Cunst

Kleine Dorpsstraat 1 1861 KN Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Cunst

Liefde en passie gaan door de maag

Dit is de plek waar passie, beleving en een goede prijs-kwaliteitsverhouding voorop staan. Bij Cunst hebben ze een wekelijks wisselende kaart, waardoor het zelfs voor de vaste gasten nooit zal vervelen. Volgens de chef wordt zijn creativiteit elke week opnieuw geprikkeld en gaat zijn passie voor eten en koken hier verder dan waar dan ook. Bij Cunst gaan liefde en passie door de maag!

Meer informatie over restaurant Cunst

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag: 17:00 - 23:00
Zaterdag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Cunst

Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Wij hebben hier zaterdag gegeten. Één woord ‘FANTASTISCH’ de sfeer, de bediening de inrichting maar vooral de culinaire hoogstandjes van de Chef-kok Eelke. Wat een charmante chef is dat, hij kwam zelfs langs de tafels
Dirk-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wij kwamen bij Cunst op basis van de positieve recensies maar we gingen enigszins teleurgesteld weer weg. Het concept van verschillende kleine gerechten, iets tussen voor- en hoofdgerecht in, werd niet echt bewaarheid. De porties waren klein en daardoor relatief duur. Echter, het belangrijkste, namelijk het eten viel ons tegen. We begonnen met zeebaars in een kreeftensaus, die kunstmatig smaakte. Ik nam vervolgens staartstuk van het rund en dit vond ik vrij taai.
Ik had graag iets positievers willen schrijven, maar Cunst viel ons dus tegen.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Afgelopen zaterdag hebben wij hier gegeten. Één woord fantastisch, wat een gezellige huiselijke sfeer, de bediening was ook zeer goed, en de culinaire hoogstandjes van de charmante Chef-kok Eelke waren excellent. Chef Eelke kwam zelfs nog aan de tafel om te vragen of alles naar wens was, waar zie je dat nog tegenwoordig! Ik heb in tijden niet zo overheerlijk gegeten, ik heb zelfs mijn vrienden en familie hierover verteld. Spread the word want 'hier moet gegeten worden'.Tegenwoordig krijg je overal standaard dezelfde menu's voorgeschoteld, maar hier niet smaken kloppen en komen hier tot zijn recht. Voor ons zeker een dikke 10 op alle fronten. Wij gaan hier met de kerst weer eten en kijken hier nu al naar uit!
André W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben genoten van een heerlijk en afwisselend 4-gangenmenu en werden bovendien uitstekend bediend. Bediening en eten droegen bij aan een fijne en mooie avond.
Greetje M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Onwijs lekker en verrassend gegeten!
sam V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ik had er al eerder goede dingen over gehoord, maar nu eerste keer in eigen dorp. Heerlijk gegeten. Lekkere wijn. Prettige bediening. Leuke plek in het dorp.
Salco D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Gerechten zeer bijzonder.Orginele combinatie van gedurfde ingrediënten,zeer smaakvol.
Interieur een beetje simpel
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk eten. Hartelijke bediening. We gaan zeker nog een keer.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellige avond, heerlijk gegeten! De keuze op de menukaart is beperkt maar verder wel prima, de gerechten waren allemaal heerlijk. Alleen bij de nagerechten was er geen keus wat wij wel jammer vonden. Aangezien de porties wat kleiner zijn hadden we zeker nog een dessert willen bestellen.
RJG S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
TOP!
Jeanine H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Het is een jaar geleden dat ik voor het eerst bij Cunst kwam. En sindsdien zijn jullie het beste restaurant wat ik ken. Om het simpele feit dat alles klopt. Jullie motor in alles is die van zorg en liefde voor: de ingrediënten, de combinatie van de ingrediënten in de uiteindelijke gerechten, de opmaak van de borden, de service naar jullie klanten, de sfeer in het algemeen. Kortom het is een feest om bij jullie te gast te zijn! Graag weer tot de volgende keer.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Verrassende smaken gecombineerd met elkaar, vriendelijke bediening in een gemoedelijke sfeeer. Wat heel leuk was dat de chef persoonlijk aan tafel kwam om te vragen of alles naar wens was. Voor herhaling vatbaar.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prettig restaurant. Goed geluidsniveau, geen lange wachttijden. We namen een verrassingsmenu, met een bijpassend wijnarrangement . Prima. goed afgestemd. Het laatste gericht was voor mij een kaasplankje, goed. Voor de ander was dit brownie en ijs, dit was minder.
Goed restaurant, voor lekker eten en een prettige avond.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk rustige locatie in het centrum van Bergen met een prima keuken. Verrassende smaakcombinaties met zo nu en dan "vergeten" producten. Alles heerlijk vers. Erg goede prijs-kwaliteit verhouding. Zowel voor de wijn als de gerechten. Er heerst een leuke ontspannen sfeer.
Michiel N.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Mooi concept met twee wekelijks wisselende kaart met iets kleinere gerechtjes. Zo kun je veel verschillende smaken proeven. Uitsluitend seizoensproducten en ook de vergeten groenten worden niet vergeten. Leuke en gezellige plek voor een diner. Glutenvrij eten geen enkel probleem.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Zeer verrassend culinair hoogstandje. Heerlijk gegeten. Wel even informeren of je vegetariër bent voordat de amuse geserveerd wordt.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Hartelijke bediening, heerlijk eten, mooi en verzorgd opgediend. We hebben genoten!
Dinanda F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Top gezeten en gegeten!
Erg leuke ambiance en lekkere, mooie gerechten.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk en Eerlijk gegeten.!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wat een plezierige verrassing. Samen met mijn vrouw van een heerlijk 4 gangen verrassingsmenu genoten. Vier gerechtjes die met heel veel aandacht werden bereid en geserveerd. Mooie kleine middelgrote gerechtjes die zeer divers waren in smaak en samenstelling. Heerlijk. De bediening attent, vlot en vriendelijk met verstand van Zaken. En wasr maak je het nog mee dat de chef zelf zich tussen de gqngen door meldt om te vragen of alles naar wens is. . Kortom een heerlijke avond gehad die zeker voor herhaling vatbaar is Dank namens Helene en Erik.