Meer informatie over restaurant CUCU

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant CUCU

Andre R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het restaurant is leuk ingericht en staat op een mooie locatie. Daarnaast is er voldoende parkeergelegenheid rondom het restaurant. Na een vriendelijke ontvangst en een uitleg van het restaurant hadden wij de rijsttafel genomen. Ik was eerlijk gezegd niet superenthousiast zoals velen dit hier aangeven. Bepaalde gerechten waren heerlijk zoals de rendang, nasi kuning, de sambal goreng tahu tempeh kentang (helaas zonder petehbonen zoals het menu aangaf), de atjar en de sate kambing. De sate udang vond ik minder. Zat weinig smaak aan en het is lastig pellen zo’n garnaal op een stokje. Daarnaast waren de daging semur, zuur, asinan en de sambal goreng telor redelijk. Het dessert viel mij zwaar tegen: een stukje pisang goreng met een bolletje ijs. Ik heb maar niet gekeken wat het dessert kost, maar als ik kijk naar de overige gerechten dan zal dat zeker niet goedkoop zijn. Het is leuk om een rijsttafel genomen te hebben om van de verschillende gerechten te proeven zodat je bij een volgend bezoek weet wat je wel of niet moet nemen.
GerryDavid .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuke moderne zaak. Lekker gegeten. De Pindang kuning smaakte er net zoals mijn molukse schoonmoeder het altijd maakt. We namen er Papida bij. Voor de niet-kenners, dat is een pap van sagomeel, die je in plaats van rijst eet. Het is echt Moluks. En als je het niet kent, dan zou ik het eerlijk gezegd niet doen. Ik vond het erg lekker. Niet iedereen is even vriendelijk. Niet uit onvriendelijkheid, maar een tikkeltje sociaal onhandig, beetje onzekerheid vermoed ik. De zaak is leuk. Fris ingericht. Kleurige borden. Parkeren kon vlakbij.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Met 4 personen geweest moesten lang op het eten wachten. Eten niet goed warm .Personeel niet vriendelijk en met name de dame die de klanten bij binnenkomst moet opvangen.
Voorgerecht belachelijk duur.
Prijs was bij ons niet bekend.
Voor de eerste keer hier geweest maar tevens ook de laatste voor ons nooit meer.!!!!!
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
12 oktober hebben wij hier met drie personen gegeten. Een persoon van ons gezelschap koos voor gado gado en kipsate vanwege een dieet. Zilvervliesrijst kon hier helaas niet bij geserveerd worden. Verder besloten we de rijsttafel te nemen nadat ik had gevraagd of daar in ieder geval udang peteh en daging blado bij zat en dit geregeld zou worden. Aangezien ik van erg pedis eten hou werd er extra sambal gebracht. Het eten was top! De groenten vers en met een mooie bite, de sate met mooie kleine stukjes dijfilet, er was geen enkel gerecht dat niet in de smaak viel! De bediening vriendelijk, echt een familierestaurant dat een moderne maar warme uitstraling heeft. Voor herhaling vatbaar.
culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
zaterdag 8 oktober met vrienden hier opnieuw gegeten 2 van hen kwamen voor de eerste keer, de rest was op herhaling.
Opnieuw werden we aangenaam verrast door de keur aan authentieke smaken ( denken wij ) luchtige maar correcte bediening en een aangename sfeer zorgde samen met het eten weer voor een zeer geslaagde avond, beetje gehorig maar dat zijn de meeste restaurants, dus komen wij gewoon nog een keer terug!
Ariane30 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijke rijsttafel gegeten bij Cucu. Zou willen dat ik een foto zou kunnen plaatsen van al die geurige en kleurige gerechtjes. Alles super fijn!
Rob en Soer erg bedankt!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten op aanraden van iemand welke zelf van Molukse afkomst is. Verwachting was derhalve zeer hoog.
Rijsttafel genomen om een diversitijd aan gerechten te eten.
Smaken waren nogal zeer vlak te noemen en in relatie tot de wel zeer hoge prijs een terleurstellende prijs/kwaliteit verhouding verwacht je toch wel meer. Dit klopt ook niet met datgene welke hier op Iens weergegeven staat (Onze rekening €190 voor vier personen).
Restaurant was ook zeer lawaaierig. Kinderen welke mee hielpen afruimen vonden wij ook niet zo bi omdat dit wel heel erg jovial overkwam.
Wij begrijpen het sentiment van mensen van Molukse afkomst omdat deze restaurants weinig voorkomen in Nederland, zo ook mensen welke daar op vakantie zijn geweest. Wat ons betreft, helaas.
