Cucina Del Mondo

Laanderstraat 27 6411 VA Heerlen Nederland Kaart

Over het restaurant Cucina Del Mondo

Alle zintuigen op scherp bij Cucina del Mondo

Zicht, gevoel, gehoor, geur, smaak, beweging en ja, chef Servais Tielman brengt je óók even uit evenwicht. Eten bij Cucina del Mondo = avontuur. Voor durfals en nieuwsgierigen. Voor het IENS Festival heeft Servais 6 gangen samengesteld, inclusief aperitief, wijn, water en koffie voor € 120. Dat betekent een mooie korting van 30%.

Meer informatie over restaurant Cucina Del Mondo

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Cucina Del Mondo

Koen H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Fantastisch van begin tot einde. Een lunch met 6 gerechten en toch geen volgevreten gevoel, maar wat een heerlijkheid. Fl
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Had aangeven dat we theatervoorstelling hadden om 20.00 uur, mochten daarom half uur eerder komen. Super avond gehad
Betty R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Patrijs was prima, hoeveelheid groenten was echter te minimaal jammer .
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk eten en vooral ook zeer prettige, persoonlijke bediening! Een absolute aanrader.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Correcte en vriendelijke bediening. Het was even wennen v.w.b. het lezen van de menu-kaart (wel leuk opgezet).
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Dit restaurant verdient de michelin ster voor het eten, zeker niet voor het bedienend personeel. Dit was een aanfluiting, In een gemiddeld Grieks restaurant voel je je nog beter behandeld. Zeer amateuristisch en nog veel werk aan de winkel voor de eigenaar. Misschien een idee om een echte ervaren gastheer/gastvrouw aan te nemen om alles in goede banen te leiden.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Wij kozen uit de kaart van kleine gerechten (die ook echt klein zijn) en een gedeeld groot hoofdgerecht. De rauwe zalm was heerlijk, evenals de gebrande heilbot. Bij de schelpjes op risotto voerden de mosselen de boventoon en het geheel smaakte niet bijzonder naar schelpdieren; de saffraansaus die er apart werd bijgegeven spoelde het bedje van risotto uiteen, waardoor er een soort rijstsoep ontstond en dat vond ik minder geslaagd. Het kalfsvlees was prima bereid en het smaakte heel goed. Het lolly surprise dessert was vermakelijk. Bijzondere gerechten, mooi gepresenteerd. Ruime keuze uit wijn per glas. Vriendelijk personeel, gaarne bereid tot een gesprekje. Een geslaagde culinaire avond.
Mariëlle B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.
Misten alleen vooraf bijv. wat zelf gebakken brood met lekkere olijfolie. Leuke afsluiting de kist met zelfgemaakte "kogels" van chocolade, Top!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Geweldig gegeten echter slechte akoestiek en bediening onvoldoende op elkaar ingespeeld, hospitality gevoel matig
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het was geweldig.....
Samen met twee vriendinnen waren we er voor het eerst sinds de STER .
We hebben genoten ,de gerechten waren stuk voor stuk een verrassing ,de bediening vriendelijk en correct .
Kortom.... een voortreffelijk avondje .....
Voor herhaling vatbaar .zeker..
René H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
De porties zijn klein, maar de smaken maken dat helemaal goed. En na een 6 gangen-diner ga je met een verzadigd gevoel naar huis. Werkelijk verrukkelijk eten. De ontvangst bij dit kerstdiner was prima met een glas champagne en diverse amuses van hoge kwaliteit. Ook de ambiance in de voorkamer was zeer goed. Waarom dan toch redelijk bij service? De afstemming tussen het bedienend personeel was niet optimaal. In zo'n restaurant, bekroond met een Michelinster, moet het niet kunnen, dat je pas na drie keer vragen de wijnkaart ontvangt. Het verschil in de bediening was groot. De stijlvolle dames mogen de heren wel een lesje op dat gebied geven. En dan gaat ook dat cijfer omhoog.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het decor is prachtig, een mooie open haard en een gezellige sfeer hangt in het restaurant. De muziek past goed bij het geheel en het beloofde een mooie avond te worden. De bediening was helaas niet wat wij hadden verwacht met weinig kennis van wijnen en een onvolledige uitleg van de verschillende wijnen. We vroegen als aperitief een gin tonic en hier kwam weinig tot geen uitleg over (wist niet wat nog meer in het glas zou zitten en wist ook niet echt iets over de gin te vertellen) Het voorgerecht (rund) was absoluut niet ster waardig, de aankleding ervan was heel summier. De harder filet was daarentegen veel beter, maar nog niet heel speciaal. Het hoofdgerecht was de chateaubriand en ook dit was verre van speciaal. Er zaten 5 bolletjes aardappel op, de serveerster liet er 2 vallen en nam ze weg maar liet het daarbij. Ik gaf aan dat de glazen wijn niet echt op maat geschonken werden (veel te weinig) en ik hoorde dat later ook van een tafel achter ons. Het antwoord was dat dit zo eenmaal was en dat hij dit van de baas moest doen. Het werd geschonken met een maatbeker, wat niet echt chique was (raakte ook het glas aan steeds) Hij gaf aan dat het belangrijk was om 5 glazen uit een fles te halen, anders was het voordeel bij de klant. Dit kwam heel raar over bij ons. Al met al vonden we de avond heel erg tegenvallen qua drank en spijs, wel leuk op het einde een presentje voor de verjaardag gekregen.
halijean .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
6 gangen menu 5 maal top, maar dessert zeer minnetjes. Na opmerking hierover werd een nieuw dessert aangeboden, maar al genoeg gegeten, dus niet gedaan. Toen een drankje van het huis.
Na aankomst ruim een uur moeten wachten voor het eerste gerecht op tafel stond.
Bediening vriendelijk en deskundig, met name wijnadvies zeer goed.
Inrichting prima voor elkaar, wel wat hol geluid.
Anke G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Geweldig gegeten!
We kregen van kennissen de tip om hier te gaan eten. We kozen het 5 gangen verrassingsmenu. We waren erg onder de indruk van het eten! 4 van de 5 gangen waren perfect, 1 gang was gewoon goed. De wijn spijs combinatie klopte ook helemaal en de bediening was erg vriendelijk. Prijs-kwaliteit is goed.
Naar onze mening het beste restaurant van Heerlen!!!
VorkjeMeePrikken .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016

