Cuddle

Nieuwe Nieuwstraat 20HS 1012 NH Amsterdam Nederland Kaart
31-208464680

Over het restaurant Cuddle

Hier kun je genieten van een lekker biertje, drankje, bijzondere cocktail en ontspannen muziek op een toplocatie in Amsterdam. Gelegen in een gezellige steeg, midden in Amsterdam, waar iedereen zich thuis voelt. Een vriendelijk café, niet ver van het station, waar je heerlijk kunt eten. Voor iedereen wat wils en volop smakelijke variaties mogelijk. Typisch hartelijke Amsterdamse sfeer waar je graag een blokje voor omloopt! Creatieve kok die zijn gasten graag verwent!

Meer informatie over restaurant Cuddle

Ja
  • : Ja

Maandag t/m donderdag 12.00 - 23.00 uur
Vrijdag en zaterdag 12.00 - 03.00 uur
Zondag 12.00 - 23.00 uur

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Cuddle

• Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Prima bediening met veel persoonlijke aandacht.
Leuk, klein restaurant in het hart van Amsterdam. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Thienelt T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Eetgelegenheid met een simpele kaart, gevestigd in een oude kroeg in toeristische buurt. Vriendelijke ontvangst in een vrijwel lege zaak, later kwamen er wat gasten bij voor een drankje. Het eten is redelijk, de prijs-kwaliteit verhouding is zonder deal slecht.
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Goede bar/restaurant. Lekkere gerechten en cocktails. Goede service en leuke sfeer. Kortom een geweldige plek om naar toe te gaan met vrienden en familie. En zeer lekker eten vooral de taco was verukkelijk en cocktails. Een aanrader!
John S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gisteravond zeer genoeglijk gegeten bij Cuddle met man en schoonmoeder.
Vooraf was ik met mijn man een biertje gaan drinken om te kijken of de locatie geschikt was voor een 89 jarige dame.
Nano, de mede-eigenaar, ontving ons zeer hartelijk en was meteen bereid een tafel te reserveren aan het raam zodat mijn schoonmoeder niet op een hoge kruk hoefde te zitten.
We hebben heerlijk gegeten en lekkere biertjes gedronken.
We komen hier zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
gisele G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
De ontvangst was erg vriendelijk en warm, de cocktails waren heerlijk, de nachos lekker maar de fajitas en taco beide beef, waren ok maar niet iets om voor terug te komen. Het sausje erbij (in een los bakje) vonden we echt niet lekker, het vlees was niet erg mals. De porties erg royaal overigens, voor een net bedrag kun je hier een flinke honger stillen. We komen vast terug voor de cocktails met als we trek hebben een (enorm) bord nachos erbij.
patrickgroenewoud .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Goed eten, voor weinig geld. Gezellige tent. Gastheer doet zijn uiterste best het je naar de zin te maken. En dat is gelukt.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben ontzettend leuk en lekker gegeten. De vriendelijke eigenaar (?) maakte het een persoonlijke ervaring. We hebben heerlijk buiten in het avondzonnetje gezeten. De prijs kwaliteit verhouding is zeker goed, en dat voor centrum Amsterdam. We hadden lekker malse kip! Aanrader :)
arnaut O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Normaal vermijd ik resaurants en eetcafes in het centrum ivm cliche kaart, standaard inrichting en slechte service.
Bij Cuddle positief verrast.. uitstekende service en de homemade tacos, nachos en fajitas zijn zeker een aanrader
Marisa M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Gezellig klein restaurant met vriendelijke bediening (in ons geval door de eigenaar zelf) en veel persoonlijke aandacht. Goed eten (klein schoonheidsfoutje: los geserveerde zure room was bedorven, maar direct vervangen - de nieuwe room was luchtig en heerlijk). Desserts waren niets bijzonders maar het voor- en hoofdgerecht waren erg lekker.
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Zeer goede bediening en vriendelijk. Ze verwelkomen je zeer goed. Als ik binnen kom zie ik meteen dat het een top bar is door de grote keuze aan drank. De prijzen vallen wel mee maar het eten is er geweldig! En ik kan er niet genoeg van krijgen van de cocktails. Kort samengevat: zeer giede bediening, Heerlijk eten en geweldige cocktails. Zeker een aanrader!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst. Het was niet druk en de eigenaar neemt alle tijd om te adviseren en de details van de gerechten uit te leggen.
de-vos .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vriendelijke gastheer!
Cocktails zijn er erg goed! Ik vroeg om een cocktial die niet op de kaart stond, maar hij werd toch gemaakt.
Als ik hem niet lekker vond moest ik hem niet betalen, maar hij was heerlijk! Caipiroska, aanrader!
Thienelt T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Echt heerlijk gegeten op het fijne terras met zon om 18 uur! Ontzettend vriendelijk en gastvrij personeel die me uitstekend hebben geadviseerd met hun heerlijke TACO's en COCKTAILS gerechten. Het eten is met liefde bereid en dat proef je! Ik kom absoluut terug en vind het echt een aanrader!
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Vandaag heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening en heel lekker eten. Zeer zeker een aanrader. We gaan zeker terugkomen.
John S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wat een geweldige aanwinst voor deze buurt! naast Amsterdam Centraal!
Supervriendelijke bediening, heel erg behulpzaam, geïnteresseerd in onze mening.
De Tacon de Carne is inderdaad erg lekker en Mojito Cocktail is ook erg lekker. Inrichting is prettig, rustig vormgegeven, trendy en hip. de Naam CUDDLE is mooi:) met goeie sfeer! We komen hier zeker snel terug!