Cucina Del Mondo

Laanderstraat 27 6411 VA Heerlen Nederland Kaart

Over het restaurant Cucina Del Mondo

Alle zintuigen op scherp bij Cucina del Mondo

Zicht, gevoel, gehoor, geur, smaak, beweging en ja, chef Servais Tielman brengt je óók even uit evenwicht. Eten bij Cucina del Mondo = avontuur. Voor durfals en nieuwsgierigen. Voor het IENS Festival heeft Servais 6 gangen samengesteld, inclusief aperitief, wijn, water en koffie voor € 120. Dat betekent een mooie korting van 30%.

Meer informatie over restaurant Cucina Del Mondo

• Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Verassend goed
Janpieter Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het eten was top, lekker genoten van alles ,op de duif na, maar daar kon de kok niets aan doen.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Lieve en geestige bediening. We komen graag terug : met of zonder het Waterarrangementje. De Russische bullet was als afscheid heel origineel!
RIA B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben genoten van het culinaire feestje
Het was alleen al een feest om ernaar te kijken .
Ga zo door
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wat een sensatie, een avondvullend programma, maar we hadden dan ook voor het menu met 22 gerechtjes gekozen. Klassieke favorieten van de chef en futuristische verrassingen, the best of both! Een heerlijke fles wijn aangeraden gekregen, de lekkerste wijn ooit, en verder wat losse glazen. Na 17 gerechtjes sloeg de vermoeidheid wat toe, maar op ons verzoek werd het tempo opgevoerd en konden we zonder in te zakken het programma uit genieten. Een reisje waard wat ons betreft als je van culinaire hoogstandjes houdt. De prijs past erbij, wij waren met z'n 2en zo'n 480,- kwijt. We komen terug!
Tiesbout B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Was lekker, maar weinig keuze.
Julia T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Mac van Dinther had gelijk! Vanavond hier met twee collega’s gegeten. We kozen voor het 12 gangen menu met favorieten en classics. Prachtige gangen met veel vis, heerlijk lam en ook nog groenten erbij. Mooie bereidingen, bv op de huid gebakken heilbot, zacht gaar en knapperig aan de andere kant. Heerlijk lam. Teveel om op te noemen, maar eigenlijk alles lekker. Daarbij ook fijne wijn, niet teveel. Aan het eind voldaan, maar niet overvuld! Tel daar nog de zeer prettige bediening bij op en ik kom zeker terug, dan ga ik voor de 22 gangen!
Ben W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Super creaties van chef-kok met een in mijn ogen uitmuntende uitdaging voor de smaakpapillen .
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Anders dan de Volkskrant recensie van een jaar geleden toch een fijne avond gehad. Vrouwelijke sommelier was heel kundig en aardig. Bediening was goed. Stotterende ober was charmant en vriendelijk. Eten was kwalitatief prima. Kortom; prima!
A. K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Op een zaterdag heerlijk op ons gemak genoten van een uitstekende lunch (Pixie Dust) met heerlijke wijnen en vervolgens naar het theater (loopafstand). Een aanrader!
Koen H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Fantastisch van begin tot einde. Een lunch met 6 gerechten en toch geen volgevreten gevoel, maar wat een heerlijkheid. Fl
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Had aangeven dat we theatervoorstelling hadden om 20.00 uur, mochten daarom half uur eerder komen. Super avond gehad
Betty R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Patrijs was prima, hoeveelheid groenten was echter te minimaal jammer .
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk eten en vooral ook zeer prettige, persoonlijke bediening! Een absolute aanrader.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Correcte en vriendelijke bediening. Het was even wennen v.w.b. het lezen van de menu-kaart (wel leuk opgezet).
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Dit restaurant verdient de michelin ster voor het eten, zeker niet voor het bedienend personeel. Dit was een aanfluiting, In een gemiddeld Grieks restaurant voel je je nog beter behandeld. Zeer amateuristisch en nog veel werk aan de winkel voor de eigenaar. Misschien een idee om een echte ervaren gastheer/gastvrouw aan te nemen om alles in goede banen te leiden.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Wij kozen uit de kaart van kleine gerechten (die ook echt klein zijn) en een gedeeld groot hoofdgerecht. De rauwe zalm was heerlijk, evenals de gebrande heilbot. Bij de schelpjes op risotto voerden de mosselen de boventoon en het geheel smaakte niet bijzonder naar schelpdieren; de saffraansaus die er apart werd bijgegeven spoelde het bedje van risotto uiteen, waardoor er een soort rijstsoep ontstond en dat vond ik minder geslaagd. Het kalfsvlees was prima bereid en het smaakte heel goed. Het lolly surprise dessert was vermakelijk. Bijzondere gerechten, mooi gepresenteerd. Ruime keuze uit wijn per glas. Vriendelijk personeel, gaarne bereid tot een gesprekje. Een geslaagde culinaire avond.
Mariëlle B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.
Misten alleen vooraf bijv. wat zelf gebakken brood met lekkere olijfolie. Leuke afsluiting de kist met zelfgemaakte "kogels" van chocolade, Top!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Geweldig gegeten echter slechte akoestiek en bediening onvoldoende op elkaar ingespeeld, hospitality gevoel matig
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het was geweldig.....
Samen met twee vriendinnen waren we er voor het eerst sinds de STER .
We hebben genoten ,de gerechten waren stuk voor stuk een verrassing ,de bediening vriendelijk en correct .
Kortom.... een voortreffelijk avondje .....
Voor herhaling vatbaar .zeker..