Cucina Italiana Mezzaluna

Prins Hendrikkade 17 8601 CA Sneek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cucina Italiana Mezzaluna

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,4
6,9
Duur
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst, beetje rumoerige ruimte maar gelukkig zonder Italiaans gooi- en smijtstucwerk. Wij gingen voor de antipasto als voorgerecht. Normaliter is de antipasto van plm 14 € voldoende voor 2 personen maar hier bleek het een houten ontbijtbord te zijn met 4 vleeswaren , 1 kaassoort en een broodje. Volstrekt onvoldoende voor deze prijs! Waar zijn de warme champignons e.d ? Samen zouden we dus eigenlijk zo'n 28 € kwijt zijn voor het voorgerecht. De bijgeleverde broodjes waren een absolute onvoldoende waard! Klef, platgeslagen typisch zo'n afgebakken pre broodje. Ons nagerecht, de huisgemaakte tiramisu was heerlijk maar wel erg klein. Al met al een mooi adres maar de verhouding prijs/kwaliteit was onder de maat.
JokeSteen .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Mijn man had een pizza besteld, maar wilde daar wat meer pit in. Daar zou voor gezorgd worden volgens het overigens vriendelijke personeel. Maar de pittigheid viel wat tegen. Ik had de lasagne en die was bijzonder lekker! niet te droog en elke hap had veel smaak. We moesten wel erg lang wachten op ons eten. (3 kwartier!) En de tafel was wat vettig. Na afloop nog koffie besteld en die kregen we van het huis. Waarom was niet helemaal duidelijk. Al met al een geslaagd diner.
Fernand K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Hier wel eens eerder gegeten met een groep en nu eens met m'n partner.
Vanwege het mooie weer buiten gezeten en we werden vlot geholpen ondanks de drukte (net na de sneekweek) beiden een dubbel geslagen pizza besteld ,wel elk een ander,ook weer vrij vlot de pizza op tafel alleen wist de serveerster niet meer wie welke pizza had maar gelukkig wisten we dat beiden wel.Was een heerlijke pizza(beiden) maar had wel iets pittigs gemogen vonden we beiden en iets meer gevuld,ik had hem vrij snel op!
Jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Tweetal minpuntjes:

Wil je een risotto bestellen dan kan dat niet. Ben maar voor een portie verse patat gegaan, erg lekker overigens. Blijk ik later te lezen in de advertentie "Het adres voor authentieke Italiaanse gerechten als verse pasta's, risotto's..."
Salade met gegrilde kip bevatte naar mijn weten niet echte (buffel)mozarella.

Akoestiek kan beter binnen, de muren weerkaatsen geluid. Vriendelijke jongeman, die ook gewoon tafelwater aflevert. Was een behoorlijke wachttijd - ruim 45 minuten - helaas. Ik heb dus niet echt een Italiaans gerecht kunnen proeven. Tip: zet ook iets op de kaart voor gluten intolerante mensen - nu is het gissen of jullie alternatieven hebben.
Dank u wel voor reactie.
De akoustiek in het achterste gedeelte is inderdaad niet optimaal maar daar is helaas niet veel aan te doen.
Graag zou ik willen uitleggen dat in de Sneekweek Mezzaluna op zijn top draait met een groot aantal gasten. Hierdoor zijn wij genoodzaakt het menu in te korten. We willen ten allen tijde de kwaliteit van onze gerechten waarborgen en daarom hebben we ervoor gekozen om geen risotto's te serveren in de Sneekweek aangezien dit een bewerkelijk gerecht is.
De advertentie is een generieke en u heeft gelijk. Ik ga de info voor een volgende Sneekweek aanpassen. Dank voor de suggestie.
Met vriendelijke groet,
Elvira Arzoumanian

