Cucina Casalinga

Stadionweg 271 1076 Amsterdam Nederland Kaart
31-206791592

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Cucina Casalinga

Hartverwarmende Italiaanse gerechten

Cucina Casalinga is een informeel maar stijlvol Romeins huiskamerrestaurant waar dagelijks bekende en onbekende gerechten uit de regionale en klassieke Italiaanse keuken vers worden bereid. Ooit begonnen als traiteur en cateraar, iets dat ze nu nog steeds met plezier doen, is Cucina Casalinga nu bovenal een heerlijke ontspannen plek om te lunchen en dineren. Kom binnen, neem een van de vele bijzondere wijnen per glas en laat je bij de hand nemen op een culinaire tocht langs al het moois dat Italië te bieden heeft.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cucina Casalinga

Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Mooie tent, leuke bediening. Gerechten waren ook prima. Wel iets meer vegetarische keuze bv met ingredienten van de Vegetarische Slager zou mooi zijn.
loesvhulst .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Hoezo...gezellige sfeer, goed eten en prima service? Afgelopen donderdag hadden mijn vriendin en ik een hele andere ervaring. Een smakeloze parmigiana di melanzane die koud werdgeserveerd.
Nou ja dat kan een keertje misgaan. Maar na het dessert kregen we plotseling de mededeling dat we de rekening kregen en dat onze tafel nodig was voor andere gasten!!!
We waren flabbergasted en kregen te horen: ‘ik ga ervan uit dat gasten niet langer dan 2,5 uur blijven!’ Dat staat echter nergens op de site! U bent gewaarschuwd.
Deze Cucina is niet echt gastvrij, het gaat ze puur om de pegels. Ons zien ze niet meer terug!!!
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk “thuis” in Italië
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Enorm gezellig en lekker gegeten in ongedwongen sfeer. Een aanrader!
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zeer gezellige ruimte met uitstekende bediening en goede kwaliteit gerechten, veel wijnkeus en mooie keuzes naast de kaart. Restaurant om vaker heen te gaan.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Gastvrije ontvangst,heerlijk eten en prima wijn suggesties.
K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
prettige ' huiskamer sfeer' , klein restaurant, uitstekende keuken, traditioneel Italiaans, meet fijne smaken en goede wijn!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Top Italiaans eten ! Een aanrader
Charmaine K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Pareltje! Klein huiskamer restaurant, wij hebben hier geluncht, eten en bediening waren voortreffelijk ! Wel reserveren want zit altijd vol!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een verborgen Italiaanse parel. Voortreffelijke wijnen en een authentieke keuken. Maak wel een reservering want het zit altijd vol.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Een huiskamerrestaurant met een tafeltje aan de keuken waar het personeel steeds over de hoofden van de gasten materialen van en naar de keuken transporteren. Volkomen achterhaalde Italiaanse keuken waarbij de smakeloze gerechten slordig worden opgediend. Er kon alleen gekozen worden uit een verrassingsmenu, waarbij van verrassing helaas geen sprake was. Hoofdgerecht entrecote was een niet snijdbare berg vet waar het speciaal bijgeleverde bestek niet mee om kon gaan. Zeer teleurstellend!
caja H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellig eetcafé met vriendelijke bediening. We vonden het jammer dat er heel weinig gasten waren i.v.m. de Kerstvakantie. Het eten was prima!
Barend B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Lekker maar duur gezien porties / gebruikte ingrediënten
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Echt Italiaanse sfeer.
Eten okay, maar niet bijzonder. Bediening heel vriendelijk maar weinig oplettend. Wijnkaart kwalitatief zeer matig maar wel behoorlijk aan de prijs. Al met al, zeker na alle enthousiaste verhalen, een tegenvaller.
Geachte Jan,
Dank allereerst voor de moeite die u neemt om een recensie te schrijven en ons te voorzien van feedback. Graag nemen wij ook even de tijd om te reageren. We doen er alles aan om elke gast een bijzondere middag of avond te bezorgen. Het spijt ons zeer dat u dit in mindere mate heeft ervaren. Nog even over onze wijnen; onze wijnkaart is een bijzonder brede wijnkaart voor een huiskamerrestaurant, met wijnen die u ook weinig zult aantreffen in andere restaurants in Amsterdam. Graag vertellen we hier u nog wat meer over bij een volgend bezoek. Graag tot de volgende keer.
Groet, Giovanni Carmelitano
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Voortreffelijke keuken met een beperkte kaart en prima wijnen.
Fariel T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten in knus restaurant en fijne service.
guidoenlisette .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Je bent even in Italie. Super lekker eten en goede bediening. En duidelijk italianen in de keuken. Een van de beste italianen in amsterdam.
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk ongedwongen eten, zonder storende muziek en een prettige bediening. Zelfs overleg met de kok mogelijk en een heerlijke wijkaart.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik heb heerlijk gegeten. Dit is een leuk restaurant met goede service, een leuke sfeer en heerlijk eten.
Rolf R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
super gezellegitos !
authentieke Italiaanse keuken en kok.
...............................................................