Over het restaurant Cucina Italiana

Pure en eerlijke gerechten

Met seizoensgebonden producten bereidt het keukenteam onder leiding van eigenaar Raffaele de meest heerlijke gerechten. Slow food staat centraal, wat betekent dat zoveel mogelijk uit de omgeving komt of zelf wordt gemaakt. Gastvrouw Geke zorgt dat alles aan de voorkant vlekkeloos verloopt en adviseert je graag een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Cucina Italiana

Heerlijk gegeten
Christo G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima restaurant Vrindelijk personeel
Lekker gegeten!ook kinder vrindelijk!
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Kwaliteit van het eten is goed en er is een ruime keuze. Porties zijn ook zeker voldoende. Service is uitstekend, vriendelijke, deskundige bediening. Inrichting is modern en fris, al heeft het niet direct een Italiaanse uitstraling. Voor de losse gerechten is de prijs wat aan de hoge kant (maar dat is bij veel restaurants zo). Maar een 3-gangen menu voor 34,75 is een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Pascalle T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Geweldige service! Ook voor vegetariërs een zeer aan te raden restaurant!
Betrokken personeel heerlijk eten en een fijne sfeer. Top avond gehad!
ignace S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zeer mooi, gezellig , vlotte bediening maar vooral zeer lekker. Een aanrader!
Barkoudah .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten bij CucinaDeventer. De gerechten zijn smaakvol, mooi gepresenteerd en de ingrediënten van goede kwaliteit. Ik ken geen ander restaurant waar ze bijvoorbeeld groente zo lekker kunnen grillen. De bediening is echt zoals naar ons idee bediening zou moeten zijn. Vriendelijk, meedenkend maar niet te amicaal. Ook altijd goed wijnadvies. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel.
sandra S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Alweer super lekker gegeten!!
Mijn favoriete restaurant in Deventer.
top bediening, heerlijke gerechten, echt om je vingers en bord bij af te likken :-)
Dorienke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten er werd goed meegedacht met de keuze die je wilde maken. Ook allerhartelijkst bejegend zonder dat het opdringerig voelde. Wij hebben ons laten verrassen en dat was ook echt de moeite waard....
Marleen L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
heerlijk gegeten en gedronken! Gerechten die met liefde en passie zijn bereid dat zie je en dat proef je.
Jac D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Het restaurant is erg sfeervol. Het eten was bijzonder, heel erg smakelijk en zeker voldoende. Wij moesten denken aan restaurants waar we waren in Italië en komen zeker terug.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Goede uitleg over het eten. Origineel en alle gangen zagen er prachtig uit: lust voor het oog en het streelt de tong. Alles met grote zorg en zeer betrokken personeel. Compliment voor de (jonge) kok.
Barbara
bassocontinuo .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een prima Italiaans restaurant! Heerlijke amuses en voorgerechten! Ontzettend aardige bediening en een fijne sfeer in dit mooie restaurant. "we willen u niet imponeren maar lekker laten eten"
En dat is 100% gelukt!!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Erg lekker gegeten op 2e kerstdag. Mooie gerechten, goede bediening fijne sfeer!
Ook prima wat betreft prijs- kwaliteit. We komen graag terug!
Ronald I.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Sfeervol, gedekte tafels, smaakvolle gerechten, persoonlijke aandacht. Echte aanrader.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gisterenavond met vier personen heerlijk gegeten in dit restaurant ter afsluiting van het Dickens festijn.
Heerlijke voorgerechten, natuurlijk wel wat zout, maar dat is vaak zo bij italiaanse restaurants. hoofdgerechten waren ook lekker, alleen de witvis, de pieterman, was iets te droog, maar groenten en saus erbij waren lekker, veel smaak.
Ook een heerlijk nagerecht genoten. Ik ben geen wijnliefhebber, maar de italiaanse huiswijn was erg lekker, voor mijn doen veel van gedronken. Alles bij elkaar lekker gegeten, goede prijskwaliteitsverhouding en verassend genoeg, meestal eten we slechter voor dit geld! Vriendelijke , nette bediening. Niet te groot retaurant en je zit er gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marlies R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Geweldige service, fijn om eens wat dames in de bediening te zien die echt hun vak verstaan. Heerlijke Italiaanse wijnen. Bij een foutje bij het hoofdgerecht hebben ze deze van de rekening gehaald zonder dat ik daar naar vroeg. Heel netjes. Sfeervolle zaak, mooi tafellinnen, lekkere huisgemaakte pasta, zeker een aanrader.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Als je echt Italiaans wilt eten is dit een perfect restaurant, de keuze, de bereiding, de wijnen, de bediening, het plaatje klopt gewoon!
Stevenduintjer .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Hier met 6 personen op zaterdag gegeten. Het restaurant is modern, maar zeker sfeervol, zeer vriendelijke ontvangst. De kaart is uitgebreid, misschien wel té uitgebreid (leidt tot keuzestress). Heerlijk voorgerecht van cocquilles gegeten, gevolgd door lamskoteletten en kaasplankje. Alles goed gegaard en keurige presentatie, alleen niet erg spannend. De gerechten werden in het juiste tempo doorgegeven, ook het bijschenken van de wijnen was uitstekend getimed. Prima aanrader voor een leuk en lekker avondje uit!
ria R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten, eindelijk eens een Italiaans restaurant die ook wat anders durft te laten proeven! Hele goede kwaliteit.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Overheerlijk niet Italiaans, maar modern, uitziend restaurant met fantastisch Italiaans eten. Wij hebben ons laten verrassen met een vijfgangen verrassingsdiner met bijpassend wijnarrangement. Echt een topper!