Cunst

Kleine Dorpsstraat 1 1861 KN Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Cunst

Liefde en passie gaan door de maag

Dit is de plek waar passie, beleving en een goede prijs-kwaliteitsverhouding voorop staan. Bij Cunst hebben ze een wekelijks wisselende kaart, waardoor het zelfs voor de vaste gasten nooit zal vervelen. Volgens de chef wordt zijn creativiteit elke week opnieuw geprikkeld en gaat zijn passie voor eten en koken hier verder dan waar dan ook. Bij Cunst gaan liefde en passie door de maag!

Meer informatie over restaurant Cunst

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag: 17:00 - 23:00
Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Cunst

Riki P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Else V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Super lekker gegeten! Hele goede wijn spijs combinaties. Prettige bediening en een betrokken milieu bewuste chef-kok! Kortom echt een aanrader! Zeker doen
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Één, twee keer per jaar slapen we in Bergen en besteden we de tijd dat we wakker zijn zo goed mogelijk. Dat betekent voor de avonden; ‘lekker eten’. We voelen ons thuis in de Bergense sfeer. En die sfeer heerst in onze min of meer vaste adresjes. Bij de voorbereidingen ‘popte’ Cunst ‘op’. De plaatjes beloofden veel en de recensies waren over het algemeen goed. Dus uit de vaste patronen en naar Cunst. Het eten was prima. Mooie, smaakvolle gerechten met goede bijpassende wijnen. Niets op aan te merken. Met het BOP wijn arrengement werd geen enkel risico genomen. Maximaal een derde van de normale glazen, maar op de rekening meer dan de helft van de normale prijs. De bediening meer dan voorkomend en enthousiast. Goed dat de bediening in handen is van één persoon. Dus een prima avond. Behalve dat we Bergen misten. Niet de volle bezetting die we gewend zijn. Niet de reuring. Misschien net te veel ‘uit het hart’ van het dorp en te ver van ‘the placets to be’. Een beetje tam. De inrichting is in de basis prima. Maar het is niet af. Rozen die verdrietig hun rode kopjes laten hangen en slechte wanddecoratie. Beter één of twee goede, wandvullende eyecatchers dan die onsamenhangende, te uitbundige, vissenkoppen die er nu hangen.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Door de stenen vloer stond de tafel niet heel stabiel maar het eten, de wijn, de bediening en de ambiance was helemaal geweldig! De chef kwam aan tafel om te informeren hoe het geweest was en de obers en serveersters waren ook heel vriendelijk en gastvrij. Absolute aanrader als je in Bergen bent! Prijs kwaliteit top!
Marcelline N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Een heerlijke avond met super aardige bediening, fantastisch eten en zalige bijpassende wijnen. Een absolute aanrader ????????
Annani .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De bediening kwam te vaak vragen of alles naar wens was, waardoor ze steeds weer inbraken in het gesprek!
Brood en frietjes voor 4,5 euro......beter de prijzen iets verhogen!
m. H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De akoestiek was dramatisch, aan de grote houten tafel zit je ver van elkaar vandaan dat je elkaar helemaal niet meer kan verstaan
elma K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig ..personeel top ... heerlijk gegeten ... we hadden 3 gangen verrassingsmenu ????
Leontine W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Een leuke lokatie, goede ambiance, uitstekende gastvrouw en heerlijk eten..
Dat is waar iedereen die uit eten gaat blij van wordt en dus ook wij op de woensdag avond bij Restaurant Cunst.

