Over het restaurant Cucina Italiana

Pure en eerlijke gerechten

Met seizoensgebonden producten bereidt het keukenteam onder leiding van eigenaar Raffaele de meest heerlijke gerechten. Slow food staat centraal, wat betekent dat zoveel mogelijk uit de omgeving komt of zelf wordt gemaakt. Gastvrouw Geke zorgt dat alles aan de voorkant vlekkeloos verloopt en adviseert je graag een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Cucina Italiana

Woensdag t/m Maandag geopend
Op Dinsdag is ons restaurant gesloten voor à la carte. Open voor besloten gezelschappen op aanvraag

Uitmuntend
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Cucina Italiana

Marloes L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Voa .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Lekker gegeten, ontzettend goede biologische wijnen en zeer attentive en enthousiast personeel. Goog geluister aan onze wensen.
Sjokean O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten in een prima ambiance en top-bediening
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
heerlijk eten, mooi opgediend.
toetje was ook heerlijk maar voor mij iets te grote hoeveelheid.
erg vriendelijke bediening. Het was echt een feestavond!
W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We zijn al vaker bij la Cucina Italina geweest. De kaart vind ik dan toch wel erg beperkt. Er staan wel een aantal andere ( lees: nieuwe of seizoensgebonden) gerechten op maar het grootste deel van de kaart blijft gelijk. Deze keer had ik de vis van de dag, die was op zich goed bereid maar erg veel saus en op een bedje van andijvie. Wat minder smaakvol dan dat ik had verwacht. Jammer.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Lekker en eigenzinnige keuken
Iem D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Prima restaurant met bevlogen personeel. Vond het restaurant veel gezelliger dan ik in eerste instantie via de foto's op website als indruk kreeg.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Een restaurant waar je altijd waar voor je geld krijgt. Ik ben door de kasten nooit teleurgesteld.
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
perfect avondje uit in gezellige rustige ambiance en voortreffelijke eten
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad met goed eten, lekkere drankjes en fijne service.
Zeker de moeite waard om nog eens een keer te gaan.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Was super voor elkaar. Bedankt voor een gezellige avond met lekker eten en drinken. Een avondje uit met vrienden is altijd heerlijk.
Ada W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk eten en goede wijnen, gezellige sfeer. Wij komen er graag!
(Alleen het drempeltje als je uit het damestoilet komt kan je over struikelen)
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Duur voor eenvoudig eten. Simpele gerechten voor een stevige prijs. Voorafje beloofde veel goeds, toen ging alles snel en het oogde chique. Duurde echter lang voordat de ‘eenvoudige’ gerechten bediend werden. Vies tafelkleed werd opgelost met een servet. Houten plankjes om van te eten vind ik persoonlijk niet prettig, maar dat is subjectief natuurlijk. Wel een leuke aankleding van de zaak. Volgende keer wel naar een ander restaurant.
Marita K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Voortreffelijk klaargemaakt
bavette gegeten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prettig restaurant, fijne sfeer, goede en smakelijke gerechten. Wij gaan zeker nog een keer terug naar Cucina Italiana, het is ons uitstekend bevallen.
Edwin N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zeer goed restaurant. Lekker eten en fijne ambiance.
Anne -.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Goed eten met een heel fijne service ! De bediening komt op precies de juiste momenten langs en heeft kennis van de wijnen. Ik ga er zeker nog eens naar terug!
A.nnemieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Hoewel de ingrediënten prima lijken is het toch enigszins teleurstellend hoe de gerechten op tafel komen. Van de 4 gerechten was er een echt lekker (de zalmtartaar), de Oriecchetto was gemiddeld. De bavette was mals en het vlees was smakelijk, maar de saus niet. Melig en flets, het leek wel een sausje op basis van ingedikte jus. Vergelijkbaar was ook het sausje over de het groente gerecht: spitskool. Duidelijk gemaakt van bloem. Flauw en echt niet zoals wij het kunnen waarderen. Het laatste gerecht, de diamant haas was smakelijk, de malsheid niet beter dan redelijk, maar we accepteren dat smakelijk vlees nu eenmaal vaak van een deel van het rund is dat “goed gebruikt” is, dus was steviger spierweefsel. Alleen is de prijs van dit gerecht echt ook zeer stevig. De bijbehorende saus was ook deels op basis van een soort bloem, met gorgonzola. Smaak goed, structuur papperig.
Een leuke locatie, uitstekende bediening en mooie entourage. Maar de finishing touch bij de gerechten moet beter.
Heel erg jammer dat u niet tevreden kunt terugkijken op uw bezoek aan ons restaurant. Echter wij gebruiken helemaal geen bloem in de sauzen/ groentebereidingen. Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen voldaan, dat spijt ons. Met vriendelijke groeten, G. Natale
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
't Was weer genieten van de hartelijke ontvangst, heerlijk eten en drinken en de super aardige mensen van Cucina Italiana,