Culinair Cafetaria

Vrijdag en Zaterdag 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Culinair Cafetaria

Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een tijdje terug hier uiteten geweest. Het was 3 september. Ik en mijn vriend dacht we gaan daar is eten ze stonden bij een festival bij ons in de buurt en het was toen heel gezellig dus vandaar dat ik graag terug wou gaan. We hadden een beetje honger. Ik had zelf de kroketten proeverij gehad. Sommige vond ik wel lekker maar sommige ook niet. We waren onder tussen ook al over onze honger heen. Aangezien we een uur moesten wachten op het eten. Toen we vroegen waarom het zo lang duurder (dit hadden ze ons niet vermeld) waren ze ons vergeten terwel we er als enigste waren. Wij komen hier dus nooit meer.
Silvia_dw .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Dit weekeinde voor het eerst gegeten na getipt te zijn door vrienden. WOW. Dit was echt een verassing. De kroketten zijn echt overheerlijk!! En het dessert was lekkerder en groter dan wij verwachten!

Ik wil nog een keer terugkomen voor de burger. Echt een leuke nieuwe plek! Zeer aan te raden!