Culinair Cafe DieTwee

• Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Culinair Cafe DieTwee

Guy V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met een gezelschap lekker gegeten hier. Het voorgerecht met geitenkaas was bijzonder, gekruid, met stukje ijs, groenten en 'in het nat'. Qua smaak goed, de substantie vond ik toch minder. Lamsvlees als hoofdgerecht was prima op smaak was. Lamskoteletjes lekker mals, en variant die het midden houdt tussen schnitzel en bitterbal.
Fijne plek om te zitten qua meubilair en licht. Attente en vriendelijke bediening. Wel behoorlijk aan de prijs, zeker als je het 'café' noemt.
Geert-Jan N.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
GEWELDIG GOED EN GEZELLIG!
We hadden 2 verjaardagen te vieren en hebben met 4 personen gedineerd in DieTwee in Vught. We hebben meer dan genoten. Wat een gezellige sfeer, heerlijk terras, super aardige bediening en fantastische keuken. Ook de gesuggereerde wijn was om te smullen. Voor ons is DieTwee een aanrader! Dank!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Hier met een clubje heren gegeten. Vriendelijke bediening tevens bar'bemanning' door drie alleraardigste dames, die ons goed aanvoelden. Interessante menukaart, zeker voor een café. Een culinair café wel te verstaan. Gezellig druk is het er op deze maandagavond. Aan de bar een drankje met pata negraham en garnaalbitterballen. Prima start! Aan tafel ondermeer de zeer smaakvolle carpaccio en Niçoise als voorgerecht. Na voldoende tijd tussen voor- en hoofdgerecht volgt laatstgenoemde. Daaronder tournedos (medium), tagine en rendang. De rendang lijkt een vreemde eend in de bijt, maar blijkt prima verzorgd. Datzelde geldt voor de tagine van lam en de tournedos. De prima gebakken ossenhaas is voorzien van een fijne roquefortsaus en wordt vergezeld van frietjes zoals je ze zelden tegenkomt: krokant goudbruin gebakken en ongekend smaakvol. Voldoende water en wijn maken het feest compleet. We komen hier graag nog een keer terug want behalve het eten is ook de ambiance aansprekend. Wel ietwat aan de prijs, maar je kunt niet alles hebben...
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Echt een aanrader... Op een zonnige avond neergestreken op het terras van die 2. We werden vriendelijk ontvangen door een medewerker en hebben eerst een alternatief genomen. Mooie gin tonic voor mij, en een goed glas bubbels voor mijn vrouw. Ook hebben we wat heerlijke (huisgemaakte) garnalen bittervallen en wat pata negra ham op. Onze hoofdgerechten waren bijzonder goed van smaak en de kundige bediening heeft ook een goed wijn advies gegeven. Koffie met friandises na.... Helemaal af. Zo hoort een avondje uit te zijn... ,
Salfiscw .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Dit weekend met 4 personen bij DieTwee geweest.

Lekker buiten op het terras gezeten, in plaats van binnen waar het vrij warm was. Het eten was zeker niet slecht, maar gezien de hoogte van de rekening (€60 p.p.) hadden we veel meer kwaliteit verwacht. De prijs / kwaliteitverhouding is naar onze mening behoorlijk scheef. De verplichte frietjes en salade hadden het niveau van een simpel eetcafe en de kwantiteit was maar net genoeg voor 2 personen. Erg karig dus.

