Cuddle

Nieuwe Nieuwstraat 20HS 1012 NH Amsterdam Nederland Kaart
31-208464680

Over het restaurant Cuddle

Hier kun je genieten van een lekker biertje, drankje, bijzondere cocktail en ontspannen muziek op een toplocatie in Amsterdam. Gelegen in een gezellige steeg, midden in Amsterdam, waar iedereen zich thuis voelt. Een vriendelijk café, niet ver van het station, waar je heerlijk kunt eten. Voor iedereen wat wils en volop smakelijke variaties mogelijk. Typisch hartelijke Amsterdamse sfeer waar je graag een blokje voor omloopt! Creatieve kok die zijn gasten graag verwent!

Meer informatie over restaurant Cuddle

Ja
  • : Ja

Maandag t/m donderdag 12.00 - 23.00 uur
Vrijdag en zaterdag 12.00 - 03.00 uur
Zondag 12.00 - 23.00 uur

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Cuddle

Claire O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Erg leuke ontvangst. Bepertkte menu, maar de kip taco was erg lekker, pittige en milde versie zijn beide heerlijk. Een aanrader
George H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Ben al vaker in cuddle geweest en het is echt een aanrader. Zeer vriendelijke mensen met een topservice! De taco's zjn de beste in Amsterdam en de moijto was de lekkerste die ik ooit heb gehad! Komen zeker vaker terug naar cuddle!
Chalrose M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ongelofelijk wat een gastvrijheid!
Bij de reservering had ik aangegeven dat we mijn moeders verjaardag kwamen vieren.
Dat hebben we geweten! Een feestelijker verjaardag had mijn moeder niet kunnen hebben.
Ballonnen, taart, vuurwerk, wat een feest.
Dit restaurant wordt gerund door ontzettend lieve mensen. En het eten is heerlijk!
We komen zeker terug!!
Bedankt voor alles!
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
3e keer dat ik hier kom en wederom is het een perfrcte dag door cuddle. dit is gewoon een top plek en wat je verwacht van een bar is hier aanwezig. de mogito is heerlijk hier. dit is een perfecte bar voor vrienden en familie. echt een aanrader!
Henriëtte H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Taco Pollo is verrukkelijk! Black Angus ook een topper! Super vriendelijk personeel! Echte aanrader! ???????? gezellige sfeer!
René S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Met het gezin (ouders en twee pubers) op zondagavond via de AH-restaurantactie hier geweest. Van tevoren al een email gekregen dat de pin niet werkt, dus geen vervelende verrassingen. Hartelijke ontvangst door de heren van Cuddle. Mooie plaats in een niet al te grote ruimte gekregen. Menukaart is duidelijk, de grootte van de keuken verwonderde ons (is klein). Een halve liter Grolsch voor 6 euro in de binnenstad van Amsterdam vonden en vinden wij een koopje.
Als voorgerecht alle vier nacho's met bijbehoren, hier merkte je duidelijk dat de keuken (en oven) klein is. De schalen kwamen niet tegelijk op tafel, eerst twee en een tijdje later de andere twee. Maar het was het wachten waard.
Het hoofdgerecht werd al geserveerd terwijl de borden van het voorgerecht nog op tafel stonden, maar ook dit werd snel opgelost. Twee keer taco kip, één keer wrap kip en een schnitzel. De taco's en wrap waren heerlijk, de schnitzel was wat droog, iets meer boter in de pan graag (maar ik ben dan ook verpest door de schnitzels in Duitsland).
De nagerechten werden opgesomd, maar geen van ons heeft de rest nog gehoord nadat een warme brownie met ijs werd genoemd. Geen idee dus wat er verder nog te krijgen was.
Al met al een ruime anderhalve uur hier geweest en het was geslaagd te noemen..... we komen nog eens!!
Erik U.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima voor een snack of eenvoudig diner.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We kwamen hier eten met de AH-restaurantactie, maar we mochten uit de hele kaart kiezen. We werden vriendelijk welkom geheten door de eigenaar, en we hadden een leuk plekje aan het raam. De inrichting is bijzonder maar op z'n eigen manier wel sfeervol. De muziek is wel erg leuk. Het feit dat het menu een geplastificeerd A4'tje is klopt niet zo goed met de prijzen.

De nachos vooraf smaakten prima, en ook de hoofdgerechten (Mexicaans) waren in orde. Niet bijzonder, maar gewoon lekker. De porties zijn wel ruim, het is wel indrukwekkend dat de kok dat in z'n eentje in de piepkleine keuken klaar weet te maken.

Al met al was het best een lekkere maaltijd maar niet heel speciaal.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Zochten een goed en betaalbaar restaurant in de Center en kwamen bij dit Pub uit :)
Een meer dan uitstekende keuze. Leuke authentieke EetCafe, zeer vriendelijke bediening en echt heerlijk gegeten. Vooraf voortreffelijke homemade Nachos met vers Advocat Dip. Als hoofdgerecht de Tacos Kip, heerlijk. Lekkere en de Beste 3 Mojitos erbij. Wij komen zeker teurg
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Prima bediening met veel persoonlijke aandacht.
Leuk, klein restaurant in het hart van Amsterdam. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Thienelt T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer vriendelijk en professionele medewerkers. Uitstekend eten en goede Cocktails. Prima prijzen, Goede Music in rutig sfeer
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Eetgelegenheid met een simpele kaart, gevestigd in een oude kroeg in toeristische buurt. Vriendelijke ontvangst in een vrijwel lege zaak, later kwamen er wat gasten bij voor een drankje. Het eten is redelijk, de prijs-kwaliteit verhouding is zonder deal slecht.
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Goede bar/restaurant. Lekkere gerechten en cocktails. Goede service en leuke sfeer. Kortom een geweldige plek om naar toe te gaan met vrienden en familie. En zeer lekker eten vooral de taco was verukkelijk en cocktails. Een aanrader!
John S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geweldig! Authentieke Mexicaanse keuken. Als je het op zijn Mexicaans pittig wil, moet je het even aangeven, Lekker Jalapeno uit Mexico.
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en een heel gezellige sfeer!
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gisteravond zeer genoeglijk gegeten bij Cuddle met man en schoonmoeder.
Vooraf was ik met mijn man een biertje gaan drinken om te kijken of de locatie geschikt was voor een 89 jarige dame.
Nano, de mede-eigenaar, ontving ons zeer hartelijk en was meteen bereid een tafel te reserveren aan het raam zodat mijn schoonmoeder niet op een hoge kruk hoefde te zitten.
We hebben heerlijk gegeten en lekkere biertjes gedronken.
We komen hier zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
gisele G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
De ontvangst was erg vriendelijk en warm, de cocktails waren heerlijk, de nachos lekker maar de fajitas en taco beide beef, waren ok maar niet iets om voor terug te komen. Het sausje erbij (in een los bakje) vonden we echt niet lekker, het vlees was niet erg mals. De porties erg royaal overigens, voor een net bedrag kun je hier een flinke honger stillen. We komen vast terug voor de cocktails met als we trek hebben een (enorm) bord nachos erbij.
patrickgroenewoud .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Goed eten, voor weinig geld. Gezellige tent. Gastheer doet zijn uiterste best het je naar de zin te maken. En dat is gelukt.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben ontzettend leuk en lekker gegeten. De vriendelijke eigenaar (?) maakte het een persoonlijke ervaring. We hebben heerlijk buiten in het avondzonnetje gezeten. De prijs kwaliteit verhouding is zeker goed, en dat voor centrum Amsterdam. We hadden lekker malse kip! Aanrader :)