Croy Boschlust

Zaterdag en zondag van 12:00 - 23.00

Jouw recensie over het restaurant Croy Boschlust

Netty V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Zeer tevreden over het menu van 16.95 euro.Heerlijke garnalen salade, lekkere beenham met friet en verschillende groenten,als toetje een verrukkelijke nogatine ijsgebak..Na het vragen van de rekening verteld dat het ijsgebak zo lekker was, kreeg ik een extra stuk van de zaak.Gaan zeker vaker eten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wij gingen op maandag naar Croy omdat we een aanbieding kregen via een nieuwsbrief. Maandag t/m vrijdag nu 14,95.
Toen we daar kwamen zagen wij tot onze verbazing dat het op maandag altijd 14,95 is. Dat is dus geen aanbieding. Zeg dan van dinsdag t/m vrijdag.
Het eten was verder goed op het hamburgertje na. Het lijkt wel of restaurants tegenwoordig vlees (te) lang in de diepvries bewaren. Net als ons vorige restaurant had dit stukje vlees een smerige invriessmaak van oud vlees.
Het seizoensbiertje bleef helaas bij 1 glas. De tap was leeg.
kirsten P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Vanavond voor 2e x gegeten. In vergelijking met 1 jaar geleden (toen goed eten en goede service!) was het vanavond echt niet goed. Daardoor ook niet meer voor herhaling vatbaar.
Scherpe botjes in de cocktail van kippendijen!!
Compensatie: een gratis drankje (waarover bij betaling echter nog 10 minuten met 3 collega's overlegd diende te worden.
Pastinaaksoep van mijn tafelgenoot was zo dik dat ze er bijna een taartpunt uit kon snijden!!! Lepel bleef er rechtop instaan.
De warme camembert was extreem stroperig en men was de compote vergeten.
Service viel het helaas tegen, zeer traag en niet heel vriendelijk.
Vorig jaar (evenals nu doorgegeven) met twee kinderen gekomen, waar vorig jaar bij aankomst al kleurplaten met kleurtjes lagen, nu niks (zorgen hier zelf wel voor, maar het contrast met vorig jaar qua kwaliteit van het eten en de service was heel groot) Jammer......... Volgende x alleen een drankje misschien op het terras, maar meer niet meer....
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij begrijpen de erg negatieve ervaringen van mensen niet . Wij gaan geregeld bij Boschlust eten . Wij verwachten voor de prijs ( 14,95 voor een 3 gangendiner op een vrijdag omdat het niet druk was !!) geen 5 sterren diner en dat is het ook niet. Het eten is gewoon lekker , maar niet verfijnd , ik vermoed veel kant en klaar dingen maar voor deze prijs mag dat. Het toetje de nougatine ijstaart is onovertroffen. Wij hebben nog nooit chagrijnig personeel aangetroffen , natuurlijk zijn ze niet allemaal ervaren, maar ook dat verwacht ik voor deze prijs niet. Al bij een vind ik het een dikke 8 , en dat baseer ik op meerdere bezoeken
judith V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gisteravond met mijn dochter hier van het 3 gangenmenu gegeten. Voldoende keuze en best lekker en dat voor zo'n leuke prijs. Bediening zeer vriendelijk. De Croyrestaurants vind ik een aanrader. Wij zijn er ook een stukje voor omgereden. Jammer dat ze niet in de buurt van Rotterda/Den Haag zijn. Het enige is dat het altijd druk en rumoerig is.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gisteravond een hapje gaan eten met 7 personen.
Veel te warm was het daar en geen frisse lucht !!!!!!
Verder niet echt vriendelijk personeel.
Komen regelmatig vragen of nog wat willen drinken ,drinken drinken .
Mijn vriendin en ik hadden een Griekse schnitzel besteld omdat we
vegetarisch wilde eten.
Ronduit smerig, droog en zo hard dat ze alleen de binnenkant konden eten.(Schoenzool )
Verder kwamen ze met koude , lauwe soep voor twee van mijn andere tafelgenoten.
Gaat gewoon de magnetron in.
Matige kwaliteit zowel het eten als de bediening.
Mij zullen ze daar niet meer zien,betaal liever wat meer .
Het is gewoon een matige eetgelegenheid met een paar slechte koks in de keuken.
En ik denk goedkoop ingehuurd personeel.(misschien omdat het vakantie periode is )

