Credible

31-243220498

Meer informatie over restaurant Credible

Tom T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Veel over gehoord, Credible, Hot Spot in Nijmegen. Ik snap de term. De interieur past er ook bij. Het is alleen niet helemaal 'my up o' tea', maar dat is geen probleem. De kaart ziet er prima uit, niet spectaculair, maar goed. Het eten wat slordig. Dat is jammer. Tussen de frietjes liggen stukjes korst van de gebakken vis, de salade is wel erg makkelijk. De formaat van onze maaltijd liegt er niet om. Die is groot. En de hamburger smaakte lekker. De bediening is prima. Leuke mensen die je graag een fijne avond willen bezorgen.
Bachus020 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Erg leuke plek voor een lunch of borrel. Leuk interieur en super vriendelijk gastvrij personeel. Geneuzel over het eten zoals in de recensies hieronder moet je niet te serieus nemen denk ik.
Het eten is gewoon zoals je mag verwachten ! Ik heb zelf de clubsandwich gegeten en die was super!
Wij komen zeker terug.
Zeeheldin .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Leuk leuk leuk!!

Een verfrissende, hippe hotspot in Nijmegen. Mooi interieur, leuke kaart, vriendelijk personeel. Hier voel ik me op mijn gemak. Ook met kind fijn om te komen.

Heb hier alleen geluncht, en telkens heel lekker. Niets op aan te merken. Een dikke 8!
MarloesEats .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Prima plek voor een simpele maaltijd of om te lunchen. Niets culinair, gewoon broodjes en koffie. Gezellig met boeken en banken en vriendelijk personeel.
Wel is de kwaliteit en het formaat van de gerechten erg wisselend. Zo gingen we lunchen met 4 personen en kregen 2 mensen hun smakelijke club sandwich en tosti bijna niet op en gingen de anderen met de (overigens wel lekkere) salade en de pannenkoeken met honger van tafel. 5 euro is natuurlijk niet duur, maar wel een belachelijke prijs voor 2 dunne flensjes het formaat van een flink bierviltje met een beetje suiker... en ook de salade van 7,50 paste, als je het iets minder over het bord zou draperen, in een koffiekopje. Zeer wisselend dus en de prijs kwaliteit valt soms mee en soms erg tegen.
Anouk .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Credible is een gezellige plek om te borrelen, maar ook om een hapje te eten in een ongedwongen sfeer. We hebben genoten van de saté en gierstkoekjes met pompoen en paddestoelen. Toe, de cheesecake en tiramisu. Deze laatste wordt geserveerd in een grote jampot, super leuk! Maar bovenal, ongelofelijk lekker. Het is dat we weg moesten, anders had ik er nog eentje besteld.
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Beetje trendy sfeertje, maar niet qua keuken. Nogal fantasieloze gerechten. Fish & Chips en Hamburger waren op zich niet verkeerd, maar weinig smaakvol en het onderscheidde zich niet erg veel van een snackbar. Prijs/prestatie is wel in orde, service ook, maar qua restaurant niet iets om voor om te rijden.
Vincent_Vega .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Niet duur, prima service, gezellig, centrale plek.
Maar ook weer niet heel bijzonder en een hoog hipster gehalte. Maar zeker wel keer aan te raden.
ProeverMM .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Een aparte gelegeheid. Het interieur is een allegaartje van allerlei meubels en accessoires. Vanwege een filmavond was het erg druk en was er niet direct een tafel vrij. We hebben daarom eerst aan de bar een aperitief en naan brood met heerlijk verse smeersels gegeten. Later toen we een tafel kregen fish and chips en kippendij sate. Deze waren goed van smaak. De cheesecake en brownie toe waren zelfs super. De bediening is vriendelijk. Goed voor een eetcafe en voor de prijs.
Thel72 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Gewoon een leuk restaurant, geen standaard voor een hotel-restaurant. Lekker eten, vooral de credible burger! En de desserts zijn vaak uit de keuken van Bairro Alto, een leuk en lekker koffiezaakje in Nijmegen. Betaalbaar en bediening is ook altijd vriendelijk!
Nijmeegs_meisje .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Heel sfeervol restaurant, tevens hotel. Ingericht als een grote knusse woonkamer. Heerlijk ontspannen plek om te zijn. Wij aten met een groep. Ik had malse hertenbiefstuk met lekkere en verrassende peperkoeksaus. Een aantal mensen hadden fish en chips en waren wat minder enthousiast, wat koud, niet bijzonder. De prijzen zijn prima. Bediening is passend bij de setting; ontspannen, casual en bovendien oplettend.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Credible heeft op zijn zachts gezegd een opmerkelijk interieur: het is een allegaartje van banken, stoelen, boekenkasten, lege vogelkooitjes aan het plafond en een oude landkaart aan de wand boven de (niet brandende) haard. Het geheel is wellicht wat veel en rommelig, maar het is ook wel gezellig. De akoustiek had wel wat beter gekund: mede door de drukte (het zit stampvol) moet je soms moeite doen om je tafelgenoten te verstaan. Reserveren kan niet, maar we hoeven aan de bar zo kort te wachten dat er een tafel vrij is voordat de bestelde bitterballen arriveren. De kaart kent geen voorgerechten en dat is een gemis. We beschouwen de bitterballen dan maar als zodanig. Die zijn vreemd genoeg niet heet, hooguit lauw-warm. Ook het hoofdgerecht, hertenbiefstuk met grote frieten, had wel wat warmer gemogen. De biefstuk hebben we wel eens malser gehad en de saus had wel wat steviger van smaak mogen zijn. En ook de lemon cheesecake redt de avond niet: een chemische smaak waar je al snel genoeg van hebt. De vriendelijke bediening is het pluspunt van de avond. De rekening is zeer bescheiden, maar we besteden graag wat meer als de kwaliteit daarmee ook omhoog gaat.
Ihvleier .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
We moesten snel iets eten en iemand uit Nijmegen koos voor Credible. "Beste saté van Nijmegen" zei hij. Nou, dat is ook zo. Je merkt dat er aan het gerecht ruime aandacht is besteed. Lekker vlees (kippendijen) zelfgemaakte saus, lekkere frieten. Ook de bediening was superaardig. Aan de inrichting moet je even wennen. Boeken, lampen en dingen. Maar na een kwartier voelde het alsof ik thuis was. En mijn gezelschap ook. En, niet te vergeten. Het personeel was superaardig. Voorkomend en attent. Ik kom zeker terug.
Lieke K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Bij Credible is het binnen heerlijk zitten en het eten is erg goed! Wij zaten dit keer buiten en dat is toch wat minder, omdat je direct aan de straat zit, waar verrassend hard gereden wordt... Het terras is wel erg leuk aangekleed met plattegrond-tafelkleden en plantenbakken. De menukaarten die wij kregen, waren vies, maar dat is een detail.
Eerder at ik al een keer de Incredible Burger en die vond ik heerlijk! Alles huisgemaakt en lekker warm geserveerd. Nu had ik de frittata en die vond ik wat minder. Vooral omdat het alleen was gegarneerd met een plukje rucola en daardoor wat weinig was. De tuinbonenfalafel die één van mijn tafelgenoten had, zag er heerlijk uit! En het was ook echt wat meer een volwaardige maaltijd. Als toetje had ik de Eaton Mess, altijd lekker.
De service was prima, niet meer dan dat. Je gaat meer voor de ambiance en het eten, en die zijn beide super!
Mariecke O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Wat een ontdekking. Ben er een aantal keer aan voorbij gelopen! Grauw van buiten, maar oh zo mooi van binnen. Bij binnenkomst was ik gelijk verliefd op de boekenkast.

