Cuisson

Meer informatie over restaurant Cuisson

Woensdag t/m Zondag: 11:00 tot 22:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
9,5

Jouw recensie over het restaurant Cuisson

Carla D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
B R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Nadat ik in juli met mijn vriendin bij Cuisson heb gegeten, ben ik hier eind november weer geweest. Ook nu was het weer erg goed.
Van de chef ( Bram) begreep ik dat ze wat moeite hebben gehad met het vinden van goed personeel, met als gevolg dat het flink aanpoten was voor hem en zijn sous-chef. Ondanks dat voelde de sfeer erg ontspannen en namen ze de tijd om ons uitleg over de gerechten te geven.

Het eten (4-gangen verassingmenu) was wederom fantastisch en de wijnen sloten goed aan bij de gerechten. Er werd ook de moeite genomen om de ingrediënten te laten zien voordat ze bereidt werden. Dat getuigd van passie mijns inziens.

Mijns inziens behoort Cuisson tot de top 3 beste restaurants in Arnhem!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het eten was prima maar de service kan wel een stuk beter.
Erg lang moeten wachten op alles en men was ons ook een paar keer vergeten.
Wel deels goed gemaakt met een tussengerecht en koffie & thee.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Je doet jezelf een groot plezier door hier te gaan eten. Elk gerecht ziet er creatief uit en het smaakt gewoon ontzettend lekker. De selectie wijnen zijn ook erg goed. De ontvangst en service is hartelijk en vrolijk, Cuisson is echt een aanwinst voor de stad!
De sfeer (beter licht zou helpen) is nog een punt van aandacht maar laat je daar vooral niet door weerhouden.
Marjoleine V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het eten was super! Tijd tussen de gangen mocht wel iets korter. Maar als je van lekker eten houdt dan is dit restaurant zeker de moeite waard!
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Top gegeten bij Cuisson. Mooie gerechten, goede bereiding en mooie portionering. Goede wijnkeuzes. Qua eten een absolute aanrader. Door teamwisseling was het voor de Chef en zijn sous-chef aanpoten, maar dat werd goed uitgelegd. Ons beviel het tempo uitstekend.

Inrichting industrieel, maar naar onze mening te rumoerig (dempende lampekappen gebruiken, meer demping op plafond?). Jammer dat keuken niet volledig in het zicht is. Eerder op de dag grote groep mensen binnen gehad, daardoor wat bedompt.
Anton G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wie van lekker eten houdt weet doorgaans wel waar je dat kunt doen in Arnhem, maar gisteren op basis van uitstekende reviews en verhalen van anderen zijn wij voor 't eerst aan tafel geschoven bij Restaurant CUISSON. en wij kunnen jullie zeggen: Een SUPER BELEVING met hoofdletters.
Alles klopt hier, entourage, bediening, presentatie en uiteraard het voortreffelijke eten met bijpassende verrukkelijke wijnen.
Wat opvalt is de passie van de chef en zijn souschef, maar eigenlijk is het 't hele team wat het plaatje compleet maakt.
Meer hoeven we nu niet te zeggen want de reviews zeggen al alles over dit geweldige CUISSON, dus mensen... gewoon GAAN voor een avondje genieten in het kwadraat.
Marloes L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Geweldig restaurant waar alles klopt! Leuke attente bediening. We hebben hier al een aantal keren gegeten. De bordjes zijn echt kunstwerken! Ieder gerecht is een beleving, de passie spat er vanaf. Bij iedere gerecht een bijpassende wijn, heerlijk! Een echte aanrader! Tot gauw!
Diederik H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Cuisson is een nieuw (jong) restaurant met een mooie, eenvoudige, maar sfeervolle inrichting. Wij waren er voor het eerst. De chefs maakten drie heerlijke gangen voor ons, die alle drie gewoon heel goed, verrassend en lekker waren. Mooie presentatie van de gerechten ook. De witte wijn (Verdejo) erbij was prima!
Wij komen zeker terug met vrienden of familie.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Cuisson! Gastvrij met mooie gerechten waaraan je kunt zien dat ze met passie zijn bereid. Verfijnd, authentiek maar erg toegankelijk. Een aanrader en zeker een aanwinst voor een stad als Arnhem.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prachtige producten subliem bereid. Een enthousiast team wat met veel passie aan tafel je gerecht komt toelichten. Eten op hoog niveau en erg toegankelijk. Uniek in Arnhem. Iedere keer weer een feestje.
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben genoten, super bediening, leuk dat de chef aan tafel komt met het rauwe product om hem/haar vervolgens op fenomenale wijze te bereiden. Eerste keer in Arnhem maar echt een aanrader.
Barend T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Voortreffelijk, fantasierijk eten en uitstekende wijnen.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker en verrassend verrassingsmenu voor zeer aangename prijs, zeer behoorlijke wijnen er bij. Wij konden op ons gemak eten en bijpraten. Gaan zeker nog eens terug.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een viergangen verrassingsmenu gegeten. We hebben ervan genoten. Lekkere wijnen erbij.
Egbert H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Met een leerschool als de Kromme Dissel (Heelsum) de Boerderij (Arnhem)......heeft de kok zijn ervaringen opgedaan wat je in de gerechten terugziet.
Het niveau van de Kromme Dissel is het nog niet maar kan zich ruimshoots meten aan de Boerderij. Overstijgt de meeste restaurants in de binnenstad, zker in zijn directe omgeving.
Aanrader om er een keer te gaan eten. Weliswaar een beperkte menukaart maar met de mogelijkheid van een soort proeferij (3,4,5.6 of meer gangen) heb je een heerlijk avondje afwisselend gegeten. AANRADER!
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Na jaren tevreden te zijn geweest met Benjamin op deze plek, zit er nu het nieuwe restaurant Cuisson. Prima restaurant. We hebben een verassingsmenu gehad van 4 gangen. En die waren allemaal goed tot erg goed. Nadeel is wel dat er te weinig man in de bediening liep en het daardoor allemaal wat rommelig en langzaam verliep. Dit werd dan weer goed gemaakt met de aandacht die het personeel gaf. Aankleding vind ik wat koel en kaal.
Mooie aanwinst voor Arnhem
Dion V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Bij Cuisson wordt duidelijk met liefde gekookt. De eigenaar stond vol enthousiasme aan onze tafel te vertellen over de producten die wij op ons bord zouden aantreffen, en het 4-gangen verrassingsmenu was heerlijk. De bediening kwam iets onwennig over, maar was heel correct en deed overduidelijk zijn best.
We hebben lekker op het terras gezeten, al mag dat best iets meer aangekleed worden. Een aanwinst voor Arnhem!