Cucina Chanti

H.J. Schimmelplein 1 3532 TD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Cucina Chanti

Een Italiaans eetcafé in de wijk Nieuw Engeland in Utrecht. Een combinatie die voor Cucina Chanti en haar gasten heel goed uitpakt. Deze hotspot is de hele dag geopend voor een kop koffie, lunch, borrel of diner. ga dus gezellig langs voor een heerlijke pizza of pasta. Je kunt er ook voor kiezen om je te laten verrassen door het wekelijks wisselende 4-gangenmenu. Het sfeervolle terras ligt aan een speelplein, dus neem de kinderen gerust mee!

Meer informatie over restaurant Cucina Chanti

Maandag gesloten.
Dinsdag t/m donderdag 08:30 - 23:00
Zaterdag & zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Cucina Chanti

Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gewoon simpel en goed. Gezellige warme inrichting en vriendelijk personeel.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We hadden al verschillende goede verhalen over dit restaurant bij ons in de buurt gehoord, daarom zijn we er ook eens gaan eten. Het interieur is licht, strak en eenvoudig. Op het eerste gezicht een veredelde snackbar, maar kwalitatief is het veel meer dan dat. Hoewel de kaart tamelijk beperkt is (als hoofdgerechten pizza's en pasta's, en daarnaast slechts één vlees- en één visgerecht) konden wij wel iets van onze gading vinden.
De voorgerechten (Salate Caprese en Bruchetta) waren goed en zeker niet te klein. De Pappardela wildstoof smaakte heerlijk; het vlees was heerlijk mals. Ook de pizza Napolitana van mijn tafelgenote smaakte goed.
Een minpuntje over het bedienend personeel: er liepen twee man in de bediening (de eigenaren?). Dat zou op zich genoeg moeten zijn, maar toen de een langdurig in de keuken verbleef terwijl de ander tegelijkertijd meer aandacht voor zijn computer of mobieltje had (achter de bar met zijn rug naar het restaurant toe), hebben we wel erg lang moeten wachten voor we een drankje konden bestellen.
Maar al met al zeker een gelegenheid om nog eens terug te keren.
Deborah F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goede sfeer, lekker eten en heerlijke wijn.
Jammer dat er soms een vieze rioleringlucht voorbij kwam.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Kids in de speeltuin voor de deur, zelf op het zonnige terras genieten van lekkere Italiaanse wijnen en krokante pizza's. Aanrader!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
heerlijk gegeten met collega's, laagdrempelig en gezellige bediening. Zeker een aanrader voor iedereen die gek is op Italiaans eten. Chanti bedankt.
bartakker .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Cucina Chanti. Een fijne sfeer met bijzondere gerechten. Vooral het voorgerecht vonden we erg bijzonder voor een schappelijke prijs.
Sjoukje A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Goede sfeer, heerlijke wijnen,  passend bij gerechten. Bediening is laagdrempelig, geeft goed advies en heeft duidelijk kennis van hun producten!
Valentine E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hadden om 18u gereserveerd. Hartelijke ontvangst van dit afgelegen restaurantje. Als voorgerecht een plank anti pasti, maar dat was zo vullend dat we het niet op kregen. Vervolgens heeft die plank er nog een dik half uur gelegen voordat deze weggehaald werd. Om 19:45u nog geen voorgerecht en pas 1 drankje gehad. We hadden als deadline 19:55u gesteld voor ons hoofdgerecht (2u na aankomst), anders zouden we weggaan. Vrij snel na dag besluit (19:47u) kregen we ons voorgerecht.
Om 21;15u gingen we naar buiten. Kwaliteit eten was op zich prima (niet uitmuntend), maar de service was niet goed.

Wat ook héél storend was, was de buitendeur welke telkens openging door de wind en ons van een koude windvlaag voorzag. Letterlijk een keer of 25/30 zelf moeten opstaan om de deur goed te sluiten.

Al met al was de ervaring prima en ik heb een gezellige avond met mijn vriendin gehad. Maar ik ga er niet meer terug.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Fijn eten en aardige bediening. Italiaanse eenvoud, risotto was rijk van smaak. Plek om vaak te komen.
natas B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellige plek om te borrelen terwijl de kinderen in de speeltuin spelen. Vooral op het terras in de zon! De antipasti is een abosulute aanrader!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Hippe, studentikoze tent met lekker vers gemaakt Italiaans eten.
Jurjen H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Erg gezellig tentje, goed eten voor een prima prijs. Aanrader!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zaterdagavond doorgebracht met acht vrienden wezen in dit verrassende restaurant. Prima gegeten en gedronken voor een aantrekkelijke prijs. Door drukte was er wel veel pauze tussen de gangen, maar niet storend voor onze grote groep pratende vrienden. Enigszins rumoerig, gezellige sfeer, vriendelijke bediening.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Vanavond voor de 3e keer hier gegeten. Heerlijke plek! Kwalitatief goed eten, prima wijnkaart, hele fijne bediening en een sfeervolle plek!
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eenvoudige keuken maar goed! En verhouding prijs kwaliteit helemaal in orde ! Mooie plek.
Van Daelen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening.
Ideaal dat het restaurant midden in een woonwijk ligt, waardoor je gemakkelijk kunt parkeren.
Marieke N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Leuke kaart, lekker eten en fijne wijnen goede prijs- kwaliteit verhouding. Super bediening! Kortom kom graag terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
ongedwongen sfeer met lekkere intaliaanse gerechten. Wij zaten de hele avond buiten. Rustige omgeving, genoeg parkeerplaatsen. de zeebaars was heerlijk, aanrader als je kunt fileren. Kom er zeker nog eens terug!
reco W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Leuk concept. 4 Gangen diner voor schappelijke prijs. Vriendelijk personeel. Eten is eenvoudig, maar wel heel lekker. Wij komen zeker terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en uitstekende wijn.