Crêpes & Smoothies

Zondag Gesloten

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Fijnproever444 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Wat een leuk initiatief! Zowel de smoothie als de crepe waren heerlijk vers en prima bereid. De medewerkers doen erg hun best en nemen hun taak serieus. Aanrader!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
als tussendoortje is het fantasties de bediening is goed ik had een crepes met ham kaas ananas en mijn partner een met nutella en noten,
smoothie tropische verrassing op de goede manier een tip hang iets gezelligs aan de muur ben en rik
SterreB .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Vroeger veel crêpes op vakantie in Frankrijk gegeten en deze crêpes komen heeeeeel dicht in de buurt, lekker!! De smoothie met spinazie, ananas en appel klinkt in theorie wel erg 'groen', maar is echt verrassend lekker.
Vanwege het beperkte aantal tafeltjes is het geen lunchroom om uitgebreid te lunchen en bijvoorbeeld bij te kletsen met een vriendin, maar het absoluut de moeite waard om voor het 'toetje na de lunch' langs te lopen. Vriendelijke bediening.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Crêpes&smoothies is een kleine sympatieke zaak in de Walstraat. De sappen, wafels en crêpes worden vers bereid en zijn jummie jummie. Leuk dat ze vernieuwing weten te vinden in het assortiment met bv de wafel op een stokje. Dat hier jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt een vak leren, draagt bij aan de hoge 'feel good factor'. Aanrader: smoothie met ananas en spinazie
Indianenmeisje .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Lekker! Wat een goede aanwinst voor de stad, ze zijn ook starter van het jaar geworden en wonnen een prijs.
Het is een leuk concept je kan er snoepen, lees crepes en wafels met nutella om je vingers bij op te eten, of je kan er gezond doen met smoothies van fruit en groente. En beide opties zijn even lekker.
Hoewel de mensen die hier werken goed hun best doen komen ze wat onhandig over, soms moet ik daar een beetje om lachen. Ze maken het wel goedet de vriendelijke en persoonlijke service. Ze zijn lief tegen linderen, erg leuk.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Hier onlangs wat besteld, moet zeggen dat het allemaal erg lekker was. Naast ee crêpes heerlijk smoothies allemaal vers genaakt. Zeker een aanrader
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Heerlijke crêpe met appel, kaneelsuiker en spek gegeten. De zaak oogt open en eenvoudig, personeel is vriendelijk. De kwaliteit van de crêpe is prima, lekker voor een vlugge lunch of maaltijd tussendoor. De stoofpeersmoothie smaakt ook echt naar stoofpeer! Heerlijk! Ik kom hier zeker nog eens langs.