Ctaste, Dineren in het donker

Amsteldijk 55 1074 HX Amsterdam Nederland Kaart
31-206752831

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Ctaste, Dineren in het donker

Beleef Amsterdam in het donker!

CtheCity is de nieuwste indoor attractie van Amsterdam. Hier zijn alle kenmerken die Amsterdam zo uniek maken nagebouwd. Bij CtheCity wandel je bijvoorbeeld door het Vondelpark en voel je het gras onder je voeten. Fiets over de Amsterdamse grachten en hoor het drukke verkeer. Loop langs het Red-Light district en ruik de verse vis op de Albert Cuyp markt.

In het donker sta je er natuurlijk nooit alleen voor. Met begeleiding van blinde stadsgidsen ben je in goede handen tijdens jouw zintuiglijke verkenningstocht. Met mooie verhalen, eigen ervaring en getrainde vaardigheden wijzen ze jou de weg in het donker!

In ongeveer een uur tijd kom je langs alle kenmerken die Amsterdam zo uniek maken. Ga samen met vrienden, familie, kennissen, collega’s of zakenrelaties deze uitdaging aan. Met groepen tot ongeveer acht personen ga je tegelijkertijd naar binnen. Raak geïnspireerd door het unieke talent van onze medewerkers met een visuele beperking en ervaar hoe je zintuigen tot het uiterste geprikkeld worden. CtheCity biedt jou een onvergetelijke ervaring en creëert aan de andere kant échte banen voor blinde of slechtziende stadsgidsen. Verrassend, uniek en uitdagend! Durf jij het aan?

Meer informatie over restaurant Ctaste, Dineren in het donker

- Brunch 11:00 - 16:30

Jouw recensie over het restaurant Ctaste, Dineren in het donker

Eric W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Geweldige ervaring! Zeer gastvrij en attent personeel en goed eten. Bijzonder en nog best lastig om te proeven en te raden wat het is, zonder te kunnen zien. Moet je een keer hebben meegemaakt!
G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een bijzondere ervaring waarbij je hoor- tast- en smaakzintuigen versterken. Het was een leuke uitdaging om te raden wat er op je bord lag. De porties van de high tea waren wel aan de grote kant. We werden goed bediend door Jeroen, een aardige en enthousiaste ober. De high tea is leuk om cadeau te geven aan iemand als je iets origineels zoekt.
Wino J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het was een fantastische ervaring. Lekker gegeten en de tijd vloog. Heel bijzonder om zo op smaak te focussen en met je handen te eten.
De stoelen zaten alleen niet super.
Omdat ik romantisch ging eten met mijn vriendin, vroeg ik ook een kaarsje, maar dat mocht dan niet...
We gaan het nog een keer doen, dan met de kinderen.
M.M. A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Ik zou er voor het eten niet heen gaan, was wel lekker, maar niet bijzonder. Daarentegen was het een geweldige ervaring in het donker.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Organisatie en bediening viel tegen. Entree armoedig met kapotte vloerbedekking etc.
Cthecity goedkoop opgezet en muf.
Gerdine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Bijzonder om een keer te ervaren om te eten in het pikkedonker. Gastheer en ober waren zeer attent. Eten was oké (verrassingsmenu). Eten in het donker was een uitdaging. Één rumoerige tafel in de buurt, wat het nog meer een uitdaging maakte. Ondanks de rumoerige tafel, absoluut een aanrader om een keer te proberen.
Francis L.
Zeer indrukwekkend.
madelon W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Zonder aandacht je eten naar binnen werken, op je telefoon loeren en op het uiterlijk van anderen en jezelf letten is er niet bij. Het is aardedonker. De bediening door niets- of slechtzienden is attent, vriendelijk en zeer bewonderenswaardig. Het eten voelde, rook en smaakte erg lekker. Dit was voor ons een levensles. Een aanrader!
V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Hier eten is een hele bijzondere ervaring, een aanrader! We werden erg gastvrij behandeld door onze ober Luuk, onze complimenten gaan dan ook naar hem uit! :)
an27 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
In absolute duisternis een diner voorgeschoteld te krijgen was een bijzondere belevenis. We wisten niet wat er geserveerd werd en het werd ons ook niet tijdens het eten verteld. De ober vertelde alleen dat het bord voor je stond en het glas op 12-uur. Na afloop kregen we een lijst met alle gangen en het bijbehorende wijnarrangement.
H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Ondanks dat we wat later waren dan onze reserveringstijd, omdat we onze tegoed bon kwijt waren, werden we heel hartelijk ontvangen. Het personeel was heel behulpzaam met het oplossen van het bon-probleem. We hebben heerlijk gegeten en de avond was extra geslaagd door de vriendelijke en gezellige bediening!
Sonja H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Kan niet over de inrichting oordelen, is donker. De entree is licht die ziet er tip top uit. Zonder het gezien te hebben is het eten uitstekend. Prijs moeten mensen zelf over oordelen. Je krijgt een gezonde 3 gangen maaltijd, in mijn ogen een feest maaltijd. Met nog 2 hapjes tussendoor erbij, dus eigenlijk 5 gangen.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Bijzonder beleving om in het donker te eten. Wij hebben alleen hoofdgerecht gedaan en het gecombineerd met CtehCity waarbij je door het donker door verschillende kamers loopt. Ook erg leuk om te doen.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Een bijzondere belevenis met lekker eten in een prettige sfeer. Erg vriendelijke bediening. Ik wil niet te veel prijs geven want dan is de verrassing eraf, maar we hebben een hele leuke, romantische avond gehad. Enig minpuntje is misschien dat de vaart er behoorlijk in zat. Maar verder: alleen maar leuk!
Gabriëlla B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Personeelsuitje. We hebben erg gelachen door het eten in het donker!
Het eten was erg lekker! Bediening en service was erg goed! Bedankt voor de leuke avond!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Een echte belevenis..een high tea in het donker. Een zeer vriendelijke ober (Jeroen) die zich verplaatste in onze wereld terwijl wij geconfronteerd werden met zijn leefwereld. Boeiend dus.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het was een onwijs gave beleving,doordat je door niets af geleid wordt komen de smaken van de gerechten nog intenser op de smaakpapillen terecht. We hebben erg veel respect gekregen voor onze blinde en slechtziende mede mensen. Bedankt voor alles.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Echt een leuke en bijzondere ervaring! Onze gastvrouw en gastheer waren erg vriendelijk en super enthousiast. Alleen jammer dat we niet aan 1 tafel konden zitten (waren met 6 personen), maar aan de andere kant zit je toch in het donker en zie je elkaar niet. Het was er rustig genoeg om wel met 6 personen een gesprek te kunnen voeren.
B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Verrassend lekker gegeten, leuke bediening. Veel aandacht voor dieet- en andere wensen. De ruimte voelde alleen wat "leeg" en daardoor hol aan.
Aafke K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Helaas was dit echt te smakeloos eten voor de prijs. Mijn vriend heeft gewoon vlees gegeten, maar deze was overladen met dressing. Voor mij was er vegan gekookt, alleen dit smaakte alsof het uit een potje kwam.
Hiernaast hadden we het Wijn arrangement; wat goedkope Wijn in waterglaasjes..
Vind het idee heel erg leuk! Alleen met ze prijs verwacht ik wel wat meer kwaliteit!