Cucina Italiana

Grote Poot 1 7411 KE Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Cucina Italiana

Pure en eerlijke gerechten

Met seizoensgebonden producten bereidt het keukenteam onder leiding van eigenaar Raffaele de meest heerlijke gerechten. Slow food staat centraal, wat betekent dat zoveel mogelijk uit de omgeving komt of zelf wordt gemaakt. Gastvrouw Geke zorgt dat alles aan de voorkant vlekkeloos verloopt en adviseert je graag een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Cucina Italiana

Woensdag t/m Maandag geopend
Op Dinsdag is ons restaurant gesloten voor à la carte. Open voor besloten gezelschappen op aanvraag

Uitmuntend
9,2
9,4
Ada W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk eten en goede wijnen, gezellige sfeer. Wij komen er graag!
(Alleen het drempeltje als je uit het damestoilet komt kan je over struikelen)
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Duur voor eenvoudig eten. Simpele gerechten voor een stevige prijs. Voorafje beloofde veel goeds, toen ging alles snel en het oogde chique. Duurde echter lang voordat de ‘eenvoudige’ gerechten bediend werden. Vies tafelkleed werd opgelost met een servet. Houten plankjes om van te eten vind ik persoonlijk niet prettig, maar dat is subjectief natuurlijk. Wel een leuke aankleding van de zaak. Volgende keer wel naar een ander restaurant.
Marita K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Voortreffelijk klaargemaakt
bavette gegeten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prettig restaurant, fijne sfeer, goede en smakelijke gerechten. Wij gaan zeker nog een keer terug naar Cucina Italiana, het is ons uitstekend bevallen.
Edwin N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zeer goed restaurant. Lekker eten en fijne ambiance.
Anne -.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Goed eten met een heel fijne service ! De bediening komt op precies de juiste momenten langs en heeft kennis van de wijnen. Ik ga er zeker nog eens naar terug!
A.nnemieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Hoewel de ingrediënten prima lijken is het toch enigszins teleurstellend hoe de gerechten op tafel komen. Van de 4 gerechten was er een echt lekker (de zalmtartaar), de Oriecchetto was gemiddeld. De bavette was mals en het vlees was smakelijk, maar de saus niet. Melig en flets, het leek wel een sausje op basis van ingedikte jus. Vergelijkbaar was ook het sausje over de het groente gerecht: spitskool. Duidelijk gemaakt van bloem. Flauw en echt niet zoals wij het kunnen waarderen. Het laatste gerecht, de diamant haas was smakelijk, de malsheid niet beter dan redelijk, maar we accepteren dat smakelijk vlees nu eenmaal vaak van een deel van het rund is dat “goed gebruikt” is, dus was steviger spierweefsel. Alleen is de prijs van dit gerecht echt ook zeer stevig. De bijbehorende saus was ook deels op basis van een soort bloem, met gorgonzola. Smaak goed, structuur papperig.
Een leuke locatie, uitstekende bediening en mooie entourage. Maar de finishing touch bij de gerechten moet beter.
Heel erg jammer dat u niet tevreden kunt terugkijken op uw bezoek aan ons restaurant. Echter wij gebruiken helemaal geen bloem in de sauzen/ groentebereidingen. Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen voldaan, dat spijt ons. Met vriendelijke groeten, G. Natale
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
't Was weer genieten van de hartelijke ontvangst, heerlijk eten en drinken en de super aardige mensen van Cucina Italiana,
Céline H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gastvrije ontvangst, heerlijk eten, vriendelijk en betrokken personeel. We hebben genoten van drie gangen en heerlijke, goedpassende Italiaanse wijn
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij waren hier voor de eerste keer. Prachtige inrichtibg en warme sfeer. Heerlijk gegeten en genoten van de wijn. Spontane en gezellige gastvrouw. Wij komen zeker terug.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zeer gastvrij. Gerechten met veel smaak. Echt genieten!
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was zoals altijd weer een top avond. Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten met mooie begeleidende wijnen. We komen snel nog een keer
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijke gerechten heel mooi opgediend. Heel vriendelijke bediening. Fijne ambiance. Afijn top locatie om te eten. Echt genieten.
Willy R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima keuken en een prettige bediening. Goede huiswijn voor een acceptabele prijs.
lseure .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ontvangst was prima.
Hebben daar met familie heerlijk gegeten in een fijne ambiance.
Bediening was zeer vriendelijk.
Het restaurant zat vol en dat gaf levendigheid.
gretha K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
we hebben daar een heel gezellige avond gehad
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goede sfeer, eten was goed maar niet bovenmatig, wel eens betere dorade gehad. Lekkere wijn. Heel vriendelijke ontvangst en bediening.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten. 4 of 5 gangen verrassingsmenu is echt aan te bevelen. Prima biologische wijn erbij geserveerd gekregen. Heerlijk avondje uit!
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bedankt voor de gezellige avond, was een geweldig verrassingsmenu van 5 gangen. Heerlijk gegeten, hartelijke bediening met humor!
Silvold .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Aantrekkelijke menukaart, heerlijk eten, plezierige, vriendelijke bediening, gezellige atmosfeer.
Enige beetje minpunt: Voor mijn man, die niet zo goed ziet, was het wat donker. Hij had beter willen zien wat op zijn bord lag.