Cucina Italiana

Grote Poot 1 7411 KE Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Cucina Italiana

Pure en eerlijke gerechten

Met seizoensgebonden producten bereidt het keukenteam onder leiding van eigenaar Raffaele de meest heerlijke gerechten. Slow food staat centraal, wat betekent dat zoveel mogelijk uit de omgeving komt of zelf wordt gemaakt. Gastvrouw Geke zorgt dat alles aan de voorkant vlekkeloos verloopt en adviseert je graag een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Cucina Italiana

Woensdag t/m Maandag geopend
Op Dinsdag is ons restaurant gesloten voor à la carte. Open voor besloten gezelschappen op aanvraag

Uitmuntend
9,2
9,4
W.J.H. F.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij waren voor de derde maal een weekendje in Deventer. En voor ons stond buiten kijf dat we in elke geval als afsluiting bij Cucina Italiana wilde dineren. Dat doe je niet als je het eten niet goed vindt. Men denk mee en adviseert goed als men hierom vraagt. Alleen jammer dat de tafeltjes deze keer erg dicht op elkaar stonden. Dat kwam waarschijnlijk dat pal achter ons een grote groep zat. Deze groep was nadrukkelijk aanwezig. Vandaar geluidsniveau als levendig beoordeeld. (Ik kan mij niet herinneren dat het geluidsniveau de vorige keer ook zo de boven toon had)
Maar als wij nog een keer in Deventer zijn, staat dit restaurant boven aan ons lijstje. Informeer dan wel eerst of er een (grote) groep is.

fam. de Groot
Leiden
Riet G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gastronomie is top.
Van onthaal tot vertrek alles super geregeld!! Een echte aanrader!!!
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima restaurant, goede kwaliteit eten. De bediening is attent en vriendelijk. Zeker een aanrader. Ik kom hier zonder meer een keer terug.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Erg vriendelijke, relaxte en attente bediening. Het eten is gewoon goed.
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wat een fijn adres, we hebben genoten van al het heerlijks en komen zeker terug!
Tot hier wat ik wil melden, maar het systeem zegt 'Je recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten' en zover zijn we nu
petergorssel .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wij aten het menu 3 gangen , zalm timbaal, dorade, Italiaanse kaasplank. alles krijgt van ons tussen 8 en 9 en de bediening- uiterst vriendelijk , attent een 10! Het kaasplankje was het lekkerste kaasplankje dat ik in de afgelopen 30 jaar voorgeschoteld heb gekregen. Het was mooi weer en het terras ligt mooi ( en was helemaal vol en dan toch zoveel aandacht van het personeel en de keuken - heel erg goed)
Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Heel fijn om te vernemen dat u zo heeft genoten. Graag tot ziens.
Geke Natale
Nikko V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Bediening was niet professioneel en ook niet zeer vriendelijk. Onze klachten over het lange wachtend werden afgedaan als "ik kan er niets aan doen want hetis onverwacht druk'.
Kurt B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Op een mooie zomeravond hadden wij hier een dinner op het gezellig terras aan de overkant van het restaurant.
Wij werden hier direct hartelijk ontvangen en de hele avond vriendelijk en goed bedient.
Het eten is hier zeer lekker ,de kok heeft duidelijk verstand van de Italiaanse keuken.
Wij hadden hier een gezellige avond!
Kathy R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke sfeer, vriendelijk personeel en goed eten
John S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Italiaans eten op zijn best, Prijs kwaliteit is goed ,vriendelijke bediening, mooie wijnen,
Speciale wensen zijn ook geen probleem.
Laat je verassen.
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
La Cucina heeft een verfijnde keuken met verrassende Italiaanse gerechten. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De sfeer is ontspannen en zeer klantgericht. We vonden het wel jammer dat de gezamenlijke anti pasti niet meer mogelijk is. De voorgerechten die we toen kozen waren echter ook geweldig!
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Goed eten, vriendelijk personeel. Fijne avond gehad met vrienden.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het is altijd een feestje om hier te eten! Fijne bediening, , goede gerechten.
Lizette D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Mooie zaak, geweldige kaart, goede uitleg, geweldige gastvrouw die alles goed in de gaten houd. Prijs/ kwaliteit prima. Leuk detail, de keuken bevind zich beneden, maar is te zien in hetrestaurant. Heerlijk gegeten.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het was weer een avond met culinaire verrassingen, waarvan er niet een tegenviel.
We hebben genoten van de wijn spijs combinaties. En ook van de bediening die ook weer een belangrijke bijdrage leverden aan de totale ervaring.
Dit willen we nog wel een keer overdoen.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten en een zeer professionele bediening.
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gisteravond gegeten bij Cucina Italiana. We hadden gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Bij binnenkomst worden we gastvrij ontvangen, ligt meteen een leuk menu met aperitiefjes klaar en al snel staat ook het brood op tafel. Het aperitief is erg lekker... Mbt het wijnarrangement zijn ze erg flexibel als je ene gang half glas wil en volgende een hele kan dat , geen probleem. Erg fijn! De eerste gang is een zwaardvis met salade in citrus, dit valt wat tegen het is citrus vis met veel sla. ook ben ik zelf niet zo van de citrus. Het 2e gerecht is lekker maar erg pittig en valt ook wat tegen. Maar het tussengerecht de truffelpasta is heeeerlijk! dit is wat ik had gehoopt / verwacht bij een goede italiaan....echt genieten. Het hoofdgerecht was vlees , lekker maar niet erg bijzonder. Het toetje is wel weer heerlijk genieten. Al met al lekker gegeten maar in het menu miste ik het italiaanse wat. Bij de buren bijv die van de kaart hadden gekozen zag ik heerlijke gnocchi en ravioli, of antipasti schalen. Daarnaast duurde het soms ook ietwat lang tussen de gerechten zeker voor het hoofd en het toetje moest we lang wachten. We hebben er dikke 4 uur gezeten voor 5 gang wat naar mijn idee wat lang is. Ik kom graag nog eens terug maar dan zal ik van de kaart eten ipv het menu van de chef te nemen.
Jac D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Echt Italiaans eten. Bijzondere smaken. De risotto is heerlijk, mag voor mij als hoofdgerecht. Alles zag er zeer verzorgd uit. Het is zeker een aanrader als men echt Italiaans wil eten. Vriendelijke bediening.
Mascha R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijke avond gehad in prima ambiance en met top eten.
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hier gisteren wezen eten. We hebben heerlijk buiten gezeten op het terras.
We kregen tijdens het wachten een smeersel + brood en ik, glutenvrije crackers, goed apart geserveerd.
Ook ontvingen we een amuse. Voor mij weer netjes zonder gluten.
Gerechten waren allemaal erg lekker. Vlees van mijn echtgenoot was zeer goed.
Mijn gerecht werd heel fijn, naar glutenvrij aangepast.
Al met al, zeker een goed adresje, ls je hier eens in de buurt bent.