Croissanterie het Tramhuis

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Croissanterie het Tramhuis

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Hier al meerdere keren gegeten. Binnen knus en gezellig. Bediening en serveren eten duurt altijd wat lang. Eten goed en vers . Goede prijs kwaliteit verhouding . Alleen begeleiding van stagiaires kan een stuk beter . Kom hier zeker nog een keer terug .
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Super gezellig en gerechten van goede kwaliteit. Hoewel de broodjes qua opmaak altijd beter kunnen. Bediening is vriendelijk maar ze moeten opletten met stagiaires. Begeleiding hierin kan beter,
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Met vriendinnen genoten van een High Wine
Het was super voor herhaling vatbaar.
Ik ga het zeker aanbevelen bij mijn andere vrienden
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Leuk zaakje in een oud tramhuis. We waren hier tijdens de passage van de Tour de France, en de zaak zat overvol, zowel op het terras als binnen. De bediening had duidelijk moeite om alles bij te houden. De wachttijden waren hierdoor wel aan de lange kant en er werden ook fouten gemaakt. Zo viel het mij op dat er telkens een wisselende ober aan je tafeltje verscheen. Het lijkt mij veel handiger om vaste tafels per ober te laten serveren.
Nu was het vandaag ook erg druk vanwege de Tour, dus wellicht waren wat extra mensen in de bediening handig geweest.
Het geserveerde eten was daarentegen erg goed en heel lekker. Mijn baguette Tramhuis was knapperig vers en belegd met verse Coburger ham en roomkaas. De honing en notenmix maakten het af. De garnering met veldsla en watermeloen was lekker fris. Ook de baguette zalm van mijn partner was prima in orde. Jammer dat de drankjes pas kwamen toen we ons broodje al op hadden. Toch is dit een leuke zaak om te gaan lunchen als je in de buurt bent.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Ik werd uitgenodigd op zondagmiddag voor het vieren van de verjaardag van mijn broer. Hij had geen zin in poespas thuis, wel zin in lekker eten. Verrassend leuk tentje met een mooie kaart. Ik kies de Carpaccio compleet. Het wordt geserveerd op een klein stokbroodje, vers afgebakken en meer dan meer dan voldoende carpaccio en lekker dingetjes erbij. Ik drink er verse jus d’orange bij. Fijne combi, voedzaam en gezond. Als desert nemen de jarige en ik een kop koffie met cheesecake met laagjes aardbeien. Dat smaakt naar meer maar ik zit propvol.
De bediening lijkt de drukte van deze middag niet helemaal aan te kunnen. We moeten behoorlijk lang wachten op de drankjes en daarna ook op de broodjes. Ze zijn wel vriendelijk.
Het tramhuis is heel braaf ingericht volgens de nieuwe trends van de tv-progrmma’s. Niet mijn smaak, maar het klopt wel.
Ik heb vandaag ook een cadeautje gekregen: een prima lunchadres in Hoogvlier
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Heel gezellig geluncht. Wat een prachtige locatie! Het oude tramhuis blijft zo behouden en naast een modern winkelcentrum is dat wel echt uniek. Bij mooi weer kun je ook buiten eten. Lijkt me heel gezellig.
De inrichting vonden wij smaakvol. Het eten was prima en veel keuze. Het werd ook met zorg opgediend. Het was behoorlijk druk en je moet dus wel een beetje geduld hebben. Met haast moet je dan ergens anders gaan lunchen, maar hier zit je op je gemak en voelt het wel echt als een uitje. Voor ons een plotselinge aangename verrassing.
Nu nog een facebook pagina, dan kan ik jullie ook "liken"
Allereerst bedankt voor de positieve/ leuke recensie. Graag wíl ik U/ jullie erop attent maken dat U ons zeker terug kunt vinden op Facebook onder Croissanterie het Tramhuis.
Graag tot ziens.
M.v.g. Croissanterie het Tramhuis

Reactie van proever:

We hebben het vlak nadat ik het bericht plaatste inderdaad gevonden op fb . We hadden vrijdag bij jullie ook een leuk gesprek. Ga zo door, we komen vast weer langs
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Gezellig voor een leuke lunch, langs de Groene Kruisweg in Hoogvliet. Leuke gevarieerde keuze in broodjes. Je moet niet al te veel haast hebben maar verder erg gezellig!
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Hier op een zaterdagmiddag even een broodje eten, neem wel de tijd.
Er was 1 dame voor de bediening,dit ging zeer traag,na 20 min. zitten eindelijk ons drinken,gelijk maar 2 panini's besteld,1 met tonijn en 1 met geitenkaas/honing.
Na 20min. kwamen de broodjes,de tonijnpannini en de geitenkaas op een stokbroodje,omdat er geen pannini meer was,lijkt mij dat je dat van tevoren even meld.
Maar omdat we zo lang moesten wachten,toch maar opgegeten.
Beetje jammer.
Andere klanten liepen ook weg omdat het te lang duurde.
De zaak is schoon en leuk opgeknapt, wel besloegen alle ramen.