waren er missers met de drankjes, dan moest je weer drie keer vragen om een glaasje water bij je wijn. Dan werd er geadviseerd een Rode wijn te nemen ivm het vleesgerecht terwijl er vis werd geserveerd. We hebben verschillende keren benoemd wat we onprettig vonden met als resultaat dat alleen het broodje van de rekening werd gehaald. Zeer teleurstellende avond, ik zou niemand adviseren hier naar toe te gaan.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wat een geweldige avond hebben we hier gehad. Uiterst vriendelijke bediening en heerlijk eten. Wij kozen voor het viergangen diner van de chef. Je mocht aangeven of er dingen waren die je absoluut niet wilde eten. Het werd 4 gangen lang smullen van al het lekkers. Prachtig opgemaakte borden!
henk R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Aanrader!
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Goede kwaliteit van de gerechten met origineel wijnassortiment.
Vriendelijke,assertieve bediening.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Viergangenmenu door de chef samengesteld inclusief wijnarrangement was voortreffelijk. Een echte aanrader als je lekker uit eten wilt gaan in Bergen NH.
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij boekten een tafel voor 4 in het kader van het AH arrangement. Jammer dat er ook in dit restaurant gegoocheld werd met de prijsstelling van het AH menu. Dat bestond uit het 3-gangen Chef menu, maar dan wel verplicht aangevuld met het brood en de frites, waardoor de prijs opeens €7,50 hoger werd dan de reguliere prijs van het Chef menu. De gerechten waren allemaal heel lekker van smaak, maar de porties aan de hele kleine kant. De bediening meldde vooraf wel dat ze met porties ter grootte van een voorgerecht werkten, maar een hoofdgerecht bestaande uit slechts 2 kleine plakjes varkensvlees verwacht je misschien wel bij een 5-gangen menu in een restaurant met een of meerdere Michelinsterren, maar niet bij dit restaurant. Daardoor is de prijs-kwaliteitsverhouding, buiten dat AH arrangement om, naar mijn mening een beetje zoek. Absoluut prijzenswaardig was dat de chef kok persoonlijk kwam vragen of alles naar wens was geweest. Het restaurant werkt met biologische producten en dat verdient een pluim.
arjen62 W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Onze 1e kennismaking via AH-actie en we waren zeer verrast. We komen gauw terug om ons wederom te laten verrassen. Zeer vriendelijk personeel en heerlijke gerechten. Goede formule!
Bram T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Verrassend lekker gegeten. Alles klopte. We hadden een verrassingsmenu met een wijnarrangement. Heerlijk voorgerecht met tarbot en geraffineerd hoofdgerecht met stukje. varkensvlees. Alle details klopten zoals bijvoorbeeld een stronkje bloemkool met aparte zoete smaak. Prima wijnkeuze ook. Opvallend lekker.
De kok kwam persoonlijk langs bij de tafels aan het einde van de avond. Informeel en vooral vrolijk.

Ben je een grote eter, dan wellicht een gang extra?
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zaterdag 21 januari hebben wij met 2 stellen en een kind van 1 via de AH restaurantactie bij Cunst gegeten. Het eten was erg lekker en bediening vriendelijk, een aanrader!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening. De bediening legt goed uit wat er op je bord ligt. Ook hebben ze veel verstand van wijnen. Het eten was zeer goed en verfijnd van smaak. We hebben een fijne avond gehad.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De bediening was vriendelijk en professioneel. Het eten viel echter op een aantal punten tegen. De opmaak was uitstekend, maar de hoeveelheden en smaak vielen wat tegen. De amuse was te zout, de varkenshaas aan de taaie kant en de frieten waren gortdroog(misschien verkeerde aardappels). Ik zat bij een raam en had een hele koude rug, dus was blij dat ik weg kon. Erg jammer.
Sandy R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Goed eten, vooral voor en nagerechten, zeer charmante bediening. Hoofdgerecht van heilbot was een beetje smaakloos en portie was bijzonder klein. Voorgerecht van tonijn was heel lekker maar duidelijk niet helemaal vers. Het was ook heel vol in het restaurant dus dat is te begrijpen.
bvdzmd11 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vaak wisselend menu met keuze uit verschillende gerechtjes (formaat tussen voorgerecht en hoofdgerecht). Vriendelijk personeel met verstand van wijn en een leuk verhaal over te serveren speciaalbier. Per ongeluk kreeg ik toch kip (van te voren aangegeven dat 1 persoon géén kip wilde), snel opgepakt en binnen twee minuten vervangen door een heerlijke ribeye. Aanrader.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Hier gegeten op 06/01/17 via de AH actie. We kregen een driegangen verrassingsmenu aangeboden. De eerste gang bestond uit vis, gevolgd door een vleesgerecht en tot slot een dessert. Alle gangen vielen bij ons in de smaak. De bediening vonden we gedurende de hele avond erg goed. Vriendelijk en snel.
ipeeters .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met de AH-actie hebben we voor het eerst kennisgemaakt met dit restaurant en het leuke concept dat elk gerecht ter grootte is van een voorgerecht en we komen hier zeker nog een keer terug! We kregen een heerlijke amuse en lekker brood vooraf en daarna 3 heerlijke gangen met friet erbij. Alle gangen waren zeer puur en lekker van smaak, alles was perfect op elkaar afgestemd. Ook de wijn en koffie was erg lekker en de bediening was zeer vriendelijk.