Crazy Pianos

7,1
6,9
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We wilden altijd al naar Crazy Piano's. Maar wel teleurgesteld. Het eten smaakte nergens naar en was niet warm. De muzikanten en zangers deden hun best maar misten wel af en toe een noot. Bediening was wel redelijk en ook een mooie sfeervolle inrichting.
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ons stranddagje afgesloten bij de Crazy piano's. Leuke tent om te zitten! Wat hapjes en drankjes besteld, maar dat ging al snel mis door de botte serveerster. Vergat een van de gerechten en zei vervolgens in gebrekkig NL dat we dat niet besteld hadden.. Andere serveerster die vervolgens kwam, sprak niet eens Nederlands?! Eten en drinken was verder top, en toen ik even met een man ging praten die volgens mij de supervisor was over de vervelende manier van benaderen door de serveerster werd dit TOP opgelost en aangepakt, waarvoor mijn complimenten! Een fijne avond gehad verder en genoten van de drankjes en hapjes. We komen hier zeker nog wel terug dankzij de beste man, ondanks dat ze ook hier wel wat mogen bijschroeven bij de bediening. Prettige ervaring verder gehad!
Misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteren middag hier heerlijk op het terras even kunnen genieten van alles wat er op de boulevard voorbij komt onder het genot van een hapje en een drankje! Leuke zaak en spontaan en amicaal personeel!

Onderstaande recensies heb ik wel gelezen maar kan me er niet in vinden. We hebben dan natuurlijk alleen maar een borrelgarnituurtje gehad maar de service was bij ons wel prima.

Deze zaak moet het hebben van de feestavonden natuurlijk dus het is logisch dat het niet allemaal even strak is maar hier en daar kan er toch nog wat op details en beschadigingen gelet worden. het enige was dat de toiletten echt niet schoon waren. Verder een hele leuke zaak!
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Ondanks de slechte voorspelling hier in de middag heerlijk kunnen genieten op het terras van een mooi glas wijn, leuke bediening en lekkere bittergarnituur met broodjes (verse) en smeersels. De menukaart voor de avond zijn we ook zeker van plan eens uit te proberen zodra het weer het weer een keer toelaat.
Felly .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gister gegeten bij Crazy Piano's. Na er vorig jaar in onze vakantie ook een leuke avond doorgebracht te hebben wilden we zeker terug. Het werd helaas een grote teleurstelling.

Vroeg in de middag gereserveerd. Eenmaal aangekomen (op tijd) bleek de zaak vol. We konden even een drankje aan de bar bestellen (op onze kosten) om te wachten. Uiteindelijk hebben ze ons in de rokersllounge laten wachten.. We roken beiden niet en we wilden ook niet dat onze kleding naar rook ging stinken, dus maar even in een hoekje gewacht.

Uiteindelijk na dik 20 minuten toch nog een tafeltje gekregen. Dit bleek echter het "tocht"-hoekje van de zaak te zijn. Ingeklemd tussen een openstaande buitendeur en de ventilatie die wel erg enthousiast (standje Formule 1) aan stond.

Nadat we het inmiddels te koud hadden en de tocht wel erg vervelend werd onze beklacht gedaan. Uitkomst: helaas kunnen we niks aan doen.

Voorgerecht was an sich prima (brood met aioli etc) en het hoofdgerecht was niet onsmakelijk, maar voor bijna 20 euro verwacht ik een grotere en smakelijkere portie (de andere tentjes op de boulevard bewijzen dat dit kan).

De muziek was die avond helaas ook al niet je van het.. Alleen ballads en wat rustige nummers, niet de gezellige en melodieuze nummers die we vorig jaar wel hadden. Jammer.

Snel afgerekend om elders onze avond voort te zetten. Ik had het an sich netjes gevonden als ze ons een drankje hadden gecompenseerd (waar reserveer je immers voor), maar helaas..
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Voor het eerst bij crazy piano's gegeten. De recensies zijn nogal wisselend, dus benieuwd wat het voor ons zou worden. Bij binnenkomst was de live muziek al aanwezig. Prachtige ambiance, erg sfeervol. De verwachting was dat het die avond niet erg druk zou worden dus we mochten gaan zitten waar we wilden. ( geen entree, zoals bij andere recensies beschreven)
Bij binnenkomst kwam het personeel met de wijnkaart op ons afgelopen. Voor ons iets te snel, omdat we graag eerst beslissen wat we eten en daar graag een passende wijn bij geserveerd krijgen.
Als voorgerecht een plateau van 5 verschillende voorgerechtjes.
Met het hoofdgerecht ging mijn tafelgenoot vandaag voor de saté en ik voor de kip. We hebben hier prima gegeten en een gezellige avond gehad. Maar verwacht geen hoogstandjes vanuit de keuken. Basic maar prima te eten.
Tcasteli .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Redelijk eten maar een beroerde service. Voor alles moet afzonderlijk betaald worden: toegang, garderobe, eten&drinken, bar en toilet. Erg vreemd dat je 50 cent moet betalen om je bier weer weg te brengen...

