Creightons

Herenweg 109 1934 PB Egmond aan Den Hoef Nederland Kaart

Over restaurant Creightons

Frans-mediterraan in landelijke sferen

Creightons is een ontmoetingsplek in huiselijke sferen. De knusse huiskamersfeer zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt. De kaart richt zich vooral op de West Europese keuken met Engelse roots, een keuken in een toprestaurant van Richard Creighton en Lara Valkering. Terwijl Richard’s kookkunsten vanuit het restaurant zijn te bewonderen zorgt Lara en haar team dat het de gasten aan niets ontbreekt. Geniet van de fijne sfeer, de internationale gerechten en de natuurrijke omgeving en eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Creightons

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00
- High Tea 14:00 - 17:00

Eten7,7/10
Service8/10
Decor7,5/10
JannekeGr . Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Als traditie de aanstaande geboortes van onze drie kinderen hier gevierd en elke keer waardeerden we de persoonlijke aandacht van Lara. Je voelt je dan thuis.
Het eten is prima en de wijnen zijn top! Recent voor een lunch terug gekeerd nu met onze 3 kinderen. Die konden heerlijk in de ruime tuin springen en spelen waarvoor wij konden genieten van een lekkere borrel en lunch.
Margo K. 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Afgelopen weekend voor het eerst een wijn-spijs avond meegemaakt bij Creightons, wat zeker een aanrader is! De wijn werd verzorgd door Margret Weijers uit Limmen.
Bij iedere gang, die je als een prachtig schilderijtje op je bord kreeg en bovendien overheerlijk was, kreeg je 2 wijnen die heel mooi paste bij het gerechtje.
De sfeer was heel gemoedelijk en gezellig en Margret kon heel leuk en interessant over de wijnen vertellen.
Laura V. Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De ontvangst was erg vriendelijk leuke dames die er werken ze geven je alle tijd om te genieten van je drankje en het eten, Ze vragen waner ze het volgende gerecht kunnen brengen. Het eten was uitstekend vooral de ierse sukadestuk was echt van het woweffect. Prijs en kwaliteit zijn goed op elkaar afgestemd. We komen zeker nog een keer terug.
Laura van Balen
Ellij49 . 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
voor gerecht zeer klein hapje en erg flauw, hoofd gerecht door gekookt vlees sucade,op een bedje van bijna rouwe groenten slechte combinatie , toetje te koude crembrulee

de sfeer en aan kleding was gezellig allen niet erg toegankelijk voor rolstoelers
SylvieVerwaal . Gastronoom (33 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Hier gegeten op 15/01/16 via de AH actie. We werden vriendelijk ontvangen door de bediening. Na een tijdje wachten kwam het voorgerecht. Dit betrof een seizoensproeverij. Deze was weliswaar lekker, echter wij vonden het wel een simpel voorgerecht. Het hoofdgerecht, de sukade en de gamba's waren goed van smaak. Het nagerecht, de crème brûlée was weinig en echt nog koud. Persoonlijk vind ik het lekkerder als deze op kamertemperatuur is.

