Cuisine d'Amis

Burgemeester Letteweg 6 3233 AG Oostvoorne Nederland Kaart

Over het restaurant Cuisine d'Amis

Hoe je dit restaurant moet omschrijven? Een warme, gastvrije plek waar je jezelf kan zijn! Je mag hier achteroverleunen en je laten verrassen door de chef. Culinaire hoogtepuntjes die zomaar de revue passeren en jou en je tafelgenoten in vervoering brengen. Mooi geserveerd, vergezeld van een goede wijn en ongelooflijk smaakvol; het is een feest hier aan tafel te schuiven. Geniet van de passie die hier graag me je gedeeld wordt!

Meer informatie over restaurant Cuisine d'Amis

Maandag en dinsdag gesloten.
Woensdag en donderdag van 15.00 tot 21.00 uur.
Vrijdag t/m zondag van 12.00 tot 21.00 uur.

• Engels gesproken
Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Cuisine d'Amis

Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Broodsmeersels vooraf matig door koud breekbaar brood en visproeverij op koud bord niet handig. De lauwe verbrandde friet was een afknapper
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Vanavond genoten van een 8-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Wat wordt hier met passie en mooie producten gekookt!!! Vriendelijke bediening, super leuke zaak. Aanrader!!!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Altijd lekker, medewerkers weten waar ze het over hebben. Geven mogelijkheden aan. Het kan groter of kleiner. Prettig om een avond uit te zijn bij Cuisine D'amis.
Marija J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het eten was erg lekker en de ruimte gezellig ingericht, het personeel ook heel vriendelijk. Het serveren duurde alleen wat lang. We hadden een verrassingsmenu
E.r.c. D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Zomaar hier terecht gekomen, maar wat een aangename verrassing zeg! Luxe, culinair, smaakvol, goede wijnen, professioneel en dat alles voor een heel normale prijs. Niets dan complimenten. We hadden het 4-gangen verrassingsmenu van de chef met wijnarrangement. Alles was even goed van smaak en prachtig opgemaakt. We komen ZEKER snel terug.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Cuisine d’Amis heeft verrassend voor ons een mooi ruim terras aan de achterzijde. Wij genoten hier van een drankje tot onze tafel klaar was om een hapje te gaan eten.
Wat gelijk opvalt is de zeer attente bediening: vriendelijk en met de uitstraling van ‘kom maar op met je wensen, we regelen het!’. Erg prettig!
Wij waren met 3 personen. 2 kozen het 4 gangen verrassingsmenu, zonder aan de kok opgelegde beperkingen. De 3e persoon koos van de kaart.

Over het verrassings-menu kunnen we kort zijn: super!!! Een mooi stuk kalfsvlees was voor ons de topper, maar ook de lekkere spicy Aziatische soep mocht er zijn.
De gamba’s en steak van de chef waren de andere toppers.
De kleine verse franse frietjes – met een schilletje – en de zelfgemaakte mayo maakten het geheel compleet.
Er staat hier een kok in de keuken die er echt zin in heeft, dat merk en proef je!
Toen we vroegen of het ook mogelijk was en het wijn arrangement ook in halve glazen kon worden geschonken, was dat geen enkel probleem. Dat noemen we nog eens service, net als de fles water en olijven die voor ons op tafel werden gezet.
Cuisine d’Amis is een aangename verrassing in het niet al te uitgebreide restaurant aanbod op Voorne Putten!!!
Jamie S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs.
De huiselijke sfeer en de leuke inrichting maken de ervaring compleet.
Een echte aanrader wanneer je een avondje wilt genieten.
Arjanne H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wat een leuke plek en sympathieke mensen! Altijd fijn als men met enthousiasme en kennis de gerechten en wijnen presenteert. Van de 5 gangen waren de witlofsoep en het dessert met witte chocola en mango mijn favoriet. Maar alles was erg lekker. We hebben genoten!
Shin A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het 5 gangenmenu met het wijnarrangement is een aanrader. De wijnen maken de smaken van de gangen zeer compleet!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker en gevarieerd eten. Bediening is OK gegaan. Kleine hapering on het voorgerecht.
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Bijzonder goed gegeten, waren zeer aangenaam verrast! Mooie opmaak van de borden en wij werden uitstekend geadviseerd over de wijnen door de enthousiaste eigenaar.
Inrichting erg sfeervol en vriendelijke bediening.
Hier komen wij graag terug!
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
We hadden eer zeer fijne avond.Het eten was heel lekker.De bediening vriendelijk en vlot.Een aanrader!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Aardig en vooral vrolijk personeel, eten was heerlijk en mijn ma heeft zelfs gratis bloemen gehad voor moederdag. Hier ga ik zeker vaker komen.
Willem A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wat een fantastische avond gehad. Zeer lekkere wijnen gedronken en mijn tafelgenoot aan de speciaal bier.
Heerlijk gegeten, zeer correcte bediening en fijne sfeer. Volgende maand gaan wij weer!
Van Elslander C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Super gerechtjes en bediening top zeker een aanrader
Tobytennis U.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Zeer pattente kok en ober : verstand van kennis en kunde : casual maar toch gelikt zonder pretenties te hebben : beste restaurant in Voorthuozen : by far ????
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was een feestje en de bediening super vriendelijk.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Zeer goed gegeten. Heerlijk voorgerecht en goede service. ????
Gerry P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Prima sfeer ondanks dat het erg rustig was (of juist daardoor?). Lekkere muziek van o.a. Van Morrison, open (gas)haard, portje erbij en de kou buiten is al snel vergeten. We kozen voor het 4-gangen menu, waarbij we onze voorkeuren konden uitspreken. De witte Zuid-Afrikaanse wijn paste zeer goed bij het hoofdgerecht van geroerbakte gamba's. De bedienende ober was erg vriendelijk, behulpzaam en toonde een goed gevoel voor humor en discretie. Het restaurant, inclusief het sanitair, zag er schoon uit. Een aanrader om hier te gaan eten en wij komen zeker terug!!
Chantal L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018