Croissy

Zaterdag 09:30 - 17:30
Zondag Gesloten

Ben M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Vriendelijk ontvangen, vlotte bediening, bestelde pannenkoeken en koffie smaakten goed, vers geperste jus d'orange was alleen niet goed uitgeschonken, een opmerking hierover is vlot en naar behoren opgelost
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Na een vergadering bij Croissy binnen gelopen voor een lunch. Direct vriendelijk begroet,
gezellige levendige sfeer en handige belletjes op tafel die ook echt werken: de vriendelijke dames reageren er prompt op. De oosterse kip was ook daadwerkelijk zo klaargemaakt en heel smakelijk, lekker brood erbij. De High Teas waarvan verschillende mensen aan het genieten waren zagen er ook erg goed uit.
Mane83 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Croissy. Op vrijdag avond hebben ze ook warme maaltijden. We hebben een gezonde (voor mij een vegetarische) hamburger en een lekkere salade en heerlijke Jacobs frieten gegeten. De service is super. Normaal gesproken hadden ze geen vegetarische hamburgers maar toen we reserveerden en het doorgaven dat er een vegetariër bij was hebben ze gewoon een vegetarische burger geregeld. Kijk, dat is nou service. Overigens gaf mijn man aan dat zijn hamburger (wel een vlees burger zeg maar) ook heerlijk was. Wij komen absoluut terug!
Meloderon .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Ik ben bij het koffiedrinken buiten de deur nogal een gewoontedier en waar ik ook kom, neem ik steevast appeltaart met slagroom. Als je dat decennia volhoudt, krijg je op den duur wel een beetje vergelijkingsmateriaal en in mijn bovenkamer huist een heuze appeltaarttoptien. Sinds gisteren heb ik een nieuwe nummer één en dat is Henkie's appeltaart bij Croissy in Middelharnis. Henkie laat alle Oma's straatlengtes achter zich en ik raad iedereen met klem aan : gaat Henkie's appeltaart proeven.
Maaike1504 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Gereserveerd voor een High tea met een vriendin. Er was voor ons een tafel gereserveerd onder de parasol in de schaduw. We wilde liever in de zon dit was geen enkel probleem.
Na enkele minuten kwam een vriendelijke serveerster de High tea uitleggen. Kort daarna kwam er een grote etagaire met veel lekkers op onze tafel. Thee was onbeperkt met genoeg keus aan smaken.
Etagaire stond door het zonnige weer in de volle zon, een alerte serveerster kwam met een stuk zilver papier om al het lekkers te beschermen tegen de zon.
Leuk uitzicht op winkelend publiek.
Al meerdere high tea's gehad maar dit was een uitblinker. Ik zou deze zeker aanraden.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Gezellig met de zussen bij Croissy geluncht. De sfeer was heel leuk, met de open haard aan. Het belletje op de tafel voor de bediening vonden we heel handig. De broodjes en de warme wafel toe waren heerlijk.
Annavb .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Mooie locatie, lekker centraal. Leuk en sfeervol ingericht. Eten is ook prima. Minpunten zijn dat de gastvriendelijkheid van het personeel erg kan verschillen. Sommige obers/serveersters zijn heel vriendelijke, anderen komen ongeïnteresseerd over. Ook liggen de prijzen aan de hoge kant.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Afgelopen week heerlijk op het terras gezeten met een wijntje. Het was voor mij heel even echt vakantie. Een mooi glas wijn en een prachtige locatie. Bediening vlot en allert en behulpzaam.daarna broodje france gegeten. Vers, smaakvol en voor een vriendelijke prijs. Betaalbaar, gezellig en lekker....het bestaat in middelharnis
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Vanmiddag hier wat gegeten. Eerder wel eens een tosti op het terras gegeten en dat was goed. Nu onverwachts op een zaterdagmiddag wat gegeten. In de drukte toch nog een vrij plekje gevonden en de mensen bleven binnenkomen. En ondanks die drukte werd de bestelling heel snel opgenomen, kwamen de koffie en thee ook heel snel en ons eten ook. Echt niet verwacht. Persoonlijk ondanks de drukte vriendelijk. En het eten ook gewoon goed. Gaan we zeker vaker doen.
Rick T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Prima lunchroom. Wel heel duur in verhouding tot de hoeveelheid en de kwaliteit van de broodjes. De vorige keer een broodje warm vlees gegeten, het duurste broodje van de kaart, maar weinig bijzonder. Service is prima.