Culinair Cafetaria

Vrijdag en Zaterdag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Silvia_dw .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Dit weekeinde voor het eerst gegeten na getipt te zijn door vrienden. WOW. Dit was echt een verassing. De kroketten zijn echt overheerlijk!! En het dessert was lekkerder en groter dan wij verwachten!

Ik wil nog een keer terugkomen voor de burger. Echt een leuke nieuwe plek! Zeer aan te raden!
LenieH .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Pas geleden hier gegeten, en het was echt boven verwachting lekker. En ik kan je vertellen, deze verwachting was HOOG!! We hadden allemaal samen verschillende kroketten besteld, maar ik heb de kaas- en viskroket op en die waren fantastisch lekker..!!

Werden geserveerd met heerlijke huisgemaakte mayonaises echt ik heb nog nooit zo culinair gegeten in een cafetaria ;)

En als ik een tip mag geven: kom bij goed weer en ga lekker in de tuin/binnenplaats zitten want daar zit je heerlijk onder de parasol of in de schaduw rustig te eten, echt meer dan fantastisch.

Ons bordje werd zelfs door de koks zelf geserveerd, heel persoonlijk en gezellig, er hangt echt een fijne sfeer.

Superfijne plek, prima prijs, echt een aanrader!
Thijs H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Heerlijke zelfgemaakte kroketten! Ik deelde met een tafelgenoot de proeverij, met een zeevruchtenkroket, rendangkroket, lamskroket, kaassoufle en nog een die met zo niet te binnen schiet. Daarbij goede (!) frietjes en salade. Koud pilsje, groene tuin, en de dag kon niet meer stuk. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, en een mooie pre dat je tussen het eten en de koffie door de galeries van het TAC kan struinen.
EindjeHoven040 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Leuke plek met geweldige tuin en heerlijke huisgemaakte kroketten. Ook voor de niet-snacker is er genoeg keuze op de menukaart. Zeker een aanrader!