Cruydenhuisch

Kalmoesplein 73 5643 Eindhoven Nederland Kaart
31-402120500

Over restaurant Cruydenhuisch

De charme van een wijkrestaurant

Midden in de Kruidenbuurt ligt wijkrestaurant Het Cruydenhuisch. Dit culinaire middelpunt vormt een ontmoetingsplek voor de bewoners uit de buurt en heeft dus een bijzonder sociaal karakter. Het is een plek waar iedereen welkom is voor diner, een leuke kookworkshop of een lekker drankje. Maar ook de plek voor personeel om ervaring op te doen. Te leren. En uiteindelijk de start van een nieuwe loopbaan met nieuwe kansen! Een prachtig initiatief! Je kunt bij Het Cruydenhuisch terecht voor een heerlijk driegangenmenu: Menu040. Laat je verrassen door de mensen van Het Cruydenhuisch. Ze doen niets liever.

Meer informatie over restaurant Cruydenhuisch

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mykey57 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Lekker gegeten voor een zeer zacht prijsje; ook zonder deal krijg je meer voor je geld dan bij andere eetgelegenheden. Personeel is heel enthousiast en dat maakt het erg leuk eten daar. Het menu is verrassend eigenzinnig en van prima kwaliteit.
Kath W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
De sfeer was goed, creatief en eigentijdse decor. De bediening vond ik errug prettig; niet opdringerig, keurig op tijd, niet te snel en zeker niet re langzaam, zelfverzekerd, bekwaam en zorgzaam. Het eten werd op juiste temperatuur geserveerd en porties waren perfect. Niet te groot niet te klein.
Na het eten waren we precies voldaan.
We vonden het vooral een verademing dat de gerechten niet standaard meuk was die de meeste tenten in aanbod hebben. Ook met wetenschap dat de meeste groentes van de stadsakker om de hoek vandaan komt, smaakte het alleen maar beter.
En als kers op de taart prijs/kwaliteit een toppertje!
Jessie P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten bij het Cruydenhuisch, leuke en spontane bediening en we zaten achterin, wat een erg gezellig hoekje is.

Wij komen zeker terug!

Cindy M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Lekker eten, goede prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting. Kortom: een verrassend leuk wijkrestaurant waar wij zeer zeker binnenkort nog eens gaan eten!
Iens144 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Goed eten voor een gunstige prijs! Eten dat met aandacht bereidt is en correcte bediening. We hebben heerlijk gegeten!!!
Ahknoop75 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
6 verschillende keuzes in voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Heerlijke bulgar salade vooraf. Wortelcurry smakelijk en ruim voldoende. Nagerecht viel wat tegen: rabarbercompote met hangop. Erg iel terwijl je daar ook nog iets extra voor bij moest betalen. De gebakken reepjes erbij erg nikserig van smaak, maar door de rabarber gehaald viel het mee.
Bediening erg ontspannen.
Uiteten60 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij hebben een heerlijk 3-gangen vegetarisch menu gegeten. Bediend door vriendelijke mensen, erg lekker eten, verzorgd opgediend. We waren aangenaam verrast! Het enige min-punt vonden we dat de tafels wel erg dicht op elkaar stonden. Maar wat wil je voor € 15 voor 3 gangen?
Anspastoor .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Eten is lekker, jammer van de inrichting. Het interieur doet koud aan, zou veel gezelliger kunnen! Nu waan je je in een bedrijfskantine.
Jeroenaantafel .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Het eten is lekker, smaakvol en met aandacht bereid en zeker niet standaard. Ook is de bediening erg vriendelijk. De porties zijn niet groot (wel genoeg), maar gezien de prijs van € 15,- heel acceptabel. Wij gaan hier zeker nog een keer terug dus ik kan het iedereen aanraden.
Daarbij help je met een bezoek aan dit restaurant mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt die hier werkervaring opdoen.
Eet smakelijk!
RVGW .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gewoon basic maar wel leuk restaurant, met name door het concept om mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt in te zetten!!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Hele leuke sfeer, erg vriendelijke bediening. Een mooi concept om mensen te verbinden.
Ik vind het echt een aanrader. Daarnaast is de menu prijs zeer scherp geprijsd.
M.blanken .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
na een hartelijke ontvangst genoten van een heerlijk 3 gangenmenu. Voor zowel vis, vlees als vegetariërs is er voor iedereen een goede keuze.
Marysw10 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Vind het eten heel orgineel en heel lekker en geen poespas.
Bediening was heel aardig en netjes.
Misschien in de toekomst wat vaker van menu veranderen , want als men vaker komt is het wel leuk als er bijvoorbeeld een keer in de maand een menu weggehaald wordt en weer een nieuw menu erbij komt. De topmenus kunnen natuurlijk wel weer eens na enige tijd herhaald worden.
Weet natuurlijk niet of dit haalbaar is.
Krissie L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Goede service met voldoende keus uit bijv lokale speciaalbieren, vriendelijke bediening, lekker en puur eten en een gemoedelijke/gezellige sfeer!
Petervgerwen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Lekker eten, gezellig restaurant , snelle service alleen niet zo makkelijk te vinden. We zijn zeker van plan om nog eens terug te komen!
Jawita .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Maar weer eens bij het Cruydenhuisch wezen buurten.... Zoals steeds erg gezellig en buitengewoon smakelijk bovendien. Originele recepten op leuke manier op tafel gebracht. Nog ongeveer een maand kan genoten worden van de 18 (3xkeuze uit steeds 6 mogelijkheden) onderdelen van het wintermenu. We begonnen met resp de boerenpate en de Marokkaanse pompoensoep (yammie, yammie). De eendenbout met zuurkool was als hoofdgerecht overheerlijk en ook de de spinaziestamp was niet te versmaden. Als toetje een kaasplank en creme brulee met vanilleijs. hmmmm. En dat alles voor een vriendenprijsje (en dat niet alleen dank zij Shell ;-)
T.h.kho .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Nette ontvangst, keurige restaurant, nette bediening.
Smakelijke gerechten en ook de hoeveelheid was prima.
Zeer goede prijs-kwaliteit.
Joceline.touwslager .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Waar voor je geld. Pasta met rookworst en eendenbout een aanrader. Leuke inrichting. Komen zeker nog eens terug.
Anny S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Een erg Vriendelijke bediening, allemaal lekkere gerechten, mooi opgediende borden.
Leuk om hier met vrienden te gaan eten!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
2x gegeten was erg lekker en goed. Bediening was er correct en vriendelijk.
Keurig ingespeeld op degene die gluten- / suikervrij moest eten ( werd speciaal glutenvrijbrood gebakken) en iemand met verschillende allergieën werd ook rekening gehouden.
Een aanrader.