Crystal Wok

7,2
6,8
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
je moet voor je gaat zitten betalen en je drinken word niet meer gebracht en tijdens het eten moet je steeds stoppen want ze pakken je glas en je bord niet je moet het aangeven
het lijkt wel een kantine ik ben voor het laatst geweest jammer
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Een goede wok restaurant. Redelijk wat keus en wordt ook goed bijgevuld. Goede grill en steengrill keuzes. Coquilles vielen wel tegen. Ruime keuze aan toetjes. Restaurant ziet er gezellig uit en de service is ok. Komen regelmatig langs de tafels.
Wendy303 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Heerlijk eten hier, goede bediening en veel keus qua eten. eigenaresse ook erg vriendelijk en behulpzaam. Het afzuigsysteem is ook erg goed daar, je kleding gaat in ieder geval niet van stinken na het dineren. Ook hebben ze een goed systeem om een ober aan tafel te krijgen, namelijk je menu kaart omdraaien, beter dan al dat geroep of opletten of er een ober langs loopt. Zo kan je lekker rustig eten zonder irritaties. ik kom hier zeker terug!
Ro C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Volgens verwachting hier gegeten op een door de weekse avond. De bediening is vriendelijk. Keuze is voldoende. Eten wordt vlot voor je klaar gemaakt.
Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Een van de betere all you can eat restaurants. Alles vers en voldoende aanwezig. Schoon en netjes en op zich gezellig. Voor een wokrestaurant dan. Lekkere toetjes!!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Vandaag voor de zoveelste keer naar Crystal Wok geweest. Het feit dat we hier meerdere keren al gegeten hebben zegt denk ik al genoeg. Leuk om hier te wokken en de keus van het buffet is ook vrij groot. Service is uitstekend. Als je terugkomt van het wokken zorgt het personeel ervoor dat je vorige bord al weg is.
Selina12345 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Vanavond was ik bij Crystal Wok. Ze hebben veel te bieden > dessert! Drinken wordt gebracht naar je. Je hoeft niet op te staan om zelf je drinken te halen dus we kunnen blijven zitten aan tafel. ALLES = SUPER. Wij komen zeker nog eens terug!
OlafWindey .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Voor het eerst gegeten bij Crystal Wok. Je moet opletten waar je gaat zitten, als je reserveert kies een plekje waar niet de hele zaal om je stoel heen rent. Het eten is zeer divers, prima vers en goede bediening. De smaak is bijzonder lekker. Je kunt wokken, tepanyaki of steengrillen. Heerlijke sushi en allerlei standaard ' chinees' gerechten. Ondanks de drukte hoef je zelden echt te wachten. De prijs is alleszins acceptabel. Het is iets gezelliger aangekleed dan de meeste wok restaurants. Parkeren kan aan de overkant in de garage onder t Zaantheater (7,50 euro ongeveer). Wat ons betreft een echte aanrader deze Wok!!
Warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Andere keren dat ik bij crystal wok was gaan eten was alles hier echt goed geregeld. Afgelopen zaterdag hier weer gegeten maar door de zaterdag drukte wellicht 1 grote wanorde geworden. Bij binnenkomst worden we heel snel en onpersoonlijk naar tafel gebracht en aangegeven dat we binnen bepaalde tijd weg moeten zijn. Ik was met een vriend komen eten die meerdere allergieën had en wij hadden bij binnenkomst dit aangegeven. Personeel had heel snel aangegeven dat zijn deze producten allemaal niet gebruiken. Wij dachten: perfect maar uiteindelijk zijn wij erachter gekomen dat wel wordt gebruikt. Heel jammerlijk.

Daarnaast ging het bij de wok elke keer met de saus totaal verkeerd. We hebben het wel netjes opgegeten maar waren hier niet blij mee.

De sushi is hier dit maal echt van lage kwaliteit. Heel kleverig en te nat/waterig. Lijkt eerder een avond van tevoren te zijn voorbereid voor op een drukke zaterdag te kunnen gebruiken.

Het vlees van de bakplaat was veel te lang gebakken waardoor het heel hard, zwart en aangebakken was. Bij melding hiervan kregen we de mededeling van de eigenaresse dat als wij niet die hele grote bord vol met zwart aangebakken vlees zouden opeten dat wij een boete zouden krijgen! Ik was stomverbaasd. Mocht het vlees te hard doorbakken maar niet zwart zijn dan had ik geen problemen hiermee gehad want ik ben immers netjes opgevoed en eet altijd mijn bordje leeg. Maar vlees dat zo zwart is gebakken en er keihars en zwart is gebakken ga ik niet opeten.

Jammer is ook dat veel gasten heel veel scheplepels voor rauwe ingrediënten door elkaar gebruiken en dat dit niet tussendoor schoon wordt gemaakt. Ik snap dat dit niet door toedoen van de restaurant is gedaan maar meer door luiheid vd gasten maar houd hier wel rekening mee!

Wellicht is crystal wok ten onder gegaan aan hun succes. Doordat ze wellicht veel nieuwe mensen hebben aangenomen is dit echt geen goede wok meer. Service is hier heel bedroevend; je hebt meer het gevoel een nummer te zijn in de lijst waar heel snel door heen wordt gewerkt dan dat je hier gast voelt.

Wij komen hier niet meer terug!
Milika B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijk gegeten , super vriendelijk personeel , en wat een keus .... We hebben bij heel wat wok restaurants gegeten maar voor ons was dit de Beste ????????
Maastricht N.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
In Zaandam is het niet zo makkelijk kiezen tussen de vele restaurants in het centrum want het aanbod is groot. Wij besloten om te dineren bij Crystal wok wat een goede keuze bleek te zijn. Het buffet is net even wat meer uitgebreid dan je zou verwachten en de kwaliteit was bijzonder goed.
Gesmit74 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Zeer ruime keus, kwalitatief erg goed eten. Goede, snelle en vriendelijke bediening. Sushi is erg smakelijk, vlees en vis is van goede kwaliteit. Je kunt er vaak komen en elke keer wat anders uitproberen. Zeker een aanrader!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Voor een laag bedrag eet je hier super. Zeer veel keus en heerlijke gerechten. Prima vriendelijke bediening. Sfeer is ontspannen. Al een paar keer op bezoek geweest en het is iedere keer weer top.
Nu nog uitgebreider met toetjes / dessert counter.
Grote aanrader.
Vlouwn .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Eens per jaar kom ik bij de crystal wok. Ten opzichte van vorig jaar is het eten verbeterd: meer keuze, ook mooier gepresenteerd, het ziet er allemaal net wat verzorgder uit dan voorheen. Het personeel is heel vriendelijk en bestellingen opnemen gaat vlekkeloos. Na 3 uur mochten we nog steeds gratis koffie bestellen hoewel formeel de tijd al lang om was. Er is heel veel keuze en alles werd vandaag steeds keurig op tijd aangevuld. De sushi is natuurlijk niet zo goed als bij de japanner, maar best lekker (als je jezelf een echte fijnproever vindt dan moet je niet naar een all-you-can-eat wok restaurant gaan).
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Dit restaurant is echt een grote aanrader, ik kom hier regelmatig en ze hebben mij met eten nog nooit teleurgesteld. Een paar voedingswaren vind ik daar de beste van zijn soort. De grootste reden wat mij de doorklapper gaf een goede recensie te schrijven is dat ik nog nooit zo'n goede klantvriendelijkheid heb gezien, Ze kwamen erachter dat ik jarig was en ze gaven mij toen een lekkere cocktail, Aziatisch servies als cadeau en een waardebon. Ook vragen ze regelmatig of alles naar wens is en je kan altijd een vriendelijk praatje met ze hebben. Als je kijkt om uiteten te gaan in deze hoek langs de tokyoto en yoshi yoshi dan moet ik toch deze voorop zetten. De variatie aan eten is ook zo breed, echt super!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Wij hebben laatst op een dinsdag gegeten bij Crystal Wok. Het eten was prima. De buffetten waren keurig opgemaakt, met voldoende keuze. Goede keuze aan sushi, andere voorgerechten en warme hoofdgerechten. Hierbij niet de standaard gerechten, maar lekker pittige schotels. Ondanks dat het rustig was, werden schotels netjes aangevuld. Wokken is standaard, maar daarnaast ook steengrill met goede - en verrassende vlees- en visgerechten, goede Teppanyaki en heerlijke nagerechten. Nu ook met spekkoek, tiramisu, etc. , naast ijs, fruit en de chocoladefontein.