Over het restaurant Cucina Italiana

Pure en eerlijke gerechten

Met seizoensgebonden producten bereidt het keukenteam onder leiding van eigenaar Raffaele de meest heerlijke gerechten. Slow food staat centraal, wat betekent dat zoveel mogelijk uit de omgeving komt of zelf wordt gemaakt. Gastvrouw Geke zorgt dat alles aan de voorkant vlekkeloos verloopt en adviseert je graag een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Cucina Italiana

Maandag gesloten
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,2
Xandra B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Mooi rond tafeltje aan het raam, zoals ik had gevraagd. Heerlijk eten, uitstekende service. Dit wordt ons terugkom restaurantje. Nog lang niet alles van de (wisselende) kaart geprobeerd.
Mieke C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima gegeten
Léon V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Geweldig eten...en wat een service en gastvrijheid...
Jacky B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het was onze derde keer genieten! Ditmaal met onze zoon van 12. Zijn ogen begonnen te glimmen toen zijn smaakpapillen kennismaakten met het eten van Cucina Italiana! En daar geniet ik dan ook weer van!
Jan Henk B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Ongelovelijk heerlijk gegeten en geweldige service. En omdat ik jarig was een flesje wijn meegekregen! Zoiets vindt ik 'zeldzaam'! Echt een aanrader!
Riet G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte omgeving. Ontvangst was erg goed en er was aandacht voor iedere klant.
Zeker een aanrader! Wij komen graag nog een keer terug!
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, we namen het menu van de chef met bijpassende wijnen. In eerste instantie viel het hoofdgerecht een klein beetje tegen, maar zonder dat we dit zelf aangaven kregen we een ander hoofdgerecht met bijpassende wijn. Deze was wel uitstekend!

Kortom, goede service, en heerlijk eten.

We komen zeker nog een keer terug
hans O.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
een hele leuke avond, uiteraard vooral dankzij leuk gezelschap, maar ook door een blije deskundige en attente bediening en leuk en lekker eten
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Niet vaak geef ik een perfecte score, maar voor Cucina maak ik graag een uitzondering!
Cucina heeft een heel hoffelijke en correcte service die (helaas) zeer zeldzaam geworden is in de Nederlandse Horeca. Jassen worden aangenomen, bijpassende wijnen worden gezocht, adviezen worden gegeven op een prettige manier. Kwaliteit en presentatie van de gerechten is modern doch de smaak vol en rustiek. Al met al een beleving. Zeker gezien de aantrekkelijke prijs is dit een restaurant waar wij zeker terugkomen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We voelden ons hier thuis, maar dan zodat we niets hoefden te doen en al onze wensen werden voldaan
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en perfecte service. Met aandacht gemaakt en dat proef je. Erg fijne service en goed kennis van welke wijnen waar goed bij passen. Kortom echt genieten!
Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Erg lekker gegeten, mensen met hart voor de zaak. Na afloop komt de kok persoonlijk nog even langs
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Ongelofelijk goed! Vriendelijk en gastvrij ontvangst, karaf water met limoen op tafel en desembrood met olie tapenade en amuse. Wij kozen voor de gamba's (kilo) met fles witte wijn voor €49,50. Zeer goede keuze, heerlijke krokant gegrilde darmvrije gamba's met knoflook en rode peper met citroen, salade en schaaltje aardappelen. De vingerbakjes heet water staan er al bij net als de afvalbakjes, fijn dat daar al over nagedacht is. Ambiance is ook uitstekend. Als ik dan toch een tip mag geven.... Italiaanse achtergrond muziek voor een 10.
MarcelGoemans .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Fantastisch Italiaans restaurant, stijlvol ingericht en wordt gerunt door mensen met een passie voor eten en drinken! De verrassende aperativokaart was een welkome aanvulling!
AD V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten
Christo G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima restaurant Vrindelijk personeel
Lekker gegeten!ook kinder vrindelijk!
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Kwaliteit van het eten is goed en er is een ruime keuze. Porties zijn ook zeker voldoende. Service is uitstekend, vriendelijke, deskundige bediening. Inrichting is modern en fris, al heeft het niet direct een Italiaanse uitstraling. Voor de losse gerechten is de prijs wat aan de hoge kant (maar dat is bij veel restaurants zo). Maar een 3-gangen menu voor 34,75 is een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Pascalle T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Geweldige service! Ook voor vegetariërs een zeer aan te raden restaurant!
Betrokken personeel heerlijk eten en een fijne sfeer. Top avond gehad!
ignace S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zeer mooi, gezellig , vlotte bediening maar vooral zeer lekker. Een aanrader!
Barkoudah .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten bij CucinaDeventer. De gerechten zijn smaakvol, mooi gepresenteerd en de ingrediënten van goede kwaliteit. Ik ken geen ander restaurant waar ze bijvoorbeeld groente zo lekker kunnen grillen. De bediening is echt zoals naar ons idee bediening zou moeten zijn. Vriendelijk, meedenkend maar niet te amicaal. Ook altijd goed wijnadvies. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel.