Cucina Chanti

H.J. Schimmelplein 1 3532 TD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Cucina Chanti

Een Italiaans eetcafé in de wijk Nieuw Engeland in Utrecht. Een combinatie die voor Cucina Chanti en haar gasten heel goed uitpakt. Deze hotspot is de hele dag geopend voor een kop koffie, lunch, borrel of diner. ga dus gezellig langs voor een heerlijke pizza of pasta. Je kunt er ook voor kiezen om je te laten verrassen door het wekelijks wisselende 4-gangenmenu. Het sfeervolle terras ligt aan een speelplein, dus neem de kinderen gerust mee!

Meer informatie over restaurant Cucina Chanti

• : Rondom het restaurant is meer dan voldoende parkeergelegenheid

Maandag gesloten.
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Cucina Chanti

Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Gelegen op een mooie locatie in Lombok met een prachtig terras. De menukaart vind ik voor een Italiaans restaurant zeer beperkt. Wat wij gegeten hebben was goed van kwaliteit en de bediening was prettig.
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Goed eten, prima locatie!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zeer lange wachttijden! Meerdere keren moeten vragen om het hoofdgerecht. Er waren geen kinderstoelen beschikbaar, ondanks de reservering. De pasta was erg lauw in plaats van warm en niet gaar (nee, ook niet al dente). De bediening reageerde niet prettig en verdedigend op ons commentaar. Geen nagerecht genomen omdat daar geen tijd meer voor was. Jammer, want het is een mooi restaurantje op een leuke plek met een goede sfeer!
Alberto T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Vanwege de locatie aan Schimmelplein lijkt het een mooie plek om met kinderen te gaan eten. Jammer dat er dan geen of nauwelijks kinderstoeltjes zijn.

Verder liet het eten erg lang op zich wachten, meer dan een uur, zelfs nadat we er twee keer naar vroegen. Op zich al niet ideaal, maar met kinderen helemaal niet fijn.

Toen het eten er eindelijk was, was het lauw/koud en de pasta was in alle hoofdgerechten nog rauw - niet al dente - gewoon niet helemaal gaar. De bediening reageerde dan ook nog eens erg verdedigend op ons commentaar. We zijn dan ook zonder dessert weggegaan.

Jammer van de ervaring, want de locatie is mooi,
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vriendelijke service, lekker gegeten, wat wil je nog meer.
Annika N.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Goede value for money in sympathieke zaak. Met 2 personen gegeten, beiden antipasto en een pasta. Vooral de pasta (pappardelle met eend) was erg goed, hoewel portie ietwat aan de kleine kant. Leuke wijnkaart, bediening capabel en enthousiast. Klein minpuntje: akoestiek niet geweldig.
Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten, enthousiaste bediening. De gerechten op de kaart zijn vrij eenvoudig. Maar deze eenvoud siert, want alles is goed van smaak. Charmant buurtrestaurantje, midden in een levendige wijk. Voor herhaling vatbaar !
Marjan T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Basic Italian! Heerlijk!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Service was vriendelijk en goed.
Stef M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Superleuke tent. Goeie sfeer, leuke bediening, leuke locatie en vooral erg goede gerechten. Wel in een vrijwel lege zaak iets beter op je klanten letten (we waren erg veel uit beeld omdat ze met andere dingen bezig waren) en bij wijn alvast water aanbieden. Details op een prima ervaring.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Net zoals in eerdere geschreven recensies roemden wij ook altijd de sfeer bij Cucina Chanti. Daarnaast fijne gerechten,mooie wijnen op glas en prima bediening. De laatste twee keer was deze sfeer helaas een stuk minder door de kinderen met ouders die er dezelfde avonden waren. Wat mij betreft is het in zo'n restaurantje als dit niet nodig dat de kinderen in,uit,in,uit lopen; steppen door de zaak en langs de tafels denderen.
Voor ons in ieder geval een reden om met veel minder plezier hier naar toe te gaan...
Merijn B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Echt een prima plek om naar toe te gaan. Relaxte sfeer, lekkere wijnen en dito eten. Bediening is vriendelijk, attent en niet teveel aanwezig, maar geeft wel goede adviezen. Erg prettig. Wij komen terug!
Renske H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk menu voor goede prijs-kwaliteit verhouding, zelfs een beetje aan de goedkope kant! Heerlijke bijpassende wijnen en op loopafstand van Utrecht Centraal!
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Fijn, klein restaurantje, waar je prima kunt eten voor een goede prijs. Hele fijne sfeer! Ik kom hier zeker terug (dit was de 2e keer ;-) )
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Supervriendelijke en behulpzame bediening. Geen haast, alle tijd voor de gasten. Goed eten en goede wijn. Aanrader!
Elsa V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het stonk ontzettend naar riolering waardoor het lastig was van mijn eten te genieten. De gevulde portobello's waren nogal zout. Voor de rest sfeervolle inrichting en aardige bediening.
Dag Elsa,
Via deze weg willen we je even laten weten dat het rioolprobleem wat wij een paar daagjes hadden is opgelost!!
Er was een leiding kapot gegaan en die is gemaakt.
We hebben er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk op te lossen maar heel vervelend dat jij er toch nog last van hebt gehad.
Ik hoop je nog eens terug te zien nu je weet dat het absoluut niet meer naar riool zal ruiken!
En als je komt, meldt je dan even, dan doen we graag een glas wijn van het huis voor je in!
Groeten
Team Cucina Chanti
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Fijn tentje. Het eten was erg lekker en de sfeer okay. We hebben hier geluncht en vinden het voor herhaling vatbaar. Echt, écht Italiaans eten is het net niet maar het komt in de buurt. Dat is voor iemand die Italie als referentie heeftveen compliment.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gewoon simpel en goed. Gezellige warme inrichting en vriendelijk personeel.
Deborah F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goede sfeer, lekker eten en heerlijke wijn.
Jammer dat er soms een vieze rioleringlucht voorbij kwam.
Dag Deborah,

We willen je via deze weg toch even laten weten dat het probleem met het riool waar wij een paar daagjes last van hadden is opgelost!! Er was een leiding kapot gegaan en die is gemaakt!
We hopen je zeker nog eens terug te zien nu je weet dat het niet meer naar riool zal ruiken!
Ook voor jou geldt dat als je komt je jezelf even meldt dan doen we graag een glas wijn van het huis voor je in voor het ongemak.
Hopelijk tot ziens,
Groeten Team Cucina Chanti
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Kids in de speeltuin voor de deur, zelf op het zonnige terras genieten van lekkere Italiaanse wijnen en krokante pizza's. Aanrader!