Ctaste, Dineren in het donker

Amsteldijk 55 1074 HX Amsterdam Nederland Kaart
31-206752831

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Ctaste, Dineren in het donker

Beleef Amsterdam in het donker!

CtheCity is de nieuwste indoor attractie van Amsterdam. Hier zijn alle kenmerken die Amsterdam zo uniek maken nagebouwd. Bij CtheCity wandel je bijvoorbeeld door het Vondelpark en voel je het gras onder je voeten. Fiets over de Amsterdamse grachten en hoor het drukke verkeer. Loop langs het Red-Light district en ruik de verse vis op de Albert Cuyp markt.

In het donker sta je er natuurlijk nooit alleen voor. Met begeleiding van blinde stadsgidsen ben je in goede handen tijdens jouw zintuiglijke verkenningstocht. Met mooie verhalen, eigen ervaring en getrainde vaardigheden wijzen ze jou de weg in het donker!

In ongeveer een uur tijd kom je langs alle kenmerken die Amsterdam zo uniek maken. Ga samen met vrienden, familie, kennissen, collega’s of zakenrelaties deze uitdaging aan. Met groepen tot ongeveer acht personen ga je tegelijkertijd naar binnen. Raak geïnspireerd door het unieke talent van onze medewerkers met een visuele beperking en ervaar hoe je zintuigen tot het uiterste geprikkeld worden. CtheCity biedt jou een onvergetelijke ervaring en creëert aan de andere kant échte banen voor blinde of slechtziende stadsgidsen. Verrassend, uniek en uitdagend! Durf jij het aan?

Meer informatie over restaurant Ctaste, Dineren in het donker

9,1

Jouw recensie over het restaurant Ctaste, Dineren in het donker

Norbert Ten H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
leuke ervaring! tips voor restaurant: zet iets leukere muziek op... de acoustiek zou denk ik beter kunnen.
Gerrike D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Leuk concept! Bediening was heel erg sympathiek en aardig. Eten was aardig. Beleving leuk! Leuk om eens te doen
Miloutje_beutler .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wat een super bijzondere ervaring! Echt een aanrader! We hadden 5 gangen surprise menu met wijnarrangement dus je had geen idee wat je kreeg. De service was goed.
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
wat een leuke ervaring hebben wij gehad. Sympathiek personeel en ook nog eens prima eten
Nadia M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Een bijzondere ervaring. Echt een aanrader!
P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Je wordt goed begeleidt en de ober neem de tijd om uit te leggen wat de bedoeling is. Een bijzondere plek met super vriendelijke personeel. Het eten was heerlijk en wordt rekening gehouden met jouw eet wensen. Herhaling vatbaar! De obers in het restaurant deden het zo goed, jongens petje af!
M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Al met al een fantastische ervaring! Vrolijke en vriendelijke medewerkers, goed eten, vlotte bediening. Wat me ietwat tegenviel was de plaats in het restaurant waar we neer werden gezet. We zaten bij de deur voor de keuken, waardoor toch telkens licht naar binnen kwam zodra er eten naar binnen en naar buiten ging. Daarnaast viel de plaatsing in verhouding met andere bezoekers me tegen. In eerste instantie leek het alsof we erg ver weg zaten van de andere bezoekers, waardoor het akelig stil was. Vervolgens werd er een stel vlak achter ons neergezet, ze zaten praktisch tegen ons aan. Nu zaten we juist te dicht op de andere mensen, waardoor we continu elkaars gesprekken hoorden. Het was niet mogelijk om een privacygevoelige conversatie te voeren met mijn date, omdat we midden in elkaars gesprekken zaten. Uiteindelijk hebben we dus de hele avond met de andere bezoekers gekletst, wat ook heel gezellig was, maar het was niet echt meer een date zo. Maar ondanks dat was het alsnog de leukste restaurant-ervaring die ik ooit gehad heb! Fantastisch concept. Ik raad het nu aan al mijn vrienden aan!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Voor de prijs is het eten niet fantastisch maar zeker goed genoeg. De bediening is top en de beleving uniek! Een must op je bucket list!
G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een bijzondere ervaring waarbij je hoor- tast- en smaakzintuigen versterken. Het was een leuke uitdaging om te raden wat er op je bord lag. De porties van de high tea waren wel aan de grote kant. We werden goed bediend door Jeroen, een aardige en enthousiaste ober. De high tea is leuk om cadeau te geven aan iemand als je iets origineels zoekt.
Wino J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het was een fantastische ervaring. Lekker gegeten en de tijd vloog. Heel bijzonder om zo op smaak te focussen en met je handen te eten.
De stoelen zaten alleen niet super.
Omdat ik romantisch ging eten met mijn vriendin, vroeg ik ook een kaarsje, maar dat mocht dan niet...
We gaan het nog een keer doen, dan met de kinderen.
M.M. A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Ik zou er voor het eten niet heen gaan, was wel lekker, maar niet bijzonder. Daarentegen was het een geweldige ervaring in het donker.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Organisatie en bediening viel tegen. Entree armoedig met kapotte vloerbedekking etc.
Cthecity goedkoop opgezet en muf.
Gerdine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Bijzonder om een keer te ervaren om te eten in het pikkedonker. Gastheer en ober waren zeer attent. Eten was oké (verrassingsmenu). Eten in het donker was een uitdaging. Één rumoerige tafel in de buurt, wat het nog meer een uitdaging maakte. Ondanks de rumoerige tafel, absoluut een aanrader om een keer te proberen.
Francis L.
Zeer indrukwekkend.
madelon W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Zonder aandacht je eten naar binnen werken, op je telefoon loeren en op het uiterlijk van anderen en jezelf letten is er niet bij. Het is aardedonker. De bediening door niets- of slechtzienden is attent, vriendelijk en zeer bewonderenswaardig. Het eten voelde, rook en smaakte erg lekker. Dit was voor ons een levensles. Een aanrader!
V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Hier eten is een hele bijzondere ervaring, een aanrader! We werden erg gastvrij behandeld door onze ober Luuk, onze complimenten gaan dan ook naar hem uit! :)
an27 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
In absolute duisternis een diner voorgeschoteld te krijgen was een bijzondere belevenis. We wisten niet wat er geserveerd werd en het werd ons ook niet tijdens het eten verteld. De ober vertelde alleen dat het bord voor je stond en het glas op 12-uur. Na afloop kregen we een lijst met alle gangen en het bijbehorende wijnarrangement.
H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Ondanks dat we wat later waren dan onze reserveringstijd, omdat we onze tegoed bon kwijt waren, werden we heel hartelijk ontvangen. Het personeel was heel behulpzaam met het oplossen van het bon-probleem. We hebben heerlijk gegeten en de avond was extra geslaagd door de vriendelijke en gezellige bediening!
Sonja H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Kan niet over de inrichting oordelen, is donker. De entree is licht die ziet er tip top uit. Zonder het gezien te hebben is het eten uitstekend. Prijs moeten mensen zelf over oordelen. Je krijgt een gezonde 3 gangen maaltijd, in mijn ogen een feest maaltijd. Met nog 2 hapjes tussendoor erbij, dus eigenlijk 5 gangen.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Bijzonder beleving om in het donker te eten. Wij hebben alleen hoofdgerecht gedaan en het gecombineerd met CtehCity waarbij je door het donker door verschillende kamers loopt. Ook erg leuk om te doen.