Cunst

Kleine Dorpsstraat 1 1861 KN Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Cunst

Liefde en passie gaan door de maag

Dit is de plek waar passie, beleving en een goede prijs-kwaliteitsverhouding voorop staan. Bij Cunst hebben ze een wekelijks wisselende kaart, waardoor het zelfs voor de vaste gasten nooit zal vervelen. Volgens de chef wordt zijn creativiteit elke week opnieuw geprikkeld en gaat zijn passie voor eten en koken hier verder dan waar dan ook. Bij Cunst gaan liefde en passie door de maag!

Meer informatie over restaurant Cunst

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Viergangenmenu door de chef samengesteld inclusief wijnarrangement was voortreffelijk. Een echte aanrader als je lekker uit eten wilt gaan in Bergen NH.
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij boekten een tafel voor 4 in het kader van het AH arrangement. Jammer dat er ook in dit restaurant gegoocheld werd met de prijsstelling van het AH menu. Dat bestond uit het 3-gangen Chef menu, maar dan wel verplicht aangevuld met het brood en de frites, waardoor de prijs opeens €7,50 hoger werd dan de reguliere prijs van het Chef menu. De gerechten waren allemaal heel lekker van smaak, maar de porties aan de hele kleine kant. De bediening meldde vooraf wel dat ze met porties ter grootte van een voorgerecht werkten, maar een hoofdgerecht bestaande uit slechts 2 kleine plakjes varkensvlees verwacht je misschien wel bij een 5-gangen menu in een restaurant met een of meerdere Michelinsterren, maar niet bij dit restaurant. Daardoor is de prijs-kwaliteitsverhouding, buiten dat AH arrangement om, naar mijn mening een beetje zoek. Absoluut prijzenswaardig was dat de chef kok persoonlijk kwam vragen of alles naar wens was geweest. Het restaurant werkt met biologische producten en dat verdient een pluim.
arjen62 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Onze 1e kennismaking via AH-actie en we waren zeer verrast. We komen gauw terug om ons wederom te laten verrassen. Zeer vriendelijk personeel en heerlijke gerechten. Goede formule!
Bram T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Verrassend lekker gegeten. Alles klopte. We hadden een verrassingsmenu met een wijnarrangement. Heerlijk voorgerecht met tarbot en geraffineerd hoofdgerecht met stukje. varkensvlees. Alle details klopten zoals bijvoorbeeld een stronkje bloemkool met aparte zoete smaak. Prima wijnkeuze ook. Opvallend lekker.
De kok kwam persoonlijk langs bij de tafels aan het einde van de avond. Informeel en vooral vrolijk.

Ben je een grote eter, dan wellicht een gang extra?
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zaterdag 21 januari hebben wij met 2 stellen en een kind van 1 via de AH restaurantactie bij Cunst gegeten. Het eten was erg lekker en bediening vriendelijk, een aanrader!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening. De bediening legt goed uit wat er op je bord ligt. Ook hebben ze veel verstand van wijnen. Het eten was zeer goed en verfijnd van smaak. We hebben een fijne avond gehad.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De bediening was vriendelijk en professioneel. Het eten viel echter op een aantal punten tegen. De opmaak was uitstekend, maar de hoeveelheden en smaak vielen wat tegen. De amuse was te zout, de varkenshaas aan de taaie kant en de frieten waren gortdroog(misschien verkeerde aardappels). Ik zat bij een raam en had een hele koude rug, dus was blij dat ik weg kon. Erg jammer.
bvdzmd11 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vaak wisselend menu met keuze uit verschillende gerechtjes (formaat tussen voorgerecht en hoofdgerecht). Vriendelijk personeel met verstand van wijn en een leuk verhaal over te serveren speciaalbier. Per ongeluk kreeg ik toch kip (van te voren aangegeven dat 1 persoon géén kip wilde), snel opgepakt en binnen twee minuten vervangen door een heerlijke ribeye. Aanrader.
Sandy R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Goed eten, vooral voor en nagerechten, zeer charmante bediening. Hoofdgerecht van heilbot was een beetje smaakloos en portie was bijzonder klein. Voorgerecht van tonijn was heel lekker maar duidelijk niet helemaal vers. Het was ook heel vol in het restaurant dus dat is te begrijpen.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Hier gegeten op 06/01/17 via de AH actie. We kregen een driegangen verrassingsmenu aangeboden. De eerste gang bestond uit vis, gevolgd door een vleesgerecht en tot slot een dessert. Alle gangen vielen bij ons in de smaak. De bediening vonden we gedurende de hele avond erg goed. Vriendelijk en snel.
ipeeters .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met de AH-actie hebben we voor het eerst kennisgemaakt met dit restaurant en het leuke concept dat elk gerecht ter grootte is van een voorgerecht en we komen hier zeker nog een keer terug! We kregen een heerlijke amuse en lekker brood vooraf en daarna 3 heerlijke gangen met friet erbij. Alle gangen waren zeer puur en lekker van smaak, alles was perfect op elkaar afgestemd. Ook de wijn en koffie was erg lekker en de bediening was zeer vriendelijk.
margjen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gerechtjes klein maar lekker van smaak. vlees mocht van mij iets meer zijn bij hoofdgerechtje. Verder was de smaak erg lekker. Wijn was nieuw voor mij het land dan Slovenië maar erg goed.
Bediening erg vriendelijk en gaf prima uitleg over de wijn en het eten.
GeertM .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben hier "klein, maar fijn" gegeten, Hier geen standaardmenu, maar verrassende, smakelijke gerechten in kleine porties.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Tweede kerstavond zeer goed gegeten. Komen zeker nog een keer terug.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2e Kerstdag met z'n 5en, onze familie, een heerlijke avond gehad in velerlei opzichten. Het eten was voortreffelijk. Het was een vast Kerstmenu, waar een mooie opbouw in zat. Van het brood, amuses, tot alle heerlijke gerechtjes tot het toetje, allemaal heerlijk en het zag er ook prachtig uit. Zelfs mijn jongste zoon, niet zo'n fan van vis en aparte dingen, heeft goed gegeten. De sfeer was ontspannen, de ruimte zelf heel prettig, genoeg ruimte, de bediening heel vriedelijk en prettig. Al met al zijn we er 3,5 uur geweest, voelde niet zo, maar geen moment het idee gehad dat je lang moest wachten op het volgende gerecht. Was allemaal goed op elkaar afgestemd. Kortom een uitstekende eetgelegenheid, een echte aanrader.
Rommy H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We komen zeker vaker!
Bijzondere kaart, kleine gerechten, waardoor je van alles kan proeven, perfect wijnarrangement en service zoals je die bijna nergens meer ziet!
annemarie_siebring .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wij kwamen hier met de AH restaurant actie. Het restaurant is klein, maar zeker sfeervol. We waren veel te vroeg, maar wel welkom! Doordat het bij binnenkomst nog heel rustig was, voelden wij ons wel erg bekeken door de bediening. Dat vonden wij niet zo prettig. Maar het eten was echt geweldig! Perfecte smaken combinaties die we zelf nooit hadden kunnen bedenken en uit zouden kiezen, maar die hier heel mooi op elkaar afgestemd waren!!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijke seizoensproducten met zorg bereid! De bediening was erg vriendelijk en getalenteerd. Niet een doorsnee restaurant!
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben hier ons. 45-jarig huwelijksfeest gevierd met onze familie en iedereen was zeer tevreden. Eten was lekker, bediening attent en vriendelijk. Entourage was goed, huiskamersfeer.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben een heerlijk verrassingsmenu gegeten. De sfeer was ongedwongen en de bediening en de kok waren attent. Prima restaurant dus.