Cunst

Kleine Dorpsstraat 1 1861 KN Bergen Nederland Kaart

Over restaurant Cunst

Liefde en passie gaan door de maag

Dit is de plek waar passie, beleving en een goede prijs-kwaliteitsverhouding voorop staan. Bij Cunst hebben ze een wekelijks wisselende kaart, waardoor het zelfs voor de vaste gasten nooit zal vervelen. Volgens de chef wordt zijn creativiteit elke week opnieuw geprikkeld en gaat zijn passie voor eten en koken hier verder dan waar dan ook. Bij Cunst gaan liefde en passie door de maag!

Meer informatie over restaurant Cunst

smile1 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
BirgitMaria .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een verrassend leuk restaurant, vrolijke en jonge bediening, de kok had er ook veel plezier in. Wij kwamen met een groep van negen personen. Het eten was heel goed, gewoon smullen! Leuk om hier een avond door te bringen, zeker niet de laatste keer! Hartstikke bedankt aan Cunst!
Dejonkies .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima kwaliteit, maar veel te kleine porties. Eén blaadje witlof, één thelepel puree en drie mini plakjes eendenborst is veel te weinig zelfs als er op de kaart staat dat de gerechten ter grootte van een voorgerecht zijn. We hadden gekozen voor een 3 gangendiner-verrassingsdiner, maar er was ons niet gezegd dat het om drie hele kleine gerechten ging. €35,- is veel te duur voor deze hoeveelheid. Jammer, want wat kost een beetje meer groente nu helemaal?
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Geweldig gegeten met ontzettende oprechte bediening. Mochten we weer in de buurt zijn komen we zeker terug. Een aanrader!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-actie! 3-gangen menu, menu is volgens concept dat wat de kok bereidt. Een absolute aanrader!
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Erg leuk en knus restaurant. Uitstekende service door zeer vriendelijke bediening. Goede en smaakvolle gerechten met uitstekend bijpassende wijnen. Wij komen zeker terug vanwege de fijne en ontspannen ervaring.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We aten met de AH-restaurantbon. Keurig verzorgd en redelijk eten. Gezellig druk daar, vandaar dat we soms naar ons gevoel te lang moesten wachten. Bediening netjes. Over het eten: In ons menu was, naar mijn mening, in de gerechten de balans tussen de onderdelen zoek. Op zich smaken de afzonderlijke dingen lekker, maar samen klopt het niet. Bij de amuse zat zoveel wasabi in de mousse, dat de smaak van de andere onderdelen wegviel. Bij het voorgerecht met vis zat teveel zuurkool, waardoor de smaak van de vis wegviel. Bij het hoofdgerecht zaten een paar plakjes eendenborst (grijs) op een berg aardappelmousseline en daarbij werd ook friet geserveerd. In de mousseline zaten een paar flinters witlof. Naar mijn smaak te weinig groenten in ons menu. Het dessert was prachtig en lekker, maar bovenop lag een te grote brok meringue. Lekker hoor, maar een paar stukjes voor de crunch was genoeg geweest. Bedenk bij dit commentaar: onze smaak hoeft de uwe niet te zijn!
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een klein, buitengewoon gezellig restaurant. Zeer vriendelijke, ongedwongen sfeer cq bediening.
Het 3 gangen AH menu was (voor ons) van hoge kwaliteit. Aparte gerechten (oa tartaar gerookte zalm saffraan mayonaise, gestoofde wildzwijnwang met zuurkool) met een zeer hoog smaak gehalte.
Een aanrader.
Stijn H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een zeer plezierige verrassing. Vriendelijke en attente bediening en een keukenbrigade die weet hoe de gasten te verwennen! Aanbevelenswaardig! Ga zo door.
P W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Geweldig lekker gegeten via de ah actie, mijn echtgenote wilde vis i.p.v. vlees was geen enkel probleem, erg leuke professionele bediening, ober legde alles op een leuke manier uit, leuke amuse vooraf, zowel voorgerecht hoofd gerechte en dessert waren van hoge kwaliteit. komen zeker terug in Bergen.
JTde .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Vriendelijk ontvangst met uitleg over de hoeveelheid en het menu .Het was een AH verrassingsmenu . We kregen vooraf een amuse van rivierkreeftjes op een bedje van zoetzure komkommer ( mijn vrouw had 3 kreeftjes ,ik geen één ? ) en brood met boter .Daarna wilde zalmtartaar ,zoetzure komkommer ,mayo ,bieslook of zwijnwang met zuurkool en lauwlierjus met een beker patat .Als dessert 3 stukjes kaas (conte oud , geit en gorgonzola . We zaten vlak onder de geluidsbox zodat en gesprek voeren lastig was .
Irma T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prettig klein restaurant, iets achter het centrum van Bergen gelegen. Bijzonder voorgerecht, heerlijk van smaak en mooi opgediend. Ook het hoofdgerecht was verrukkelijk en verdient alle lof. Goede wijnen, vriendelijke bediening met uitgebreide uitleg. Feestje om daar te lunchen.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goede kok die eigen touch geeft aan gerechten, lekker eten dus! Eigentijds en gezellig, goede en vlotte bediening. Wij komen zeker terug als we weer eens in Bergen zijn!
Wesly V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Echt een top restaurant. Bijzonder eten, lekkere wijn en uitmuntende bediening
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een fijn restaurant om te komen met een prima kok en een vriendelijke, deskundige bediening. Gerechten zijn zeer goed van smaak.
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Heel verrassend het (ah) menu wat door de kok gekozen wordt. Om de 2 weken hebben ze een nieuw menu met 10 keuzes. Erg leuk en lekker. De bediening was erg goed en ook erg op de hoogte van alles. Zeker een aanrader.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Als afsluiting van een familiebijeenkmst kozen we voor Cunst: prima locatie, geweldig eten en prettige bediening! Was een hele goeie keuze.
Leeuwen33 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vanavond voor de 4e keer " uit de cunst " gegeten....... zeer smaakvol en verrassende smaak ontploffing om explosie maar niet te gebruiken..... deze kunst week bijna alle bergense etablisementen gehad......maar cunst steekt voor meester pim er boven uit......ver....
Atty H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erge kleine porties. We hebben frttes en brood bij besteled. Wel heel lekker.