Creme Koffiehuis

Voordelig
Lang
J. S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Even een dagje naar Den Bosch is leuk. Maar, een bezoek aan Crème overstijgt mijn verwachtingen. Bij een koffiehuis denk je aan koffie en taartjes. Nou, die zijn er. Maar de taartjes schijnen zo lekker te zijn dat wij voor een uitverkochte vitrine staan. Na een blik op de kaart, blijkt dit koffietentje gewoon een restaurant te zijn waar je ook 's avonds kunt eten. Dan maar geen taart!!
Wij hebben bij Crème de heerlijkste gerechtjes gedeeld (cause it's shared dining) en ik weet nog steeds niet wat bij ons favoriet is: de mini burgers? De creamy curry? De verse sashimi pizza? Of dan toch de loempia's? Gewoon alles was om te smullen? Neem mijn pet af voor de kok. Ik ben nl. best kritisch als het om eten gaat. YumYum
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijke chocolademelk en croissants gehad bij dit gemoedelijke restaurant! Bediening is erg vriendelijk en ook de taartjes zagen er heerlijk uit!
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vandaag gelunched bij Crème. Bij binnenkomst meteen begroet door de bediening. Dat vind ik heel fijn, je wordt gezien. Er was nog een tafeltje achterin vrij.

De bediening is snel en vriendelijk . Koffie verkeerd en cappuccino waren prima. Mistte wel het koekje bij de koffie ( je bent Nederlands of niet) :-)

Voor de lunch hadden we de risotto en de pulled pork, deze oogte wat droog maar man man man wat was dit lekker!!! Risotto was goed op smaak en de hoeveelheden waren voor ons perfect. Nog een vers sapje erbij en onze lunch was meer dan geslaagd!

Absoluut voor herhaling vatbaar!
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Super gezellig tentje! Ik ben er wezen borrwlen/lunchen. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Alles is super vers en huisgemaakt.
Erg leuk dat ze geen standaard broodjes hebben maar een heel gevarieerde lunch. De (lunch) pizza is ontzettend lekker! Het gebak wisselt dagelijks omdat het zelf gemaakt is.

Het gerecht dat besteld wordt, wordt op tafel gedeeld. Erg leuk en gezellig!
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Ik vind dit een heerlijke koffietent! Na mijn ontdekking van een paar maanden geleden, ben ik hier nog een keer geweest met een ander gezelschap. Ik blijf positief! Het heeft een hele relaxte sfeer en de koffies zijn er heerlijk. Dat vind ik het belangrijkste aan een koffietentje. Het personeel maakt mooie cappuccino's, latte macchiato’s en andere koffiesoorten. Daarnaast ook genoten van wat borrelhapjes en nog gebak. Dit maken ze allemaal vers en dat proef je! Ik kom hier zeker terug. De volgende keer zal ik een lunch of high tea proberen.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Lekker geluncht bij Creme. Leuk, eens wat anders dan anders op de kaart. Alle gerechten zijn bedoeld voor twee personen, in je eentje kun je er dus weinig gaan doen. Lekker gegeten van bolletjes met ham en zuurkool, pizza met blauwaderkaas en brood met haloumi en feta-pompoensalade. Het taartje na viel helaas wat tegen, er was die dag ook niet zoveel keuze. Bediening erg vriendelijk. De tent is klein en je kunt niet reserveren, dus op tijd komen voor de lunch of staand aan de bar wachten.
Jade P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Ongeveer een week geleden hier even snel een thee gedronken. Heerlijke gember-limoen thee zonder zakje maar gewoon in plakjes aan een stokje in het hete water. De cheesecake was super lekker. De bodem was volgens mij van bastognekoeken, vond ik een goede keuze.
Verder was de bediening heel vriendelijk. Er hangt een ontspannen en open sfeer, typische Bossche gezelligheid.
Sanne77 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Ontbeten bij Crème. Wat een heerlijk ontspannen sfeer. Lekkere sapjes, wentelteefjes om van te smullen, koffie in allerlei variaties, knapperig vers brood, muesli en vriendelijk personeel maakt het compleet. Ik kom zeker nog eens terug om meer te proeven (taartjes zagen eruit om van te smullen!)
Guest2 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Dit is een leuke plek voor lunch. Ben hier al 2 keer en vind het heerlijk. Grote selectie van thee, koffie is ook lekker, verse jus...en genoeg keuze voor de vegetariërs!
Alleen is het niet handig voor de allerkleinsten onder ons--er is namelijk geen plek voor luierwisseling. Snel op de grond onder de tafel hebben we het gedaan. Jammer!
(daarom een 4 voor service)
KiRos .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Vooral leuk, makkelijk en gezellig. Gerechten en drankjes allemaal vers & zelfgemaakt. Personeel tikkie onhandig, haast aandoenlijk. Niet baby-vriendelijk. Kinderstoeltjes hebben ze wel, maar je baby verschonen mag je op de toiletvloer doen, was de suggestie...
Myrna N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Eerlijk, smaakvol en ontspannen eten. Ik ben groot fan! Bijzondere gerechtjes en geen standaard broodjes en soepen. Top!
AnneBilly .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2013
Vandaag een high tea gehad bij Creme, fantastisch! Verschillende uitdagende smaken thee, en heerlijk gegeten en gesnoept. Het eten was afwisselend, origineel, heerlijk bereid en prachtig gepresenteerd!
Flextarier .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Heerlijk vers vruchtensap dat je zelf mag samenstellen. Ook ongewone keuzemogelijkheden als limoen en mango. Gebak is om te smullen. Lieve, zorgzame bediening die weet wat ze serveren. Echt een leuke zaak waar we vaker zullen komen.