Over het restaurant Cucina Italiana

Pure en eerlijke gerechten

Met seizoensgebonden producten bereidt het keukenteam onder leiding van eigenaar Raffaele de meest heerlijke gerechten. Slow food staat centraal, wat betekent dat zoveel mogelijk uit de omgeving komt of zelf wordt gemaakt. Gastvrouw Geke zorgt dat alles aan de voorkant vlekkeloos verloopt en adviseert je graag een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Cucina Italiana

Woensdag t/m Maandag geopend
Op Dinsdag is ons restaurant gesloten voor à la carte. Open voor besloten gezelschappen op aanvraag

9,3
P F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten (grote porties), vriendelijke bediening. Op het terras gezeten, maar binnen zag het er ook gezellig uit. Tempo van de bediening was goed, als je rustig wil eten en de tijd hebt.
Nikko V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Bediening was niet professioneel en ook niet zeer vriendelijk. Onze klachten over het lange wachtend werden afgedaan als "ik kan er niets aan doen want hetis onverwacht druk'.
Kurt B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Op een mooie zomeravond hadden wij hier een dinner op het gezellig terras aan de overkant van het restaurant.
Wij werden hier direct hartelijk ontvangen en de hele avond vriendelijk en goed bedient.
Het eten is hier zeer lekker ,de kok heeft duidelijk verstand van de Italiaanse keuken.
Wij hadden hier een gezellige avond!
kathy R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke sfeer, vriendelijk personeel en goed eten
John S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Italiaans eten op zijn best, Prijs kwaliteit is goed ,vriendelijke bediening, mooie wijnen,
Speciale wensen zijn ook geen probleem.
Laat je verassen.
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
La Cucina heeft een verfijnde keuken met verrassende Italiaanse gerechten. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De sfeer is ontspannen en zeer klantgericht. We vonden het wel jammer dat de gezamenlijke anti pasti niet meer mogelijk is. De voorgerechten die we toen kozen waren echter ook geweldig!
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Goed eten, vriendelijk personeel. Fijne avond gehad met vrienden.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het is altijd een feestje om hier te eten! Fijne bediening, , goede gerechten.
Lizette D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Mooie zaak, geweldige kaart, goede uitleg, geweldige gastvrouw die alles goed in de gaten houd. Prijs/ kwaliteit prima. Leuk detail, de keuken bevind zich beneden, maar is te zien in hetrestaurant. Heerlijk gegeten.
marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het was weer een avond met culinaire verrassingen, waarvan er niet een tegenviel.
We hebben genoten van de wijn spijs combinaties. En ook van de bediening die ook weer een belangrijke bijdrage leverden aan de totale ervaring.
Dit willen we nog wel een keer overdoen.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten en een zeer professionele bediening.
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gisteravond gegeten bij Cucina Italiana. We hadden gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Bij binnenkomst worden we gastvrij ontvangen, ligt meteen een leuk menu met aperitiefjes klaar en al snel staat ook het brood op tafel. Het aperitief is erg lekker... Mbt het wijnarrangement zijn ze erg flexibel als je ene gang half glas wil en volgende een hele kan dat , geen probleem. Erg fijn! De eerste gang is een zwaardvis met salade in citrus, dit valt wat tegen het is citrus vis met veel sla. ook ben ik zelf niet zo van de citrus. Het 2e gerecht is lekker maar erg pittig en valt ook wat tegen. Maar het tussengerecht de truffelpasta is heeeerlijk! dit is wat ik had gehoopt / verwacht bij een goede italiaan....echt genieten. Het hoofdgerecht was vlees , lekker maar niet erg bijzonder. Het toetje is wel weer heerlijk genieten. Al met al lekker gegeten maar in het menu miste ik het italiaanse wat. Bij de buren bijv die van de kaart hadden gekozen zag ik heerlijke gnocchi en ravioli, of antipasti schalen. Daarnaast duurde het soms ook ietwat lang tussen de gerechten zeker voor het hoofd en het toetje moest we lang wachten. We hebben er dikke 4 uur gezeten voor 5 gang wat naar mijn idee wat lang is. Ik kom graag nog eens terug maar dan zal ik van de kaart eten ipv het menu van de chef te nemen.
Jac D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Echt Italiaans eten. Bijzondere smaken. De risotto is heerlijk, mag voor mij als hoofdgerecht. Alles zag er zeer verzorgd uit. Het is zeker een aanrader als men echt Italiaans wil eten. Vriendelijke bediening.
Mascha R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijke avond gehad in prima ambiance en met top eten.
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hier gisteren wezen eten. We hebben heerlijk buiten gezeten op het terras.
We kregen tijdens het wachten een smeersel + brood en ik, glutenvrije crackers, goed apart geserveerd.
Ook ontvingen we een amuse. Voor mij weer netjes zonder gluten.
Gerechten waren allemaal erg lekker. Vlees van mijn echtgenoot was zeer goed.
Mijn gerecht werd heel fijn, naar glutenvrij aangepast.
Al met al, zeker een goed adresje, ls je hier eens in de buurt bent.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gezellig en meer dan prima gegeten!
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Super! Uitzonderlijk heerlijk gegeten. De bediening is ook uit de kunst. Dankjewel voor een fantastische avond!
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten bij la cochina, voorgerecht, hoofdgerecht en toetje waren allemaal van zeer goede kwaliteit en zag er prachtig uit. We werden zeer hartelijk geholpen en ik kreeg bij het weggaan een fles wijn kado, omdat ik jarig was! Top avond !
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gezellige ongedwongen sfeer. Leuk die zwart/wit-kijk in de keuken.
Caroline E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een geweldig restaurant, we hebben genoten.
Gezellige sfeer, en het eten zeer lekker .leuke en spontane binnen komst.
Als we weer eens in Deventer zijn, komen we zeker weer .