Crazy- Grill Sticks

Stadsplein 18 1181 ZM Amstelveen Nederland Kaart
31-204415244

Over restaurant Crazy- Grill Sticks

De perfecte grillgerechten

In een ongedwongen sfeer genieten van sappige en malse grillgerechten. Allemaal bereid op een authentieke houtskoolgrill en tot in de perfectie bereid. Het menu is zeer divers en biedt voor ieder wat wils. De gastvrije en warme bediening legt je echt in de watten.

Meer informatie over restaurant Crazy- Grill Sticks

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Sticks was onze favoriete restaurant in Amstelveen maar sinds de verbouwing heeft Sticks een nieuwe eigenaar en nieuw personeel en is Sticks niet meer wat het was. Paar keer een kans gegeven maar elke keer ging het fout: duurt lang, bestelling vergeten, verkeerde gerechten krijgen, favoriete stokjes zijn ook van de kaart, brood was altijd gratis nu niet meer. Never change a winning team! Jammer!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
anavond hier na een bezoek aan de schouwburg gegeten, het eten was op zichzelf prima, de gevulde paprika en lasagna waren ok. De sjoukoush (tomaat ei paprika gerecht) op zichzel ook maar een erg kleine portie voor de prijs. Maar helaas was de bediening en ook de reactie van de eigenaar op onze klachten volkomen onder de maat. 75 minuten op ons eten moeten wachten en toen bleek dat er een iemand van ons gezelschap vergeten was... Die heeft dus ueberhaupt niet gegeten. De jongen die ons hielp vergat eigenlijk zo'n beetje alles. Drie keer om een glas water gevraagd en niet gekregen om extra brood gevraagd en niet gekregen gevraagd of ze sperzieboontjes hadden kwamen ze niet op terug enz.. De reactie van de eigenaar op onze boosheid was nogal gelaten en weinig begripvol dus wij komen hier niet meer terug en dat is jammer voor wat een leuke tent op een leuk plein in Amstelveen zou kunnen zijn.
Seraphlyn .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Crazy-Grill sticks was een van onze favoriete eet tentjes in Amstelveen. Toch wel 1 keer per maand kwamen we hier om een lekker hapje te eten voor niet veel geld.
Helaas is Sticks recent van eigenaar veranderd. De inrichting is veranderd (en alle nieuwe stoelen wiebelen), de porties zijn kleiner en de prijzen zijn omhoog gegaan. Het nieuwe personeel lijkt geen horeca ervaring te hebben...
Sinds de verandering van eigenaar zijn wij hier nog 3 keer geweest om het een eerlijke kans te geven. De vertrouwde serveersters die gebleven zijn zijn echter het enige wat over is gebleven van onze zeer prettige ervaringen bij Sticks. Hoewel de laatste keer de tent bijna leeg was liet het eten lang op zich wachten, was de carpaccio van binnen nog compleet bevroren, en hebben we 3x van plek gewisselt omdat de stoelen en tafels vreselijk wiebelde. Jammer, Sticks!
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
we hadden een warme mozzarella buffel salade besteld en een broodje zalm met een karaf water. We moesten 3 kwartier wachten voor het eten er was, terwijl het terras maar hooguit voor een derde vol zat. Het broodje zalm smaakte prima maar de buffel mozzarella viel tegen. De mozzarella met pesto en tomaat was warm (stond ook op de kaart) maar dit kwam de smaak niet ten goede. Zat weinig smaak aan. In het midden van het bord een berg sla met pijnboompitten er door. Hier leek niet erg veel aandacht aan besteed.
De water karaffen waren op, dus kregen we samen 3 glazen water. Het meisje dat onze tafel afruimde reageerde erg aardig en professioneel op ons commentaar. Ze gaf aan dat het restaurant pas van eigenaar was gewisseld en dat het net even daarvoor erg druk was geweest....
Maar ik denk niet dat wij hier nogmaals gaan lunchen.

