Meer informatie over restaurant Crazy Pianos

6,5
Kan beter
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bijzonder slechte ervaring met deze waanzinnig sfeervolle zaak. Als je reserveert met een groepje verwacht je dat er een tafel klaar staat... als je dan moet wachten kan dat gebeuren maar n half uur is echt bizar... laat dan geen reserveringen aannemen. Eten was ook slecht en stond waarschijnlijk allemaal al klaar. Te verre garing. Als dit gemeld wordt asn personeel (na eindelijk iemand aan te kunnen spreken zonder oogkleppen) wordt dit gelachen met excuus dat het druk is. Dat begrijp ik... dat zagen we ook... heel fijn voor het bedrijf maar daar is dus de gast de dupe van! Sfeer was helemaal geweldig en ook de dranken/ cocktails waren erg lekker. Eten doen we hier niet meer... gezellig een drankje kan hier uitstekend!
babette V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Geweldige zaak om heerlijk een feestje te bouwen! Wat een geweldige sfeer kunnen deze artiesten neerzetten! Vriendelijk personeel en lekkere cocktails... eten is wel erg basic
Diana C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een gezellige avond gehad. Lekker gegeten. Een leuke plek in Scheveningen.
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Erg gezellige avond gehad, en prima gegeten.
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een super gezellige avond gehad!
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wat een blamage was dit zeg. Al jaren komen wij bij de crazy's maar het is niet meer wat het geweest is. Cocktails waren ronduit smerig, veel te zoet met praktisch geen alcohol, het eten was lauw en de bediening is al helemaal niet om over naar huis te schrijven. Toen we bovengenoemde punten doorgaven (op een hele nette manier) werd ons verteld dat het 'nou eenmaal zo smaakt en hoort' en dat we maar beter ergens anders naartoe kunnen gaan als we niet tevreden zijn.
Er heerst een enorme spanning onder het personeel en alle dames bedienen met een gezicht welke op onweer staat.
Erg jammer waardoor we hoopten dat de artiesten onze avond zouden verbeteren. Het tegendeel bleek waar; 1 pianist (die alleen maar schreeuwde ipv zong) en 1 drummer.

Nooit maar dan ook nooit meer gaan wij naar de crazy piano's!!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Goed eten, gezellige sfeer! Erg leuk personeel, een meisje met een lange paardenstaart was ontzettend vriendelijk en spontaan!
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ober gooit per ongeluk glas cola om (kan gebeuren), een andere ober geeft een rol papier, we mogen zelf de rommel opruimen, helaas is de cola vanaf de tafel naar beneden in de tas terecht gekomen, de strandkleding helemaal vies. Bij het afrekenen is de vraag of alles naar wens was, nou.. dus niet geheel. Ik krijg te horen dat de extra glas cola niet betaald hoeft te worden (lijkt mij geheel logisch). Totaal geen verder excuus over de ontstane kledingtroep in mijn tas. Dus vraag ik naar de service van de zaak. De baas komt erbij en ik krijg 10 euro korting. Het lijkt mij dat het restaurant dit uit zichzelf aan de klant moet aanbieden, zeer teleurstellend.
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We wilden altijd al naar Crazy Piano's. Maar wel teleurgesteld. Het eten smaakte nergens naar en was niet warm. De muzikanten en zangers deden hun best maar misten wel af en toe een noot. Bediening was wel redelijk en ook een mooie sfeervolle inrichting.
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ons stranddagje afgesloten bij de Crazy piano's. Leuke tent om te zitten! Wat hapjes en drankjes besteld, maar dat ging al snel mis door de botte serveerster. Vergat een van de gerechten en zei vervolgens in gebrekkig NL dat we dat niet besteld hadden.. Andere serveerster die vervolgens kwam, sprak niet eens Nederlands?! Eten en drinken was verder top, en toen ik even met een man ging praten die volgens mij de supervisor was over de vervelende manier van benaderen door de serveerster werd dit TOP opgelost en aangepakt, waarvoor mijn complimenten! Een fijne avond gehad verder en genoten van de drankjes en hapjes. We komen hier zeker nog wel terug dankzij de beste man, ondanks dat ze ook hier wel wat mogen bijschroeven bij de bediening. Prettige ervaring verder gehad!
misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteren middag hier heerlijk op het terras even kunnen genieten van alles wat er op de boulevard voorbij komt onder het genot van een hapje en een drankje! Leuke zaak en spontaan en amicaal personeel!

Onderstaande recensies heb ik wel gelezen maar kan me er niet in vinden. We hebben dan natuurlijk alleen maar een borrelgarnituurtje gehad maar de service was bij ons wel prima.

