Over het restaurant Cucina Italiana

Pure en eerlijke gerechten

Met seizoensgebonden producten bereidt het keukenteam onder leiding van eigenaar Raffaele de meest heerlijke gerechten. Slow food staat centraal, wat betekent dat zoveel mogelijk uit de omgeving komt of zelf wordt gemaakt. Gastvrouw Geke zorgt dat alles aan de voorkant vlekkeloos verloopt en adviseert je graag een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Cucina Italiana

Maandag gesloten
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

9,1
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Niet vaak geef ik een perfecte score, maar voor Cucina maak ik graag een uitzondering!
Cucina heeft een heel hoffelijke en correcte service die (helaas) zeer zeldzaam geworden is in de Nederlandse Horeca. Jassen worden aangenomen, bijpassende wijnen worden gezocht, adviezen worden gegeven op een prettige manier. Kwaliteit en presentatie van de gerechten is modern doch de smaak vol en rustiek. Al met al een beleving. Zeker gezien de aantrekkelijke prijs is dit een restaurant waar wij zeker terugkomen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We voelden ons hier thuis, maar dan zodat we niets hoefden te doen en al onze wensen werden voldaan
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en perfecte service. Met aandacht gemaakt en dat proef je. Erg fijne service en goed kennis van welke wijnen waar goed bij passen. Kortom echt genieten!
Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Erg lekker gegeten, mensen met hart voor de zaak. Na afloop komt de kok persoonlijk nog even langs
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Ongelofelijk goed! Vriendelijk en gastvrij ontvangst, karaf water met limoen op tafel en desembrood met olie tapenade en amuse. Wij kozen voor de gamba's (kilo) met fles witte wijn voor €49,50. Zeer goede keuze, heerlijke krokant gegrilde darmvrije gamba's met knoflook en rode peper met citroen, salade en schaaltje aardappelen. De vingerbakjes heet water staan er al bij net als de afvalbakjes, fijn dat daar al over nagedacht is. Ambiance is ook uitstekend. Als ik dan toch een tip mag geven.... Italiaanse achtergrond muziek voor een 10.
MarcelGoemans .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Fantastisch Italiaans restaurant, stijlvol ingericht en wordt gerunt door mensen met een passie voor eten en drinken! De verrassende aperativokaart was een welkome aanvulling!
AD V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten
Christo G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima restaurant Vrindelijk personeel
Lekker gegeten!ook kinder vrindelijk!
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Kwaliteit van het eten is goed en er is een ruime keuze. Porties zijn ook zeker voldoende. Service is uitstekend, vriendelijke, deskundige bediening. Inrichting is modern en fris, al heeft het niet direct een Italiaanse uitstraling. Voor de losse gerechten is de prijs wat aan de hoge kant (maar dat is bij veel restaurants zo). Maar een 3-gangen menu voor 34,75 is een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Pascalle T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Geweldige service! Ook voor vegetariërs een zeer aan te raden restaurant!
Betrokken personeel heerlijk eten en een fijne sfeer. Top avond gehad!
ignace S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zeer mooi, gezellig , vlotte bediening maar vooral zeer lekker. Een aanrader!
Barkoudah .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten bij CucinaDeventer. De gerechten zijn smaakvol, mooi gepresenteerd en de ingrediënten van goede kwaliteit. Ik ken geen ander restaurant waar ze bijvoorbeeld groente zo lekker kunnen grillen. De bediening is echt zoals naar ons idee bediening zou moeten zijn. Vriendelijk, meedenkend maar niet te amicaal. Ook altijd goed wijnadvies. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel.
sandra S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Alweer super lekker gegeten!!
Mijn favoriete restaurant in Deventer.
top bediening, heerlijke gerechten, echt om je vingers en bord bij af te likken :-)
Dorienke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten er werd goed meegedacht met de keuze die je wilde maken. Ook allerhartelijkst bejegend zonder dat het opdringerig voelde. Wij hebben ons laten verrassen en dat was ook echt de moeite waard....
Marleen L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
heerlijk gegeten en gedronken! Gerechten die met liefde en passie zijn bereid dat zie je en dat proef je.
Jac D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Het restaurant is erg sfeervol. Het eten was bijzonder, heel erg smakelijk en zeker voldoende. Wij moesten denken aan restaurants waar we waren in Italië en komen zeker terug.
barbara K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Goede uitleg over het eten. Origineel en alle gangen zagen er prachtig uit: lust voor het oog en het streelt de tong. Alles met grote zorg en zeer betrokken personeel. Compliment voor de (jonge) kok.
Barbara
bassocontinuo .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een prima Italiaans restaurant! Heerlijke amuses en voorgerechten! Ontzettend aardige bediening en een fijne sfeer in dit mooie restaurant. "we willen u niet imponeren maar lekker laten eten"
En dat is 100% gelukt!!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Erg lekker gegeten op 2e kerstdag. Mooie gerechten, goede bediening fijne sfeer!
Ook prima wat betreft prijs- kwaliteit. We komen graag terug!
Ronald I.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Sfeervol, gedekte tafels, smaakvolle gerechten, persoonlijke aandacht. Echte aanrader.