CousCous Club

Dinsdag t/m zondag 11.00 - 23.00 uur
Maandag 15.00- 23.00 uur

Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Je kunt kiezen uit 3 soorten couscous: vegetarisch, "maison" met dezelfde heerlijk groenten en 2 merguez worstjes en royal, met nog andere soorten bereiding van lamsvlees. Vers en zeer smakelijk, de tarte tatin en de amndeltaart ook overheerlijk. Zeer vriendelijke bediening, charmante Frans aandoende inrichting. Inderdaad huiskamergevoel. Voor 40 euro met zijn 2-en ruim voldoende gegeten ( qua hoeveelheid ), ieder 2 niet-alcoholische drankjes en 2x koffie/thee, wat mij betreft zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!