Met gerechten tussen de 40 en 70 euro kan eten bij Cucina del Mondo kan een duur grapje worden. Een goedkopere keus is het drie gangen menu voor 36 euro. Dit zijn wel kleine porties. Maar met brood en amuses er bij, heb je toch voldoende gegeten. Je kunt het menu ook uitbreiden (voor 12 euro per gang). We kozen voor tonijn, limburgs varken en kaasplankje. Elk gerecht smaakte uitstekend. In tijden niet zo goed gegeten als hier. Als je in Heerlen bent eet dan bij Cucina del Mondo.
ejc0067 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Lekker gegeten in een prachtige ambiance! Prima service, wel iets aan de prijzige kant maar zeker een aanrader. Vooral de private dining room met open haard is uiterst sfeervol.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Voor ons het beste restaurant van Heerlen en omgeving. We gaan hier met grote regelmaat eten en worden nooit teleurgesteld. De wijnkaart is top, en je kunt als je wilt een topwijn drinken per glas.
De kaart wisselt iedere 3 maanden, en je kunt het zo gek maken als je wilt. Kingcrab, Wagyu, kreeft, ze hebben het allemaal. De borden zijn altijd mooi gepresenteerd, de bediening los en attent.
Daarom 10 punten!
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Bij binnenkomst denk je; hier ga ik echt een heerlijke avond te gemoet. Mooie, gezellige en smaakvolle inrichting. Onthaal is vridndelijk en de jas wordt aan genomen. Het eten was oke, op zich niks mis mee, maar ook niet geweldig of echte smaak explosies. Amuse was leuk gepresenteerd en aardig van smaak. Voorgerecht zat weinig smaak aan en de genoemde ingredienten proefden ik niet helemaal terug. Het hoofdgerecht was lekker, maar voor een echte vleeseter een kleine portie. De portionering laat nog te wensen over. De knolselderij mousse in combinatie met twee bereidingen van het vlees was wel lekker en zorgde voor een aangename smaak. Toetje kon ook worden ingeruild voor een kaasplankje op eigen verzoek. In mijn ogen het beste opgediend en geportioneerd op het bord en heerlijk van smaak!!!!!! De wijnkaart is erg onduidelijk, we bestelden voor bij het hoofdgerecht een rode wijn, tot onze verbazing werden er witte wijnglazen ingedekt en wilde hij ons een witte wijn serveren. Volgens meneer hadden wij dit ook besteld, nou een fout op de kaart bleek het juiste antwoord te zijn. Eenmaal van glazen gewisseld te hebben en de wijn voor geproefd te hebben, had iedereen het hoofdgerecht al bijna op. Best frustrerend, maar goed. Naderhand bij het toetje/kaasplankje zelf moeten vragen voor een portje of dessertwijn...... naar mijn mening schiet personeel hier erg te kort in! Bij deze aankleding, uitstraling en aanbod van eten, zou je toch ook de juiste bediening willen. Echter hier plaats ik toch een paar aantekeningen bij. Door het gezelschap een hele mooie avond beleefd. Service en eten kan beter.
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Wat een parel van een restaurant in heerlen. We hebben hier fantastisch geluncht, mooie gerechten met uitgesproken smaken. De bediening was vol passie. Ik was al verrast bij het bestellen van de thee, werd een soort Japanse thee ceremonie, prachtig!! Aanrader als je van lekker eten houdt in Heerlen.
Carl L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Uitstekend gegeten met uitstekende service. Nooit betere kabeljauw gehad. Prijs-kwaliteit verhouding is ronduit geweldig.