Achter de bar werd alle drank tot op de druppel nauwkeurig afgemeten, er zal daar niets verspilt worden...
Charlier81 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Wij zijn met een stel vrienden wezen eten en we hadden een barretje gehuurd. Een aantal jongens had als hoofdgerecht varkenshaas. Dit is bij veel jongens niet goed gevallen en was lauw tot koud. Verder is het apart als je daar eet en veel drinken afneemt dat je ook nog een extra voor de toiletten moet betalen. We hebben 1300 tot1500 euro uitgegeven dan mag je er ook wel wat service van verwachten maar helaas..

Verder wilde we eigenlijk maar een nummer horen en hebben dit meerdere malen aangevraagd bij verschillende personen achter de piano, maar ze waren te beroerd om eenmaal groot hart van de dijk te spelen. Leuke kroeg om te zien, maar de service is matig en de klant is daar geen koning.
Had goede verhalen gehoord, maar het viel erg tegen.
Gastronomoloog .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Onder het genot van live piano genoten van een lekkere saté en gamba's. Goede wijnen bij geadviseerd gekregen door het personeel. Al met al een voortreffelijke avond gehad. Crazy piano's is een super leuke en mooie tent en ik kom er graag terug
Hetty K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wij zijn er geweest met een vrijgezellen feest.
De bruidegom mocht niet in zijn verkleed pak naar binnen! Hij werd hier brutaal op aangesproken door een portier/beveiligingsman, (dat ie op moest rotten)
Gesprek met de manager gehad maar die deed er nogal moeilijk over. (Het staat in de regels van crazy pianos)
we hebben ons erbij neergelegd omdat we een leuke avond wilden hebben.
We hebben behoorlijk veel uitgegeven deze avond, ik vond het vreemd dat ze dan ook nog 50 cent gingen vragen voor het toilet waarvan de mevrouw die er achter stond ook nog eens zeer onvriendelijk was.
En toen de klapper van de avond:
We dronken ons laatste drankje, de tent liep ook zo goed als leeg, ik zat in de loungeset, toen ik plots zonder enige aanleiding werd aangevallen door diezelfde beveiliger die eerder al tegen de bruidegom tekeer was gegaan.

Deze man dook boven op mij, en klemde mij in een soort van houdgreep oid. mijn drankje vloog door de tent en hij begon te schelden.
Ik wist niet wat mij overkwam, ik moest de tent verlaten maar dat had ie ook kunnen zeggen of hij had mij mee kunnen nemen of wat dan ook.
Maar dit! Nee!
Wat een verschrikkelijk onprofessioneel en onmenselijk persoon was dit, voor de veiligheid van de gasten zijn ze?
Ik heb er twee blauwe plekken en een zeer slechte ervaring aan over gehouden.
Ik snap niet hoe zo'n type als dit met een agressieve houding dit werk kan en mag doen.
Ik kom niet meer in crazy piano's!
Ik raad het ook NIET aan om hier je vrijgezellenfeest te organiseren.

Verder was de muziek goed, de bediening snel, het eten ok maar niet fantastisch.
De sfeer was verder ook gezellig.
Er lijkt een soort spanning bij het personeel te zitten, alsof ze gedrild zijn door hun manager oid.
Bumper L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met 4 personen wezen eten,
van 2 personen was het eten koud
Best knap als je daar 90 min op wacht
Drankjes duren ook een eeuwigheid
Voor mij nooit weer

