Over het restaurant Cucina Italiana

Pure en eerlijke gerechten

Met seizoensgebonden producten bereidt het keukenteam onder leiding van eigenaar Raffaele de meest heerlijke gerechten. Slow food staat centraal, wat betekent dat zoveel mogelijk uit de omgeving komt of zelf wordt gemaakt. Gastvrouw Geke zorgt dat alles aan de voorkant vlekkeloos verloopt en adviseert je graag een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Cucina Italiana

Woensdag t/m Maandag geopend
Op Dinsdag is ons restaurant gesloten voor à la carte. Open voor besloten gezelschappen op aanvraag

Uitmuntend
9,3
9,4

Jouw recensie over het restaurant Cucina Italiana

Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Hier voor mijn verjaardag gegeten. Na vriendelijke ontvangst een heerlijke apperetief gedronken. We kozen allen een ander voor gerecht, jullie rissoto blijft subliem. Ook de aardappel soep en kalfs tong waren heerlijk. Hoofd allen drie de diamanthaas, ondanks we allen een andere cuisson wilde, waren ze allemaal uitstekend bereid. Top. Ook de desserts zijn hier altijd een feestje. Hele attente response, voor mijn verjaardagsetentje.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
We zaten gezellig met 4 personen aan het raam. Het restaurant is erg gezellig ingericht. Het personeel is erg vriendelijk en vlot, maar niet opdringerig. Ze nemen alle tijd voor je. Het eten was echt verukkelijk.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wij hadden vanavond een plaatsje gereserveerd om 21..00 maar waren wat eerder zodat de tafel nog niet vrij was .

De lieve en zeer hartelijke eigenaresse heeft 15 min met ons door de stad gelopen om ons een lekker wijntje bij een wijnbar in de buurt aan te bieden .

20 min later werden we keurig gebelt dat onze tafel vrij was .

We hebben vervolgens genoten van een heerlijke met Italiaanse passie gemaakte maaltijd !!

Heel erg bedankt .. en we komen absoluut heel graag terug ..
Harm W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We komen hier regelmatig. Absoluut in onze top 3 favoriete restaurants van Deventer!
Vivian S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Fantastisch eten en top bediening! We kwamen laat aan, maar ze namen alle tijd en we hebben heerlijk gegeten icm top wijnen.
Annick B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten, 3 gangen diner met passend wijnarrangement. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontvangen door een iemand van de bediening die nog niet heel veel wist, ook zeer onzeker over kwam en onze vragen niet kon beantwoorden. Later gelukkig bediend door een geweldige gastvrouw met veel kennis van de wijnen die ze schonk.
u bent ontvangen door een lieve leerling gastvrouw. Daarvoor bent u "gewaarschuwd" middels een sticker ( hier worden vakmensen opgeleid") bij de entree. Echter deze jongedame heeft onlangs de 1e prijs gewonnen in haar categorie voor gastvrouw-/heerschap. Dit is terecht beloond met een stageweek bij de Librije. Jammer dat u haar handelen zo vervelend heeft ervaren. Wij hebben veel vertrouwen in haar en over een aantal jaren zal zij de gasten met net zoveel vakmanschap en zelfverzekerheid behandelen als de ervaren gastvrouw die u de wijnen heeft geschonken.
Karinmarielouise .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten, lekker veel verse (goed bereide) groente en een lekker aperitief drankje met limoncello en tonic vooraf. Betrokken bediening.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van de 17e verjaardag van mijn zoon. Het restaurant had echt werk gemaakt van zijn verjaardag met slingers, een kaart en een speciaal dessert
Super!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het eten was goed maar niet uitzonderlijk. De zaak was helemaal vol dus er was veel lawaai, de serveerster kon ons moeilijk verstaan. De gastvrouw was erg vriendelijk en warm.
Joan D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten met zeer prettige bediening
Constance S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Geweldig restaurant. Grote keuze in gerechten en alles is even lekker. We proberen altijd bij Cuccina Italiana te eten wanneer we in Deventer zijn en we zijn nog nooit teleurgesteld.
Jeannette F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het was een supergezellige avond. Heerlijke gerechten. Allemaal drie wat anders en allemaal vol lof. De bediening was TOP! Veel aandacht voor de gasten. Kortom een aanrader.
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Goed restaurant waar we al vaker geweest zijn. Goede kwaliteit heeft zijn prijs, prijs-kwaliteit verhouding is hier goed.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Gezellige ambiance vriendelijke medewerkers en uit stekend eten
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten in fijne ambiance.
Gemma V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Eten was heerlijk. Ietsje minder zout had het voor ons perfect gemaakt!
Service was erg goed, je wordt echt een avondje verwend.
Azzurro K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten zeer lekker. Wijnen idem dito. Maar veel te lange wachttijden tussen een bestelling en de volgende.
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten, binnen het aangeboden drie gangen menu. Relatief weinig keuze mogelijkheden binnen de hoofdgerechten, maar voor iedereeen waarschijnlijk wel wat lekkers uit te kiezen, vega, vis en twee vlees. Vriendelijke, ontspannen en vrolijke dames in de bediening. Werd de tijd voor je genomen en goed in de gaten gehouden of je nog wat drinken of iets anders kon gebruiken zonder opdringerig te zijn. Goede sfeer en mooie locatie.
Was echt een avondje tafelen en om nog eens op terug te kijken.
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Uitstekend Italiaans restaurant. Echt Italiaanse gerechten en geen lopende band Pizzarestaurant. met smaak gegeten en attente bediening. zeker voort herhaling vatbaar.
Sicco W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Correcte bediening & ontvangst. Prima gerechten, mooie wijnen. Overall prima PQR.
(We zaten buiten op het terras, binnen zag het er overigens ook sfeervol uit)