Deze zaak moet het hebben van de feestavonden natuurlijk dus het is logisch dat het niet allemaal even strak is maar hier en daar kan er toch nog wat op details en beschadigingen gelet worden. het enige was dat de toiletten echt niet schoon waren. Verder een hele leuke zaak!
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Ondanks de slechte voorspelling hier in de middag heerlijk kunnen genieten op het terras van een mooi glas wijn, leuke bediening en lekkere bittergarnituur met broodjes (verse) en smeersels. De menukaart voor de avond zijn we ook zeker van plan eens uit te proberen zodra het weer het weer een keer toelaat.
Felly .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gister gegeten bij Crazy Piano's. Na er vorig jaar in onze vakantie ook een leuke avond doorgebracht te hebben wilden we zeker terug. Het werd helaas een grote teleurstelling.

Vroeg in de middag gereserveerd. Eenmaal aangekomen (op tijd) bleek de zaak vol. We konden even een drankje aan de bar bestellen (op onze kosten) om te wachten. Uiteindelijk hebben ze ons in de rokersllounge laten wachten.. We roken beiden niet en we wilden ook niet dat onze kleding naar rook ging stinken, dus maar even in een hoekje gewacht.

Uiteindelijk na dik 20 minuten toch nog een tafeltje gekregen. Dit bleek echter het "tocht"-hoekje van de zaak te zijn. Ingeklemd tussen een openstaande buitendeur en de ventilatie die wel erg enthousiast (standje Formule 1) aan stond.

Nadat we het inmiddels te koud hadden en de tocht wel erg vervelend werd onze beklacht gedaan. Uitkomst: helaas kunnen we niks aan doen.

Voorgerecht was an sich prima (brood met aioli etc) en het hoofdgerecht was niet onsmakelijk, maar voor bijna 20 euro verwacht ik een grotere en smakelijkere portie (de andere tentjes op de boulevard bewijzen dat dit kan).

De muziek was die avond helaas ook al niet je van het.. Alleen ballads en wat rustige nummers, niet de gezellige en melodieuze nummers die we vorig jaar wel hadden. Jammer.

Snel afgerekend om elders onze avond voort te zetten. Ik had het an sich netjes gevonden als ze ons een drankje hadden gecompenseerd (waar reserveer je immers voor), maar helaas..
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Voor het eerst bij crazy piano's gegeten. De recensies zijn nogal wisselend, dus benieuwd wat het voor ons zou worden. Bij binnenkomst was de live muziek al aanwezig. Prachtige ambiance, erg sfeervol. De verwachting was dat het die avond niet erg druk zou worden dus we mochten gaan zitten waar we wilden. ( geen entree, zoals bij andere recensies beschreven)
Bij binnenkomst kwam het personeel met de wijnkaart op ons afgelopen. Voor ons iets te snel, omdat we graag eerst beslissen wat we eten en daar graag een passende wijn bij geserveerd krijgen.
Als voorgerecht een plateau van 5 verschillende voorgerechtjes.
Met het hoofdgerecht ging mijn tafelgenoot vandaag voor de saté en ik voor de kip. We hebben hier prima gegeten en een gezellige avond gehad. Maar verwacht geen hoogstandjes vanuit de keuken. Basic maar prima te eten.
tcasteli .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Redelijk eten maar een beroerde service. Voor alles moet afzonderlijk betaald worden: toegang, garderobe, eten&drinken, bar en toilet. Erg vreemd dat je 50 cent moet betalen om je bier weer weg te brengen...

Achter de bar werd alle drank tot op de druppel nauwkeurig afgemeten, er zal daar niets verspilt worden...
Charlier81 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Wij zijn met een stel vrienden wezen eten en we hadden een barretje gehuurd. Een aantal jongens had als hoofdgerecht varkenshaas. Dit is bij veel jongens niet goed gevallen en was lauw tot koud. Verder is het apart als je daar eet en veel drinken afneemt dat je ook nog een extra voor de toiletten moet betalen. We hebben 1300 tot1500 euro uitgegeven dan mag je er ook wel wat service van verwachten maar helaas..

