Cuisine de la Meuse (Maashotel)

Veerweg 9 5872 AE Broekhuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cuisine de la Meuse (Maashotel)

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Siebevan .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Zonder reservering naar Maashotel gereden. Vele jaren geleden ook eens met veel plezier en smaak gegeten. Nu met 4 personen. Prachtig terras aan de Maas, naast de pont. Ontspannen sfeer, goede kaart, redelijke prijs. Er werd snel een tafeltje gedekt, en onze keuze viel op entrecote en parelhoen. Mooi bereid, opgediend met goed passende saus. Daarna een nagerecht met producten van de streek: deze staat bekend om blauwe bessen en aardbeien. Heerlijke nagerechten.
Genieten dus. Staat op de lijst om voor om te rijden!
Kimberley1303 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
na alle ergenissen van alle overige restaurants in de omgeving vooral van het eten, waren we vanmiddag terecht gekomen bij het maashotel het zag er leuk en gezellig uit en je zit er fantastisch bij het water.
Me vriend en ik hadden allebei een salade het was echt super eindelijk hadden we na 2 dagen eetkwaliteit van wat we gewent zijn.
We vinden het erg jammer dat veel in de omgeving gericht is op toeristen en daardoor blijkbaar ook de kwaliteit van het voedsel naar beneden gaat het is overal veel voor weinig dat was hier absoluut niet het geval.
Echt een aanrader als je van smaakvol eten houd en toch toerist wilt zijn!
Nicky C.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Geluncht op het terras. Leuk zitten met een prachtig uitzicht op de border met rozen , de Maas en het veerpontje wat heen en weer vaart.
Heerlijke salades gegeten met ontzettend lekker brood. Extra frietjes voor 1 persoon erbij besteld, maar dat was achteraf schrikken. Stond niet op de kaart en voor € 10,00 toch wel erg duur.
Hanna T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Het Maashotel heeft een prachtig uitzicht, heerlijk eten van een hoogstaande kwaliteit en daarnaast erg goede beleefde en snelle bediening/ service! ik kom hier zeker vaker!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
'Cuisine de la Meuse' is schitterend gelegen met uitzicht op de rivier met uitzicht op het lokale veer. De ontvangst was een beetje een afknapper want schijnbaar schrijft men hier niets op in een gastenboek, want het was even een zoeksessie of we nu wel gereserveerd hadden.

Dat werd gelukkig goedgemaakt in de rest van de avond. Een ruim restaurant met zoals als eerder gemeld een schitterend uitzicht. Uiteindelijk zeer goede en attente bediening.

Hoogstaande gerechten, klassiek met een moderne touch, mooi opgemaakt en uitstekend van smaak.

