Over het restaurant Cucina Italiana

Pure en eerlijke gerechten

Met seizoensgebonden producten bereidt het keukenteam onder leiding van eigenaar Raffaele de meest heerlijke gerechten. Slow food staat centraal, wat betekent dat zoveel mogelijk uit de omgeving komt of zelf wordt gemaakt. Gastvrouw Geke zorgt dat alles aan de voorkant vlekkeloos verloopt en adviseert je graag een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Cucina Italiana

Woensdag t/m Zondag geopend
Op Maandag en Dinsdag is ons restaurant gesloten voor à la carte. Open voor besloten gezelschappen op aanvraag

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Cucina Italiana

MariaDeventer .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We zijn, zoals altijd, heel vriendelijk ontvangen. Eerst brood met tapenade en olijfolie. Een karaf water erbij. Heerlijke amuse. Een goede wijn die telkens attent werd bijgeschonken. Het eten was een lust voor het oog en voor onze smaakpapillen. Niets dan lof!
James R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het wachten ( 1 uur) op de gerechten was het niet waard , bij mijn fristo mixto ( gefrituurde diverse visproducten ) was de mul gortdroog en niet eetbaar. Met mijn klacht is niks gedaan ?
De ambiance en bediening zijn echter o.k.
De keuken moet beter !
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooi restaurant in centrum Deventer waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Wij hebben met familie een heerlijke avond gehad en goed gegeten. Een avond uit die je maar een paar keer per jaar meemaakt.
HTA S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Uitstekende service, met ruime en prettige aandacht voor de hoge leeftijd van een van de gasten en het dieet van een andere gast.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Alle 4 de gangen van het verrassingsmenu waren een feestje. Ook de (huis)wijn was prima! Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar.
W.J.H. F.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij waren voor de derde maal een weekendje in Deventer. En voor ons stond buiten kijf dat we in elke geval als afsluiting bij Cucina Italiana wilde dineren. Dat doe je niet als je het eten niet goed vindt. Men denk mee en adviseert goed als men hierom vraagt. Alleen jammer dat de tafeltjes deze keer erg dicht op elkaar stonden. Dat kwam waarschijnlijk dat pal achter ons een grote groep zat. Deze groep was nadrukkelijk aanwezig. Vandaar geluidsniveau als levendig beoordeeld. (Ik kan mij niet herinneren dat het geluidsniveau de vorige keer ook zo de boven toon had)
Maar als wij nog een keer in Deventer zijn, staat dit restaurant boven aan ons lijstje. Informeer dan wel eerst of er een (grote) groep is.

fam. de Groot
Leiden
Riet G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gastronomie is top.
Van onthaal tot vertrek alles super geregeld!! Een echte aanrader!!!
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima restaurant, goede kwaliteit eten. De bediening is attent en vriendelijk. Zeker een aanrader. Ik kom hier zonder meer een keer terug.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Erg vriendelijke, relaxte en attente bediening. Het eten is gewoon goed.
petergorssel .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wij aten het menu 3 gangen , zalm timbaal, dorade, Italiaanse kaasplank. alles krijgt van ons tussen 8 en 9 en de bediening- uiterst vriendelijk , attent een 10! Het kaasplankje was het lekkerste kaasplankje dat ik in de afgelopen 30 jaar voorgeschoteld heb gekregen. Het was mooi weer en het terras ligt mooi ( en was helemaal vol en dan toch zoveel aandacht van het personeel en de keuken - heel erg goed)
Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Heel fijn om te vernemen dat u zo heeft genoten. Graag tot ziens.
Geke Natale
P F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten (grote porties), vriendelijke bediening. Op het terras gezeten, maar binnen zag het er ook gezellig uit. Tempo van de bediening was goed, als je rustig wil eten en de tijd hebt.
Nikko V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Bediening was niet professioneel en ook niet zeer vriendelijk. Onze klachten over het lange wachtend werden afgedaan als "ik kan er niets aan doen want hetis onverwacht druk'.
Kurt B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Op een mooie zomeravond hadden wij hier een dinner op het gezellig terras aan de overkant van het restaurant.
Wij werden hier direct hartelijk ontvangen en de hele avond vriendelijk en goed bedient.
Het eten is hier zeer lekker ,de kok heeft duidelijk verstand van de Italiaanse keuken.
Wij hadden hier een gezellige avond!
Kathy R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke sfeer, vriendelijk personeel en goed eten
John S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Italiaans eten op zijn best, Prijs kwaliteit is goed ,vriendelijke bediening, mooie wijnen,
Speciale wensen zijn ook geen probleem.
Laat je verassen.
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
La Cucina heeft een verfijnde keuken met verrassende Italiaanse gerechten. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De sfeer is ontspannen en zeer klantgericht. We vonden het wel jammer dat de gezamenlijke anti pasti niet meer mogelijk is. De voorgerechten die we toen kozen waren echter ook geweldig!
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Goed eten, vriendelijk personeel. Fijne avond gehad met vrienden.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het is altijd een feestje om hier te eten! Fijne bediening, , goede gerechten.
Lizette D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Mooie zaak, geweldige kaart, goede uitleg, geweldige gastvrouw die alles goed in de gaten houd. Prijs/ kwaliteit prima. Leuk detail, de keuken bevind zich beneden, maar is te zien in hetrestaurant. Heerlijk gegeten.
marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het was weer een avond met culinaire verrassingen, waarvan er niet een tegenviel.
We hebben genoten van de wijn spijs combinaties. En ook van de bediening die ook weer een belangrijke bijdrage leverden aan de totale ervaring.
Dit willen we nog wel een keer overdoen.