Verder wilde we eigenlijk maar een nummer horen en hebben dit meerdere malen aangevraagd bij verschillende personen achter de piano, maar ze waren te beroerd om eenmaal groot hart van de dijk te spelen. Leuke kroeg om te zien, maar de service is matig en de klant is daar geen koning.
Had goede verhalen gehoord, maar het viel erg tegen.
Gastronomoloog .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Onder het genot van live piano genoten van een lekkere saté en gamba's. Goede wijnen bij geadviseerd gekregen door het personeel. Al met al een voortreffelijke avond gehad. Crazy piano's is een super leuke en mooie tent en ik kom er graag terug
Hetty K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wij zijn er geweest met een vrijgezellen feest.
De bruidegom mocht niet in zijn verkleed pak naar binnen! Hij werd hier brutaal op aangesproken door een portier/beveiligingsman, (dat ie op moest rotten)
Gesprek met de manager gehad maar die deed er nogal moeilijk over. (Het staat in de regels van crazy pianos)
we hebben ons erbij neergelegd omdat we een leuke avond wilden hebben.
We hebben behoorlijk veel uitgegeven deze avond, ik vond het vreemd dat ze dan ook nog 50 cent gingen vragen voor het toilet waarvan de mevrouw die er achter stond ook nog eens zeer onvriendelijk was.
En toen de klapper van de avond:
We dronken ons laatste drankje, de tent liep ook zo goed als leeg, ik zat in de loungeset, toen ik plots zonder enige aanleiding werd aangevallen door diezelfde beveiliger die eerder al tegen de bruidegom tekeer was gegaan.

Deze man dook boven op mij, en klemde mij in een soort van houdgreep oid. mijn drankje vloog door de tent en hij begon te schelden.
Ik wist niet wat mij overkwam, ik moest de tent verlaten maar dat had ie ook kunnen zeggen of hij had mij mee kunnen nemen of wat dan ook.
Maar dit! Nee!
Wat een verschrikkelijk onprofessioneel en onmenselijk persoon was dit, voor de veiligheid van de gasten zijn ze?
Ik heb er twee blauwe plekken en een zeer slechte ervaring aan over gehouden.
Ik snap niet hoe zo'n type als dit met een agressieve houding dit werk kan en mag doen.
Ik kom niet meer in crazy piano's!
Ik raad het ook NIET aan om hier je vrijgezellenfeest te organiseren.

Verder was de muziek goed, de bediening snel, het eten ok maar niet fantastisch.
De sfeer was verder ook gezellig.
Er lijkt een soort spanning bij het personeel te zitten, alsof ze gedrild zijn door hun manager oid.
Bumper L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met 4 personen wezen eten,
van 2 personen was het eten koud
Best knap als je daar 90 min op wacht
Drankjes duren ook een eeuwigheid
Voor mij nooit weer

Lia073 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Gister gegeten bij Crazy Piano's. Binnenkomst beloofde veel goeds, gezellig druk en leuke muziek. De sfeer was top! Het eten daarentegen was flop. Het voorgerecht (carpaccio) was zijn geld zeker niet waardig. In menig restaurants een stuk beter gehad. Tussen het voor- en hoofdgerecht kregen we onze drankjes. Een combinatie van onoplettendheid en haastig gedrag van een collega, stootte de ober onze glazen om over de tas en jurkje van een van mijn vriendinnen en mijn broek. Kan natuurlijk gebeuren, maar een excuses? Ho maar! Ze zouden de manager sturen.. Nadat deze een half uur zichtbaar heeft gewacht kwam hij na ons toe. Het enige wat hij te mededelen had was dat het er zeker weten uitging. Nou, de rode vlekken begonnen al te kringen, voor ons was dat dus niet zo zeker.. Het hoofdgerecht (gamba's voor mijn vriendinnen en saté voor mij) was bagger. De gamba's hebben de gehele avond na lopen zwemmen en de saté was koud. Nadat ik dat gezegd had, voelde de bediening aan mijn vlees om het daadwerkelijk te checken. Inderdaad, koud. Het gerecht werd teruggenomen en tegen de tijd dat mijn vriendinnen hun gamba's op hadden kreeg ik het terug. Opgewarmd! Het eten was nog niet op of we vroegen de bon, wij waren d'r wel klaar mee.. Als slagroom op het toetje stonden hier ook nog eens extra dingen op welke we niet genuttigd hadden. Dit werd er natuurlijk wel af gehaald, maar het benadrukt het haastig gedrag van de obers. Toch nog even een praatje gemaakt met de manager, we gingen niet tevreden de deur uit. De woorden van de manager: ik kan jullie een drankje vergoeden, maar dat doe ik niet. Hij ging de confrontatie aan en we kregen een grote mond. Zeer ontklantvriendelijk!! Hiernaast gaf het personeel meerdere keren een teken van angst voor de manager. Zinnen als 'geef mij niet de schuld' 'je kan beter zelf naar de manager gaan' 'ik loop wel even mee (vervolgens halverwege afhaken' gaven de indruk dat ze echt niets verkeerd mochten doen.