Ctaste, Dineren in het donker

Amsteldijk 55 1074 HX Amsterdam Nederland Kaart
31-206752831

Over het restaurant Ctaste, Dineren in het donker

Beleef Amsterdam in het donker!

CtheCity is de nieuwste indoor attractie van Amsterdam. Hier zijn alle kenmerken die Amsterdam zo uniek maken nagebouwd. Bij CtheCity wandel je bijvoorbeeld door het Vondelpark en voel je het gras onder je voeten. Fiets over de Amsterdamse grachten en hoor het drukke verkeer. Loop langs het Red-Light district en ruik de verse vis op de Albert Cuyp markt.

In het donker sta je er natuurlijk nooit alleen voor. Met begeleiding van blinde stadsgidsen ben je in goede handen tijdens jouw zintuiglijke verkenningstocht. Met mooie verhalen, eigen ervaring en getrainde vaardigheden wijzen ze jou de weg in het donker!

In ongeveer een uur tijd kom je langs alle kenmerken die Amsterdam zo uniek maken. Ga samen met vrienden, familie, kennissen, collega’s of zakenrelaties deze uitdaging aan. Met groepen tot ongeveer acht personen ga je tegelijkertijd naar binnen. Raak geïnspireerd door het unieke talent van onze medewerkers met een visuele beperking en ervaar hoe je zintuigen tot het uiterste geprikkeld worden. CtheCity biedt jou een onvergetelijke ervaring en creëert aan de andere kant échte banen voor blinde of slechtziende stadsgidsen. Verrassend, uniek en uitdagend! Durf jij het aan?

Meer informatie over restaurant Ctaste, Dineren in het donker

9,2

Jouw recensie over het restaurant Ctaste, Dineren in het donker

Tatjana L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
De hoofdgerecht was echt niet geschikt voor in het donker te benutiggen en het bestek daarvoor was ook niet scherp genoeg.
Salade is veel te eenvoudig en klein.
Nagerecht was heel verassend; combinatie van zoete ijs en zoute moes was echt goed!
Te weinig ruimte en geen tafelkleed! het zou fine zijn tenminste papieren tafelkleed.
Víctor L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Una experiencia que se debe probar
Daria D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Dankjewel..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Superleuk concept, vriendelijke bediening en leuke ervaring! Ik raad het zeker aan, omdat je eten en drinken op een hele andere manier ervaart dan normaal.
Ashley V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wat was dit een gave ervaring. Iedereen moet dit een keer mee gemaakt hebben. Wij werden bediend door Leon. Ook een super fijne kerel!
Het eten vond ik oke, maar dat is een kwestie van smaak. De beleving van het proberen te proeven wat je precies eet is ook echt gaaf.
JoostenMarian .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
was erg leuk en volle aandacht voor de smaken van het eten
ook meer aandacht voor elkaar door afwezigheid mobiele telefoons
Saskia J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Een leuk restaurant, waar je echt een keer geweest moet zijn! De ervaring is uniek en het eten was heel smakelijk. De bediening is heel vriendelijk en ze leggen alles goed uit. Bij binnenkomst is het even wennen, maar je gaat dan even een drankje doen en dan leggen ze uit hoe het in zijn werk gaat. Ze vragen of er dingen zijn, waarop gelet moet worden ivm het eten/ drinken. Dan wordt je voorgesteld aan je gastheren/vrouwen en leidt deze je naar je tafel. Daarna laat je de ervaring op je afkomen!
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Smiddags gebeld of ik met verschillende allergieën kan komen eten. ze hebben alles aan kunnen passen. Heb nergens last van gehad en heerlijk gegeten.
Garrincha Zacharias N.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Fantastische ervaring en lekker eten! Onze bediening/begeleider Werner deed het enorm goed enwas fijn om door om geholpen te worden!:)
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Een leuke avond bij ctaste waarbij het 5-gangen diner goed is en gerechten zich tijdig op volgen. Daarbij is de service prima op orde zodat iedereen een fijne avond kan hebben.
Jacq S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Hahahaha de inrichting kon je voelen maar niet zien. Het was aardedonker. Het eten was smaakvol. Het was soms lastig om te proeven wat je at. Omdat je niks kon zien. De service was goed, de bediening was heel goed.
Zelf water inschenken was een opgave en vlees snijden was niet te doen. Een hele mooie ervaring waarvan ik me bewust ben van het feit dat ik kan zien en dat dàt het leven stukken makkelijker maakt.
Vansteen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het eten was goed, een aparte ervaring dat het ook echt donker is en je op de tast je eten op je vork moet krijgen, erg leuk en voor herhaling vatbaar
Erna L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een matig voor de inrichting, want die kan je niet zien... Een bijzonder, leuke, lekkere ervaring. In het donker (naast elkaar) zitten en praten zonder elkaar aan te kijken.. Ieder gerecht is een verassing, een aangename verrassing! Alles smaakte lekker, sommige smaken herken je direct andere zijn lekker zonder dat je een idee hebt wat het is. Zeer vriendelijk personeel en alles wordt goed uitgelegd.
Eline E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wat een super gaaf concept. Het eten was heerlijk, maar vooral de ervaring is erg bijzonder!
Je gaat op een heel andere manier om met het eten op je bord. Eerst even voelen, ruiken. Vervolgens de uitdaging alles in je mond te krijgen, en te bedenken wat je nu precies allemaal proeft.
Louise G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was een bijzondere ervaring! In het begin even wennen, je ziet echt geen hand voor ogen, daarna is het gewoon genieten. Je beleeft alles intenser.
Cornelia W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het was een cadeau dus ik kan de prijs/kwaliteit niet benoemen. Heel leuke belevenis! Aardige mensen. Klein ongelukje met de koffie (de twee obers liepen tegen elkaar op); daardoor lang wachten op de koffie, maar dat gaf niet. Leuk: op schrift de gerechten mee om nog even na te genieten en te verwonderen. Minder: plastic kant-en-klaar kuipje boter bij de croissant. Wel weer goed: kaasplankje i.p.v. dessert i.v.m. suikerloos dieet. Dit dieet was overigens bij de reservering gemeld, maar ter plekke wist men nergens van, dat was wel jammer. Al met al een heel leuke belevenis.
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ontzettend leuke ervaring, zeker een aanrader. Verbeterpunt: Als er mensen of karretjes in en uit de dinerzaal lopen en rijden komt er soms een beetje licht van buiten af. Het zou nog leuker zijn als dat niet gebeurt zodat de ervaring voor de volle 100% in het donker is.
Jaimy D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ik en mijn vriend hebben ijsgeproefd in het donker. Het was een leuke spannende avond , met erg aardig personeel. Kom graag nog een keer terug !
Wil J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Bijzondere ervaring om te eten zoals een blind persoon dit ervaart. Dit in een heel ontspannen en gezellige omgeving. Niets dan lof over onze ober/begeleider Jeroen, en en al gastvrijheid en enthousiasme op een professionele en natuurlijke manier.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Met collega,s geweest, een belevenis. Vonden het een grote ervaring. Helaas stootte bediende tot 3 maal toe mijn collega haar arm met de kar. Afrekening is niet gegaan zoals we afgesproken hebben. Goed initiatief. Ervaring voor je leven.