Culinair Cafe DieTwee

• Airconditioning , Catering , Terras
Duur
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Hier met een clubje heren gegeten. Vriendelijke bediening tevens bar'bemanning' door drie alleraardigste dames, die ons goed aanvoelden. Interessante menukaart, zeker voor een café. Een culinair café wel te verstaan. Gezellig druk is het er op deze maandagavond. Aan de bar een drankje met pata negraham en garnaalbitterballen. Prima start! Aan tafel ondermeer de zeer smaakvolle carpaccio en Niçoise als voorgerecht. Na voldoende tijd tussen voor- en hoofdgerecht volgt laatstgenoemde. Daaronder tournedos (medium), tagine en rendang. De rendang lijkt een vreemde eend in de bijt, maar blijkt prima verzorgd. Datzelde geldt voor de tagine van lam en de tournedos. De prima gebakken ossenhaas is voorzien van een fijne roquefortsaus en wordt vergezeld van frietjes zoals je ze zelden tegenkomt: krokant goudbruin gebakken en ongekend smaakvol. Voldoende water en wijn maken het feest compleet. We komen hier graag nog een keer terug want behalve het eten is ook de ambiance aansprekend. Wel ietwat aan de prijs, maar je kunt niet alles hebben...
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Echt een aanrader... Op een zonnige avond neergestreken op het terras van die 2. We werden vriendelijk ontvangen door een medewerker en hebben eerst een alternatief genomen. Mooie gin tonic voor mij, en een goed glas bubbels voor mijn vrouw. Ook hebben we wat heerlijke (huisgemaakte) garnalen bittervallen en wat pata negra ham op. Onze hoofdgerechten waren bijzonder goed van smaak en de kundige bediening heeft ook een goed wijn advies gegeven. Koffie met friandises na.... Helemaal af. Zo hoort een avondje uit te zijn... ,
Salfiscw .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Dit weekend met 4 personen bij DieTwee geweest.

Lekker buiten op het terras gezeten, in plaats van binnen waar het vrij warm was. Het eten was zeker niet slecht, maar gezien de hoogte van de rekening (€60 p.p.) hadden we veel meer kwaliteit verwacht. De prijs / kwaliteitverhouding is naar onze mening behoorlijk scheef. De verplichte frietjes en salade hadden het niveau van een simpel eetcafe en de kwantiteit was maar net genoeg voor 2 personen. Erg karig dus.

