Crunch Café

Woensdag t/m Zaterdag 08:30 - 21:00

6,6
Gilissen90 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Een compleet Engels ontbijt gegeten, prima, je krijgt wat je ongeveer verwacht. Het sneetje brood was erg lekker. De worstjes hadden van andere kwaliteit mogen zijn. Het gebakken eitje bleek helaas een verbrande onderkant te hebben. De koffie was fantastisch, die heb ik in het zeeheldenkwartier nog nergens zo lekker gedronken als hier. Ook het stukje cake erbij was lekker. De bediening en de sfeer is fijn. De hygiene kan wel echt een stuk beter. Vind het bijvoorbeeld niet prettig om een wc rol van de grond te moeten pakken (?) en als stof mij opvalt in een zaak dan word ik een beetje angstig voor wat er in de keuken gebeurd. Voor de koffie kom ik terug!
M G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Vandaag maar weer eens geluncht bij crunch. Het eten is gemiddeld niet veel op aan te merken. Ham mag wel van betere kwaliteit.
Een zaak waar met eten word gewerkt is het noodzaak om een schone winkel te hebben. Helaas is dat voor sommige winkels erg moeilijk om dat te realiseren. Glazen zijn vies. Stof en spinnenraggen hangen aan allen wanden en op het plafond. Boven de deur hangt een ventilatie rooster die verstopt zot met stof. Erg jammer dit.
De de serveerster sloft door de zaak en straalt geen plezier uit.
Jammer dit. Het moeilijkste (het eten en sapjes) zijn prima, het eenvoudigste (het schoonhouden van de zaak) word onvoldoende aandacht aan gegeven.
M G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Prima lunch gehad genuttigd. Het Engels ontbijt was prima. De sapjes waren ook heerlijk en de bediening keurig en oplettend. Prijs kwaliteit is dik in orde.
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Ik kom regelmatig in het Crunch Café en het bevalt me zeer goed. Ik neem vaak mijn laptop mee om te werken, wat goed kan omdat de gratis Wi-Fi lekker snel is en de tafel vooraan bij het raam prima zit. Goede koffie, vriendelijk personeel en prima broodjes en lekkernijen. Relaxte sfeer. Tussen 10.00 en 13.00 is het wat drukker en komen er ook gezinnen met kinderen langs. Prima, want meestal blijft het bij gezellige drukte, zonder overlast. Overigens: de recensie van de gast hieronder (tonsan) is niet geheel eerlijk. Ik was er die dag ook en zijn kinderen liepen stampend en gillend door het café. Lijkt me logisch dat er af en toe geïrriteerd opgekeken werd. Crunch Café is juist ook kindvriendelijk - maar wel voor opgevoede kinderen ;)
Hh1986 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We hebben hier vandaag geluncht met een tosti brie en een clubsandwich. De sandwich was echt helemaal verkeerd klaargemaakt, het brood was niet eens geroosterd. Alles wordt ook heel sober opgediend, bv. geen sausje bij de tosti of chips bij de club sandwich. Het eten is niet wat het ooit geweest is hier. Wij gaan hier niet meer lunchen.
Beste hh1986,
Wij vinden het erg dat jullie teleurgesteld zijn over ons eten en dat jullie laatste bezoek een "inspiratie" was om bij Iens in te schrijven en uw eerste recensie in te dienen.
Ketchup voor bij de tosti staat altijd klaar voor onze klanten. We serveren standaard geen ketchup omdat niet iedereen ketchup wilt hebben (vooral bij de tosti brie) en we willen niet verspillen.
De club sandwich staat op de kaart voor 10 jaar en het is altijd zo gemaakt: Met ongeroosterd Tramazzone brood geïmporteerd uit Italië. Het is de zelfde brood dat wij voor de tosti's gebruiken, maar we vinden de sandwich lekkerder op deze manier. We hebben nooit chips gehad en we zullen ook geen chips aanbieden bij een broodje. Voor ons heeft de klant altijd gelijk…maar wij zijn echt niet eens met uw recensie: Het eten is wat het is altijd geweest bij Crunch: Lekker, eerlijk, simpel en vers tegen een scherpe prijs. In ieder geval, excuses voor jullie teleurstellende ervaring!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Goeie plek om even te werken, een drankje te doen of even wat te eten.
Het eten is verassend goed met originele gerechten.
De sfeer doet me sltijd denken aan bistrootjes in New York. Een echte aanwinst in het Zeehelden! Kom hier altijd graag.
Violier V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Een gezellige plek om te werken met een goede kop thee / koffie. Omdat het echt een buurtcafe is kom ik er nooit op woensdagmiddag, vrijdagmiddag en in het weekend omdat het dan overspoelt is met kinderen. De meiden die er staan zijn vriendelijk en de gerechten op de kaart zijn lekker.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Hier prima geluncht. Mijn dochter had een broodje Provolone met tapenade en zongedroogde tomaatjes. Volgens haar erg lekker. Ik had de clubsandwich met roomkaas, gerookte zalm, rode ui en kappertjes. Ook erg lekker! Erbij een heerlijke kop koffie met stukje boterkoek en een glas vers passievrucht-/mangosap. Leuk buurtje dat Zeeheldenkwartier! Wij komen zeker terug!
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Zaterdagavond om half acht binnengelopen voor hapje eten bij sluitingstijd 8 uur. Dat was geen probleem. Relaxte sfeer zonder gejaag. Eten was verrassend goed en niet alledaags, zeker voor de prijs. Fish & chips op vetvrij papier met perfecte vis, erwtenpuree en sauce tartare. Smakelijke leuk uitgedoste omelet , antipasta met veel afwisseling en erg lekkere olijven. Thee kwam vers getrokken in een leuk potje op tafel. Prettige lichte inrichting zonder luxe maar wel smaakvol. Afwisselend publiek wat dus ook niet werd weggekeken om 8 uur; het bleef relaxt. WSe komen hier zeker weer als we in de buurt van de Piet Heinstraat zijn.
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2013
We kwamen hier lunchen en het was gezellig druk. We werden meteen geholpen en ook zeer vriendelijk. Ik had een bruschetta met gegrilde groenten en humus, en hoewel de groenten normaliter niet warm waren, was het geen probleem om dat aan te passen. Het initiatief kwam van de serveerster, en ik was blij verrast door haar betrokkenheid. Mijn partner had een Italiaanse bol met huisgemaakte kalfsburger. We hebben beiden gesmuld. De chai latte was heerlijk, en ook het stukje koek erbij smaakte naar meer.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Ik moet zeggen dat ik de voorgaande recenties niet volledig snap.
Zit hier altijd met plezier, goede koffie, vriendelijke service en lekker eten. De koffie is hier een belangrijk onderdeel, ze doen er echt hun best op! Broodjes zijn altijd vers en ruim belegd en de internationale ontbijtjes vind ik zelf altijd erg lekker. Ook voor mijn buitenlandse vrienden altijd fijn hier, iedereen spreekt goed engels wat echt niet overal zo is.. Ik kom hier graag, en dat zal niet veranderen!
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
We moesten eerst heel lang wachten voordat we konden bestellen, daarna weer heel lang wachten totdat het eter er eindelijk was.
Gelukkig niet zo lang als een meneer die aan de bediening vroeg waar z'n broodje bleef, want hij was al een uur aan het wachten!
Het eten smaakte goed maar was wat weinig voor de prijs en zonder enige fantasie op een groot leeg bord gelegd, ik zou zeggen, leg er een blaadje sla en een tomaat naast ofzo, het oog wil ook wat.
Gaan hier waarschijnlijk niet meer terug.
Het personeel was overigens wel aardig maar erg onrustig en gehaast, zo'n sfeer is niet leuk om tussen te zitten.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Net als de voorgaande recensent ben ik een terugkerende bezoeker, maar nu niet meer. Eten is niet meer zo goed als het vroeger was, om niet te zeggen zeer matig en de bediening laat te wensen over. Tja, en die kaart mag ook wel eens anders, zeker als het toch niet meer goed wordt klaargemaakt. Jammer.
S S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Ik kom hier al een paar jaar heel graag, maar misschien was vandaag wel de laatste keer. Net als vorige keer (eerder dit jaar) chagrijnige, afstandelijke bediening. Ik vind het niet zo erg om even te moeten wachten, maar dan wel graag door een vriendelijk iemand. Het is net alsof de bediening de afgelopen maanden op zorgelijke uitstraling en op niet-attentheid wordt uitgekozen. De lunchkaart is prima, maar is al jaren hetzelfde. Gerechten zijn prima, hoewel aan de kleine kant, en ik mis dus wat variatie. Koffie is heerlijk, elke keer weer fijn dat je er een lekker huisgemaakt stukje boterkoek bij krijgt. Vruchtensapjes zijn interessant, maar te koud geserveerd.
Kolja L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Het is het allemaal net niet op de Piet Heinstraat 108-A. Zondag rond lunchtijd is misschien niet het meest uitgelezen moment om volledig van deze zaak te genieten, daarvoor biedt de slechte akoustiek en de onrustige bediening te veel afleiding.
Het is daarnaast druk, en mogelijk is het daarom dat de bediening steken laten vallen. Onattent wordt mijn bestelling opgenomen nadat ik zelf al de hand geheven had. De broodjes van mij en mijn tafelgenote zijn prima, het vult de maag met een comfortabele smaak, maar niks speciaal. Het is fijn om een dag door een ontbijt te kunnen bestellen en te kunnen kiezen uit een diversiteit aan gerechten, maar ons ziens beslaat de kaart qua hoeveelheid iets te veel, en dan juist niet van het ´goede´.
Met in het achterhoofd houdend dat Crunch Café zich richt (website) op expats, bekruipt tot de nare bijsmaak dat enige orde in de chaos gewenst is. Althans dat is mijn expat-ervaring in het buitenland.
Crunch Café´s decor heeft iets huiselijks, maar dan wel helaas dat van Jan Steen. Komen we terug? Wellicht, maar nog niet van harte.
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Ik ben hier nu een aantal keren geweest,vooral omdat de koffie zo lekker is. De broodjes en gerechten zijn ook altijd prima. Ze hebben ook lekkere taarten. Het enige minpuntje is dat het soms wat lang duurt voordat iemand de bestelling op komt nemen.Dat is in een lunchgelegenheid wel vervelend aangezien mensen misschien nog moeten werken. Het is er altijd druk en er is veel concurrentie in de buurt. Maar zij waren een van de eerste dus ik blijf er komen.
Tante-pat .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
Voor een zakelijk broodje en een goede koffie moet je hier niet of juist wel zijn. In een zeer open sfeer kun je prima een eerste kennismaking hebben. De koffie is goed en wordt met zorg geserveerd. De zalm club sandwich is echter meer dan gort droog. Rooster even dat brood en een beetje mayo doen wonderen.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
goed ontbijt of lunch cafe met prima getoaste bruschetta's. lekkere appeltaart met noten, en zeer goede ei-gerechten, zoals de omelet (voor als je echt honger hebt), maar ook de french toast met kaneel is een aanrader. vriendelijke en relaxte sfeer, met een lekker grote krantentafel.