Meer informatie over restaurant Crazy Pianos

7,1

Jouw recensie over het restaurant Crazy Pianos

Freek D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
het was ontzettend gezellig,lekker eten en een perfecte bediening. geen lange wachttijden en zeer vriendelijk personeel. Freek en Rudy de Vlieger uit Reuver Limburg
Kookengel .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Op een zondag avond met een groepje dames gegeten bij Crazy Piano’s.
We hadden zowel vooraf als met het hoofdgerecht de proeverij. Het eten was prima, niet heel culinair maar met een goede prijs kwaliteit verhouding. Bij deze locatie ligt het zwaartepunt ook niet op het eten maar bij het entertainment. Bediening was aardig en attent en er werd regelmatig gevraagd of we nog wat wilden drinken. Sfeer zat er goed in, we hebben een hele gezellige avond gehad!
Nick P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
De kerst op de taart tijdens ons weekend, daar wij totaal niet wereldvreemd zijn was ik toch onbekend met het concept Crazy Pianos, tijdens on weekendje Den Haag liepen wij zaterdagavond tegen etenstijd over de Pier en zochten naar een gezellig plekje voor een soepje, echt honger hadden we namelijk niet. We zagen Crazy Pianos en waren eigenlijk benieuwd wat het nou was. De dame in de sjieke receptie legde het ons uit en gaf aan dat je zaterdagavond zonder reservering alleen maar rond de bar plaats kon nemen, we konden wel even wachten om te zien of er plek vrij zou komen maar aangezien de avond om 7 uur echt ging beginnen (30 minuten later} leek ons die kans vrij klein.. Wij hadden een kleine bij ons en liepen toch maar naar binnen om te kijken waar we terecht kwamen. Gelukkig kwam er plots toch een tafeltje vrij midden in de zaal en zat de zaak binnen een half uur bomvol, we hebben enorm genoten van de heerlijke sfeer, het pianospel en alle levendige activiteiten om ons heen, zoals de cocktail workshop naast ons met vuurspektakel en gezang. We hebben genoten, dit was echt top. Helaas moesten we rond 9 uur al met een slaperige kleine naar huis, anders hadden we hier vele uren gesleten. Het 3 gangen menu was mooi opgediend en voor de prijs een prima kwaliteit! Wij komen hier zeker terug.
Melany D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super lekker gegeten en goed personeel!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
We aten met het gezin bij Crazy Piano's. We namen vooraf de proeverij. Deze is voor twee personen maar de bediening was zo vriendelijk voor vier personen borden en bestek te dekken. Een goed begin. Ook de hoofdgerechten smaakten goed. Vanaf zeven uur live muziek: twee goede musici aan de vleugels. Een goede performance met pianospel en zang. Het personeel werkt hard en is attent.
Neltje V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Bediening was traag en vergat tegelmatig de gevraagde drankjes te brengen. Ook moesten we on t dessert vragen
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Afgelopen vrijdag hebben wij hier en zeer gezellige avond gehad.
top bediening! eten was heerlijk.
komen zeker nog een keer terug.
Groetjes Ria
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Echt een hele goede sfeer met leuke muziek. Personeel was vriendelijk ondanks dat ze het heel druk hadden. Moesten ondanks de reservering wel lang op onze tafel wachten.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima eten, maar vooral super gezellig!!! ????????????????
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Wat een leuk concept! Ik vond de tent geschikt voor een drankje en een hapje maar niet perse voor een diner. De bediening loopt in normale kleding en heeft losse haren. Naar mijn mening niet erg hygiënisch. Ook zijn zij niet erg beleefd.
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bijzonder slechte ervaring met deze waanzinnig sfeervolle zaak. Als je reserveert met een groepje verwacht je dat er een tafel klaar staat... als je dan moet wachten kan dat gebeuren maar n half uur is echt bizar... laat dan geen reserveringen aannemen. Eten was ook slecht en stond waarschijnlijk allemaal al klaar. Te verre garing. Als dit gemeld wordt asn personeel (na eindelijk iemand aan te kunnen spreken zonder oogkleppen) wordt dit gelachen met excuus dat het druk is. Dat begrijp ik... dat zagen we ook... heel fijn voor het bedrijf maar daar is dus de gast de dupe van! Sfeer was helemaal geweldig en ook de dranken/ cocktails waren erg lekker. Eten doen we hier niet meer... gezellig een drankje kan hier uitstekend!
babette V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Geweldige zaak om heerlijk een feestje te bouwen! Wat een geweldige sfeer kunnen deze artiesten neerzetten! Vriendelijk personeel en lekkere cocktails... eten is wel erg basic
Diana C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een gezellige avond gehad. Lekker gegeten. Een leuke plek in Scheveningen.
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Erg gezellige avond gehad, en prima gegeten.
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een super gezellige avond gehad!
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wat een blamage was dit zeg. Al jaren komen wij bij de crazy's maar het is niet meer wat het geweest is. Cocktails waren ronduit smerig, veel te zoet met praktisch geen alcohol, het eten was lauw en de bediening is al helemaal niet om over naar huis te schrijven. Toen we bovengenoemde punten doorgaven (op een hele nette manier) werd ons verteld dat het 'nou eenmaal zo smaakt en hoort' en dat we maar beter ergens anders naartoe kunnen gaan als we niet tevreden zijn.
Er heerst een enorme spanning onder het personeel en alle dames bedienen met een gezicht welke op onweer staat.
Erg jammer waardoor we hoopten dat de artiesten onze avond zouden verbeteren. Het tegendeel bleek waar; 1 pianist (die alleen maar schreeuwde ipv zong) en 1 drummer.