Wim C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
ik heb nu toch al wat keren bij verschillende restaurants van Croy gegeten,ik moet zeggen als je prijs kwaliteit in aanmerking neemt een aanrader voor iedreen.De bediening is altijd even vriendelijk en het eten vinden wij heerlijk ,soms loopt er weleens iemand in de bediening die niet echt vriendelijk is maar dat gebeurt bij mij ook weleens bij u toch ook wel ,het zijn tenslotte ook MENSEN
Mogro .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Als rolstoeler is het moeilijk uit eten gaan. Dit restaurant is drempelloos en heeft een invalidentoilet. Daarnaast is de opstelling van de tafels zo ruim dat ik er zo tussendoor kon en tijdens het eten zorgde het voor privacy. Het eten was echt lekker en ruim voldoende. We hadden drie voorgerechten, drie hoofdgerechten, drie desserts en zes drankjes voor maar 62 euro! Ik ga hier zéker vaker eten en ik raad het mijn vrienden en familie ook aan!
annekel81 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Afgelopen weekend samen met mijn vriend hier gegeten. We wisten niet zo goed wat we moesten verwachten, dus gingen we er blanco heen.
Ontvangst was er niet, moesten zelf opzoek gaan naar iemand om ons te melden. Geen drank kaart aanwezig en geen kennis van hun eigen bier. De veg.lasagne die mijn vriend besteld had was gewoon nog bevroren. Geen drankje om het wachten op een nieuw gerecht te verzachten. Bij het nieuwe gerecht alleen een excuses van de kok. Hierin had de service echt beter gemogen. Een bevroren gerecht, echt om je te schamen. Dit is ook de reden dat het eten een laag punt heb gegeven. Decor is ouderwets, mag allemaal wel wat moderner. Het gratis parkeren is dan wel weer fijn.

Voor ons echt nooit meer.
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op eerste kerstdag een bezoek gebracht met de schoonfamilie aan dit restaurant.
Eerlijkheidshalve had ik hier tijdens kerst meer van verwacht. Vooral omdat we een aantal dagen van te voren het menu moesten opgeven. In sneltreinvaart werd alles opgediend. We vroegen dan ook de bediening om het wat rustiger aan te doen. Al met al het eten was smakelijk maar beslist niet bijzonder. Groente was zo gaar dat het uit blik leek te komen. Zelf had ik apfelstrudel als nagerecht en hier zat geen ijs bij maar mouse.

Ik heb een drie voor de service gegeven omdat mijn schoonvader zag dat er overgebleven wijn in een ander glas werd geschonken. Dat is ook wel kenmerkend voor dit restaurant. Zo veel mogelijk productie draaien en zo veel mogelijk geld verdienen ten koste van de klant.

Voor mij geen tweede keer en een afrader voor andere lekkere eters!
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Heerlijk dat er nog restaurants bestaan waar je voor een mooie prijs fatsoenlijk kunt eten . Zelfs voor 12,95 als je wilt , maar wij kozen voor de specials die dan 1,95 meer kosten . Daarvoor kregen we een heerlijke pastei van wild , een lekkere hazenpeper en de overheerlijke nougatine ijstaart. Een fles wijn erbij voor 9,95 die ook nog goed drinkbaar is . Wat wil je dan nog.
Wij vonden de bediening vriendelijk en adekwaat ( wilt u nog even met het nagerecht wachten ?)
Wij komen zeker weer terug.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Janjans
eerste drankje snel opgenomen maar dan 4maal moeten vragen om een fles water werd niet gebracht weer gevraagd serveerster pakte een fles van de tafel naast on leen deze maar even??
Voorgerecht ging goed maar toen het hoofd gerecht was echt drama twee stukje varkenshaas met 8 blokjes aardappel wachten op groenten kwam niet dus even gevraagd werd gebracht zonder iets om op te scheppen weer gevraagd , friet bijbesteld kwam ook weer niet wat van de tafel naast ons gekregen maar die was al koud , ben naar betaalplaats gegaan meneer vroeg kan ik u ergens mee helpen ik zeg ja kom even vragen waar de friet blijft hebben ze u vergeten ik zeg nou ze vergeten ons heel de avond al hij zei zit u zeker achter in nee hoor wij zitten aan de eerste tafel je valt bijna over ons heen

