Cunst

Kleine Dorpsstraat 1 1861 KN Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Cunst

Liefde en passie gaan door de maag

Dit is de plek waar passie, beleving en een goede prijs-kwaliteitsverhouding voorop staan. Bij Cunst hebben ze een wekelijks wisselende kaart, waardoor het zelfs voor de vaste gasten nooit zal vervelen. Volgens de chef wordt zijn creativiteit elke week opnieuw geprikkeld en gaat zijn passie voor eten en koken hier verder dan waar dan ook. Bij Cunst gaan liefde en passie door de maag!

Meer informatie over restaurant Cunst

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

Lucas44 M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Cunst is uit de kunst. En over smaken mag getwist worden.
Très sympha. Mijn mening moet van Iens nog meer lettertekens bevatten. Ik dacht dat uit de kunst genoeg zei. Alhoewel, frietjes kan je beter bij het vlees serveren en niet bij de vis, daar hoort boter bij
Annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Buitengewoon verrassend! Nog nooit eerder en verrassingsmenu gehad wat zo ooo goed was samengesteld! Ook de biologische wijn was heerlijk! Gastvrij onthaal en je voelt je echt welkom. Zegt het voort....
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
3 gangen menu van de chef is geen vrije keuze uit de gerechtjes op de kaart. Zou een verrassing zijn. Dat was vooraf niet uitgelegd. Verder gezellig en prima gegeten.
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Super goed gegeten, vriendelijke bediening en een heel enthousiaste kok! Die nog heel leuk aan je komt vragen hoe het allemaal smaakt! Helemaal top ! Gaan er zeker terug ..
Netty T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
heel gezellig, uitstekend eten, we komen graag weer terug.
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Voor het eerst bij Cunst gegeten. Verrassend goed restaurant, prima gerechten, lekker, goede presentatie en rustige professionele bediening met veel aandacht voor de gasten. We komen graag nog eens terug!
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het 4 gangen menu wat prima zeker wat betreft prijs/kwaliteit verhouding.
Nadeel is wel bij restaurants en ook hier dat bij de lege tafels al wordt begonnen met schoonmaken ( met geur) en daarna indekken
Bediening heel aardig
hgmvantunen V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De bediening gaf aan dat twee tot drie gerechtjes voldoende zou zijn. Wij hebben alle vier een andere mening.
Twee van de vier kozen een verrassings-menu. De eerste twee gerechten bleken voor alle vier identiek, alleen voor degene, die volgens de kaart hadden besteld, moest meer betaald worden......
Kick P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben bijzonder genoten van de uitstekende keuken en bediening!
hgbertoen B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We konden met z'n vieren op het terras zitten dus het geluidsniveau is niet beoordeeld! Het was voor ons een heel positieve ervaring omdat alles uitstekend verliep.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Inmiddels voor de vierde keer bij Cunst gegeten en wederom zeer tevreden over het eten en de bediening. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement. Alle drie de gangen kwamen keurig op tijd en alles was verrukkelijk, niet te veel en ook niet te weinig, precies goed. Ook nu weer voelden wij ons op ons gemak, mede door de persoonlijke bediening. Op naar de vijfde keer!
Ankie T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Teleurstellend. Het begon goed met een heerlijke amuse, maar daarna viel het nogal tegen. 1 van de gerechten vond ik gewoon echt niet lekker, niet gaar en smakeloos. 1 visgerecht, wat mijn vriendin at en wel heerlijk was, was niet meer te krijgen. Prijs-kwaliteitverhouding vond ik absoluut niet in evenwicht. Kleine porties voor hoge prijs. Wat mij betreft geen aanrader.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Jammer dat de service wat minder was, hij deed wel goed zijn best, maar bv in wijnglas water en daarna werd de wijn vangen wijnarrengement erin geserveerd, bestek vergeten,zulke dingetjes. Maar verder heel gezellig gezeten en heel lekker gegeten .
R.M.O.J. G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
het was onze eerste keer bij CUNST. wat een goede ervaring en wat een creativiteit van de kok. voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren prima op elkaar afgestemd. KLASSE!!!! ga zo door. enige minpuntje was dat de bestelde frietjes te laat werd geserveerd toen hoofdgerecht al op was. maar al met al een aanrader.
Henry L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Toevallig hier terecht gekomen. Maar wat een aangename verrassing!
Vier gangen verwennerij, zowel voor het oog als voor de smaakpapillen.
Mooie biologische wijnen aangeprezen door een gastvrouw met verstand van zaken.
Jammer dat we bijna 200 km verderop wonen, maar als we in de buurt zijn, komen we zeker terug!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een echte aanrader. Een verrassend leuk concept, goede adequate bediening, mooie sfeer en heerlijk eten! De prijs kwaliteit/verhouding is uitstekend. Wij hebben genoten van een heerlijke avond!
Ricardo D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten op een relatief drukke avond. Ajax-Manchester speelde die avond maar dat was aan de drukte in het restaurant totaal niet te merken. Heerlijk in de avond buiten gegeten. De wachttijd tussen de gerechten door was aan de lange kant, maar we hebben voortreffelijk gegeten. Aan het einde verscheen de chef zelf aan tafel, mooi om die passie aan tafel te kunnen delen! Complimenten ook aan de gastvrije bediening die ondanks de drukte er alles aan deed om ons een geweldige avond te bieden.
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ons werd verteld dat de dame die serveerde helaas vanavond alleen stond ipv met zijn tweeen omdat haar collega liever Ajax-Manchester wilde kijken. Dit met als gevolg dat zij voor niemand daadwerkelijk de tijd had. We hadden een vier gangen menu als kado van mijn ouders gekregen. Het werd een avond vol irritatie. Om negen uur hadden we nog steeds alleen de eerste gang op. We hadden echt trek en dus bestelde ik een broodje met boter, hierom heb ik twee keer moeten vragen. Toen de tweede gang eenmaal kwam bleek dat dat de derde gang was en dat ze de tweede gang vergeten waren ons te serveren. Continue waren er missers met de drankjes, dan moest je weer drie keer vragen om een glaasje water bij je wijn. Dan werd er geadviseerd een Rode wijn te nemen ivm het vleesgerecht terwijl er vis werd geserveerd. We hebben verschillende keren benoemd wat we onprettig vonden met als resultaat dat alleen het broodje van de rekening werd gehaald. Zeer teleurstellende avond, ik zou niemand adviseren hier naar toe te gaan.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wat een geweldige avond hebben we hier gehad. Uiterst vriendelijke bediening en heerlijk eten. Wij kozen voor het viergangen diner van de chef. Je mocht aangeven of er dingen waren die je absoluut niet wilde eten. Het werd 4 gangen lang smullen van al het lekkers. Prachtig opgemaakte borden!
henk R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017