Lia073 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Gister gegeten bij Crazy Piano's. Binnenkomst beloofde veel goeds, gezellig druk en leuke muziek. De sfeer was top! Het eten daarentegen was flop. Het voorgerecht (carpaccio) was zijn geld zeker niet waardig. In menig restaurants een stuk beter gehad. Tussen het voor- en hoofdgerecht kregen we onze drankjes. Een combinatie van onoplettendheid en haastig gedrag van een collega, stootte de ober onze glazen om over de tas en jurkje van een van mijn vriendinnen en mijn broek. Kan natuurlijk gebeuren, maar een excuses? Ho maar! Ze zouden de manager sturen.. Nadat deze een half uur zichtbaar heeft gewacht kwam hij na ons toe. Het enige wat hij te mededelen had was dat het er zeker weten uitging. Nou, de rode vlekken begonnen al te kringen, voor ons was dat dus niet zo zeker.. Het hoofdgerecht (gamba's voor mijn vriendinnen en saté voor mij) was bagger. De gamba's hebben de gehele avond na lopen zwemmen en de saté was koud. Nadat ik dat gezegd had, voelde de bediening aan mijn vlees om het daadwerkelijk te checken. Inderdaad, koud. Het gerecht werd teruggenomen en tegen de tijd dat mijn vriendinnen hun gamba's op hadden kreeg ik het terug. Opgewarmd! Het eten was nog niet op of we vroegen de bon, wij waren d'r wel klaar mee.. Als slagroom op het toetje stonden hier ook nog eens extra dingen op welke we niet genuttigd hadden. Dit werd er natuurlijk wel af gehaald, maar het benadrukt het haastig gedrag van de obers. Toch nog even een praatje gemaakt met de manager, we gingen niet tevreden de deur uit. De woorden van de manager: ik kan jullie een drankje vergoeden, maar dat doe ik niet. Hij ging de confrontatie aan en we kregen een grote mond. Zeer ontklantvriendelijk!! Hiernaast gaf het personeel meerdere keren een teken van angst voor de manager. Zinnen als 'geef mij niet de schuld' 'je kan beter zelf naar de manager gaan' 'ik loop wel even mee (vervolgens halverwege afhaken' gaven de indruk dat ze echt niets verkeerd mochten doen.
Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Als ik ooit al naar deze tent terug zou gaan, zou ik er beslist niet blijven eten. Een gemiddeld eetcafé doet dat vele malen smakelijker. De geitenkaassalade was -letterlijk!- een kwak geitenkaas op een troosteloos hoopje slablaadjes, en de "medium" steak als hoofdgerecht zou ook met een steakmes niet te snijden zijn geweest.
Om mijn plezier compleet te maken kon ik het kolven voor mijn kleintje op de wc gaan zitten doen, want het personeel dacht geen seconde met mij mee over een geschikte plek. En ja hoor, daar mocht 50 cent voor betaald worden. Schoon was het allerminst!
Wat mij betreft kom ik hier nooit meer terug.
Mirjamvs69 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Geweldige tent, voorgerecht ham met meloen was heerlijk!
Het werd druk en het personeel raakte aanzienelijk in de stress..Buiten op het terras lekker nagenoten met koffie en een wijntje
Mulder1981 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Op een prachtige zomerdag een terrasje pakken bij Crazxy Piano. Mijn vrouw was er nog nooit geweest en we houden van muziek... was zo lekker zitten dat we zijn blijven eten.. Prima kaart... Het is niet het beste wat je kan eten. Zeker niet. Maar prima. En de sfeer, muziek en het zonnetje: genoten!
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Zondagavond, feestje met 8 vrouwen. Van te voren gekozen voor menu 2 en dat was helemaal prima. Vooraf ham en meloen, fijne ham, rijpe meloen. Daarna biefstuk (rood geserveerd), super dat er verse beetgare groente bij geserveerd werd, lekkere frietjes. Daarna een enorm grand dessert. De meeste van ons kregen het ook niet op. Bosschendal wijn erg lekker. Jammer van het geen kraanwater serveren (vraag daar anders een kleine vergoeding voor en schenk dat aan een goed doel en het gemis van steakmessen). Sfeer is gewoon geweldig met de live muziek om je heen. Dank jullie wel voor de geslaagde avond.
Saskia-37 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Een zaak waar je mensen vindt van over de hele wereld. Zodra je er binnenstapt is het alsof je in het buitenland ergens binnenstapt, ook eens fijn. Steak was opzicht goed maar niks verrassends en de garnituur die er toe behoorde ook niet. Bediening zijn meerendeels meiden met net iets te weinig aan maar altijd wel vrolijk en niet verlegen, toch iets wat de meeste mensen trekt hier buiten de oh zo gezellige live muziek. Als je even weg wilt van alle hollandse zaakjes op de boulevard en net dat stukje entertainment wilt dan komt alles hier tot zn recht, maar voor een op en top maaltijd zou ik toch uitwijken elders. Verder was het een aangenaam bezoek .
Eelco D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Het hoofdgerecht was goed maar niet subliem. Heb betere gamba's gegeten. De bediening was vriendelijk, maar ook gehaast waardoor er drank over mijn overhemd kwam. Het toetje was lekker, aardbeien Romanov.
M_Spoor .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Crazy's Piano's Scheveningen...echt nooit meer!

