Over het restaurant Cucina Italiana

Pure en eerlijke gerechten

Met seizoensgebonden producten bereidt het keukenteam onder leiding van eigenaar Raffaele de meest heerlijke gerechten. Slow food staat centraal, wat betekent dat zoveel mogelijk uit de omgeving komt of zelf wordt gemaakt. Gastvrouw Geke zorgt dat alles aan de voorkant vlekkeloos verloopt en adviseert je graag een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Cucina Italiana

Woensdag t/m Maandag geopend
Op Dinsdag is ons restaurant gesloten voor à la carte. Open voor besloten gezelschappen op aanvraag

Uitmuntend
9,3
9,4
Sicco W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Correcte bediening & ontvangst. Prima gerechten, mooie wijnen. Overall prima PQR.
(We zaten buiten op het terras, binnen zag het er overigens ook sfeervol uit)
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het is iedere keer weer een feest om hier te eten. Uitstekende bediening, goede gerechten mooie sfeer zorgen keer op keer op een fantastische avond. Dit maal de aardappel soep met truffel, heilbot en kaas na genomen.
José P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Zeer attente bediening. Heel gastvrij ontvangen, standaard wordt een karaf water geserveerd naast de bestelde drankjes. Wij kozen voor het 3-gangen menu. Lekker gegeten. Smaken waren heel goed op elkaar afgestemd en waren ook niet alledaags wat het eten extra lekker maakten. Aanrader!!
g.p.h.daniels D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We hebben heerlijk buiten gegeten. De bediening was persoonlijk en prima. Met mijn verjaardag werd rekening gehouden. Helaas was een diamanthaas te gaar.
henk H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
molto bene..............................................................................................................................................................................................................
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten, leuke gastvrouw.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We worden bij La Cuccina nooit teleurgesteld. Deze keer heerlijk op het terras gezeten en het eten was zoals altijd weer heerlijk!
inge K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Bij Cucina Italiana voel je echt dat je uit eten gaat. De gastheer en gastvrouw van de avond doen alles om het naar de zin te maken. Zeer flexibel en attent waarbij ze nooit teveel aandacht vragen. Heerlijk eten en bijpassende wijnen.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zeker een aanrader! Zeer klantvriendelijk, kwaliteit van het eten ook super. Kortom echt een avondje uit waarbij je in de watten wordt gelegd! Dank team van Cucina. Wij komen zeker terug.
Riet G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte en zeer vriendelijke bediening, de gast staat voorop.
Een toptent met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Gezellig op het terras gegeten met een vriendin. Het eten was prima alleen was de wachttijd tussen de gerechten (vond vooral vriendin) veel te lang! Bediening vriendelijk maar onpersoonlijk.
Jan Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk op het terras gezeten, leuke bediening, lekker gegeten. Goed geproportioneerde gangen porties en erg lekker. De bediening nam alle tijd, prima service
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
prima...3 gangen menu gegeten. prettige service en gezellig terras
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goede gerechten, fijne bediening. Kortom heerlijk
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten bij dit Italiaanse restaurant. Mensen met passie voor eten, de italiaanse keuken, goede grondstoffen. Goede en vrolijke bediening die goed let op de gast.
De traditie van eten met onze trouwdag bij Cucina gaan we weer in ere herstellen.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
tijd tussen voor en hoofdgerecht was te lang.
P.G. H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het was heerlijk weer dus een plek op het buitenterras. Attente ontvangst, mooie ambiance naast de Lebuinuskerk, goede service, eten van zeer goede kwaliteit en gedurende het eten ook steeds aandacht van het vriendelijke personeel. Aan het einde nog een goede fles Prosecco als cadeautje voor de jarige in ons gezelschap. Een zaak om terug te komen.
Saloen .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gezellig Italiaans restaurant. Ongedwongen sfeer en hele prettige en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten, echt Italiaanse keuken dus geen pizza. Aanrader
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
De bediening was onwijs vriendelijk en gastvrij. Er hangt een prettige sfeer in het restaurant. Wij waren met een groep van 6 dames en werden alle 6 erg vriendelijk geholpen etc.
Het eten was goed, een goeie prijs/kwaliteitverhouding.

Kortom; iets om nog een keer naar toe te gaan!
Len B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Cucina. Hoeveelheid was alleen teveel voor een 3-gangenmenu maar dat is echt het enige wat ik kan bedenken ????