Een gemiste kan wat ons betreft.
Herman2 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Hier ga ik NOOIT maar naar toe! Wat een afknapper.
Matig eten voor een veeeel te hoge prijs.
De prijs kwaliteit verhouding is meer dan zoek.
De serveerster had er ook duidelijk geen zin in.
Zonde van het geld en de avond.
Op de kaart komen ook ganzenlever en kikkerbilletjes voor, de tijd dat we niet wisten hoeveel dierenleed hier achter zit is echt voorbij. Dit kan echt niet.
Geen aanrader deze tent!
Sia B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij hebben hier zaterdag 18 juni gegeten en het was fantastisch, hele mooie kaart het was moeilijk kiezen. Er is veel aandacht, gerechten zijn goed bereid en zeker niet zuinig. De bediening was meer dan goed. Lief en vol aandacht. De huis gemaakte boterkoek is de lekkerste boterkoek die ik ooit heb gegeten! Als enige down puntje was, dat ik wel heel veel meer boterkoek bij de koffie had willen hebben ;-)
R V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk op deze bijna zomerse dag zitten eten met mijn zus. Beginnend op het terras dat langzaam koeler werd met de wegtrekkende zon. De bediening is Brabants vriendelijk, eigenlijk schokkend dat t zo opvalt voor iemand ut midden Nederland. Hier normaal, bij ons toch meer een uitzondering! We krijgen een goede pino ingeschonken die we nadat we die op hebben naar binnen gaan om te eten. eigenlijk de gehele kaart ziet er goed uit en ik kan bijna geen keuze maken. Of we het nu hebben over de klassiekers of over de rest van de kaart.
De inrichting is klassiek en warm en bied voldoende geborgenheid. Het eten smaakt heerlijk en we hebben al met al een erg genoeglijke avond. Bij het afrekenen bewonderen we de zelf gemaakte producten die ze hier ook hebben zoals Limoncello en bisque. top tot aan vertrek en daarmee een echte aanrader
JudithGT .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Een echte aanrader! Ze maken gebruik van verse producten, in de mooiste combinaties. De gerechten zijn puur en eerlijk! De bediening is zeer vriendelijk en heeft verstand van zaken. Ik kom zeker nog een keer terug!
Maddyberg .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Top zaakje ze koken met mooie verse ingrediedienten en hebben ook mooie wijnen per glas. We waren vooral onder de indruk van de mooie tong en de heerlijke schelpjes. Zeker een zaak om terug te komen en ook leuk publiek!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Mooi ingericht restaurant. Goede stoelen en linnen servetten. Het meisje wat bedient lijkt er niet veel zin in te hebben.
We zaten boven, vlak bij de keuken waardoor er veel heen en weer gelopen werd. Het eten was goed, zoals het hoort. Geen verrassingen. De wijn en de cava waren te koud.
De tijdsduur tussen de gerechten was te lang.
Sven49 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Het is altijd heerlijk genieten bij Die 2. Een knusse sfeer, geweldige bediening en heerlijke, pure gerechten. Het is altijd weer een feestje om hier te mogen genieten!
Proevert123 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Leuk restaurant met zeer leuke bediening en een prima kaart. we namen langoustine, schelpjes en sliptongen en alles was prima klaar gemaakt en de bijpassende wijnen ( rioja) waren zeer aangenaam. Hier komen we vaker terug.
Traveler12345 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Heerlijke lunch genoten op het terras in dit leuke restaurani. Mooi gerecht met langoustines en heerlijke Rose. Opvallend sympathieke en vriendelijke bediener was aanwezig, we komen zeker vaker terug hier.
Saskia-Norbert .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wij hebben afgelopen zaterdag hier gegeten n.a.v. goede recensies. Wij vonden het wat tegenvallen. Bediening is super! Maar de prijs/kwaliteit verhouding van het eten was niet goed. Te duur voor wat we kregen.
Er was ook geen mogelijkheid om een menu te kiezen, dat is ook jammer. Als je veel geld kwijt bent moet het ook top zijn en dat was het net niet.
Liesje1981 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Top avond gehad! Voortreffelijk gegeten, uitstekende service. Alles klopt in deze tent, van de huisgemaakte garnalen bitterballen bij het aperitief tot aan de friandises bij de koffie.
Aanrader!
Rien O.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Blijkbaar hebben wij een drukke avond uitgezocht om met zijn vieren naar Die Twee te gaan. Parkeren moesten we een paar honderd meter verderop, de bediening rende vaak langs maar het voorgerecht kwam pas na ongeveer een uur.
Men bleef zeer vriendelijk; de koffie aan het einde van de avond was gratis vanwege de vertraging en toch kon dit niet het matige gevoel wegnemen.
Het eten was overigens gemiddeld gesproken goed: kikkerbilletjes, carpaccio, tonijn, kreeft, tournedos, sliptongen, kletskoppen allemaal redelijk goed tot zelfs zeer goed.
Flexary .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Afgelopen zaterdag met vier personen heerlijk gegeten bij Die2. Wat een drukte op de zaterdagavond maar een heel gezellige sfeer! De kaart geeft genoeg keuze maar wil je een hoofd- of vegetarisch gerecht als voor- of tussengerecht? Geen probleem, alle combinaties mogelijk! Heerlijke, smaakvolle gerechten in een leuke ambiance. We komen weer snel terug Niels!
Robindd .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Aangezien we dit jaar niet op vakantie gingen, werd ons door vrienden de Fruits de mer aangeraden. Beste aanrader!! We waanden ons een avondje als op vakantie, met perfect gegaarde fruits de mer -> van smaakvolle mosselen met rozemarijn tot perfect gegaarde venusschelpen, kreeft en calamaris. Alles was al gekraakt, dus geen onhandige taferelen!
Gezellige ambiance, met gezellige bediening en goede sfeer!
Noggeenster .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Die Twee zijn broer en zus en bestieren het culinaire eetcafé Die2. De inrichting is vrij strak met klassieke elementen. Veel licht en niet storende lounge muziek op de achtergrond. De bediening twee vlotte blonde paardenstaarten die van wanten weten en gastvrouwschap op een aangename manier neerzetten. Dan zijn ook halve glaasjes bij het voorgerecht mogelijk en ook andere aanpassingen. Wat daardoor alle gelegenheid geeft om te genieten van wat op de borden komt. Als voorgerecht mosselen en coquilles. De mosselen waren gewokt en daardoor extra smaakvol. Drie coquilles met risotto en truffel goed van smaak. Als hoofdgerecht wildzwijn, sukade, filet, rode kool en hete bliksem. Mooi plaatje en ronduit verrukkelijk. De tournedos & eend kwamen dicht bij mijn favoriete tournedos Rossini. Een aanrader en echt culinair genieten. Een afronding met sweeties en thee. Zes lekkere huisgemaakte zoetigheden die de bloedsuikerspiegel weer deden oplopen. Thee in grote koppen en losse thee en dus niet de afknapper van standaard theezakjes. Voor dit alles wel een flinke prijs, maar het culinaire café maakte haar naam wel helemaal waar.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Met zijn vieren heerlijk gegeten bij DieTwee. Ondanks de drukte op de zaterdagavond werd alle moeite gedaan een vrijkomende tafel te zoeken. Zowel de vlees als visgerechten uitstekend van smaak. Met een bijpassende Merlot huiswijn.
Sfeer is ongedwongen. De uitbaters hebben oprechte belangstelling voor hun klanten. Het pand heeft een prachtige gevel. Het interieur is voorzien van bijzondere kunstwerken. Voor ons een topavond.
SannePomme .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Al erg vaak gegeten. Super vriendelijk personeel, altijd lekker eten! Kikkerbilletjes zijn heerlijk, aanrader! Het eten wordt mooi geserveerd.