De lunch is een aanrader. Goed belegde broodjes en lekkere smoothie! Een aparte maar erg lekkere kaart.

Personeel is zeer vriendelijk en ik kom zeker terug voor een diner!
Rhoedemakers .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Aanrader voor als je in Nijmegen bent en een leuk restaurant zoekt! Ik ben zeer te spreken over de kaart (ook fantastisch voor de vegetariër)! Goede balans tussen gerechten.

Het interieur sprak me gelijk aan en deed me denken aan Berlijn! Het interieur was ook gelijk een verrassingseffect, want het pand ziet er van buiten wat minder spannend uit.

Personeel is zeer vriendelijk. Ik kom zeker vaker terug!
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Leuke tent! Gezellig eclectisch interieur, met een grote, volle boekenkast, relaxte banken.
Vriendelijke bediening, en als er wat mis gaat wordt dat goed opgelost. Prima lunch, lekker brood, royaal belegd met geitenkaas&paprika en mooie salade met gamba's.
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Creatief en comfortabel interieur, kisten met boeken vormen een deel van het decor, een paar chaise longues, wat zithoekjes met fauteuils, barretjes langs de ramen en ook "normale" tafels. Er is een zithoek met een open haard, die nog niet gebruikt kan worden maar wel al een hele huiselijke uitstraling heeft. Leuk, alert en behulpzaam personeel en een supercreatieve kok. Ze doen hun best zoveel mogelijk duurzaams op de kaart te zetten. De kwaliteit van de witte huiswijn was uitstekend, weer eens wat anders dan de gemiddelde makkelijke slobber. We startten allebei met de sashimi van makreel, die creatief gegarneerd was met sliertjes flinterdunne gefrituurde gember. Als hoofd had mijn tafelgenoot kipsaté. Deze was van kippedijen gemaakt en smaakte heerlijk. De friet was gemaakt van in grove stukken gesneden ongeschilde aardappel, heerlijk knapperig gefrituurd en robuust. Ik had de "miso zalmfilet". Hij was perfect gebakken, krokant, met een frisse salade van komkommer eronder en in zoetzuur gemarineerde radijsjes die het bord opvrolijkten. Ik ben onder de indruk van hoe hier vrij "recht door zee" gerechten met veel creativiteit worden klaargemaakt en opgediend, zonder dat het over de top is. Ik ben een week later hier gaan lunchen en heb genoten van de frisse salade, exotische smoothie en verse jus. Ik had een grote portie en maakte me zorgen of ik het op zou krijgen en ze boden aan het overschot in een bakje te doen. Dat was uiteindelijk niet nodig maar ik vind dat wel een goede actie tegen voedselverspilling.