Crazy Old Dutch

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Crazy Old Dutch

LM V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De locatie van het restaurant is goed. Helaas was het eten erg zout en taai. Toen we dit aangaven bij het afrekenen bleef het angstvallig stil. Jammer.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hier klopt keer op keer alles van begin tot eind.
Keer op keer een gevoel van, welkom thuis, leuk dat jullie er weer zijn.
De kinderen willen steeds vaker geen pannenkoeken meer of pizza of de laatste p van Patat. Nee ze willen de gehaktbal en dan met aardappelen en sla en appelmoes.
En dan ben ik weer super blij, want ook de muziek is gezellig aanwezig op de juiste volume.
En of we nu gaan voor de zeer aantrekkelijk geprijsde 3 gangen of even een hoofd gerecht, nooit sla je hier de plank mis wat je ook kiest. Precies goed gebakken en mals en vers.
En waar veel restaurants de fout in gaan door zich alleen te concentreren op het vlees of vis en de eventuele saus en zijn de aardappelen, friet, groente en sla ( ja hier zitten deze 4 componenten er gewoon bij de prijs in bij) vaak bijzaak, hier niet.
Boontjes? Ik liet ze altijd staan, zelfs bij mijn moeder tot haar groot verdriet/ergenis en kreeg ik wel bloemkool of spinazie. Maar hier bij Crazy Old Dutch niet, daar bestelde ik zowaar een extra schaal boontjes ipv friet.
Ook de Broccoli, bloemkool, witlof in rauwe ham en kaas vroeg keer op keer om meer. En vrij vlot kwam er weer een extra portie groente op tafel die niet op de rekening verscheen.
De juiste beet en hoog op smaak.
Geld ook voor de sla, friet en aardappelen.
Ben je in Assen laat je dan hier ook eens culinair verassen.
Myrthe A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het eten is echt ouderwets lekker!! Echt zelfgemaakt, vers! Lieve mensen! Eigenlijk wilde ik een 10 geven, maar dat staat zo raar..