Cucina 50

Stationsstraat 50 6221 BR Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Cucina 50

Vrolijkheid bij Cucina 50

Cucina 50 is een gezellig, Mediterraan restaurant, gelegen in de aangename en rustige regio Wyck. Er wordt er heel wat aandacht besteed aan de kwaliteit van de gerechten en het personeel doet er alles aan om je een aangename ervaring te bezorgen.
Het interieur van Cucina 50 is modern en licht. Je wordt dus onmiddellijk vrolijk wanneer je het restaurant binnenkomt. Het interieur vult het menu alvast perfect aan, want de gerechtjes zien er allemaal vrolijk uit!

Meer informatie over restaurant Cucina 50

• : Valet parking

Jouw recensie over het restaurant Cucina 50

Moritz J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Food seems well enough but unfortunately we ad horribly rude service. We were thrown out after we “dared“ to tell that we got the pizza wrongly with cheese while we explicitly ordered without. Maybe the lady serving us had a bad day, but her reaction was incredibly unprofessional and rude.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Snelle en correcte service. De pizza's die we besteld hadden waren perfect en smakelijk. Als dessert hadden we Tiramisu. Goede portie en niet te zoet. Al met al zeker een aanrader.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede service dus kortom prima.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prima gegeten!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Knus restaurant, goede prijzen en top kwaliteit eten!!! Echt een aanrader.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zeer leuk en goed betaalbaar restaurant, en oon nog lekker eten.
Zeer zeker aan te raden.....????????????????
Miranda N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het eten was Okee maar ook niets meer. De inrichting een beetje schreeuwerig. Te veel licht waardoor de sfeer niet intiem was.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Altijd heerlijk eten en een goed ontvangst bij onze vrienden van Cucina 50. Goede prijs voor heerlijk Italiaans eten!
harry S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima eten!
Quirino D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Na een dagje klussen hebben we ons verwent op een maaltijd bij Cucina 50. De aangevoerde pasta’s en vleesgerechten zagen er fantastisch uit en smaakte uitstekend volgens mijn tafelgenoten echter…
Ik was zeer nieuwsgierig naar de Della Casa (pizza van het huis) aangezien dat mij nieuwsgierig had gemaakt! Er kwam inderdaad een bord vol in de vorm van een soort dubbele Calzone! Wauw, dat gaat eten worden! Niet erg want ik had honger voor twee!
Echter toen het bord voor me stond leek het wel een live opname van een openhart operatie wat luisterde naar de naam “Vesuvius”! Het zag er werkelijk NIET uit! Alle eetlust was in een keer weg terwijl de rest van de tafel heerlijk zat te eten! Na een grondige schoonmaak van al het overtollige deeg (50%) bleef er een klef hoopje van de vulling over die ik als smaakloos kan omschrijven. Wat een desillusie ten opzichte van de rest!
Ik hoop dat de chef voor deze Italiaanse steekwond snel een alternatief heeft verzonden aangezien dit gedrocht ECHT van de kaart af moet! Volgende beter!
Mate .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wat je van een toeristen- pizzeria kunt verwachten. Hier wordt niet met het hart gekookt. Pizza's ala Dr Oetker.
Huiswijn smaakt als wijn uit een fles die al een week open is. En dat voor bijna 4 euro per glas. Er zijn veel betere opties in Maastricht. Geen fooi dus hier.
Arnaud G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Prima tent. Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Jeu H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima kaart, goede prijs/kwaliteit verhouding en aardige bediening
Martine G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Zeer vriendelijk! Wel op z'n gehaaste Italiaans maar niet vervelend. Kinderpizza's mogelijk. Goede smaak, dunne goede bodem. Heerlijke verse salade!! Wel foutje bij bestelling, snel opgelost. En meer op de rekening dan besteld.
Lyssa B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Super goed gegeten. En heel vriendelijk personeel.
Hendrik Jan L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker eten en leuke sfeer! Zeker een aanrader!
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
we hebben heerlijk genoten van ons eten, goede service en de bediening was goed...leuk uitzicht op de straat en er is genoeg keuze
Rico W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima klein restaurant met vriendelijk Italiaans personeel. Gerechten zijn erg lekker en betaalbaar. Gunstige ligging tussen centraal station en centrum.
Joli R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijke gegeten, genoeg keuze op menukaart.
Paulus53 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Cucina 50 is een "gewoon" restaurant: gewone gerechten, gewone service, gewone inrichting. Geen toeters en bellen, wat ze serveren is gewoon goed, wat je moet betalen is gewoon een normale prijs. Iedere keer als we in Maastricht zijn eten we bij Cucina 50. Anti paste of de dagsoep of brucetta's, het is altijd even goed. De bediening is vriendelijk en gastvrij.
Kortom, gewoon goed!!