Over het restaurant Cucina Italiana

Pure en eerlijke gerechten

Met seizoensgebonden producten bereidt het keukenteam onder leiding van eigenaar Raffaele de meest heerlijke gerechten. Slow food staat centraal, wat betekent dat zoveel mogelijk uit de omgeving komt of zelf wordt gemaakt. Gastvrouw Geke zorgt dat alles aan de voorkant vlekkeloos verloopt en adviseert je graag een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Cucina Italiana

Woensdag t/m Maandag geopend
Op Dinsdag is ons restaurant gesloten voor à la carte. Open voor besloten gezelschappen op aanvraag

Uitmuntend
9,3
9,4
Céline H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gastvrije ontvangst, heerlijk eten, vriendelijk en betrokken personeel. We hebben genoten van drie gangen en heerlijke, goedpassende Italiaanse wijn
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij waren hier voor de eerste keer. Prachtige inrichtibg en warme sfeer. Heerlijk gegeten en genoten van de wijn. Spontane en gezellige gastvrouw. Wij komen zeker terug.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zeer gastvrij. Gerechten met veel smaak. Echt genieten!
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was zoals altijd weer een top avond. Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten met mooie begeleidende wijnen. We komen snel nog een keer
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijke gerechten heel mooi opgediend. Heel vriendelijke bediening. Fijne ambiance. Afijn top locatie om te eten. Echt genieten.
Willy R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima keuken en een prettige bediening. Goede huiswijn voor een acceptabele prijs.
Seure S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ontvangst was prima.
Hebben daar met familie heerlijk gegeten in een fijne ambiance.
Bediening was zeer vriendelijk.
Het restaurant zat vol en dat gaf levendigheid.
gretha K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
we hebben daar een heel gezellige avond gehad
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goede sfeer, eten was goed maar niet bovenmatig, wel eens betere dorade gehad. Lekkere wijn. Heel vriendelijke ontvangst en bediening.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten. 4 of 5 gangen verrassingsmenu is echt aan te bevelen. Prima biologische wijn erbij geserveerd gekregen. Heerlijk avondje uit!
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bedankt voor de gezellige avond, was een geweldig verrassingsmenu van 5 gangen. Heerlijk gegeten, hartelijke bediening met humor!
Ada S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Aantrekkelijke menukaart, heerlijk eten, plezierige, vriendelijke bediening, gezellige atmosfeer.
Enige beetje minpunt: Voor mijn man, die niet zo goed ziet, was het wat donker. Hij had beter willen zien wat op zijn bord lag.
MariaDeventer .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We zijn, zoals altijd, heel vriendelijk ontvangen. Eerst brood met tapenade en olijfolie. Een karaf water erbij. Heerlijke amuse. Een goede wijn die telkens attent werd bijgeschonken. Het eten was een lust voor het oog en voor onze smaakpapillen. Niets dan lof!
James R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het wachten ( 1 uur) op de gerechten was het niet waard , bij mijn fristo mixto ( gefrituurde diverse visproducten ) was de mul gortdroog en niet eetbaar. Met mijn klacht is niks gedaan ?
De ambiance en bediening zijn echter o.k.
De keuken moet beter !
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooi restaurant in centrum Deventer waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Wij hebben met familie een heerlijke avond gehad en goed gegeten. Een avond uit die je maar een paar keer per jaar meemaakt.
HTA S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Uitstekende service, met ruime en prettige aandacht voor de hoge leeftijd van een van de gasten en het dieet van een andere gast.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Alle 4 de gangen van het verrassingsmenu waren een feestje. Ook de (huis)wijn was prima! Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar.
W.J.H. F.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij waren voor de derde maal een weekendje in Deventer. En voor ons stond buiten kijf dat we in elke geval als afsluiting bij Cucina Italiana wilde dineren. Dat doe je niet als je het eten niet goed vindt. Men denk mee en adviseert goed als men hierom vraagt. Alleen jammer dat de tafeltjes deze keer erg dicht op elkaar stonden. Dat kwam waarschijnlijk dat pal achter ons een grote groep zat. Deze groep was nadrukkelijk aanwezig. Vandaar geluidsniveau als levendig beoordeeld. (Ik kan mij niet herinneren dat het geluidsniveau de vorige keer ook zo de boven toon had)
Maar als wij nog een keer in Deventer zijn, staat dit restaurant boven aan ons lijstje. Informeer dan wel eerst of er een (grote) groep is.

fam. de Groot
Leiden
Riet G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gastronomie is top.
Van onthaal tot vertrek alles super geregeld!! Een echte aanrader!!!
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima restaurant, goede kwaliteit eten. De bediening is attent en vriendelijk. Zeker een aanrader. Ik kom hier zonder meer een keer terug.