Croy De Goffertboerderij

Meer informatie over restaurant Croy De Goffertboerderij

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

Laura D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Het eten was prima,de bediening had het veel te druk zodat de wijn af en toe na de maaltijd kwam en er maar sporadisch iemand was om een drankje te bestellen. Iedereen was erg vriendelijk. Toevallig had ik iets gehoord over een "verjaardagsactie" Van 7 dagen voor tot 7 dagen na je verjaardag krijg je het menu gratis,mits je met een groep van minimaal 6 personen komt. Je moet je wel kunnen legitimeren. Zou ergens op de site staan bij"acties" niets van kunnen vinden. Misschien wat duidelijker op de website zetten.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Met z'n 2 gegeten bij Croy De Goffertboederij. Voor ons alle 2 niet de 1ste keer.
We hadden vooraf Salade vis (met bij betaling) en de zacht gegaarde zalm. Allebei heerlijk. Als hoofd hadden we Beenhammetje (vlees viel van het bot af) en de croy burger. Ook allebei weer goed. Daarna hadden we de dame blanche en het croy toetje. Heerlijk als afsluiter. Dus alles bij elkaar een topavondje voor weinig geld. Leuk detail is het winkeltje met eigen producten wat ze sinds kort hebben. Wij komen zeker weer een keer terug.....
Juliaheijnen .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Nooit meer. Het eten was koud, ik had een schnitzel genomen, deze leek net van de frietkraam. Een paar aardappeltjes erbij, nog geen handje vol. Zeer zeer matig en ongetwijfeld snel klaargemaakt. Voor de prijs mag ik dan misschien ook wel niet veel verwachten, maar zelfs de groenten waren slap, erg vet en hierdoor niet uitnodigend om te eten. Het leek erg oud. Personeel vriendelijk. Dessert (mokka schuim taart) was net water. Sorry Croy, nooit nooit meer.
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Het jubileum diner en wijn in de Goffertboerderij was voor ons een groter hoogtepunt dan de aansluitend (gewonnen) wedstrijd van NEC tegen De Graafschap.
Oprecht verbaasd dat een keuken zo goed haar best kan doen voor zo'n bescheiden bedrag. Mosterdsoep was goed gevuld en gebonden, de scholfilet was goed, maar de verse groente erbij zelfs voortreffelijk en onze vingers likten we af bij het nagerecht (citroencreme).
In het klassement kwaliteit/prijs een absolute topper. Ook met een bescheiden beurs kun je hier lekker en goed eten. Ambiance is wat oubollig, maar we hebben deze avond toch heerlijk intiem gegeten.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Het restaurant ligt leuk zo in het park. De bediening is wel vriendelijk maar niet professioneel. De menukaart ziet er leuk uit maar is niet van hoog niveau . Het lijkt of alles heel snel is opgewarmd. Over alles sausen ligt een uitgedroogde laag. Net alsof het al een tijdje heeft gestaan. Bovendien was mijn gerecht, een vispannetje niet echt warm. Ondefinieerbare vis met hier en daar een heel piepklein stukje groente. Als voorgerecht had ik een pasteitje met kip kerrie. Ook dat stond al een tijdje onder de warmtelamp zo te zien. Als nagerecht hadden we een nougat ijspunt, wat ook niet echt smakelijk was. Mijn man had als voorgerecht de forel, die was zo vreselijk koud dat er bijna geen smaak aan zat. Kortom, niet voor herhaling vatbaar. Leuke lokatie maar niet om te eten.
Oeffeltseeters .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Gezellige, grote, locatie met soort huiskamer gevoel. Eten qua prijs goed, wisselen ook regelmatig de kaart. Voor prijs en kwaliteitverhouding kun je hier niets van zeggen. Altijd ruime keuze van kaart, niets aparts, reguliere eetbare kost. Je krijgt genoeg voor wat je betaald. Bediening voldoende waarbij oude garde personeel beter is dan de jongeren.
Benniebever .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Ik kan De Goffertboerderij zeker aanbevelen. De prijs voor een 3 gangen menu is abnormaal laag, zodat je niet mag vergelijken met een restaurant waar je het viervoudige betaalt, maar het eten is smaakvol, zowel vis als vlees. Wij bestelden een vier gangen menu, omdat wij niet van te voren wisten of hoeveel eten we zouden krijgen, maar we weten nu zeker dat je met een drie gangen diner zeker meer dan voldoende op je bord krijgt. De bediening is redelijk en vriendelijk. De ligging van het gebouw prima en van binnen ziet het er gezellig uit. Een minpuntje is de rumoerigheid. Het was vol, toen wij er aten. Een aanrader als je voor heel weinig geld goed wilt eten.
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Natuurlijk moet je kijken naar prijs / kwaliteit verhouding: Croy is een voordelig geprijsd restaurant. Maar het eten is absoluut niks bijzonders: zelfs voor een kleine buidel kan het eten veel beter. Totaal smaakloos. Daarnaast is de bediening buitengewoon amateuristisch. Wat mij betreft nooit meer....
MeisjeNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Wat een ontzettend gezellig restaurant. We kwamen het toevallig tegen na een bezoekje aan het Goffertpark; het ligt nogal verscholen, dus we kenden het niet. Het is echt een oude boerderij, heel ouderwets en gezellig ingericht. Het eten is eenvoudig, maar lekker en zeer betaalbaar. Ik at gerookte makreel, en een hammetje, met appeltaart toe. We dronken bier, dat daar zelf wordt gebrouwen. Als je heel simpel, maar gezellig en huiselijk wilt eten, dan moet je hier zeker zijn.