Lekker Ite I.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Kwaliteit van het eten is goed, die van de bediening een stuk minder.
We bestelden bij de vriendelijke jongeman elk een glas lambrusco en een pizza (quattro stagioni en een vegetarische pizza met oregano). Mijn man wilde graag als extra kappertjes op zijn pizza, was geen enkel probleem. Toen de pizza's geserveerd werden bleken de kappertjes op mijn vegetarische pizza en niet op die van mijn man beland te zijn. Op de vegetarische pizza ontbrak de oregano.
Toen de jongen vroeg of alles naar wens was maakten we hier melding van. De jongen draaide zich zo snel om dat we de indruk hadden dat hij er subiet iets aan ging doen. Niet dus. Even later kwam een serveerster langs om te vragen of alles naar wens was. Nog voor ik wat kon zeggen had ze zich al weer omgedraaid. Toen de jongen onze lege borden weghaalde vroeg hij nogmaals vriendelijk of alles - ondanks de ontbrekende kappertjes en oregano - naar wens was. Toen we vertelden dat hij eerder de indruk gewekt had iets aan het 'probleem' te gaan doen doordat hij zo snel weggelopen was moest hij hartelijk lachen! Later kwam hij terug om ons een kopje koffie van het huis aan te bieden, we hebben bedankt en de rekening gevraagd. Dit duurde even en er de serveerster kwam ook nog eens langs om ons een kopje koffie aan te bieden. Uiteindelijk zijn we maar naar de bar gegaan om af te rekenen.
Samenvattend: het ontbreken van een ingrediënt of het deponeren van extra's op de verkeerde pizza is natuurlijk een foutje dat gemakkelijk gemaakt kan worden. Het is geen groot probleem en al helemaal niet in staat om ons etentje te bederven. De manier waarop er naar klanten geluisterd wordt en hoe er op eventuele opmerkingen gereageerd wordt (of niet gereageerd wordt) is dat wel.
Philippe V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Erg lekker gegeten bij Mezzaluna, alles gerechten waren van uitstekende kwaliteit en smaak. De bediening zou iets professioneler mogen, men is er wel vriendelijk. Wij zaten binnen voor de keuken, prima plaatsen, het zou misschien iets meer sfeer mogen hebben. Wat ons betreft een aanrader voor lekkere Italiaanse gerechten!
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Gisteravond hebben wij gezellig met mijn schoonouders gegeten bij Culinaire Italiaan Mezzaluna. Eten is daar fantastische heerlijk. Alleen de tijd dat wij moeten wachten tussen het voor gerecht en hoofd menu pfff . Wel 3 kwatier vreselijk. De vrouw vd eigenaar was druk aan het werk terwijl haar man op hun eigen terras zat. Dit is nu de tweede keer dat je zolang moet wachten op je eten, wij komen hier voorlopig niet weer. Terwijl je hier heerlijk kunt eten. Jammer heel erg jammer
Ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vrijdagavond was het druk op het terras, maar binnen kregen we een mooi tafeltje. Ik let met mijn lengte altijd goed op, maar om mij extra alert te maken kon ik tegelijkertijd kiezen tussen struikelen en mijn hoofd stoten... Sja dat heb je in zo'n oud pand. Bijzonder vriendelijk personeel, keurig flesje water aanbieden bij de karaf wijn. Vervolgens moesten we lang wachten tot we de bestelling konden doorgeven. En duurde het ook best even voordat de pizza door kwam, maar goed we hadden geen haast. De pizza Valtellina was uitstekend! Ik werd getriggerd doordat "knoflookolie" als eerste werd genoemd. Een beetje weinig, maar wel goed gegrilde courgette, en ruim Bresaola. Dat zie je trouwens niet vaak op een kaart staan. Ook fijne geschaafde Parmezan en iets Gorgonzola. Prima dus, met een paar kleine aandachtpuntjes.
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
De start is moeizaam. We hadden gereserveerd. De vrouwelijke bediende gebaart: ja daar in de hoek. Klein koud broodje met piepklein beetje kruidenboter komt na een klein uur met de mededeling: er komt meer brood hoor. Wijn op, wordt niet bijgevuld, loop uiteindelijk maar naar de bar om te vragen. Jongeman deed wel zijn best, was volgens mij nieuw. Maar alles duurde lang. Was op zich niet druk. Na lang wachten het hoofdgerecht. Smaakte goed! ook het broodje! Maar geen bijgerecht of groenten. Ik wilde nog een nagerecht, maar ook nu kwam er niemand. Dus toch maar zonder nagerecht afgerekend. We zaten dus in de hoek, maar mensen die na ons kwamen kregen de vraag of ze bij het raam wilden zitten (???) Vanwaar die keuze? We hadden niets op tafel: voorgerecht was op en hoofdgerecht liet op zich wachten. Om de smaak top! Om de service slecht. Jammer. Voor ons tweede teleurstelling in korte tijd. Ten slotte: bij het afrekenen kijkt de mevrouw je niet aan. Vind ik onfatsoenlijk.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Fijn restaurant! De pure Italiaanse keuken. Vriendelijke mensen, attent, overheerlijk eten. Uitgebreide kaart met niet alleen pizza, maar ook lekkere pasta's en vlees- en visgerechten. Echt een aanrader!
Hallo Desiree!
Ik vind het fijn jullie het naar je zin hebben bij ons. We blijven os best doen wat niet moeilijk is
als je van je werk houd. En dan is een reactie als die van jou de kers op de taart!
Dank jullie wel en tot gauw!
Groet, Elvira
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wij eten geregeld bij dit restaurant. Met name zomers kunt u heerlijk nagenieten van de zon op het ruime terras. De bediening kan u goed adviseren over lekkere wijn en de specialiteiten van het huis. Mezzaluna is ondanks de heerlijke pizza's en pasta's veel meer dan een "pizzaria" de vers bereiding van de verscheidene vlees en visgerechten zijn altijd heerlijk. Van binnen is het restaurant niet erg groot, maar hierdoor gezellig en knus.
We zijn heel blij als we het onze gasten naar de zin kunnen maken! Dank voor de fijne recensie en graag tot de volgende keer!
Groet, Elvira Arzoumanian
220169 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Cucina Italiana Mezzaluna in Sneek is een gezellig, ongedwongen restaurant met oog voor detail. Op loopafstand van het centrum en station. We waren met vier vriendinnen op stap in Sneek de hele dag en hebben (na goed advies van de eigenaar) genoten van heerlijke kleine hapjes vooraf, risotto van de nieuwe kaart en gevulde pasta. Mezzaluna is een aanrader met gastvrij personeel die graag iets extra's doen. We komen zeker terug!
Dank!
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Mezza Luna is een gezinsfavoriet. Het eten is altijd goed en het is altijd gezellig. Het gebeurt wel eens dat je lang moet wachten maar meestal gaat het wel snel. In de zomer kun je heerlijk buiten eten op het grote terras. Binnen is niet groot maar ruim genoeg. Het restaurant is altijd gezellig druk.
De Pizza's zijn echt onovertroffen in Sneek en omstreken. De pasta's zijn om je vingers bij op te eten zo lekker. In dit restaurant krijg je geen bakjes met salade oid bij je hoofdgerecht, dat krijg je in Italië ook niet. Dus als je toch een salade bij de pasta wilt: even apart bestellen!
Harry J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
We wilden snel even wat eten en gelukkig was er nog een tafeltje voor twee vrij. Er zouden wel twee groepen komen maar pas over een uur, dus voor ons geen probleem. Helaas na tien minuten zat alles om ons heen vol en konden we niet meer een normaal gesprek voeren door het lawaai. Toch een beetje een domper bij het uit eten gaan.
Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Het eten bij de Mezzaluna was prima, de bediening echter niet. We hebben 3x moeten vragen om een karaf water en onze bruchetta werd bij een andere tafel neergezet. Om nog maar te zwijgen over de tijd die we steeds hebben moeten wachten en het feit dat de bediening geen contact met je wilde maken als je iets wilde vragen. Ze gebruikten het excuus dat het zo druk was, terwijl het restaurant niet groot is en er zelfs tafels niet bezet waren. Al met al zou ik hier niet vaker heengaan.
Ron0 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
zeker een aanrader
en vergeet niet de truffel ravioli een keer te proberen, daar komen wij voor terug
Het gezellige gedeelte voor de open keuken, andere kant van het restaurant vind ik persoonlijk iets minder gezellig.
Jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Pluspunten: pizzabodem zoals die hoort te zijn (dun en knapperig aan de randen); goede smaakbalans (op het punt hieronder na), ook de soep die ik vooraf gehad heb; vriendelijk onthaald.

Minpunten: als je een pizza met gorgonzola bestelt, verwacht je dat ook te proeven (de pizza miste wat smaak en kaas erbij had dat kunnen verhelpen); bestek moesten we zelf ergens weg pakken (tafel was niet gedekt); de akoestiek kan verbeterd worden: blijkbaar weerkaatst het geluid via het hout behoorlijk zodat je je eigen tafel nauwelijks kan verstaan als de buren iets luider praten; bediening was niet altijd alert/aanwezig, en enkele personeelsleden leken aanvankelijk in conflict met elkaar te zijn; één pizza werd pas aangeboden toen de rest al voor een derde klaar was met zijn/haar pizza.

Wellicht dat de drukte tijdens de Sneekweek hier een rol in gespeeld heeft.Misschien dat ik nog eens terugkom.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Nav de reviews ook Mezzaluna bezocht. Na een overheerlijke bruchetta en geroosterde aubergine met geitenkaas genoten van twee bijzondere pizza's met biefstuk gorgonzola en de andere met witte saus, verse tomaat, prosciutto en knoflookolie. Allemaal super van kwaliteit en met zorg bereid. Dat proef je. Leuke jonge bediening die erg hun best doen. Hier gaan we zeker nog een keer terug. Grazi ciao
Fvdberg .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Erg lekkere pizza gegeten maar het duurde 50minuten voor we hem kregen..
Terwijl mensen die later kwamen wel eerder geholpen werden.
Personeel lette nergens op, maakte geen contact.
Sascha32 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Tijdens een weekje zeilen per toeval hier beland. Het duurde even voordat we werden opgemerkt en drankjes en de kaart kregen. We bestelden alledrie een pizza. Het duurde wel eventjes voordat ze kwamen, maar daardoor hadden we er wel nog meer zin in. Ze zagen er heerlijk uit en smaakten nog beter! Een van de beste pizza die we de laatste tijd hebben gegeten!
We zaten buiten op het terras, maar toen we even naar binnen liepen zagen we dat het er heel gezellig en verzorgd uitzag, en leuk met een open keuken.
Toen ik ging afrekenen was ik al bezig terwijl ik besefte dat de rekening niet kon kloppen. En inderdaad, een pizza was niet berekend, dus dat zei ik, maar ze stonden erop dat ik die niet nog extra zou betalen omdat het hun fout was! Dat is nog eens gastvriendelijk!
Als ik weer in Sneek zou zijn zou ik zeker hier heen terug gaan!