Nooit maar dan ook nooit meer gaan wij naar de crazy piano's!!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Goed eten, gezellige sfeer! Erg leuk personeel, een meisje met een lange paardenstaart was ontzettend vriendelijk en spontaan!
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ober gooit per ongeluk glas cola om (kan gebeuren), een andere ober geeft een rol papier, we mogen zelf de rommel opruimen, helaas is de cola vanaf de tafel naar beneden in de tas terecht gekomen, de strandkleding helemaal vies. Bij het afrekenen is de vraag of alles naar wens was, nou.. dus niet geheel. Ik krijg te horen dat de extra glas cola niet betaald hoeft te worden (lijkt mij geheel logisch). Totaal geen verder excuus over de ontstane kledingtroep in mijn tas. Dus vraag ik naar de service van de zaak. De baas komt erbij en ik krijg 10 euro korting. Het lijkt mij dat het restaurant dit uit zichzelf aan de klant moet aanbieden, zeer teleurstellend.
Arti S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We wilden altijd al naar Crazy Piano's. Maar wel teleurgesteld. Het eten smaakte nergens naar en was niet warm. De muzikanten en zangers deden hun best maar misten wel af en toe een noot. Bediening was wel redelijk en ook een mooie sfeervolle inrichting.
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ons stranddagje afgesloten bij de Crazy piano's. Leuke tent om te zitten! Wat hapjes en drankjes besteld, maar dat ging al snel mis door de botte serveerster. Vergat een van de gerechten en zei vervolgens in gebrekkig NL dat we dat niet besteld hadden.. Andere serveerster die vervolgens kwam, sprak niet eens Nederlands?! Eten en drinken was verder top, en toen ik even met een man ging praten die volgens mij de supervisor was over de vervelende manier van benaderen door de serveerster werd dit TOP opgelost en aangepakt, waarvoor mijn complimenten! Een fijne avond gehad verder en genoten van de drankjes en hapjes. We komen hier zeker nog wel terug dankzij de beste man, ondanks dat ze ook hier wel wat mogen bijschroeven bij de bediening. Prettige ervaring verder gehad!