Cuddle Pub

31-208464680

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Cuddle Pub

Hier kun je genieten van een lekker biertje, drankje, bijzondere cocktail en ontspannen muziek op een toplocatie in Amsterdam. Gelegen in een gezellige steeg, midden in Amsterdam, waar iedereen zich thuis voelt. Een vriendelijk café, niet ver van het station, waar je heerlijk kunt eten. Voor iedereen wat wils en volop smakelijke variaties mogelijk. Typisch hartelijke Amsterdamse sfeer waar je graag een blokje voor omloopt! Creatieve kok die zijn gasten graag verwent!

Meer informatie over restaurant Cuddle Pub

ANTONIO G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
VERY GOOD
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Een fantastisch etentje gehad en we zullen zeker weer terug gaan. Heerlijke Mojito en Pina Colada, aan te raden
Mooi Tafels met Eiken Houd. We komen terug:)
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Eten was zeer matig. Droge hamburger. Werd goed gemaakt met een drankje van het huis. Geen volgende keer...
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Leuke pub en lekker gegeten. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Erg leuk dat ze een speciaal tintje gaven aan de verjaardag van mijn man. Hij kreeg een drankje aangeboden en er werd een bijzonder verjaardagslied voor hem gespeeld erg leuk. Zeker de moeite waard geweest om vanuit brabant na een dagje shoppen in Amsterdam je dag mee af te sluiten.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ontdekte pas vrij laat dat het om een pub ging. Dus ik vreesde het ergste. Maar het was geweldig. Heerlijk eten en een goede wijn. Fantastische ontvangst. Hartelijke bediening. Echt heel lekker gegeten. Voor een alleszins redelijke prijs. We hebben een heel fijne avond gehad.
Graziano P.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Ottimi tacos ottimo proprietario
Charity L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
was heerlijk! En ze waren heel erg vriendelijk.
inge K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
we hadden heel veel haast maar ze hebben hun best gedaan om ons zo snel mogelijk eten te bezorgen! Het personeel was heel aardig en flexibel, heel fijn.
elote E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Excellent ontvangen, Primi voelt als een knusse woonkamer met de meest fantastische gastheren! Verrukkelijk Mexican eten, heerlijke coctails & fijne wijntjes! Taco's en Mojito aan te raden! Yes... Anraden
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Een fantastisch etentje gehad en we zullen zeker weer terug gaan. Heerlijke Mojito en Pina Colada Cocktails.
Mooi Tafels met Eiken Houd. We komen terug:)
Kasper K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker eten voor een goede prijs. Met uitstekende bediening!
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
ik begin met de geweldige hartverwarmende ontvangst. Alleen al om die reden zal ik hier nog vaak komen.
Het eten in het algemeen was lekker zoals je kunt verwachten in een Excellent Bar. Music is niet hard en romantisch. Aanrader!
Claire O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Erg leuke ontvangst. Bepertkte menu, maar de kip taco was erg lekker, pittige en milde versie zijn beide heerlijk. Een aanrader
George H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Ben al vaker in cuddle geweest en het is echt een aanrader. Zeer vriendelijke mensen met een topservice! De taco's zjn de beste in Amsterdam en de moijto was de lekkerste die ik ooit heb gehad! Komen zeker vaker terug naar cuddle!
Chalrose M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ongelofelijk wat een gastvrijheid!
Bij de reservering had ik aangegeven dat we mijn moeders verjaardag kwamen vieren.
Dat hebben we geweten! Een feestelijker verjaardag had mijn moeder niet kunnen hebben.
Ballonnen, taart, vuurwerk, wat een feest.
Dit restaurant wordt gerund door ontzettend lieve mensen. En het eten is heerlijk!
We komen zeker terug!!
Bedankt voor alles!
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
3e keer dat ik hier kom en wederom is het een perfrcte dag door cuddle. dit is gewoon een top plek en wat je verwacht van een bar is hier aanwezig. de mogito is heerlijk hier. dit is een perfecte bar voor vrienden en familie. echt een aanrader!
Henriëtte H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Taco Pollo is verrukkelijk! Black Angus ook een topper! Super vriendelijk personeel! Echte aanrader! ???????? gezellige sfeer!
René S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Met het gezin (ouders en twee pubers) op zondagavond via de AH-restaurantactie hier geweest. Van tevoren al een email gekregen dat de pin niet werkt, dus geen vervelende verrassingen. Hartelijke ontvangst door de heren van Cuddle. Mooie plaats in een niet al te grote ruimte gekregen. Menukaart is duidelijk, de grootte van de keuken verwonderde ons (is klein). Een halve liter Grolsch voor 6 euro in de binnenstad van Amsterdam vonden en vinden wij een koopje.
Als voorgerecht alle vier nacho's met bijbehoren, hier merkte je duidelijk dat de keuken (en oven) klein is. De schalen kwamen niet tegelijk op tafel, eerst twee en een tijdje later de andere twee. Maar het was het wachten waard.
Het hoofdgerecht werd al geserveerd terwijl de borden van het voorgerecht nog op tafel stonden, maar ook dit werd snel opgelost. Twee keer taco kip, één keer wrap kip en een schnitzel. De taco's en wrap waren heerlijk, de schnitzel was wat droog, iets meer boter in de pan graag (maar ik ben dan ook verpest door de schnitzels in Duitsland).
De nagerechten werden opgesomd, maar geen van ons heeft de rest nog gehoord nadat een warme brownie met ijs werd genoemd. Geen idee dus wat er verder nog te krijgen was.
Al met al een ruime anderhalve uur hier geweest en het was geslaagd te noemen..... we komen nog eens!!
Erik U.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima voor een snack of eenvoudig diner.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We kwamen hier eten met de AH-restaurantactie, maar we mochten uit de hele kaart kiezen. We werden vriendelijk welkom geheten door de eigenaar, en we hadden een leuk plekje aan het raam. De inrichting is bijzonder maar op z'n eigen manier wel sfeervol. De muziek is wel erg leuk. Het feit dat het menu een geplastificeerd A4'tje is klopt niet zo goed met de prijzen.

De nachos vooraf smaakten prima, en ook de hoofdgerechten (Mexicaans) waren in orde. Niet bijzonder, maar gewoon lekker. De porties zijn wel ruim, het is wel indrukwekkend dat de kok dat in z'n eentje in de piepkleine keuken klaar weet te maken.

Al met al was het best een lekkere maaltijd maar niet heel speciaal.