Croy t Stokske

Meer informatie over restaurant Croy t Stokske

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

JoannaGemma .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Met een groep gekozen voor dit restaurant omdat er ook wat te kiezen valt voor vegetariërs. Het driegangenmenu is in het weekend wat duurder maar de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Er is meer dan genoeg keuze in voor-, hoofd- en nagerechten, ook voor vegetariërs of gasten met een bepaalde allergie. Het eten smaakte ons goed, geen bijzondere bereidingen maar dat kun je ook niet verwachten voor die prijs. Wel veel lokale producten dus bij veel gerechten weet je de herkomst (informatie daarover ligt op tafel en staat op het menu).
De bediening was vlot en gezellig. Er ging wel een paar keer wat mis met de vegetarische gerechten maar dat werd goed opgelost.
Het is binnen vrij donker maar achterin hadden we genoeg licht. Bij mooi weer kun je ook op het terras vertoeven, zowel voor als achter het restaurant, waar ook een speeltuin is.
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
We eten hier regelmatig. Zeker door de week een goede prijs kwaliteit verhouding en ruime keuze. Het personeel is vriendelijk, de wijn lekker en een glaasje kraanwater naast je glas wijn is geen enkel probleem. De bij het hoofdgerecht geserveerde frietjes en aardappelblokjes zijn altijd lekker en standaard voorzien van mayonaise. De vissalade kent tegenwoordig een toeslag maar de krab is dan ook erg lekker. Ook de kip kerrie salade is lekker net zoals de langzaam gegaarde zalm. De laatste keer hebben we garnalen als hoofdgerecht besteld maar hun runderburger met uiensaus is ook niet te versmaden.
Mijn man zweert bij dame blanche als nagerecht, softijs met warme chocoladesaus. Ik zelf kies dan voor de aardbeien variant. Of een ander nagerecht wat op dat moment mijn interesse heeft.
Verwacht geen hoogstandjes maar eerlijk en lekker eten met een vriendelijke bediening in een wat ouderwetse omgeving. En je gaat zonder honger de deur uit.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Met zijn 4-en gezellig en betaalbaar gegeten. Het weekendmenu à € 19,95 gekozen; dat is een 3-gangen keuze menu. Genoeg keuze. Zelfs voor de vegetariër onder ons was er een aangepast vegetarisch keuzemenu.
De hoeveelheid is niet overdadig maar voldoende en de smaak is gezien de prijs zeer goed. Op maandag is het helemaal goedkoop en di t/m do ook goedkoper dan in het weekend.
Bediening was netjes. Sfeer gemoedelijk.
Toilet was ook fris. Ook leuk dat er een klein winkeltje in het restaurant is waar je bijv. soep ed kan kopen.
Het lijkt mij ook erg leuk om bij mooi weer buiten te zitten. Ligt langs een fietsknooppunt.
Anton003110 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Nadat we op zaterdagochtend een boom gekocht hadden bij een boomkweker in Oirschot een authentiek 12-uurtje (weliswaar iets ná twaalven) genuttigd bij Croy met een lokaal gebrouwen biertje er bij en koffie na. Heerlijk bruin landbrood en een goed gevuld bord met een normaal 12-uurtje, toch helemaal af en zeer goed.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Wij kwamen op doorreis terecht in dit gezellige Brabantse restaurant. Prima prijs-kwaliteitverhouding, gezellige inrichting, attente & vriendelijke bediening.
Arco S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
grootste pluspunt... een speeltuin
Prijs/kwaliteit is op het goede niveau.. het namelijk niet zo duur. Eten dan ook matig~voldoende.
Dat er veel wespen waren kon natuurlijk het restaurant niets aan doen.
Bediening was wel aardig en deed zn best, maar vaak wel lang wachten of tweemaal vragen.

prima restaurant voor een hap tussendoor
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Zaterdag met een groep (10) gaan eten bij 't Stokse. Het eten was prima (voor de prijs), de bediening voldoende. Daarnaast beschikt het over een speeltuin voor kinderen en 2 terrassen. Het is een restaurant gericht op groepen (feestje) maar minder voor met 2-en te gaan eten. Het restaurant heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Door de aanwezigheid van kinderen was de bediening soms slecht te verstaan. De tafels stonden redelijk dicht op elkaar. De gerechten op de kaart zijn voor ieder's wat wil (zowel vlees, vis en vegetarisch). Ook ouderen die niet veel eten mogen een kindermenu bestellen zonder probleem! Het eten zelf was prima en voldoende, nadeel was wel dat er soms wat tijd tussen de gerechten zat en niet iedereen gelijk kon gaan eten.
Maarten O.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Lekker en gezellig getafeld voor een goede prijs. Fijne arrivé en goede attente bediening. Leuk maandmenu. Kindvriendelijk met speeltuin ook. Tot de volgende keer.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Maandmenuutje op. Soep, vis met groentjes en friet en ijs na voor een tientje. Kwaliteit is naar verwachting met de prijs. Goed en lekker, niet bijzonder. Leuk voor kids door de speeltuin. Leuk personeel.
Anoesjka88 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Vanavond wezen eten volgens het keuzeconcept. Op zich prima; er mag iets hoger op smaak gekookt worden want het was qua smaak vlak. Bediening was prima maar met iets meer aandacht kunnen ze een betere gastbeleving geven.
Smulbekkie .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Hier als uitgenodigde gast op een verjaardag van een bekende wezen eten, het is een keuze menu concept, waar je voor sommige gerechten een meerprijs moet betalen, voorgerecht was lekker maar niet veel bijzonders, ook het vlees was lekker maar niet bijzonder, de groentes die erbij worden geserveerd leken na mijn idee gewoon uit de diepvries te komen, smaakloos en waterig en nog erg hard ook. De frietjes waren dan wel weer lekker. Het dessert was ook goed, maar aan een dame blanché kan niet veel fout gaan. Leuke sfeer, leuke vlotte jonge bediening.
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Dit restaurant zit aan de rand van Moergestel en heeft een leuke serre en terras. Maaltijden tegen zeer billijke prijzen in de vorm van meerkeuze-menu's, met daarin wel een aantal gerechten tegen een meerprijs. De kwaliteit van het eten was in orde, maar mist raffinement in smaak. Leuke, vlotte bediening. Mooie plek om even rustig een hapje en/of een drankje te nemen. Specialiteit: Croy-bieren.