Rozemarijn D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Wij komen al wat jaren in dit restaurant. Bijna elke X is het feest, ook nemen wij nagenoeg altijd hetzelfde. De kwaliteit van het vlees is super en de bediening is altijd top geweest. Afgelopen dec. tot ergens in maart waren ze dicht vanwege een verbouwing. Afgelopen week zijn wij er weer heen gegaan. Wat betreft het decor, wij zijn van mening dat nu het lichter 'openers sfeer' is gecreëerd het minder gezellig oogt. Het voor ons nieuwe personeel had vermoedelijk zijn dag niet of moest nog goed ingewerkt worden, eten werd op tafel gezet zonder iets van 'eet smakelijk' o.I.d. Vragen of wij nog na de 1ste ronde drankjes nog wat wilden bleef ook uit, gemiste kans wat betreft verkoop lijkt ons! Het eten, wij namen zoals altijd de 'Brasil steak', deze smaakt altijd heerlijk en is goed gekruid alleen deze X was het niet zoals gewend en dat is jammer. Wellicht hadden wij de pech dat we doordeweeks kwamen en er een andere kok stond. We hebben dan ook besloten om de volgende x in het weekend te gaan, kijken of we het verschil merken
Dmanasse .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer met zeer gastvrije bediening. Prima varieteit in de diverse sticks. Je kan kiezen tussen vis, vlees en groentesticks. De ossehaas, kebab, lamshaas, kipsaté en gamba's lagen op mijn bord. Allemaal even lekker en voor een zeer redelijke prijs. Een prima avond dus.
VIvian P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Vandaag hier met 6 volwassenen en 4 kinderen gegeten en wij komen zeker terug. Eten was lekker, ruime keuze uit vleesgerechten en maaltijdsalades maar ook vis en vegetarisch. Ook voor de kinderen is het hier prima. Personeel kwam gelijk kleurboekjes brengen. De eigenaar kwam regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was en hield alles goed in de gaten. Kortom aan te raden!
Feline H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Op basis van oude recensies gekozen voor dit restaurant. Na het afrekenen kwamen we er achter dat er een en ander vernieuwd en veranderd was. Evengoed vind ik de recensies nog steeds passend!
We hebben heerlijk gegeten! We hadden niet heel veel tijd, dus kozen voor een broodje vooraf. De eigen gemaakte saus was erg kerrieachtig, daar moet je van houden. Had best ook nog iets neutraals bij gemogen. De sate en steak waren heerlijk mals. Frietjes goed gebakken, weer met de eigen gemaakte saus (heb zelf echt liever gewone mayo). Groente wat aan de karige kant, beetje cole sla en dat was het. Brownie met ijs als desert maakt het helemaal compleet: een aanrader! Kortom wij hebben heerlijk gegeten en komen nog eens terug!
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Nieuwe uitvoering, zelfde restaurant.
Het duurde allemaal wat langer en er ging nog wat verkeerd, maar we hopen dat het allemaal weer goed komt.
Gezellig nieuw interieur, meer licht meer ruimte en het zelfde klasse menu.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Prima menu mogelijkheid, was wat druk en laatste avond voor verbouwing dus enkele gerechten waren er niet, maar verder prima keuz en enthousiaste bediening
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Net terug van het restaurant en ik heb heerlijk gegeten samen met mijn vriend! De kip was heel mals en de carpaccio als voorgerecht was ook super! Alleen de creme brulle was wat 'waterig', maar voor de rest was het top! De bediening was super lief en enthousiast. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader!
Marcel_v_d .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Eten was in orde. Bediening was vrij chaotisch, waarschijnlijk kwam dat omdat ze vlak voor een grote verbouwing stonden. Voor de rest was het gewoon in orde. Prijs/kwaliteit in evenwicht.
Zeker een herhaling waard.
Kelly_d_vink .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Voor de voetbalwedstrijd nog even een goede en lekkere maaltijd benutten. En dat lukte! De Ossenhaas was super mals, de rode wijn paste er goed bij en de bijgerechten (gepofte aardappel, krulpatat en sla) gingen er in alsof we een hele week niet gegeten hadden. De dames (bediening) waren super vriendelijk en maakte net als ons veel lol. Zij wisten dat we optijd weg moesten dus het eten kwam snel op tafel. We hadden zelfs nog tijd voor een toetje: dus dan maar de eigen gemaakte Cheesecake & cholademouse. Ook deze stelde ons niet teleur. En met een vol maar voldaan gevoel gingen we naar de voetbalwedstrijd, waar we ook nog eens een mooie pot kregen te zien. Wat een top Sinterklaas avond. Bedankt Sticks!
Lotteke85 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Lekker gegeten!!! Veel keuze en leuke prijsjes. De service was wisselend. Zo werden we heel gezellig aangesproken en het volgende moment werden we vergeten. We hadden al een tijd niks te drinken tijdens het hoofd en dus ook een keer moeten vragen of we drinken mochten bestellen. Er kwam ook niet iemand vragen of het smaakte en alles naar wens was. Wel een leuke tent! Wat verouderde kartonnen menukaart en plakkerige place-mats maar het leuke gezellige sfeertje van het restaurant overheerst deze kleine dingetjes. Ik ga er zeker nog een keer naartoe!
Critic007 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Bij Sticks kan je altijd lekker eten tegen een aantrekkelijke prijs. De service is altijd goed en de ambiance prima. We komen hier regelmatig. Na het shoppen is het leuk om hier een hapje te eten. Alhoewel ik in meerdere restaurantjes op het stadshart in Amstelveen eet, is dit mijn favoriet. Voor het sticksmenu van verschillende hapjes die je zelf kan uitkiezen en de twisters raad ik aan.
Wesley_dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
het voorgerecht pil pil en de spareribs zijn zeker een aanrader. Vriendelijk personeel maakt je diner compleet. We komen zeker nog eens terug.
Douwe-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Met zijn zessen langs geweest. De meesten van ons hadden de mixed grill. Deze is erg goed. De satansribs zijn lekker pittig en de tournedos was precies goed gebakken. Als achterafje was mn de cheesecake erg lekker. Bediening was vriendelijk en kwam op de juiste momenten langs. Het decor is gewoon basis.
Noonaatje .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Eten was erg lekker. Knapperige friet en het concept van verschillende sticks is erg leuk voor iedereen die van variatie houdt (lees; geen keuze kan maken omdat alles lekker is).
3, 4 of 5 sticks.
Heerlijk toetje ook. De lime cheesecake en de banaan met 43!
Fj.deraay .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Wederom hier met vrienden gegeten en de grillgerechten waren weer prima. Het kan alleen wel druk en luidruchtig worden met gasten die het theater gaan bezoeken. Maar het bedienend personeel vangt alles uitstekend op. Gelukkig werd de muziek op een aanvaardbaarder niveau teruggedraaid. 1
A.knottnerus .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Vriendelijke ontvangst. Perfecte bediening. Gezellige sfeer. Je voelde je meteen 'thuis'. En het eten, en daar gaat het ten slotte om, was ook heerlijk. Kortom, voor herhaling vatbaar!