Lekkeretenswag .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Met z'n vieren hebben wij hier werkelijk voortreffelijk gegeten. Wij hadden gekozen voor de rijsttafel. Alle gerechten waren werkelijk top! Mijn favoriet van de favorieten is de saté kambing. De bediening was losjes maar correct en had kennis van zaken. Dit heeft zeker bijgedragen aan ons avondje uit. En helemaal leuk is dat je aan het eind van de avond het restant meekrijgt als je dat wilt.
Ghislaine V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Na twee goede ervaringen met een vriendin vond ik het tijd om mijn man mee te nemen naar Cucu. En dat was een goede keuze. Het was heerlijk weer dus namen we een tafeltje buiten. We begonnen met een bord met hapjes. Staat op de menu kaart tussen de gewone gerechten maar serveren ze graag als voorgerecht. Daarna kozen we een aantal verschillende gerechten. Omdat mijn man een grote eter is namen we een gerecht meer dan dat ik met mijn vriendin had gedaan. We kregen het net aan op en het was echt heerlijk! We zaten zo vol dat een toetje er niet meer bij paste, maar een kopje verse munt thee en een koffie gingen er nog wel in. Zoals altijd is de bediening er echt aller hartelijkst. Weer een toffe ervaring, dus ik ga hier zeker vaker heen.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De rijsttafel, een combinatie van allerlei gerechten. Het een nog lekkerder dan het ander. Nog niet eerder zulke lekkere Indonesisch/ molukse gerechten gegeten. De daging smoor en Rendang zijn zo lekker. nog lekkerder is de zelfgemaakte pindasaus over de sateh, maar de sateh kambing is nog wel het aller lekkerst. Als je alles niet opkrijgt wordt het gewoon voor je ingepakt en kan je er de volgende dag thuis nogmaals van genieten. hele lieve vriendelijke bediening, niet opdringerig of klef maar wel heel hartelijk. Om de hoek zit de foodbar, hier kan je hun afhaal maaltijden kopen en ook de spekkoek. op de vraag aan de ober of de foodbar al dicht was , Als jullie nog een spekkoek mee willen nemen dan haal ik die wel even. vroeger moesten we altijd naar Den Haag voor Indonesiche sateh, maar tegenwoordig kan je die gewoon in Zwijndrecht halen. En alle gerechten worden met liefde gemaakt en dat proef je
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Na een molukse avond op de koksschool in Den Haag werden wij gewezen op Cu Cu, gisteravond maar uitgeprobeerd. Wat een leuke tent! Molukse gerechten naar oma's recept, milder en kruidiger dan de keuken uit de rest van Indonesië. Een absolute aanrader!
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Als groot liefhebber van de Indonesische keuken waren wij erg nieuwsgierig naar de gerechten van Indonesisch/Moluks restaurant CuCu, gevestigd aan de smakelijkste straat van Zwijndrecht.
De ontvangst was allerhartelijkst, we werden in het verbazingwekkend grote (maar niet té grote) en gezellig ingerichte restaurant naar een leuke ronde tafel geleid. Emping en een dotje Bintangs stonden in no-time op tafel, de kaart werd vluchtig bekeken maar het was al snel duidelijk dat we ons gewoon zouden laten verrassen door met zijn vieren voor de rijsttafel (à €27,- p.p.) te gaan. Redelijk snel werd de kleine tafel volledig volgezet met bakjes groenten, 2 soorten saté, 4 grote stukken zeebaars, rendang, gemarineerde kippendijen, gemarineerd rundvlees en 2 soorten rijst. Alles zag er heerlijk uit, en smaakte ook zo. De hoeveelheid was ook niet kinderachtig, het kostte gewoon moeite om alles op te krijgen (wat helemaal geen vervelende opdracht was overigens!). Als dessert nog een pisang goreng met bolletje vanille-ijs, en toen waren de buikjes toch wel erg rond gegeten.
Al met al een uitstekende ervaring bij CuCu, dit is niet de laatste keer dat wij hier over de vloer zullen komen.
culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Moluks familie restaurant , erg leuk concept , de familie kookt naar de recepten van Oma.
Wij met 4 namen omdat we niet erg bekend zijn met de Molukse keuken de "rijstafel" , welke
( nog) niet op de kaart staat maar werd aangeboden naar een opmerking onzerzijds .... we willen eigenlijk wel wat van alles proeven. Er werd een keur aan kleine schaaltjes op tafel gezet met werkelijk allerlei gerechten van vlees, kip, vis en groenten .