Vorige week vrijdag 1 mei met een groep van 15 collega's naar het Crazy Piano's in Scheveningen geweest, een bizarre avond...
Netjes gereserveerd met een aantal opties zoals; drankmuntjes, aangepast menu voor 2 personen, alles kon en niks was teveel.
Aangekomen blijkt dat er geen drankmuntjes meer werden gebruikt, eerst waren ze op? Maar goed, kleine discussie met de medewerkster die ons deze avond bijstond.
Om niet gelijk een negatieve stempel op de avond te drukken zijn we akkoord gegaan om de drankjes na afloop apart te betalen, en dat was geen probleem.
We waren klaar met eten, en we vroegen of we de drankjes konden afrekenen, de bekende medewerkster kwam alles keurig afrekenen.
Op het moment dat de bon werd gelezen zagen mijn collega's dat er iets niet klopte, 23 x garderobe maar we zijn maar met 15 mensen en de gedachte was al gelijk waarom er in godsnaam betaald moest worden voor je jas als je daar gaat eten!?.
Ik zou het eten betalen dus kwam de bon uiteindelijk bij mij, en de medewerkster zei;
'Niet alles op de bon is afgerekend en met de snauwende toon, dat zij dat zeker niet uit eigen zak zou betalen'
Na enige discussie heb ik betaald maar wel de opmerking geplaatst dat er hopelijk niet met een vork is geschreven.
Na nogmaals het nachecken van de bon merkte ik op dat de 2 mensen die alleen een hoofdgerecht hadden genomen gewoon voor een heel menu moesten betalen.
Dat ging me iets te ver dus werd de manager erbij geroepen....wat een hork! Het eerste wat hij zei was ' betalen en de tent uit, hier heb ik geen zin in' ! Om als manager juist te handelen maakte hij onze hele avond kapot, ik keek mijn naaste collega' s aan en die gezichten stonden strak van verontwaardiging, en ik zat gewoon te shaken.
En dan hoeven het nog niet eens over het non verbale te hebben, totaal geen begrip, pure onwetendheid van de afspraken die met zijn medewerkers zijn gemaakt want daar ligt de fout! en dan zo reageren tegen je klanten...
De 2 hoofdgerechten werden op de bon 6 euro goedkoper maar ik hoef niemand uit te leggen hoe dat werd gezegd, echt schandalig!
We zijn daarna maar weggegaan en iedereen had zoiets van 'hier kom ik niet meer'.
Eerlijk waar, de avond hadden we moeten afsluiten in de Crazy's met een hoop gezelligheid en mooie verhalen op de maandagochtend.

Dus bedankt meneer de manager/bedrijfsleider!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Na een gezellige cocktailworkshop (ook bij Crazy Pianos, echte aanrader) ook hier gegeten voor het vrijgezellenfeest. Het eten liet in beginsel lang op zich wachten, totdat het voorgerecht was geserveerd, want heel snel na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht al en ook snel na hoofdgerecht kwam nagerecht. Het was niet eens heel druk, dus dat had niet gehoeven, staat erg vreemd terwijl er meerderen nog aan heten eten zijn al een nieuwe gang op tafel. Het voor- en nagerecht waren prima, maar het hoofdgerecht was bij een deel te ver gebakken en dus te gaar om te eten. Dit bedierf de smaak best wel. Daarnaast komt het personeel niet uit zichzelf naar je toe en duurt het vaak erg lang voordat ze je spontaan (totdat je wilt betalen natuurlijk). Om 18.00 hadden wij de workshop, dus 17.45 waren wij aanwezig. Wij hebben uiteindelijk tot 18.30 moeten wachten voordat de workshop ook daadwerkelijk begon en in de tussentijd nog 20 minuten moeten wachten op ons eerste drankje.