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Natuurlijk mag je geen al te hoge culinaire eisen stellen aan een restaurant waar je voor minder dan 20 euro een driegangenmenu krijgt geserveerd. En natuurlijk is het allemaal wat degelijk en weinig verrassend. Maar ondanks de "gewone" kaart met te verwachten gerechten en na het uitschakelen van ons "haute-cuisine-gevoel" is er niks mis met dat menu. Gewone, degelijke kost voor een prettig prijsje. Een prima adresje voor een "gewoon" tussendoortje op een doordeweekse dag. Alleen die massa, die herrie...rustig met elkaar keuvelen in deze orkaan van lawaai is er helaas niet bij...Drempelverlagend, dat wel en dat is ook wel eens leuk om te zien hoe mensen die zelden een restaurant bezoeken , zich vermaken. Maar met drankjes erbij minder dan 50 euro met zijn tweetjes...waar hebben we het over ?
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
We hebben vanavond het maandmenu van Croy gegeten à 9.95 euro per persoon. We kregen een romige aspergesoep , vers met volop asperges daarna een pannetje met groente en vlees echt lekker , en friet en gebakken aardappeltjes met mayonaise. Daarna kregen we ook nog een grote ijssorbet met slagroom en aardbeisaus. Dit lekkere eten plus de leuke vlotte bediening zorgt ervoor dat we hier vaker naar toe gaan.
Proever2805 S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Met de familie hier gegeten, gezellig restaurant om met een groep uit eten te gaan. Helaas was de medium biefstuk nog behoorlijk rood. Toen ze netjes kwamen vragen of alles naar wens was hebben we gezegd dat de biefstuk te rood was, deze is gelijk mee terug genomen naar de keuken en nog een klein beetje gebakken. Hele vriendelijke bediening.
H. E.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
We waren dit weekend weg met mijn ouders (88 en 89 jaar) en hebben bij Croy Boschlust gegeten. Het was heel druk, maar door de leuke indeling (allemaal aparte kamers en afscheidingen) zie je dat helemaal niet. De bediening was evengoed vlot en heel vriendelijk. We hebben ook van het eten genoten, met name de beenhammetjes waren overheerlijk. Kortom lekker gegeten, leuke bediening en sfeervolle omgeving en ook nog een vriendelijk voor je portemonnee. Jammer dat we thuis geen Croy in de buurt hebben.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Heerlijk soep gegeten hier, kerrie appelsoep super! Personeel is niet erg op de hoogte van de kaart of van de vegetarische opties, beetje jammer. Leuke locatie en toch erg lekker gegeten!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar eenvoudige gerechten prima op smaak.
Kleine tegenvaller was het aanbod voorgerechten voor een zwangere vrouw die geen vlees eet. Na een specifieke vraag over een gerecht kwam de ober met een lijstje gerechten die wel zouden mogen. Hierop naast producten die toch echt niet mogen met name vleesgerechten. Zelf na blijven denken dus.
Een van mijn tafelgenoten bestelde als nagerecht een kaasplankje. Hierbij werd geen brood geserveerd omdat dit op (?) zou zijn (we moesten bij binnenkomst direct het hele menu kiezen, incl het nagerecht, ze hadden al lang een broodje af kunnen bakken). Daarnaast geen uitleg over de kazen.
Indra O.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Eten bij de Croy is niet duur (je moet echter wel voor veel gerechten bijbetalen) maar kwaliteit is dan ook van ondergeschikt belang. De bediening is vriendelijk en jong. Het soort dat je in een pannenkoekenhuis verwacht. Dat is dan ook de uitstraling van het restaurant.
Hou je van goedkoop en snel eten en ben je tevreden met veel friet en saus dan is dit een prima restaurant.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Wij hebben met 20 personen hier gegeten. Allemaal hadden ze erg lekker gegeten.
Er was voor ons een aparte kamer beschikbaar gesteld hetgeen heel prettig was.
Ook de bediening liet niets te wensen over. Ook de prijs viel ons erg mee. We
komen hier zeker nog wel eens terug.