Allerlei exotische smaken en geuren kwamen langs en ze bevielen allemaal.
Van alles was ruim voldoende maar gelukkig niet zo overdreven veel.
Bediening vriendelijk en ruim voldoende, de entourage had wat ons betreft veel meer in de Molukse sfeer mogen zijn , nu hingen er alleen een aantal erg mooie foto's.
Prijs / kwaliteit dik in orde , wij komen zeker terug.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Voor het eerst hier gegeten,nou echt een aanrader,wij hadden de rijsttafel,geweldig gewoon,en de bediening was gewoon top,hadden allemaal aandacht voor hun gasten. Ga vooral zo door.
mschwab .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
U bent niet uit eten, u bent op bezoek bij mijn familie, welkom!

Nadat we eerst hadden afgehaald bij de CuCu Foodbar we op vrijdagavond 22 april een tafel voor 3 personen gereserveerd bij het restaurant van CuCu. We werden zeer gastvrij onthaald en een gezellige, volle zaak. Er werd slim gevraagd of dit ons eerst bezoek aan CuCu was, waarna er op een kordate, persoonlijke manier werd uitgelegd dat je welkom bent bij de familie van Neila, de oma. De kinderen en kleinkinderen serveren de eeuwenoude gerechten die worden gemaakt door de oma en tantes van de familie die uit de Molukken afstamt. Dit is ook de reden dat er niet wordt gewerkt met varkensvlees of kerrie, die je normaal wel tegenkomt in de Indische keuken. Omdat wij geen keus konden maken en typisch Moluks wilden eten hebben wij de Molukse rijsttafel besteld. Dit was een zeer gevarieerde rijsttafel en alles smaakte geweldig. Het had misschien wat minder qua hoeveelheid mogen zijn, want we kregen het echt niet op. Er werd heel lief aangeboden om het mee te geven. Op mijn opmerking dat ik de tjendol(dessertdrank) wat aan de warme kant vond, werd zeer goed gereageerd en werd er meteen een nieuwe, koude geserveerd! Top reactie! Wij komen zeker terug! Ook het afhaaleten van de foodbar was super lekker 2 dagen eerder!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
In dit gezellige familie hebben we inmiddels meerdere keren gegeten. We hebben zelfs de bruiloft van onze dochter en schoonzoon hier gevierd.
Het is een knus en warm ingericht.
De keuken is verrukkelijk. Gerechten zijn vers en erg smakelijk.
Ook halen we regelmatig iets af.
Eten hier is een echte aanrader!
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gezellig ingerichte zaak. De akoestiek laat wat te wensen over. Op een gegeven moment toen de zaak vol was, kon in mijn tafelgenoot met moeite verstaan en zat ik zelf ook nogal luid te praten om me verstaanbaar te maken. Het personeel is uitermate vriendelijk. De servetten waren van batik en lekker zacht. Witte huiswijn, een Sauvignon laat zich prima smaken. Je stelt je menu zelf samen door uit verschillende bereidingen van vlees, vis of kip te kiezen. Daarnaast kies je uit diverse soorten rijst o.a. lontong, nasi, dunne bami. Dit kun je aanvullen met diverse soorten groente. Je betaalt per gerecht. Wij namen echter de rijsttafel. De gerechten waren heerlijk en de porties ruim. Koffie met een stukje spekkoek was een mooie afsluiting. Zwijndrecht en omstreken mag blij zijn met zo'n zaak.
jf Z.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
In een woord fantastisch, heerlijk gegeten en het personeel is super attent. Het overgebleven eten wordt voor je ingepakt en daar kunnen we vandaag later van genieten. Extra lemper in de Toko afgehaald en daar gaan we straks heerlijk van snoepen.
We komen zeker terug om ons weer te laten verwennen.
Nelson T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Goed gegeten voor een prima prijs!
de rijsttafel raad ik voor velen aan, je krijgt allerlei soorten gerechten op tafel wat goed in de smaak viel bij ons op 1 gerecht na.
ik ga hier zeker vaker heen!
SasP .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wat een prettige zaak, gezellig en vriendelijk personeel. Ook voor met een klein kind erg geschikt. Vooral de plek achterin de zaak. Daar is een soort nisje en kan je makkelijk de kinderwagen kwijt. Het eten is echt verrukkelijk! Wij zijn twee keer kort achter elkaar geweest, de sate was echt heerlijk. Maar de rest we hadden een tafel vol met van alles en nog wat.. alles was lekker. Wij gaan hier zeker nog eens terug!