Cucina 50

Stationsstraat 50 6221 BR Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Cucina 50

Vrolijkheid bij Cucina 50

Cucina 50 is een gezellig, Mediterraan restaurant, gelegen in de aangename en rustige regio Wyck. Er wordt er heel wat aandacht besteed aan de kwaliteit van de gerechten en het personeel doet er alles aan om je een aangename ervaring te bezorgen.
Het interieur van Cucina 50 is modern en licht. Je wordt dus onmiddellijk vrolijk wanneer je het restaurant binnenkomt. Het interieur vult het menu alvast perfect aan, want de gerechtjes zien er allemaal vrolijk uit!

Meer informatie over restaurant Cucina 50

• : Valet parking

7,2
Joli R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijke gegeten, genoeg keuze op menukaart.
Paulus53 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Cucina 50 is een "gewoon" restaurant: gewone gerechten, gewone service, gewone inrichting. Geen toeters en bellen, wat ze serveren is gewoon goed, wat je moet betalen is gewoon een normale prijs. Iedere keer als we in Maastricht zijn eten we bij Cucina 50. Anti paste of de dagsoep of brucetta's, het is altijd even goed. De bediening is vriendelijk en gastvrij.
Kortom, gewoon goed!!
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Aardig restaurant. Goede voorgerechten: carpaccio, bruscetta's. Iets te veel olie op de pizza, verder qua smaak ok. Bediening vriendelijk. Decor op terras suboptimaal wegens ligging aan druk kruispunt en ratels van de stoplichten bij zebrapad.
Plag .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Prima Italiaans restaurant. Met 4 kinderen heerlijke pizza gegeten. Voor kinderen halve pizza geen probleem. Erg leuke en vriendelijke bediening. Lekker Italiaans. Aanrader.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Fijne, ongedwongen sfeer in dit kleine en prettig-drukke restaurant. Geen chique gedoe. Het eten is gewoon goed. Heerlijk voorafje met champignons in witte wijn, gevolgd door smaakvolle siciliaanse kipfilet. Bediening waar je blij van wordt. Terugkomer!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Het restaurant staat te vol met tafeltjes. Iets meer ruimte geeft wel wat meer privacy, maar ja voor de omzet........Lekker proseccootje vooraf.
Antipasto misto was goed. Pizza van het huis lekker(wel erg veel) pizza parmaham ook. De huiswijn is lekker soepel.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Met een grote groep (17) een lunch genutigd. De keuze uit de kaart was super. De broodjes werden vers gebakken en waren enorm. Heerlijke tentje met verse gerechten en gezellige vriendelijke bediening.
Harteljk dank en zeker tot ziens.
Allardberends .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
oké, niet heel bijzonder en best aan de prijs.
pizza 13.50, salade vooraf 9,50 is niet heel goedkoop
vriendelijke bediening met veel theater
Essie72 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Pasta gegeten, die was ok, niet heel bijzonder. Chaotisch restaurant, teveel tafels. Lekker rustig zitten is er niet bij.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Op terugweg naar station hier een pizza en pasta gegeten. Pizza goed belegd en smakelijk. Pasta vrij simpel maar lekker. Personeel vriendelijk. Locatie op druk kruispunt. Inrichting heel eenvoudig.
Bob-leon .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Eten en bediening is goed, en vriendelijk. Decor is leuk, geen geluid dempend materiaal wat icm met de muziek er voor zorgt dat jeje tafel partners met moeite kan verstaan.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Samen met mijn moeder hier pizza gegeten; Pizza's waren goed belegd, krokant, lekker dunne bodem en niet te zout. Bediening was goed geluimd en charmant, ook al kende een personeelslid niet goed nederlands (engels ging prima). Leuk restaurantje voor een goede pizza vlakbij het centrum. Ook niet duur en lekker gegeten.
Simone N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Lekker gegeten. Bruchetta samen gedeeld want vonden 4 stukjes p.p wel veel. Hoofdgerechten pizza en pasta waren lekker. Prima op smaak, geen op of aanmerkingen. Wel is het een klein zaakje en zit je met 10 cm ruimte van je buren vandaan. Vonden we niet erg, in combinatie met sfeer was dat wel leuk. Maar romantisch of privé dineren zit er hier niet echt bij.
Erwin T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Heerlijk gegeten in een heel leuk klein zaakje ...een super pizza..wel is de tent afgeladen en zit je boven op elkaar en is het krap..
René P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Typisch Italiaans restaurantje waar men redelijke pizza's kan eten. Bediening uitermate vriendelijk prijs toch wat aan de hoge kant.
Het drukke kruispunt kan wel wat overlast veroorzaken.
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Na een dagje Maastricht op de terugweg naar het station hier gegeten. Buiten gezeten, vierkant tafeltje, gescheurd rood/wit geruit tafelkleedje, druk kruispunt met ratelende verkeerslichten. Veel Italiaans personeel dat veelvuldig langskomt. Pizza Quattro Stagioni en Pasta Misto del Chef (een bakje met lasagna, cannelloni en tortellini) gekozen. Beide gerechten waren ok. Prima om "even" te eten. Vlotte bediening. Ongedwongen sfeer. Voor ons in de toekomst niet een restaurant om uitgebreid te gaan tafelen maar niet ondenkbaar om daar nog eens een snelle hap te gaan eten.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Wat is dit een leuk restaurantje. Gewoon, eenvoudig, geen grote pretenties, maar wel heerlijk eten begeleid door redelijke wijnen voor een schappelijke prijs. We hebben er inmiddels twee keer gegeten. Beide keren als afscheid van Maastricht na een weekendje uit in deze fijne stad. En twee keer werd het een waardig afscheid, waarbij de laatste keer de lamskoteletten me het meest zijn bijgebleven. Tjonge, wat waren die lekker. En als echte Hollander kon ik het ook waarderen dat het er best veel waren.
De salade bij de koteletten was eenvoudig en smakelijk. En de pasta blonk uit door zijn smaakvolle eenvoud: gewoon pasta, overgoten met lekkere olijfolie en met lekker veel snippers knoflook. Heerlijk. Wat mij betreft is Cucina 50 een echte aanrader. De volgende keer dat we Maasgricht bezoeken zullen we hier zeker weer naartoe gaan.
Oscar2 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Gisteren hebben we hier een pizza gegeten, ter afsluiting van de Carnavalsvakantie. De pizza's waren best goed, smakelijk en krokant. De wijn was gewoontjes. Het interieur vonden we heel fraai en we zaten goed.
Wij vinden de prijzen aan de bovenkant zitten. Ook wel een beetje onze eigen schuld. Waren we student geweest, dan hadden we 20% korting gekregen. En 80% van de in rekening gebrachte prijs is precies het percentage, dat we in ons hoofd hebben voor een faire prijs.
ReaHagen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
Een eenvoudig restaurant naast een druk kruispunt. We werden verleid naar binnen door hun personeel dat buiten mensen stond te lokken. Pizza, pasta, dat hoorde we. Hun pizza en pasta waren ok, evenals de bediening en interieur. Leuk voor de touristen die hier langslopen om naar de stad te gaan, maar niet voor echte fans van de Italiaanse keuken.
Tetra01 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
De lekkerste pizza ooit, Parma, jaren 50 decor, hele vriendelijke Italianen en een goede prijs. Even vreemd dat er doorzichtig plastic over de tafelkleedjes ligt, maar ja wel helemaal de fifties! Wij komen zeker terug!