Ctaste, Dineren in het donker

Amsteldijk 55 1074 HX Amsterdam Nederland Kaart
31-206752831

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Ctaste, Dineren in het donker

Beleef Amsterdam in het donker!

CtheCity is de nieuwste indoor attractie van Amsterdam. Hier zijn alle kenmerken die Amsterdam zo uniek maken nagebouwd. Bij CtheCity wandel je bijvoorbeeld door het Vondelpark en voel je het gras onder je voeten. Fiets over de Amsterdamse grachten en hoor het drukke verkeer. Loop langs het Red-Light district en ruik de verse vis op de Albert Cuyp markt.

In het donker sta je er natuurlijk nooit alleen voor. Met begeleiding van blinde stadsgidsen ben je in goede handen tijdens jouw zintuiglijke verkenningstocht. Met mooie verhalen, eigen ervaring en getrainde vaardigheden wijzen ze jou de weg in het donker!

In ongeveer een uur tijd kom je langs alle kenmerken die Amsterdam zo uniek maken. Ga samen met vrienden, familie, kennissen, collega’s of zakenrelaties deze uitdaging aan. Met groepen tot ongeveer acht personen ga je tegelijkertijd naar binnen. Raak geïnspireerd door het unieke talent van onze medewerkers met een visuele beperking en ervaar hoe je zintuigen tot het uiterste geprikkeld worden. CtheCity biedt jou een onvergetelijke ervaring en creëert aan de andere kant échte banen voor blinde of slechtziende stadsgidsen. Verrassend, uniek en uitdagend! Durf jij het aan?

Meer informatie over restaurant Ctaste, Dineren in het donker

9,1

Jouw recensie over het restaurant Ctaste, Dineren in het donker

Elsa R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Het eten was heerlijk! Fijn om zo in het donker te eten. Was een unieke ervaring.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Hele leuke en bijzondere ervaring met erg gastvrij personeel!
Luca P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Geweldige ervaring, gastvrije bediening en ontvangs, goed eten! Top!
Abigail W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Eten was niet lekker! Restaurant was koud en sfeerloos
Cybil M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Een unieke ervaring in het pikkedonker, zeker het proberen waard!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Een aparte ervaring en heerlijk eten.......
Susanne H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We zijn buurtbewoners en kwamen hier voor de tweede keer. Dan is de sensatie er af en kun je je echt op het gesprek en het eten concentreren en het beviel wederom goed. Het eten was echt goed en je komt echt op verhaal met elkaar. Wel jammer dat je zo dicht op elkaar zit en dus weinig privacy, maar dan helpt de duisternis wel weer. Volgende keer gaan we als door de week op een tijd dat het echt rustig is. Echt een aanrader om gewoon eens echt bij te praten.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Gereserveerd met AH actie. Moesten 3 kwartier wachten in de serre voordat we naar een tafel mochten. Toen we eenmaal zaten was de bediening helemaal top! Leuke ervaring, maar de wachttijd was echt te veel.
S.Sigve B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Interesting experience! Recommended!
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Leuk om een keer te doen is echt wel een hele ervaring om geen hand voor ogen te kunnen zien en zo jezelf te moeten redden. Eten was matig en de soep echt veel te zout. Wijn ook niet echt lekker.
M.C. K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het was een superleuke ervaring om bij Ctaste te eten. De ruim twee uur die ervoor staan zijn precies goed. Doordat het echt erg donker is en de andere gasten niet ziet, zijn gesprekken toch anders.
Norbert Ten H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
leuke ervaring! tips voor restaurant: zet iets leukere muziek op... de acoustiek zou denk ik beter kunnen.
Gerrike D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Leuk concept! Bediening was heel erg sympathiek en aardig. Eten was aardig. Beleving leuk! Leuk om eens te doen
Miloutje_beutler .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wat een super bijzondere ervaring! Echt een aanrader! We hadden 5 gangen surprise menu met wijnarrangement dus je had geen idee wat je kreeg. De service was goed.
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
wat een leuke ervaring hebben wij gehad. Sympathiek personeel en ook nog eens prima eten
Nadia M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Een bijzondere ervaring. Echt een aanrader!
P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Je wordt goed begeleidt en de ober neem de tijd om uit te leggen wat de bedoeling is. Een bijzondere plek met super vriendelijke personeel. Het eten was heerlijk en wordt rekening gehouden met jouw eet wensen. Herhaling vatbaar! De obers in het restaurant deden het zo goed, jongens petje af!
M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Al met al een fantastische ervaring! Vrolijke en vriendelijke medewerkers, goed eten, vlotte bediening. Wat me ietwat tegenviel was de plaats in het restaurant waar we neer werden gezet. We zaten bij de deur voor de keuken, waardoor toch telkens licht naar binnen kwam zodra er eten naar binnen en naar buiten ging. Daarnaast viel de plaatsing in verhouding met andere bezoekers me tegen. In eerste instantie leek het alsof we erg ver weg zaten van de andere bezoekers, waardoor het akelig stil was. Vervolgens werd er een stel vlak achter ons neergezet, ze zaten praktisch tegen ons aan. Nu zaten we juist te dicht op de andere mensen, waardoor we continu elkaars gesprekken hoorden. Het was niet mogelijk om een privacygevoelige conversatie te voeren met mijn date, omdat we midden in elkaars gesprekken zaten. Uiteindelijk hebben we dus de hele avond met de andere bezoekers gekletst, wat ook heel gezellig was, maar het was niet echt meer een date zo. Maar ondanks dat was het alsnog de leukste restaurant-ervaring die ik ooit gehad heb! Fantastisch concept. Ik raad het nu aan al mijn vrienden aan!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Voor de prijs is het eten niet fantastisch maar zeker goed genoeg. De bediening is top en de beleving uniek! Een must op je bucket list!
G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een bijzondere ervaring waarbij je hoor- tast- en smaakzintuigen versterken. Het was een leuke uitdaging om te raden wat er op je bord lag. De porties van de high tea waren wel aan de grote kant. We werden goed bediend door Jeroen, een aardige en enthousiaste ober. De high tea is leuk om cadeau te geven aan iemand als je iets origineels zoekt.