Cunst

Kleine Dorpsstraat 1 1861 KN Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Cunst

Liefde en passie gaan door de maag

Dit is de plek waar passie, beleving en een goede prijs-kwaliteitsverhouding voorop staan. Bij Cunst hebben ze een wekelijks wisselende kaart, waardoor het zelfs voor de vaste gasten nooit zal vervelen. Volgens de chef wordt zijn creativiteit elke week opnieuw geprikkeld en gaat zijn passie voor eten en koken hier verder dan waar dan ook. Bij Cunst gaan liefde en passie door de maag!

Meer informatie over restaurant Cunst

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag: 17:00 - 23:00
Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Cunst

Leontine W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Een leuke lokatie, goede ambiance, uitstekende gastvrouw en heerlijk eten..
Dat is waar iedereen die uit eten gaat blij van wordt en dus ook wij op de woensdag avond bij Restaurant Cunst.

Toen wij binnenkwamen werden wij verwelkomt door de gastvrouw van die avond. Het kwam echt gemeend en warm over. Iets wat tegenwoordig niet standaard meer is in de horeca. Nadat wij netjes naar tafel geplaceerd waren kregen we een korte uitleg over het concept. Wat kleinere gerechten tussen ongeveer de 8 en de 10 euro met, als ik het mij goed herinner, om de twee weken een wisselende kaart. Laat het woordje “kleinere” niet afschrikken want na drie gangen waren wij allemaal helemaal voldaan. Voor de eerste gang kregen we zelfs nog een amuse aangeboden. De wijn/spijs combinatie was perfect uitgekozen en werd goed gepresenteerd aan tafel zodat wij nog bewuster met de smaak van de wijn in combinatie met het eten bezig waren. Bij elke gang werden wij weer verrast door de opmaak en de smaak van het eten.
Eelke ten Broeke, chef en eigenaar, kwam aan het einde van het diner zelf nog even langs de tafels om te vragen of alles naar wens geweest was. Waarbij wij alleen maar een dikke duim konden geven.
Al met al dus onwijs verast door dit toch wat verstopte kleine restaurant in Bergen. Lisa, onze gastvrouw was uitstekend. Ze gaf een mooie toelichting bij elk gerecht en wijn. Daarnaast was ze erg vriendelijk waardoor wij ons zeer welkom voelden. De inrichting geeft een strakke maar knusse sfeer en het eten was heerlijk. En zeker door de afwisselende kaart zijn wij zeer benieuwd naar het volgende menu en komen wij zeker terug.