Toen wij binnenkwamen werden wij verwelkomt door de gastvrouw van die avond. Het kwam echt gemeend en warm over. Iets wat tegenwoordig niet standaard meer is in de horeca. Nadat wij netjes naar tafel geplaceerd waren kregen we een korte uitleg over het concept. Wat kleinere gerechten tussen ongeveer de 8 en de 10 euro met, als ik het mij goed herinner, om de twee weken een wisselende kaart. Laat het woordje “kleinere” niet afschrikken want na drie gangen waren wij allemaal helemaal voldaan. Voor de eerste gang kregen we zelfs nog een amuse aangeboden. De wijn/spijs combinatie was perfect uitgekozen en werd goed gepresenteerd aan tafel zodat wij nog bewuster met de smaak van de wijn in combinatie met het eten bezig waren. Bij elke gang werden wij weer verrast door de opmaak en de smaak van het eten.
Eelke ten Broeke, chef en eigenaar, kwam aan het einde van het diner zelf nog even langs de tafels om te vragen of alles naar wens geweest was. Waarbij wij alleen maar een dikke duim konden geven.
Al met al dus onwijs verast door dit toch wat verstopte kleine restaurant in Bergen. Lisa, onze gastvrouw was uitstekend. Ze gaf een mooie toelichting bij elk gerecht en wijn. Daarnaast was ze erg vriendelijk waardoor wij ons zeer welkom voelden. De inrichting geeft een strakke maar knusse sfeer en het eten was heerlijk. En zeker door de afwisselende kaart zijn wij zeer benieuwd naar het volgende menu en komen wij zeker terug.

Bedankt voor de heerlijke avond!
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vriendelyke bediening,maar vanwege drukte ,,overbezet'.Een gerecht dat beslist TE zout was,werd zonder probleem vervangen...correct.Chef kwam uitleg geven en informeren of verder alles gesmaakt had.Kwaliteit/prys goed.
Lisa A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heel gezellig en knus restaurant wij hebben genoten hier! Het is een CUNST werk wat je op je bord geserveerd krijgt de smaken kloppen perfect Wij hadden een wijnarrangement bij de gerechten genomen wat de bediening haarfijn uitlegde! Leuk om te zien dat ze hier met plezier werken. Echt een restaurant om naar terug te gaan!!
De tafel van Weynand V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een avond met uitersten. We bestellen elk 2 gerechten die we per soort (eerst vis, daarna vlees) uitgeserveerd willen krijgen. Uiteraard geen probleem. De visgerechten kwamen redelijk vlot en de smaak en kwaliteit was prima. We keken met plezier uit naar het vervolg. Het vervolg (vlees) kwam niet na een halfuur, ook niet na een uur, pas anderhalfuur later kregen we, na voor de 3e keer te hebben gevraagd waar de volgende gang bleef, onze vleesgerechten. Uiteraard was daar top prioriteit aan gegeven en stond het er binnen 5 minuten. Dat was helaas te merken. Of de kwaliteit van het vlees was slecht of de bereiding ervan niet ok, maar het resultaat teleurstellend. Absoluut niet restaurant waardig. Het dessert was niet bijzonder en kon de avond niet goedmaken. Dat de rekening een stuk lager uitviel was terecht, maar niet van invloed op deze review. We vonden het een leuke, gezellige en levendige plek. De bediening had wel moeite met de hoeveelheid gasten, maar het verliep op het oog goed genoeg. Voor herhaling?
Karin N.
Eten was goed, maar de bediening en service zeer teleurstellend. Na het eerste gerecht, duurde het 1,5 uur om na 3 maal vragen en ongenoegen uitspreken het tweede te krijgen, waarvan de kwaliteit ook beduidend minder was dan de eerste gerechten.
Marja A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijke gerechten, echte smaaksensaties en mooi opgemaakte borden of kommen.
Ina C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Bijzondere aparte gerechten, heerlijk van smaak! Persoonlijke bediening in een gezellige sfeer!
Lucas44 M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Cunst is uit de kunst. En over smaken mag getwist worden.
Très sympha. Mijn mening moet van Iens nog meer lettertekens bevatten. Ik dacht dat uit de kunst genoeg zei. Alhoewel, frietjes kan je beter bij het vlees serveren en niet bij de vis, daar hoort boter bij
Annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Buitengewoon verrassend! Nog nooit eerder en verrassingsmenu gehad wat zo ooo goed was samengesteld! Ook de biologische wijn was heerlijk! Gastvrij onthaal en je voelt je echt welkom. Zegt het voort....
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
3 gangen menu van de chef is geen vrije keuze uit de gerechtjes op de kaart. Zou een verrassing zijn. Dat was vooraf niet uitgelegd. Verder gezellig en prima gegeten.
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Super goed gegeten, vriendelijke bediening en een heel enthousiaste kok! Die nog heel leuk aan je komt vragen hoe het allemaal smaakt! Helemaal top ! Gaan er zeker terug ..
Netty T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
heel gezellig, uitstekend eten, we komen graag weer terug.