Aanbevolen dus.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Eerste avond gekozen voor kalfslende en als nagerecht een café glace. Prima en zonder pretenties. Tweede avond de runder entrecôte genomen. De huisgemaakte frites waren echter niet gaar. daar wat over gezegd hebbende is de kok hier op aan gesproken door de bediening, de reactie van de kok zou zijn geweest dat hij andere kwaliteiten zou hebben.... Niettemin werd er keurig netjes kont gedaan van deze misser, en een kop koffie aangeboden voor het ongemak. De plek van het restaurant aan de Maas is prachtig, de bediening erg vriendelijk en voorkomend, maar de keuken is niet meer dan gemiddeld, de prijs/kwaliteit verhouding is in orde.
Hoogervorst .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Op 30-5-2014 met 8 personen hier neergestreken voor de lunch. Na geruime tijd kwam een jongedame onze bestelling opnemen en de drankjes werden redelijk snel geserveerd. Na ca 40 minuten werd onze bestelling geserveerd door een jongeman. Hij wenste ons een smakelijke maaltijd, echter dat is erg moeilijk zonder bestek. Hij zou het gaan halen en ook nog een keer drankjes opnemen. Helaas is hij nooit teruggekomen. Het bestek werd gebracht en wij vroegen om peper en zout, helaas zijn deze ook niet gebracht. Tevens kreeg iedereen op het terras bij de salade brood en bij onze salade zat deze niet. De uitsmijters waren ook lauw. Bij het afrekenen kregen wij te horen dat de chef kok een bruiloft had. Kortom wij hadden er meer van verwacht, zeker gezien de prijzen op de kaart en komen hier niet meer!
Karoetje .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Aan de straatzijde van het restaurant zagen wij geen mensen aan de tafels zitten...
Toen we toch besloten om daar een hapje te gaan eten, onderweg naar Zuid-Limburg, werden wij gastvrij ontvangen in het vrij grote restaurant.
Aan de terraszijde zaten een aantal mensen heerlijk te genieten.
Het restaurant bevindt zich op een bijzondere locatie langs het water (de Maas). Het veerpontje van Broekhuizen-Arcen had het behoorlijk druk die avond.
De gerechten, ook het vegetarisch gerecht, waren verrassend opgediend en smaakten lekker.
De mensen van de bediening waren erg aardig. De prijs-kwaliteit verhouding is in balans.
Zeker de moeite waard om vaker terug te gaan. De volgende keer met zonnig weer en dan op het grote terras langs het water!
Geco .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Aan een mooi terras aan de Maas is het mogelijk om tegen een schappelijke prijs (37,50) een driegangen menu te beleven. De gerechten zijn vaak verassend. De combi van sliptong met ganzenlever vraagt even gewenning, maar blijkt in orde. Goede pure ingrediënten op een vakkundige manier verwerkt. Groente soms in wat kleine hoeveelheid. Mooi lamsvlees met mooie smaken. Attente bediening. De wijn die geschonken wordt is in orde. Leuke eetervaring op een mooie plek!
Aljmvr .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Er zijn bij mijn weten weinig restaurants die op zo'n idyllische locatie zijn gelegen als dit restaurant. Een historisch pand met een groot terras waar je een indrukwekkend zicht hebt op de Maas waar een pontje onophoudelijk bezig is mensen naar de andere kant van de rivier te brengen.
Op de eerste mooie lenteavond van dit jaar hebben we genoten van een 4-gangen diner. De witte brigade kookt met liefde en creativiteit en dat proef en zie je. Mijn tafelgenote en ik hadden drie verschillende gangen, stuk voor stuk mooie en heerlijke gerechten. Voor het eerst van mijn leven, behorende bij de mooi gebraden lamscarré, gefrituurde asperges gegeten. Verassend! We hebben de avond afgesloten met een mooi gevarieerd en ruim bemeten kaasplankje met notenbrood, druifjes en darjeeling thee. Zo zien wij dit graag!
We hebben uitsluitend de witte, rode en rosé huiswijnen gedronken waar niets op aan te merken viel, integendeel.
De bediening was uitermate vriendelijk en attent met als aandachtpuntje dat de afstemming onderling wat beter kan. Het voorkomt dat gasten te lang moeten wachten op de volgende gang (keurig excuses gemaakt), de menukaart of een drankje.
Het is genieten als je op zo'n gezellig terras op zo'n sfeervolle plek heerlijk dinerend de avond kan doorbrengen.

Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
de entree en de eerste ruimte doen warm en gezellig aan. Dan wordt je naar je tafel geleid; een ruimte verder op. Na een blik in de mooie pantry kom je in een oud-bollige ruimte. We zaten aan een ruime tafel aan een kleine blinde raam waar een ontzettende koudeval was jammer dat maakt maar het meteen ongezellig!
Met onze wowdeal voucher mochten we van de gewone kaart een 5 gangen menu kiezen. Dus in ons geval echt een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De omschrijving van de gerechten maakte dat we hoge verwachtingen hadden, deze werden qua smaak vaak niet waar gemaakt. De smaak was niet verfijnt.

Moniekvtg .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Super avond gehad met een heerlijk menu. Alles goed verzorgd en borden zagen er top uit. Niets op aan te merken en een echte aanrader!!
Homleo V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Het 5 gangen menu had royale porties, die zeer mooi opgemaakt geserveerd werden.
De ingredienten waren van prima kwaliteit en smaakten uitstekend.
De witte wijn had de juiste temperatuur met een heerlijke afdronk.
De bediening was attent en vriendelijk.
Met een prachtige ligging aan de Maas is dit restaurant aan te bevelen.