Cucina Italiana

Grote Poot 1 7411 KE Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Cucina Italiana

Pure en eerlijke gerechten

Met seizoensgebonden producten bereidt het keukenteam onder leiding van eigenaar Raffaele de meest heerlijke gerechten. Slow food staat centraal, wat betekent dat zoveel mogelijk uit de omgeving komt of zelf wordt gemaakt. Gastvrouw Geke zorgt dat alles aan de voorkant vlekkeloos verloopt en adviseert je graag een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Cucina Italiana

Woensdag t/m Maandag geopend
Op Dinsdag is ons restaurant gesloten voor à la carte. Open voor besloten gezelschappen op aanvraag

Uitmuntend
9,2
9,4
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Zeer vriendelijk personeel.
Goede sfeer.
Heerlijk voorgerecht.
Hoofdgerecht viel zeer zwaar (niet verfijnd).
Nagerecht was prima.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Vier gangen verrassingsmenu was de moeite waard, echt genoten. Prima wijn erbij. Tot de volgende keer ????
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
We hebben wederom erg goed gegeten en de timing tussen de gerechten door is perfect voor een avond uit. Vanaf het moment dat je binnenkomt ben je thuis en wordt je zoals het hoort als gast behandeld. Extreem goede kwaliteit van eten, en wijn de vakkennis van het personeel is perfect, men weet waarover men spreekt. Wie vierden het 1 jarig bestaan van onze onderneming en dit bleef bij het bedienend personeel niet onopgemerkt wat resulteerde in een aardige attentie bij na afloop van ons diner. We komen hier al jaren en worden keer op keer verrast door het "echte" italiaanse eten wat met liefde wordt bereid. Kortom een aanrader.
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Geweldige bediening, fantastisch eten en heerlijke bijpassende wijn, gezellige inrichting en een schappelijke prijs! Een aanrader pur sang!
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten bij la Cucina. Dit is echt mijn favoriete restaurant!
Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het eten was teleurstellend. De inrichting, ambiance en service doet beter vermoeden.
Marina L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
prima! Heerlijk van een Verassingsmenu genoten. Mooie gerechten om te zien en te proeven. Sfeer en bedining waren zeer goed.
Thérèse D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Cucina Italiana is een gezellig restaurant met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. De skrie was voortreffelijk en de medewerkers waren vriendelijk en voorkomend.
Marloes L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het was super! Er er werd goed meegedacht met de allergieën en de service was top! Erg vriendelijk en als het glas leeg was werd deze vlot gevuld! Wij komen zeker nog eens terug!
Voa .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Lekker gegeten, ontzettend goede biologische wijnen en zeer attentive en enthousiast personeel. Goog geluister aan onze wensen.
Sjokean O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk eten, maar slechte bediening, personeel heeft geen benul van wijn, je moet anderhalf uur op bord pasta wachten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten in een prima ambiance en top-bediening
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
heerlijk eten, mooi opgediend.
toetje was ook heerlijk maar voor mij iets te grote hoeveelheid.
erg vriendelijke bediening. Het was echt een feestavond!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We zijn al vaker bij la Cucina Italina geweest. De kaart vind ik dan toch wel erg beperkt. Er staan wel een aantal andere ( lees: nieuwe of seizoensgebonden) gerechten op maar het grootste deel van de kaart blijft gelijk. Deze keer had ik de vis van de dag, die was op zich goed bereid maar erg veel saus en op een bedje van andijvie. Wat minder smaakvol dan dat ik had verwacht. Jammer.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Lekker en eigenzinnige keuken
Iem D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Prima restaurant met bevlogen personeel. Vond het restaurant veel gezelliger dan ik in eerste instantie via de foto's op website als indruk kreeg.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Een restaurant waar je altijd waar voor je geld krijgt. Ik ben door de kasten nooit teleurgesteld.
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
perfect avondje uit in gezellige rustige ambiance en voortreffelijke eten
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad met goed eten, lekkere drankjes en fijne service.
Zeker de moeite waard om nog eens een keer te gaan.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Was super voor elkaar. Bedankt voor een gezellige avond met lekker eten en drinken. Een avondje uit met vrienden is altijd heerlijk.