Een gemiste kan wat ons betreft.
Herman2 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Hier ga ik NOOIT maar naar toe! Wat een afknapper.
Matig eten voor een veeeel te hoge prijs.
De prijs kwaliteit verhouding is meer dan zoek.
De serveerster had er ook duidelijk geen zin in.
Zonde van het geld en de avond.
Op de kaart komen ook ganzenlever en kikkerbilletjes voor, de tijd dat we niet wisten hoeveel dierenleed hier achter zit is echt voorbij. Dit kan echt niet.
Geen aanrader deze tent!
Sia B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij hebben hier zaterdag 18 juni gegeten en het was fantastisch, hele mooie kaart het was moeilijk kiezen. Er is veel aandacht, gerechten zijn goed bereid en zeker niet zuinig. De bediening was meer dan goed. Lief en vol aandacht. De huis gemaakte boterkoek is de lekkerste boterkoek die ik ooit heb gegeten! Als enige down puntje was, dat ik wel heel veel meer boterkoek bij de koffie had willen hebben ;-)
r V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk op deze bijna zomerse dag zitten eten met mijn zus. Beginnend op het terras dat langzaam koeler werd met de wegtrekkende zon. De bediening is Brabants vriendelijk, eigenlijk schokkend dat t zo opvalt voor iemand ut midden Nederland. Hier normaal, bij ons toch meer een uitzondering! We krijgen een goede pino ingeschonken die we nadat we die op hebben naar binnen gaan om te eten. eigenlijk de gehele kaart ziet er goed uit en ik kan bijna geen keuze maken. Of we het nu hebben over de klassiekers of over de rest van de kaart.
De inrichting is klassiek en warm en bied voldoende geborgenheid. Het eten smaakt heerlijk en we hebben al met al een erg genoeglijke avond. Bij het afrekenen bewonderen we de zelf gemaakte producten die ze hier ook hebben zoals Limoncello en bisque. top tot aan vertrek en daarmee een echte aanrader
JudithGT .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Een echte aanrader! Ze maken gebruik van verse producten, in de mooiste combinaties. De gerechten zijn puur en eerlijk! De bediening is zeer vriendelijk en heeft verstand van zaken. Ik kom zeker nog een keer terug!
maddyberg B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Top zaakje ze koken met mooie verse ingrediedienten en hebben ook mooie wijnen per glas. We waren vooral onder de indruk van de mooie tong en de heerlijke schelpjes. Zeker een zaak om terug te komen en ook leuk publiek!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Mooi ingericht restaurant. Goede stoelen en linnen servetten. Het meisje wat bedient lijkt er niet veel zin in te hebben.
We zaten boven, vlak bij de keuken waardoor er veel heen en weer gelopen werd. Het eten was goed, zoals het hoort. Geen verrassingen. De wijn en de cava waren te koud.
De tijdsduur tussen de gerechten was te lang.
sven49 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Het is altijd heerlijk genieten bij Die 2. Een knusse sfeer, geweldige bediening en heerlijke, pure gerechten. Het is altijd weer een feestje om hier te mogen genieten!
proevert123 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Leuk restaurant met zeer leuke bediening en een prima kaart. we namen langoustine, schelpjes en sliptongen en alles was prima klaar gemaakt en de bijpassende wijnen ( rioja) waren zeer aangenaam. Hier komen we vaker terug.
Traveler12345 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Heerlijke lunch genoten op het terras in dit leuke restaurani. Mooi gerecht met langoustines en heerlijke Rose. Opvallend sympathieke en vriendelijke bediener was aanwezig, we komen zeker vaker terug hier.
Flexary .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Afgelopen zaterdag met vier personen heerlijk gegeten bij Die2. Wat een drukte op de zaterdagavond maar een heel gezellige sfeer! De kaart geeft genoeg keuze maar wil je een hoofd- of vegetarisch gerecht als voor- of tussengerecht? Geen probleem, alle combinaties mogelijk! Heerlijke, smaakvolle gerechten in een leuke ambiance. We komen weer snel terug Niels!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Met zijn vieren heerlijk gegeten bij DieTwee. Ondanks de drukte op de zaterdagavond werd alle moeite gedaan een vrijkomende tafel te zoeken. Zowel de vlees als visgerechten uitstekend van smaak. Met een bijpassende Merlot huiswijn.
Sfeer is ongedwongen. De uitbaters hebben oprechte belangstelling voor hun klanten. Het pand heeft een prachtige gevel. Het interieur is voorzien van bijzondere kunstwerken. Voor ons een topavond.