Cucina Chanti

H.J. Schimmelplein 1 3532 TD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Cucina Chanti

Een Italiaans eetcafé in de wijk Nieuw Engeland in Utrecht. Een combinatie die voor Cucina Chanti en haar gasten heel goed uitpakt. Deze hotspot is de hele dag geopend voor een kop koffie, lunch, borrel of diner. ga dus gezellig langs voor een heerlijke pizza of pasta. Je kunt er ook voor kiezen om je te laten verrassen door het wekelijks wisselende 4-gangenmenu. Het sfeervolle terras ligt aan een speelplein, dus neem de kinderen gerust mee!

Meer informatie over restaurant Cucina Chanti

• : Rondom het restaurant is meer dan voldoende parkeergelegenheid

Maandag gesloten.
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Cucina Chanti

Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Supervriendelijke en behulpzame bediening. Geen haast, alle tijd voor de gasten. Goed eten en goede wijn. Aanrader!
Elsa V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het stonk ontzettend naar riolering waardoor het lastig was van mijn eten te genieten. De gevulde portobello's waren nogal zout. Voor de rest sfeervolle inrichting en aardige bediening.
Dag Elsa,
Via deze weg willen we je even laten weten dat het rioolprobleem wat wij een paar daagjes hadden is opgelost!!
Er was een leiding kapot gegaan en die is gemaakt.
We hebben er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk op te lossen maar heel vervelend dat jij er toch nog last van hebt gehad.
Ik hoop je nog eens terug te zien nu je weet dat het absoluut niet meer naar riool zal ruiken!
En als je komt, meldt je dan even, dan doen we graag een glas wijn van het huis voor je in!
Groeten
Team Cucina Chanti
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Fijn tentje. Het eten was erg lekker en de sfeer okay. We hebben hier geluncht en vinden het voor herhaling vatbaar. Echt, écht Italiaans eten is het net niet maar het komt in de buurt. Dat is voor iemand die Italie als referentie heeftveen compliment.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gewoon simpel en goed. Gezellige warme inrichting en vriendelijk personeel.
Deborah F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goede sfeer, lekker eten en heerlijke wijn.
Jammer dat er soms een vieze rioleringlucht voorbij kwam.
Dag Deborah,

We willen je via deze weg toch even laten weten dat het probleem met het riool waar wij een paar daagjes last van hadden is opgelost!! Er was een leiding kapot gegaan en die is gemaakt!
We hopen je zeker nog eens terug te zien nu je weet dat het niet meer naar riool zal ruiken!
Ook voor jou geldt dat als je komt je jezelf even meldt dan doen we graag een glas wijn van het huis voor je in voor het ongemak.
Hopelijk tot ziens,
Groeten Team Cucina Chanti
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Kids in de speeltuin voor de deur, zelf op het zonnige terras genieten van lekkere Italiaanse wijnen en krokante pizza's. Aanrader!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
heerlijk gegeten met collega's, laagdrempelig en gezellige bediening. Zeker een aanrader voor iedereen die gek is op Italiaans eten. Chanti bedankt.
bartakker .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Cucina Chanti. Een fijne sfeer met bijzondere gerechten. Vooral het voorgerecht vonden we erg bijzonder voor een schappelijke prijs.
Sjoukje A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Goede sfeer, heerlijke wijnen,  passend bij gerechten. Bediening is laagdrempelig, geeft goed advies en heeft duidelijk kennis van hun producten!
Valentine E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hadden om 18u gereserveerd. Hartelijke ontvangst van dit afgelegen restaurantje. Als voorgerecht een plank anti pasti, maar dat was zo vullend dat we het niet op kregen. Vervolgens heeft die plank er nog een dik half uur gelegen voordat deze weggehaald werd. Om 19:45u nog geen voorgerecht en pas 1 drankje gehad. We hadden als deadline 19:55u gesteld voor ons hoofdgerecht (2u na aankomst), anders zouden we weggaan. Vrij snel na dag besluit (19:47u) kregen we ons voorgerecht.
Om 21;15u gingen we naar buiten. Kwaliteit eten was op zich prima (niet uitmuntend), maar de service was niet goed.

Wat ook héél storend was, was de buitendeur welke telkens openging door de wind en ons van een koude windvlaag voorzag. Letterlijk een keer of 25/30 zelf moeten opstaan om de deur goed te sluiten.

Al met al was de ervaring prima en ik heb een gezellige avond met mijn vriendin gehad. Maar ik ga er niet meer terug.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Fijn eten en aardige bediening. Italiaanse eenvoud, risotto was rijk van smaak. Plek om vaak te komen.
natas B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellige plek om te borrelen terwijl de kinderen in de speeltuin spelen. Vooral op het terras in de zon! De antipasti is een abosulute aanrader!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Hippe, studentikoze tent met lekker vers gemaakt Italiaans eten.
Jurjen H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Erg gezellig tentje, goed eten voor een prima prijs. Aanrader!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zaterdagavond doorgebracht met acht vrienden wezen in dit verrassende restaurant. Prima gegeten en gedronken voor een aantrekkelijke prijs. Door drukte was er wel veel pauze tussen de gangen, maar niet storend voor onze grote groep pratende vrienden. Enigszins rumoerig, gezellige sfeer, vriendelijke bediening.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Vanavond voor de 3e keer hier gegeten. Heerlijke plek! Kwalitatief goed eten, prima wijnkaart, hele fijne bediening en een sfeervolle plek!
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eenvoudige keuken maar goed! En verhouding prijs kwaliteit helemaal in orde ! Mooie plek.
Van Daelen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening.
Ideaal dat het restaurant midden in een woonwijk ligt, waardoor je gemakkelijk kunt parkeren.
Marieke N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Leuke kaart, lekker eten en fijne wijnen goede prijs- kwaliteit verhouding. Super bediening! Kortom kom graag terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
ongedwongen sfeer met lekkere intaliaanse gerechten. Wij zaten de hele avond buiten. Rustige omgeving, genoeg parkeerplaatsen. de zeebaars was heerlijk, aanrader als je kunt fileren. Kom er zeker nog eens terug!