Croissanterie de Premier

Lindegracht 33 8441 GK Heerenveen Nederland Kaart

Over restaurant Croissanterie de Premier

Croissanterie de Premier biedt een heerlijk broodje in een authentieke sfeer tegen een betaalbare prijs. Ze zijn (terecht) trots op hun prachtige pand, in Heerenveen bekend als 'de oude apotheek', waar sfeervolle elementen terug te vinden zijn. In deze gezellige omgeving kun je genieten van een heerlijke lunch met vers bereide broodjes. Maar ook voor een kopje voortreffelijke Italiaanse koffie kun je hier terecht. De high tea's worden in prachtige oude serviesjes geserveerd. Vele hapjes zijn homemade zoals de brownies, lemoncurd en quiche. Kortom, hoogste tijd om hier binnenkort een kijkje te nemen!

Meer informatie over restaurant Croissanterie de Premier

do: 10-17.00 uur
vrij: 10-17.00 uur
za: 10-17.00 uur
zo: gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Nederlands Gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi