CousCous Club

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Voordelig
Iertjee .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De couscousgerechten zijn simpel, maar goed bereid. De tarte tartin is perfect! Een kleine opfrissing van het interieur en de wc's zou geen kwaad kunnen. Vriendelijke bediening, prima sfeer, maar na het dessert kregen wij het gevoel dat we werden weggekeken. Al met al, prima om snel een betaalbaar hapje te eten, geen geschikte plek om lang na te tafelen.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Nog altijd prima bereide, verse couscous gerechten ( keuze uit vegetarisch-, met 2 Merguez worstjes, of met spiesje, lamsragout en een Merguez worstje, met- of zonder linzen saus ), varierend van net onder de 10 euro tot 15 meen ik, heerlijke tarte tatin met echte verse slagroom. Vriendelijke bediening, onderhand wat sleets, doch o.i. charmant interieur. Met z'n 2-en 46 euro kwijt voor hoofd- en nagerecht en drinken. Aanrader
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Prima restaurantje als je cous cous wilt eten. Leuke vlotte bediening en lekker klaargemaakt.
De menukaart is wel beperkt tot cous cous, dat is het wel zo'n beetje.
Maar nogmaals, prima eten voor een meer dan redelijke prijs en snel.
Handig bijvoorbeeld als je nog een filmpje bij het naastgelegen Rialto wilt pakken
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Een leuke plek om voor een goede prijs lekker en snel te eten. Je kunt kiezen uit couscous met 3 extra's, alleen groenten, groenten en spiesjes of couscous met alles er op en er aan. Fijn om niet teveel keuze te hebben. Kraanwater met verse munt wordt ongevraagd op tafel gezet en kost niks (hulde). Een prima wijntje er bij, nieuwe glazen zouden geen overbodige luxe zijn. vers gemaakte en een beetje ingestorte tarte tatin als dessert. De inrichting is niet heel bijzonder, al staan er allerlei Barry Stevens trofeeën. Vriendelijke bediening.
Michel N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Cous Cous, niet mijn favoriete gerecht. Maar dit was wel erg lekker. Klein zaakje, gezellig en niet duur. Kikkererwten wel verkeerd gespeld ;)
Lc020010 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
De couscous club is een hele fijne plek voor een informele maaltijd. Weinig keus, maar ze zorgen er wel voor dat het allemaal super lekker is. Soms heb je geen grote kaart nodig. Wij hadden na de couscous een -vers uit de oven- tarte tatin van peer met lobbige slagroom. Heerlijke avond!
Ramses D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Erg leuk restaurant, de naam zegt het al lekker couscous en nog eens couscous! Er staan letterlijk 3 opties op de kaart. De couscous was lekker en smeuïg, de groente lekker en het vlees ook prima. Bediening zeer vriendelijk en je service ontzettend vlot. Decor was iets verouderd en de ruimte vrij gehorig. Echt een aanrader, niet voor lang tafelen maar juist voor doordeweeks goed en gezond eten tegen goede prijs of als je nog een voorstelling moet halen want de service is echt zeer snel vanwege de meest kleine, maar wel lekkere menukaart ooit. Alleen jammer geen kip met zoete decoratie van uien, kikkererwten en rozijnen.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Had iets hogere verwachtingen maar als je spreekt over prijs-kwaliteitsverhouding is het een goed restaurantje. Vond de sfeer heerlijk nostalgisch en het eten was zeer vers met veel kleurrijke groenten. Er stond een fles koel water met munt op tafel (geen kosten). De wijndrinkers in ons gezelschap namen een Tunesische Cabernet/Merlot van het huis. Prima wijn! Maar nu het minder positieve: je kunt kiezen tussen vegetarisch of een portie met 1 vleessoort of de luxe versie met 3 vleessoorten. Wat is echt vreselijk jammer vind is dat er geen kip wordt geserveerd. Mijn man is namelijk geen liefhebber van lamsvlees maar is ook geen vegetarier. Erg jammer! Ook vond ik de gerechten niet authentiek Tunesisch, wel smakelijk. Ben er zelf geweest en heb bij een Tunesische familie thuis gegeten. De couscous wordt er met èn lamsvlees èn kip gegeten. Vond de bediening superlief, kreeg zelfs een spiesje lamsvlees extra (die ik heerlijk vond!!!). Ook kreeg mijn nichtje een stukje zelfgemaakte tarte tatin van het huis die we allemaal even geproefd hadden, verrukkelijk!!!! Al met al een adresje (mijn tante woont er vlakbij) om terug te komen. Hopelijk is er dan wel kip ;)
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Gisteren hier met een redelijk groot gezelschap gegeten en een heel goeie ervaring gehad. Het eten is niet helemaal mijn genre maar proefde heel vers en iedereen vond het lekker, precies zoals het hoort te smaken. De taart als toetje is een heel terechte must en de service was perfect, snel, gezellig maar niet te aanwezig.
Kortom, een absolute aanrader voor iedereen die een beetje of meer van couscous houdt.
Laurens78 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
We hebben heerlijk gegeten bij de couscous club! Leuk concept, gezellige ongedwongen sfeer en superlekker eten. Heb zelf de 'luxe' variant gegeten met verschillende soorten vlees. De bediening was snel en prettig.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2014
Geweldig concept. Drie soorten couscous, allemaal even lekker en vers. Dat houdt het eenvoudig en daardoor hoef je ook niet lang te wachten. Wel zo handig als je op een bepaalde tijd bij de bioscoop ernaast moet zijn! Bediening aardig, sfeer gezellig en nostalgisch. Doet een beetje aan Parijs denken. De Argentijnse tangomuziek op de achtergrond is als je erover nadenkt een beetje vreemde eend in de bijt – waar in de Maroc of in Parijs hoor je de hele avond tango? – maar gek genoeg past het wel en is het sfeerverhogend. Voor herhaling vatbaar!
Brabo1 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Wat een ontdekking! Toevallig liepen we er langs en keken naar binnen.... wat is dit? (ziet er van buiten wat "vreemd" vinden wij). Positieve reacties gelezen op internet, dus naar binnen. Tjee wat is dit een leuk eetadres zeg. Het staat veel te vol, inrichting uit een andere tijd, maar wat een leuke sfeer. 3 soorten coucous, EUR 9, 12 of 15. Een bord vol lekkere couscous met groente en of vlees. Water is gratis. Als toetje zo ongeveer de lekkerste appeltaart die er bestaat gehad. Echt heerlijk gegeten voor weinig geld in een bijzonder leuke ambiance. Aanrader!
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Blijf even positief over de kwaliteit van de couscous ( kies meestal de Royale met spiesje, merguez worstje, en allerlei verse groenten, o.a. wortelen, courgette, rettich, paprika, kikkerwten ), de service was deze keer zeker goed, maar ietsje minder enthousiast, het interieur blijft traditioneel Frans, vond dat deze keer de tafeltjes wel erg dicht op elkaar stonden om zoveel mogelijk mensen te kunnen herbergen. Maar voor een gezonde niet te dure (max 15 euro voor de meest luxe couscous Royale) maaltijd, blijft het m.i. een aanrader.
Hansvb .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Wij komen hier al jaren en eigenlijk is het eten altijd goed en de service prima.

Maar er is, behalve de prijs (hoewel het nog steeds niet duur is), niets, en dan ook niets veranderd sinds ze jaren geleden de deuren open deden. Het is wel tijd voor een nieuwe inrichting, een ander gerecht op de kaart. Doe eens creatief!

Daarnaast zou er ook wel iets beter schoongemaakt kunnen worden. Alleen de kalk aanslag van de glazen en kannen scheelt al.
Karinpoll .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Super lekker en gewoon eerlijk eten. En dat bijna voor niks in een gezellig en knus restaurantje in de Pijp. Lieve bediening!
C. L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Wat een grappig restaurantje! We hadden weinig tijd om voor de film nog wat te eten. Was echter geen probleem. Ons eten werd met spoed bereid en geserveerd.
Zeer vriendelijke bediening en ontspannen ambiance.
Leuk concept; je kunt kiezen uit 3 soorten Couscous (vegetarisch, met worstjes en met meerder vleesoorten). Heerlijke gestoomde groenten en een goed vol bord met eten.
Een echte aanrader als je gezond en lekker wilt eten vlakbij bioscoop Rialto.
Migel .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Leuk concept: Kies vooral de royale optie met 3 verschillende vleesgerechtjes, de merquez zijn mijn favoriet. Aankleding is een soort Frans jaren '50 gevoel met aardige en betrokken bediening. Voor mij een leuke plek om een verjaardagsetentje te doen.
David S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Ik lsuit me aan bij Sue (juli 2012). Het eten is goed bereid. Heerlijke mix van smaken. Ik vond het zo nu en dan wat aan de droge kant; zonder de ragout wordt het lastig...dus een acht en geen negen.
Het decor was ook prima, niets op aan te merken. De ober was inderdaad erg vriendelijk, maar voor mij iets te.
Ilari H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Een welkome verrassing naast filmtheater Rialto, mede door de gastvrije eigenaar ('jullie kunnen ook op z'n Frans met z'n tweeën naast elkaar gaan zitten'), de aardige ambiance en dito muziek, het pure eten, de prettige rode wijn en de plezierige prijzen. Lekker dus.
CMNF N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Ontzettend lekker eten; goede prijskwaliteit verhouding. Vond de mensen erg vriendelijk. En de sfeer in het restaurant past bij de maaltijden die er geserveerd worden. Zeker voor herhaling vatbaar.