Meer informatie over restaurant Crazy Pianos

Zondag

Jouw recensie over het restaurant Crazy Pianos

Anja V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten en ontvangst was goed. Terwijl we nog aan dessert zaten werd ons duidelijk gemaakt dat we moesten opschieten, en van onze plek moesten Ivm 36 vip gasten. Dat vonden wij toch echt een minpunt, Het was beter geweest als ons voor de tijd was gezegd dat we rond half elf plaats moeten maken voor vip gasten dan hadden we keuze gehad in wel of niet blijven zitten !!
Bettina Y.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We werden vriendelijk welkom geheten.
Helaas bleek daarna het niet helemaal goed te gaan. Er was bij ons verwarring over de boeking. Uiteindelijk hebben we er wel gegeten maar minder dan de bedoeling was. We hebben alleen een hoofdgerecht gehad. Dit was op zich lekker maar we vonden de hoeveelheid die je kreeg niet echt veel.
De cocktails zijn daar wel erg goed.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Lekker in het zonnetje gegeten.Doordat we op het terras zaten was het < uiteraard, af en toe wat rumoerig. Prima bediening zeer attent en vakbekwaam. Het eten was goed verzorgd, smaakvol en leuk opgemaakt.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Super avond gehad
Frank van L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Top avond gehad! Het eten was erg goed, de ontvangst en de bediening zeer vriendelijk, en de muziek van de pianisten maakte het natuurlijk helemaal af. Echt een aanrader!
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
het was ontzettend gezellig,lekker eten en een perfecte bediening. geen lange wachttijden en zeer vriendelijk personeel. Freek en Rudy de Vlieger uit Reuver Limburg
Kookengel .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Op een zondag avond met een groepje dames gegeten bij Crazy Piano’s.
We hadden zowel vooraf als met het hoofdgerecht de proeverij. Het eten was prima, niet heel culinair maar met een goede prijs kwaliteit verhouding. Bij deze locatie ligt het zwaartepunt ook niet op het eten maar bij het entertainment. Bediening was aardig en attent en er werd regelmatig gevraagd of we nog wat wilden drinken. Sfeer zat er goed in, we hebben een hele gezellige avond gehad!
Nick P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
De kerst op de taart tijdens ons weekend, daar wij totaal niet wereldvreemd zijn was ik toch onbekend met het concept Crazy Pianos, tijdens on weekendje Den Haag liepen wij zaterdagavond tegen etenstijd over de Pier en zochten naar een gezellig plekje voor een soepje, echt honger hadden we namelijk niet. We zagen Crazy Pianos en waren eigenlijk benieuwd wat het nou was. De dame in de sjieke receptie legde het ons uit en gaf aan dat je zaterdagavond zonder reservering alleen maar rond de bar plaats kon nemen, we konden wel even wachten om te zien of er plek vrij zou komen maar aangezien de avond om 7 uur echt ging beginnen (30 minuten later} leek ons die kans vrij klein.. Wij hadden een kleine bij ons en liepen toch maar naar binnen om te kijken waar we terecht kwamen. Gelukkig kwam er plots toch een tafeltje vrij midden in de zaal en zat de zaak binnen een half uur bomvol, we hebben enorm genoten van de heerlijke sfeer, het pianospel en alle levendige activiteiten om ons heen, zoals de cocktail workshop naast ons met vuurspektakel en gezang. We hebben genoten, dit was echt top. Helaas moesten we rond 9 uur al met een slaperige kleine naar huis, anders hadden we hier vele uren gesleten. Het 3 gangen menu was mooi opgediend en voor de prijs een prima kwaliteit! Wij komen hier zeker terug.
Melany D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super lekker gegeten en goed personeel!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
We aten met het gezin bij Crazy Piano's. We namen vooraf de proeverij. Deze is voor twee personen maar de bediening was zo vriendelijk voor vier personen borden en bestek te dekken. Een goed begin. Ook de hoofdgerechten smaakten goed. Vanaf zeven uur live muziek: twee goede musici aan de vleugels. Een goede performance met pianospel en zang. Het personeel werkt hard en is attent.
Neltje V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Bediening was traag en vergat tegelmatig de gevraagde drankjes te brengen. Ook moesten we on t dessert vragen
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Afgelopen vrijdag hebben wij hier en zeer gezellige avond gehad.
top bediening! eten was heerlijk.
komen zeker nog een keer terug.
Groetjes Ria
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Echt een hele goede sfeer met leuke muziek. Personeel was vriendelijk ondanks dat ze het heel druk hadden. Moesten ondanks de reservering wel lang op onze tafel wachten.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima eten, maar vooral super gezellig!!! ????????????????
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Wat een leuk concept! Ik vond de tent geschikt voor een drankje en een hapje maar niet perse voor een diner. De bediening loopt in normale kleding en heeft losse haren. Naar mijn mening niet erg hygiënisch. Ook zijn zij niet erg beleefd.
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bijzonder slechte ervaring met deze waanzinnig sfeervolle zaak. Als je reserveert met een groepje verwacht je dat er een tafel klaar staat... als je dan moet wachten kan dat gebeuren maar n half uur is echt bizar... laat dan geen reserveringen aannemen. Eten was ook slecht en stond waarschijnlijk allemaal al klaar. Te verre garing. Als dit gemeld wordt asn personeel (na eindelijk iemand aan te kunnen spreken zonder oogkleppen) wordt dit gelachen met excuus dat het druk is. Dat begrijp ik... dat zagen we ook... heel fijn voor het bedrijf maar daar is dus de gast de dupe van! Sfeer was helemaal geweldig en ook de dranken/ cocktails waren erg lekker. Eten doen we hier niet meer... gezellig een drankje kan hier uitstekend!
babette V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Geweldige zaak om heerlijk een feestje te bouwen! Wat een geweldige sfeer kunnen deze artiesten neerzetten! Vriendelijk personeel en lekkere cocktails... eten is wel erg basic
Diana C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een gezellige avond gehad. Lekker gegeten. Een leuke plek in Scheveningen.
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Erg gezellige avond gehad, en prima gegeten.
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een super gezellige avond gehad!