Croy Buitenhof

Meer informatie over restaurant Croy Buitenhof

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marcooo .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij gaan al jaren vaak uit eten in de diverse Croy restaurants (7 stuks). Het viel me op dat herberge de Croyse Hoeve in Aarle Rixtel bijna een vol punt hoger scoort dan Croy Buitenhof in Roggel. Dat is niet terecht. Alleen de ambiance/decor in Aarle Rixtel vinden wij gezelliger maar de kwaliteit van het eten is in Roggel iets beter. De service is voor beide restaurants vergelijkbaar.
Hannahhs .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Hier gelunched, wat erg tegen viel.
Het duurde een kwartier voordat ze kwamen vragen of we wat wilden drinken. Bij ontvangst werd verder niet gevraagd of we wat wilden eten (hoewel we dit bij binnenkomst wel al hadden aangegeven). Uiteindelijk zelf naar de bar gelopen om te bestellen; broodje kaas, ragout en 2x twaalfuurtje.
Broodje kaas werd geleverd als broodje ham-kaas. Dit teruggestuurd, serveerster kwam terug met hetzelfde broodje waar de ham van af gehaald was. De kaas smaakte/rook naar ham.
Bij het twaalf uurtje waren de kroketten vergeten. Bij navraag werd dit na tien minuten geleverd.

Bij betaling teruggekoppeld wat fout was gegaan; de gastvrouw zou het terugkoppelen met de keuken.
Al met al erg teleurstellend.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Wij hebben er lekker gegeten het was voldoende maar wat ons tegen viel waren de extra prijzen die we bij het drie gangen menu moesten betalen er was weinig keus met het drie gangen menu dus zit je al gouw aan een behoorlijke meerprijs.
Ciska74 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Om half 6 aan tafel met 8 volwassenen en 2 kinderen onder de 3, na heerlijke voorgerechten om 7 uur nog geen hoofdgerecht. Als de kinderen moeilijk worden maar eens aan de bediening gevraagd waar de gerechten blijven. Uiteindelijk komen deze maar zijn verre van smakelijk (burger drijft in de saus wat uit een potje leek te komen). Ook het toetje laat lang op zich wachten, ook maar weer navraag naar gedaan. Ook toetjes vallen tegen maar zijn niet slecht. Uiteindelijk zijn we pas na acht uur klaar met dineren.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Redelijk goed (familie)restaurant bij Buitenhof De Leistert in Roggel. Voor een leuke prijs kun je hier een 3- of 4-gangenmenu samenstellen. Het eten is van een wisselende kwaliteit: de bijgeleverde warme groentes zijn matig en de vissalade is prima. Toch smaakt het allemaal wel. De jonge bediening is vriendelijk, snel en attent. Het decor is aardig.
Moniek L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Ondanks dat het er druk was, was de bediening goed. Verder was het eten niks bijzonders, ietwat te simpel. En het pasteibakje smaakte alsof het bij vis in de over had gelegen, niet lekker. Ook moest 1 van ons op een bankje zitten, deze was echter te hoog voor de tafelhoogte waardoor dat niet lekker zitten was. Wij zullen niet snel meer terug gaan.
Wilpeters .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Met zijn negene gegeten; gereserveerd en prima plaats gekregen. Op zondagavond erg druk, maar vlotte en attente bediening. Voorgerechten werden door alle gasten gewaardeerd: soep, salades en pastei. Ook hoofdgerecgten: vis, garnalen, steak en varkenshaasje vielen in de smaak. Degelijke keuken zonder veel poespas, maar gewoon lekker. Huiswijn ook prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2013
We zaten een midweek in Buitenhof De Leistert en hebben de eerste avond meteen hier gegeten. Lekker makkelijk. Vriendelijk ontvangst en we mochten zelf bepalen waar we wilden zitten. Binnen ziet het er warm en gezellig uit. Niet echt chiq, maar dat hoeft ook helemaal niet.

Bestelling werd al snel opgenomen. De broodmandjes staan al klaar, waardoor je snel je brood krijgt (dat heb ik wel eens anders meegemaakt). Het smaakte niet oud, dus heel lang staan ze er niet. Eten werd lekker snel gebracht. Ik een schnitzel, mijn vriend stoofvlees. Het vlees was erg goed, groenten waren gestoomd en hierdoor wat minder lekker. We kregen een schaaltje friet en een schaaltje met aardappelblokjes erbij. Beide waren flink warm, lekker. Het was eigenlijk te veel, maar beter te veel dan te weinig. Prijs was ook heel mooi, 36 euro met z'n tweetjes. Het zijn geen culinaire hoogstandjes, gewoon simpel en lekker!

De laatste avond hier weer gegeten en het was precies hetzelfde als de vorige keer. Snelle service en eten dat snel klaar was en weer gewoon lekker was. Tussendoor wordt er regelmatig gevraagd of alles naar wens is en of we nog wat drinken wilden. Geen enkele keer hoeven zeuren om aandacht.

Sinds januari 2013 heeft Croy ook een restaurant in Teteringen, daar gaan we zeker een keertje eten. Hopelijk is dat net zo goed.