Crummz

Mercatorplein 89 7316 HK Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Crummz

Elke kruimel gaat op!

Bij deze brasserie laat je geen kruimel liggen! Crummz betekent kruimel en ja, je bord gaat leeg. Of je nu een uitgebreid driegangenmenu neemt of je door de bediening laat verwennen met lekkere kleine hapjes. Vraag de rondlopende obers vooral ook om hun uitgebreide wijn- en bierkaart. Je zult er goed van genieten!

Meer informatie over restaurant Crummz

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 20:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We waren al vaak voorbijgelopen omdat dit winkelcentrum er niet heel uitnodigend uitziet. Zeker 's avonds is het doods. Maar Crummz heeft ons erg positief verrast. Met een verzorgd interieur en overzichtelijke kaart een prettige binnenkomer. De maaltijden waren prima, de bediening erg vriendelijk en vrolijk. Over de prijs ook niets te klagen: prima prijs/kwaliteit verhouding. De kinderen konden buiten mooi verstoppertje spelen en later even binnen in het speelhoekje voor kok spelen.
Al met al erg positief, voor als je ongecompliceerd uit eten wil.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Via Socialdeal hier gegeten. Aangenaam ingericht restaurantje op een winkelcentrum. Vriendelijke eigenaresse. Kleine kaart. Prima gegeten voor een uiterst aangename prijs.
Jan-Joris V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vanavond mogen genieten van het heerlijke eten en de gezellige sfeer van dit knusse restaurantje. Niet verwacht dit aan te treffen op een winkelcentrum. We waren erg tevreden en kunnen dit restaurant dan ook van harte bij anderen aanbevelen!!
H T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk 3 gangen menu gegeten. Garnalen en biefstukpuntjes een aanrader. Vorige keer een eigengemaakte hamburger, Top. Erg vriendelijke bediening.
wesselien B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
we zijn vanavond daar wezen eten met een vakantie veiling bon die ik gewonnen had de reservering was om 18.00 uur we wareb precies op tijd we werden heel vr
iendelijk ontvangen,en mochten een tafeltje uitzoeken,we kozen er een bij het raam,zodat we iets te kijken hadden.we konden kiezen uit de menukaart een voorgerecht een hoofd gerecht, en een dessert. het smaakte erg lekker ed de bediening was ook erg vlot! ik kreeg nog extra slagroom op de geflambeerde ananas wat dat hoorde erbij . en hij kwam met de hele slagroomspuit,zeg maar ho! zei hij ik zei,nee gewoon graag nou het was een berg .en lekker was het!! echt voor herhaling vatbaar.we hebben een heerlijke avond en eten gehad! nogmaals Bedankt en tot de volgende keer Jos en wesselien booij.
tristanwolsink .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was echt heerlijk.
Wij hadden helaas niet gerekend op een brasserie, dus waren wij met een andere instelling naar Crummz gegaan.
Het decor was daardoor compacter dan wij ons hadden voorgesteld.
Echt een top brasserie.
Manuela E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wat een gezellige antourage
Wat een vriendelijke bediening
Wat een zalig voorafje
Wat een schandalig lekker hoofdgerecht ( met name de crummz burger )
Wat een super afsluiter ( ijs met slagroom en vers fruit
Wat een gezellig eten ,helemaal top ,helemaal compleetLEUK LEUK LEUK
Max V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
De locatie van het restaurant was bijzonder, midden in een klein winkelcentrum. Ondanks dat wel lekker gegeten voor een prima prijs. De bediening was erg vriendelijk en bond zelfs een praatje aan. Als je niet te gecompliceerd wilt eten en niet teveel wilt betalen, is dit een prima plek om naartoe te gaan!
Stam86 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Mijn vriendin hebben heerlijk gegeten bij Crummz. Wij begrijpen niet waarom zij zich niet wat meer als restaurant profileren in de plaats van enkel als lunchroom. Wij hebben gebruik gemaakt van de Groupon aanbieding om onbeperkt kip te eten. De salade, kippenvleugels en verse frietjes werden leuk geserveerd in kleine pannetjes. De porties waren aan de grote kant en mijn vriendin en ik hebben samen slechts een pannetje extra besteld. De kip was lekker gekruid en ook salade en de frietjes waren allebei goed. Ik vind het ook leuk dat er verschillende lokale biertjes worden geschonken. Aangezien in deze lunchroom veel aandacht aan koffie wordt besteed hebben mijn vriendin en ik nog een King's coffee en trio dessert gedeeld, die beide ook erg lekker waren.

