Crudo

Burchtstraat 126 6511 RK Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Crudo

Puur, eerlijk en onbewerkt

Restaurant Crudo is ontstaan vanuit de passie voor een gezonde en natuurvriendelijke levensstijl. De eigenaren van dit bijzondere restaurant proberen hun gasten met behulp van biologische en lokale producten de weg te wijzen naar optimale vitaliteit en gezondheid. Alle gerechten zijn puur en onbewerkt en belasten het milieu dus niet of nauwelijks. Rauw eten is niet alleen gezond, maar ook heel erg lekker!

Meer informatie over restaurant Crudo

Maandag 10:00 - 18:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 10:00 - 18:00
Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag 09:00 - 21:00

Wilbert V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Lekkere verse soepjes, pizza van bodem pompoenpitten en zonnebloempitten een nieuwe leuke invalshoek en helemaal geweldig de appeltaart!!
Bedankt, hier worden wij helemaal blij van! :-)
Blue_eyed_couple .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
In het verleden hebben we niet altijd goede ervaringen gehad met 'raw food' producten, maar bij Crudo weten ze wat ze doen! De ambiance mag wat ons betreft nog wel iets knusser, maar de lunch was verrassend lekker: de mango-banaan smoothie was dik en romig, het chia-notenbrood met notenkaas vol van smaak en vullend. Het hoogtepunt was toch wel de appeltaart; vers, fris en fruitig, daar komen we nog eens voor terug!
Vlegel V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Ietwat onrustige setting, aangezien het een winkel en eetcafé in één is, en er dus continu mensen staan af te rekenen/te drentelen. Verder niet zo heel veel zitplaatsen/tafeltjes, maar wel erg gezellig ingericht, ook met een bank waar mensen een kopje thee kunnen drinken en een tijdschrift kunnen lezen. Een soort huiskameridee. De enorme keuze aan vegan en vega gerechten maakte echter alles goed, wat een walhalla aan mogelijkheden. De kwaliteit van het eten is super, je proeft echt dat het vers en vaak huisgemaakt is. Ik had een heerlijke groene smoothie en we hadden een heerlijke wrap en vegan burger. Het eten is wat aan de dure kant als je het vergelijkt met andere lunchtentjes, maar als je kijkt wat je ervoor krijgt is het zeker de moeite waard. Hier is namelijk sprake van voeden in plaats van vullen. De kokoscrème-taart vonden we helaas geen aanrader, die had een beetje een gekke bijsmaak en dan is 4 euro voor een stukje wel veel geld.
Bediening erg vriendelijk en geeft goede uitleg, maar werkt soms wat langzaam, bijvoorbeeld bij het afrekenen, dit kan wat efficienter.
Al met al zeker een plek om vaker naar toe te gaan!
Beste Vlegel, bedankt voor je positieve input.
Over de prijs van ons eten wil ik één ding kwijt. Crudo werkt alleen met de allerbeste, biologische ingrediënten. Die zijn meestal twee tot wel vijf keer zo duur als gangbaar. Daarnaast werken we ambachtelijk en kleinschalig. Al deze kwaliteit vertaalt zich natuurlijk in de prijs die we zo laag mogelijk proberen te houden.
Graag tot ziens bij Crudo!