Bedankt voor de heerlijke avond!
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vriendelyke bediening,maar vanwege drukte ,,overbezet'.Een gerecht dat beslist TE zout was,werd zonder probleem vervangen...correct.Chef kwam uitleg geven en informeren of verder alles gesmaakt had.Kwaliteit/prys goed.
Lisa A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heel gezellig en knus restaurant wij hebben genoten hier! Het is een CUNST werk wat je op je bord geserveerd krijgt de smaken kloppen perfect Wij hadden een wijnarrangement bij de gerechten genomen wat de bediening haarfijn uitlegde! Leuk om te zien dat ze hier met plezier werken. Echt een restaurant om naar terug te gaan!!
De tafel van Weynand V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een avond met uitersten. We bestellen elk 2 gerechten die we per soort (eerst vis, daarna vlees) uitgeserveerd willen krijgen. Uiteraard geen probleem. De visgerechten kwamen redelijk vlot en de smaak en kwaliteit was prima. We keken met plezier uit naar het vervolg. Het vervolg (vlees) kwam niet na een halfuur, ook niet na een uur, pas anderhalfuur later kregen we, na voor de 3e keer te hebben gevraagd waar de volgende gang bleef, onze vleesgerechten. Uiteraard was daar top prioriteit aan gegeven en stond het er binnen 5 minuten. Dat was helaas te merken. Of de kwaliteit van het vlees was slecht of de bereiding ervan niet ok, maar het resultaat teleurstellend. Absoluut niet restaurant waardig. Het dessert was niet bijzonder en kon de avond niet goedmaken. Dat de rekening een stuk lager uitviel was terecht, maar niet van invloed op deze review. We vonden het een leuke, gezellige en levendige plek. De bediening had wel moeite met de hoeveelheid gasten, maar het verliep op het oog goed genoeg. Voor herhaling?
Caryn N.
Eten was goed, maar de bediening en service zeer teleurstellend. Na het eerste gerecht, duurde het 1,5 uur om na 3 maal vragen en ongenoegen uitspreken het tweede te krijgen, waarvan de kwaliteit ook beduidend minder was dan de eerste gerechten.
Marja A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijke gerechten, echte smaaksensaties en mooi opgemaakte borden of kommen.
Ina C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Bijzondere aparte gerechten, heerlijk van smaak! Persoonlijke bediening in een gezellige sfeer!
Lucas44 M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Cunst is uit de kunst. En over smaken mag getwist worden.
Très sympha. Mijn mening moet van Iens nog meer lettertekens bevatten. Ik dacht dat uit de kunst genoeg zei. Alhoewel, frietjes kan je beter bij het vlees serveren en niet bij de vis, daar hoort boter bij
Annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Buitengewoon verrassend! Nog nooit eerder en verrassingsmenu gehad wat zo ooo goed was samengesteld! Ook de biologische wijn was heerlijk! Gastvrij onthaal en je voelt je echt welkom. Zegt het voort....
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
3 gangen menu van de chef is geen vrije keuze uit de gerechtjes op de kaart. Zou een verrassing zijn. Dat was vooraf niet uitgelegd. Verder gezellig en prima gegeten.
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Super goed gegeten, vriendelijke bediening en een heel enthousiaste kok! Die nog heel leuk aan je komt vragen hoe het allemaal smaakt! Helemaal top ! Gaan er zeker terug ..
Netty T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
heel gezellig, uitstekend eten, we komen graag weer terug.
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Voor het eerst bij Cunst gegeten. Verrassend goed restaurant, prima gerechten, lekker, goede presentatie en rustige professionele bediening met veel aandacht voor de gasten. We komen graag nog eens terug!
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het 4 gangen menu wat prima zeker wat betreft prijs/kwaliteit verhouding.
Nadeel is wel bij restaurants en ook hier dat bij de lege tafels al wordt begonnen met schoonmaken ( met geur) en daarna indekken
Bediening heel aardig
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De bediening gaf aan dat twee tot drie gerechtjes voldoende zou zijn. Wij hebben alle vier een andere mening.
Twee van de vier kozen een verrassings-menu. De eerste twee gerechten bleken voor alle vier identiek, alleen voor degene, die volgens de kaart hadden besteld, moest meer betaald worden......
Kick P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben bijzonder genoten van de uitstekende keuken en bediening!
hgbertoen B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We konden met z'n vieren op het terras zitten dus het geluidsniveau is niet beoordeeld! Het was voor ons een heel positieve ervaring omdat alles uitstekend verliep.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Inmiddels voor de vierde keer bij Cunst gegeten en wederom zeer tevreden over het eten en de bediening. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement. Alle drie de gangen kwamen keurig op tijd en alles was verrukkelijk, niet te veel en ook niet te weinig, precies goed. Ook nu weer voelden wij ons op ons gemak, mede door de persoonlijke bediening. Op naar de vijfde keer!
Ankie T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Teleurstellend. Het begon goed met een heerlijke amuse, maar daarna viel het nogal tegen. 1 van de gerechten vond ik gewoon echt niet lekker, niet gaar en smakeloos. 1 visgerecht, wat mijn vriendin at en wel heerlijk was, was niet meer te krijgen. Prijs-kwaliteitverhouding vond ik absoluut niet in evenwicht. Kleine porties voor hoge prijs. Wat mij betreft geen aanrader.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Jammer dat de service wat minder was, hij deed wel goed zijn best, maar bv in wijnglas water en daarna werd de wijn vangen wijnarrengement erin geserveerd, bestek vergeten,zulke dingetjes. Maar verder heel gezellig gezeten en heel lekker gegeten .