De bediening was de hele avond zeer vriendelijk. Ook zaten we lekker op de zachte stoelen. Wel vonden we dat er te veel tijd zat tussen de gangen. Zeker gezien het feit dat de gerechten niet heel speciaal waren en het tevens niet super druk was in het restaurant.
W.jonkers73 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Er was een lekker menu samengesteld.Het hoofdgerecht ( sukadelapje enz )was smakelijk klaargemaakt.Wij werden in een rustige sfeer bediend en vonden de inrichting erg gezellig.Kortom een adres om aan anderen aan te bevelen!
Anoif . Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Rustige avond op woensdag. Vriendelijke bediening. Water bij wijn gevraagd, direct een kan erbij. AH menu. Heerlijk voorgerecht van wildproeverij. Risotto met gamba's. Crème brulee toe.
Prima van smaak, goed gedoseerd opgediend. Komen zeker nog eens terug.
Gerard186 . Bourgondiër (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Er heerst een rustige, gezellige, familie achtige sfeer. De ontvangst is hartelijk. De bediening uitstekend. De kok kan goed koken. We hebben een prima avond gehad. Dus kunnen het rustig aan iedereen aanbevelen. Weliswaar was het AH menu van tevoren vastgesteld, dus keuze was er (bijna) niet, toch hebben we er heerlijk gegeten met een goed voorgerecht, prima hoofdgerecht en heerlijk na gerecht.
WHB-Bartelds . Fijnproever (8 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
We maakten gebruik van de AH actie: 1 voorgerecht, keuze uit 2 hoofdgerechten en een dessert. Dat smaakte alles prima. Gezellige ontvangst, makkelijk parkeren, wel een ietswat eenvoudige aankleding. Dat kan wat gezelliger. We hebben naar ons gevoel iets te lang tussen de gerechten moeten wachten, maar de bediening was netjes. Prijs kwaliteit verhouding was prima in orde.
Angeel . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Creighton's. Echt alles was lekker en mooi opgemaakt op het bord. Ook de wijn was heerlijk. En de bediening vonden we heel aardig en goed! Door de AH actie hier gekomen, maar we komen zeker nog eens terug!
Bourgondiers3 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Voor ons een bekend restaurant. AH menu meer dan goed. Wildproeverij lekker en verrassend, hoofdgerecht stoofvlees of garnalenspies, prima, groente mag iets gaarder. Nagerecht een mix van wat creme brulee, ijs en taart, heerlijk. Mooie wijnen, eigenaars vriendelijk, behulpzaam en professioneel.
Nijnin . Bourgondiër (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Wij hebben in het kader van een AH actie een menu gegeten bij Creighton's. Wij hebben hier vaker in het verleden gegeten en het eten was altijd lekker en ''echt home made''. De sfeer huiselijk. Gisteren vonden wij dat zij zich er qua inhoud nogal van een 'leien dakje' vanaf gemaakt hebben: vooraf een proeverij van een miniscuul stukje pate, wat pompoensoep, en een paar flinterdunne stukjes hertenworst alles op een bedje van ruccola en cranberries; hoofdgerecht succade van echtgenoot zag er aardig uit, mijn risotto (gerecht dagvis) bevatte vooral veel rijst en een paar garnaaltjes, toetje crème brulee (en een stukje citroentaart) - crème brulee proefde nogal chemisch. Voor een prijs ad E 32.50 (ok, 2e gratis) was dit toch niet wat je bij dit restaurant zou verwachten. Het was er dan ook voor een vrijdagavond vrij leeg. Jammer.
Inekedeboer2 . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten zagen er mooi uit. De bediening was heel vriendelijk.
De inrichting was netjes, maar niet heel bijzonder.
Mss2 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. We kregen een volwaardig 3-gangen menu. Niets op bezuinigd. Lekkere smaken en mooie presentatie.
Sfeer in restaurant ook fijn. Genoeg ruimte tussen de tafels. Fijne rustige muziek.
Bediening heel vriendelijk en open. En totaal geen probleem dat we de vergeten AH-bon de volgende dag konden langsbrengen....dat is nog eens service!
Dgo . Fijnproever (5 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
AH menu. Zaten in het nogal ongezellige deel van het restaurant op harde houten stoelen. Vast AH menu met alleen voor hoofdgerecht keuze uit twee gerechten, parelhoen of zalm. Aardig voorgerecht, creme brulee toe. Geen bijzonder "avondje uit".
Carla.arthur . 1e beoordeling (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het drie gangen menu van 32,50 p.p.zonder groente en èèn bakje frites bij het hoofdgerecht is aan de uitgeknepen kant . Het bij gevraagde bakje " geelgoud" bleef lang uit, de hoofdmaaltijd was bij 2 van de 5 aanzittende al op toen deze na nog een keer vragen werd geserveerd.
Personeel en eigenaresse gaan met zèèr af gemeten maten om met de wijn.
Opmaak van het voor en nagerecht zag er aardig uit. Hoofdgerecht was van goede kwaliteit.
Rlewsmit . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
leuk jong personeel vriendelijk een gezellige sfeer
en het eten was keurig verzorgd en het ons heeft goed gesmaakt.
zeker een aanrader en wij komen graag weer een keer terug.
Michelle05 . Gastronoom (13 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Wederom erg lekker gegeten, ik mocht van het menu afwijken mijn man had zalm. Ik houdt niet van wild en kreeg ander voorgerecht. Zelf had ik ossenhaas, was weer heerlijk, supervriendelijk personeel
Tim-smit . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het eten was heerlijk, er zijn 2 punten waar ik iets op wil aanmerken:
1. Het duurt te lang voor je vieze bord wordt opgeruimd, glazen worden opgehaald of bijgevuld of je bestelling wordt opgenomen.
2. De ruimte is verdeeld in 2 delen met verschillende stoelen. Ruimte een 1 heeft luxe moderne stoelen terwijl ruimte 2 eenvoudige houten stoelen heeft.

Wij (jong stel) konden met een eenvoudige vraag een andere tafel krijgen die wel luxe stoelen heeft dat er toevallig nog ruimte was.
Jacqueline Z. Bourgondiër (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Goed samengesteld menu, aardige mensen. beetje simpele inrichting qua luxe..geen handdoekjes in het toilet maar wel een wasmand hebben staan...prachtige windlichten op de vensterbank maar geen kaarsen erin..dat soort dingen...zijn wel de sfeermakers en daar kom je toch ook wel een beetje voor :-)