Crummz zit op een niet zo n bruisende locatie, maar is van binnen goed verzorgd en rond de haart is het gezellig vertoeven. Wij hebben een fijne avond gehad bij Crummz en de prijs/kwaliteit verhouding met deze aanbieding was uitstekend.
eric.coomans .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Vooraf Gamba's in Knoflook, verrukkelijk. Uitstekend Sateh Gerecht. Naast Biefstuk reepjes met Gepofte Aardappel. Zeer goed. Een verrassend Eethuis in een ietwat achteraf winkelcentrum.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Het decor is wat apart, niet erg aantrekkelijk vanaf de buitenkant. De bediening was erg vriendelijk. Moesten lang wachten bij het ophalen van de borden en doorgeven van onze keuze voor het nagerecht, maar het was ook wel wat drukker.
Het eten is verrukkelijk! Van de gamba's en de gegratineerde champignon tot de saté als hoofdgerecht voor ons. Goede smaak maar wel wat klein van portie als grote eters. Er werd goed rekening gehouden met mijn allergieën bij het dessert.
Kortom top!
sylke_ .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Gastvrij ontvangen. Vriendelijke en geïnteresseerde bediening. Eten erg lekker. Voor herhaling vatbaar. Prijs kwaliteit klopte.
maria.vrijt .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Crummz is een fijn restaurant in een huiselijke sfeer waar wij heerlijk gegeten hebben. De bediening was zeer vriendelijk en wat wij kregen voor deze prijzen was zeer verrassend. Echt een aanrader.
ilsemb .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Leuk restaurantje, barstoelen/krukken niet prettig qua hoogte en waren niet aan te schuiven. Bediening netjes. Beperkte keuze qua gerechten.
jenahelder .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Hey eten en de bediwning was prima. Hwt viel ons alleen tegen dat ze speciaal voor de shell aktie een aangepaste kaart hadden met beperkte keuze. Mijn man wilde spareribs maar dat kon niet. En we konden ook niet onze krieltjes ruilen voor eigengemaakte frietjes. Verder moesten we drie gangen nemen. Dat was jammer.
J L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Interieur is wat verouderd en ziet eruit als een gemiddelde brasserie, maar het eten is van een andere klasse. De sate en varkenshaas waren heerlijk, de gambas perfect gegaard. En zulke lekkere frieten heb ik in jaren niet meer gegeten. Wij komen terug.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Via de actie van shell hier gegeten. Er is voor deze actie een speciaal menu gemaakt. Helaas was het niet mogelijk een ander gerecht van de kaart (goedkoper zelfs) te kiezen. Het eten was erg lekker, al waren de porties in verhouding met andere restaurants en voor de prijs wat aan de kleine kant. De bediening was wat onervaren (ik moest zelf om drinken vragen) en we moesten lang wachten op het hoofdgerecht. Zo voor deze actie een prima maaltijd voor de prijs, maar ik zou er zo niet meer heen gaan.
ruthgorter .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Een gezellig restaurantje op een onverwachte plek. Heerlijk gegeten, al overdreven ze iets met de rucola. De zelfgemaakte frieten: een echte aanrader! Super leuke bediening, en de thee is er ook verassend en erg lekkerM
Henriette F.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gisteravond erg lekker gegeten bij Crummz met de actie van Shell. Hier was genoeg keuze voor. Het was alleen erg jammer dat er pas na 15 min gevraagd werd of wij wat wilden drinken. De serveerster was bijzonder vriendelijk dus dat maakte het weer goed. Het decor was leuk alleen persoonlijk vond ik de hoge stoelen niet fijn zitten, te hard en zijn slecht aan te schuiven.
kmatheus .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
het was een heerlijke high tea met genoeg eten en thee. We hadden de homemade deluxe en alles was vers. Alleen zou ik wel andere thee smaken willen die iets minder kruidig zijn maar gewoon bijv. want "normale" thee smaken.