Cubico Caffè

Zaterdag 10:00 - 19:00
Zondag Gesloten

Sylvie_Lyin .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Ik had afgelopen maandag een cakeje met een koffie hier gegeten. Ik had Carrot Cake, was een lekkere cake. De cappuccino is mooi gemaakt, duurt alleen best wel lang dan het nodig is. De service is wel oké. En van de decor vind ik wel daar een gezellig plaats is voor lunch.
Andy9520 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Mijn vriend en ik hebben hier koffie gedronken met een taartje erbij. De taart stond nog in de doos en dit was werkelijk geen gezicht. Ook de bediening was slecht. Onvriendelijk en niet klantgericht. De koffie was ook ondermaats en niet van de kwaliteit die je mag verwachten bij een koffiebar.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
wederom een heerlijke pasta gegeten met een aktie van de NS spoordeelwinkel. Linguine en Tortellini gehad met lekkere siciliaanse wijnen erbij. Espresso na heerlijk. Aanrader en tot volgende keer in Maastricht!
Gianlucca .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Met NS Aktie pasta's gegeten. Ravioli met truffel en huisgemaakte lasagna waren heerlijk.
Ook de zelfgemaakte Tiramusu was top. Goede afsluiting van een dagje Maastricht alvorens weer in de trein te stappen.
Annemarije B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Door honger gedreven liepen we de eerste eetgelegenheid binnen die we tegen kwamen: wat een gelukstreffer!
Grappig interieur met wel 12 kleurige Marlilyn Monroe's van Warhol. Terras ligt nu helaas in wind en regen, maar dat lijkt me heerlijk toeven bij mooi weer. De panini's zijn zalig van smaak, heerlijk glas witte wijn uit Puglia erbij en toe een luchtige en zeer smaakvolle citroen-merengue taart.
Ons weekendje Maastricht begint met een gouden randje.
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Heerlijk ontbijt gehad hier bij dit restaurant wat 30 seconden van het trein station ligt.
Service is geweldig en Italiaanse carpaccio broodjes zijn een absolute aanrader.
Personeel is vriendelijk en attent wat deze ervaring compleet gemaakt heeft.
Decor kon wat beter maar was voldoende.

Edwin .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Vanmiddag hebben we hier anderhalf uur op het terrras gezeten. Na een goede aperol spritz hebben we genoten van een heerlijke lunch. De bedieing was heel aardig en de wijn was top. Wijn was overigens goed verzorgd, kregen er chips en olijven bij. Ook voor onze dochter was genoeg speelgoed. Kort samengevat... Een heerlijke middag bij Cubico Caffè!
Edo R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Samen met mijn vrouw hier ontbeten. Leek in eerste instantie een "gewoon"ontbijt wat mij teleursteld. Echter, ze kiezen voor goede kwaliteit, lekkere warme broodjes, heerlijke kaas en vleesbeleg. De croissant was heerlijk.
De koffie is van goede kwaliteit. De bediening is erg vriendelijke en nemen de tijd voor je. Inrichting is strak, moet je van houden. De koffieapparaten zorgen voor momenten voor rumoer. Desalniettemin absoluut een aanrader.
Han S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Eigenlijk een van de lekkerste lichte lunchrestaurants van Maastricht
Eerlijke verse Italiaanse gerechten. Heerlijke broodjes, dagsoep en lichte gerechten. Zalige espresso
Strak modern ingericht en mooi breed café met terras.
Lekker ongedwongen sfeer met veel leesbladen. Kwaliteit en sfeer is al jaren constant en er is altijd plek in dit ruim opgezette café
Ook in het weekend.
M S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Van buitenaf doet de zaak eerder aan als een plek om koffie te drinken dan als een restaurant, maar gezien de recensies op IENS zijn we (4 personen) toch neergestreken. En terrecht! Wat een heerlijke huisgemaakte ravioli met truffelvulling en verse gember! Uiterst vriendelijke bediening met hart voor de zaak. Ons werd aangeraden om 1 salade te nemen per 2 personen en dat was inderdaad een goede hoeveelheid. Het hoofgerecht was wat aan de weinige kant maar dat is niet vreemd voor ravioli. Samen met een zeer zorgvuldig opgemaakte ijscoupe (erg goed ijs en lekker fruit) en een hele lekkere cappuccino (leuk opgemaakt met een hartje) was het genoeg.
Gigi2013 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Heerlijk terras,. De Ravioli Tartufo was top, mijn vriendin nam de linguine met Vongole. Prima Italiaanse wijnen erbij en vlotte bediening. De espresso was zoals je die alleen bij een Italiaanse bar krijgt. Tot de volgende keer in Maastricht, of beter open er eentje in Rotterdam!
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Heerlijke cappuccino en bijna nog lekkerder, warme broodjes. Fijne plek zo vlak bij het station. Het toilet mag wel wat schoner..
HarLinssen .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Cubico Caffè, ruim vijf jaar geleden van start gegaan in gebouw de Colonel, is een van de nieuwe blikvangers in Maastricht. Ik bezoek Cubico sinds een jaar of drie en ga er vooral heen voor de beste koffie van Maastricht. Cubico maakt gebruik van eigen merk koffiebonen en dat proef je. Zelfs de in Maastricht zelf gebrande melanges van Maison Blanche Dael Coffee Lovers [ook heel goed!] kunnen hier niet tegen op. Het eten is goed qua smaak en zeer goed qua presentatie. Sinds vorig jaar na de Tefaf de twaalf stuks tellende Marilyn Monroe-serie [gemaakt met de originele Warhol-zeven] permanent zijn blijven hangen, is ook de ambiance werelds.
Har Linssen