Ctaste, Dineren in het donker

Amsteldijk 55 1074 HX Amsterdam Nederland Kaart
31-206752831

Over het restaurant Ctaste, Dineren in het donker

Beleef Amsterdam in het donker!

CtheCity is de nieuwste indoor attractie van Amsterdam. Hier zijn alle kenmerken die Amsterdam zo uniek maken nagebouwd. Bij CtheCity wandel je bijvoorbeeld door het Vondelpark en voel je het gras onder je voeten. Fiets over de Amsterdamse grachten en hoor het drukke verkeer. Loop langs het Red-Light district en ruik de verse vis op de Albert Cuyp markt.

In het donker sta je er natuurlijk nooit alleen voor. Met begeleiding van blinde stadsgidsen ben je in goede handen tijdens jouw zintuiglijke verkenningstocht. Met mooie verhalen, eigen ervaring en getrainde vaardigheden wijzen ze jou de weg in het donker!

In ongeveer een uur tijd kom je langs alle kenmerken die Amsterdam zo uniek maken. Ga samen met vrienden, familie, kennissen, collega’s of zakenrelaties deze uitdaging aan. Met groepen tot ongeveer acht personen ga je tegelijkertijd naar binnen. Raak geïnspireerd door het unieke talent van onze medewerkers met een visuele beperking en ervaar hoe je zintuigen tot het uiterste geprikkeld worden. CtheCity biedt jou een onvergetelijke ervaring en creëert aan de andere kant échte banen voor blinde of slechtziende stadsgidsen. Verrassend, uniek en uitdagend! Durf jij het aan?

Meer informatie over restaurant Ctaste, Dineren in het donker

- Brunch 11:00 - 16:30

Jouw recensie over het restaurant Ctaste, Dineren in het donker

Dave C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Ctaste moet je gewoon een x (of meer) proberen. Vanaf begin tot het eind een geweldige en bijzondere ervaring :)

Ow, en het personeel bij Ctaste geef ik een 10! ;)
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ik vond het weer leuk voor de 2de keee, en kom graag weer. Blijft een leuke aparte ervaring, en leuke bediening. Hoop weer snel te komen hiero.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Geen drop-ijs meer serveren!
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het concept is interessant en het is grappig om te ervaren hoe goed je je zintuigen gebruikt en hoe goed je eigenlijk proeft.
Toch is het vreemd en het voelt als een goedkoop restaurant vanwege een paar 'amateurishe fouten' zoals gaatjes aan de muur waardoor het licht toch binnenkomt.
Het eten is niet bijzonder, ik heb iig geen speciale smaken of gerechten geproefd. Als je specifieke wijn wel/niet lust, zou ik geen wijnaragement nemen.
D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het ontvangst door de ober was heel goed. de dame die ons in eerste instantie ontving vond ik rommelig in haar voorkomen. ze bood wat te drinken aan. ik kreeg het in eerste instantie in een vies glas. en daarna kwam ze bij ons zitten om het concept uit te leggen, dat was super. nadien toen we klaar waren wist ze niet meer dat we de ticket al betaald en ingeleverd hadden. ze had niets aangegeven over de drankjes vooraf dat dat ernaast nog afgerekend moest worden, we stonden al met 1 been buiten. Ik ben niet iemand die niet betaald dus ben wel gaan betalen. dit maakte op mij een rommelige indruk.
Het eten de obers waren super!
A B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ik vond het eten helaas niet zo goed. We hebben voor brunch gekozen, maar daar had echt wel meer werk van gemaakt kunnen worden. Meer variatie. De soep (courgettesoep) was heel zout en boterig (vet). Verder was er tosti en iets met zalm. Ik had meer iets verwacht van quiches, of hartige taart o.i.d. Iets luxer dan dit.

Maar het blijft natuurlijk een kwestie van smaak en een ander zal het wellicht prima vinden. Voor de bijna € 130,- die we voor 4 personen moesten afrekenen vond ik het 't niet waard, zeg ik heel eerlijk.

De ontvangt en de ober daarentegen was perfect. Heel hartelijk, heel gezellig, zeer vriendelijk en correct. Het concept is ook supervet, en dat er zonder subsidie wordt gewerkt verdient gewoon een dikke DUIM! Als er meer aandacht aan het eten wordt gegeven zou dat fantastisch zijn.
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Beetje spannend, maar super leuke ervaring. Eten is prima, maar het blijft gek dat je niets ziet. Lastig snijden en vind maar eens dat laatste hapje op je bord ;-) Gelukkig prima toegankelijk eten, lekker gekruid en prima wijn. En super leuke bediening. Ik zou het iedereen aanraden!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wauw wat een super ervaring dit! Wat een intense smaak sensatie!
Heel leuk om dit een keer met je partner te doen.
Super vriendelijk personeel.
J. G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Goede kwaliteit eten en heel verrassend. Een speciale ervaring!!
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Eten bij Ctaste was een bijzondere ervaring. Het eten was god en de bediening was erg vriendelijk. Voor meerdere aangelegenheden of settings een aanrader om een keer gedaan te hebben.
E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Erg leuke avond gehad. Bediening is heel vriendelijk. Ik denk dat er nog meer uit de beleving te halen is, met geluiden en special effects. Al met al een heel leuke ervaring.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
De ervaring is een absolute must! Eten iets te zout naar mijn smaak maar houden goed rekening met de wensen.
T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Bierproeven in het donker gedaan. Toffe gast die veel verteld over het bier en met veel humor. De anderhalf uur ging snel en het was al met al een erg leuke middag. Een aanrader.
Valerie M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het is jammer dat de kwaliteit van de producten niet goed genoeg is. Met betere producten (met echte smaak) zou de ervaring heel leuk worden.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Was leuk voor een keertje, alleen het eten en wijn waren niet geweldig. En prijs kwaliteit verhouding is veels te scheef.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Super leuke bijzondere ervaring. Het is gewoon echt totaal donker! We waren wel erg afgeleid door de hard pratende mensen om ons heen, wij zelf waren nog helemaal blown away doordat we niks zagen haha.
Het eten was erg lekker! Luuk en Werner hebben ons geweldig geholpen.
Marisa T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Recommendable!!!
Selina L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ik geef bij inrichting teleurstellend aan omdat je daar niet over kan oordelen bij Ctaste. Zoals een ieder wel weet is het concept van het restaurant dat je blind gaat eten. Dit was een hele bijzondere ervaring. Ik moest echt even wennen aan het 'geen hand voor ogen' zien, maar je wordt erg goed begeleid en ik heb heel veel respect en bewondering voor de bediening.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Leuke ervaring. Qua inrichting kan ik er natuurlijk niets over zeggen. Het was pikke donker. Ik vond het wel erg koud binnen. Eten was prima.
Mireille N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Een aanrader qua belevenis, het is wel een unieke ervaring. De service was ook prima.
Kwaliteits-prijs verhouding: te duur voor wat men krijgt.