Cottontree mer by Gert-Jan

Zeekant 60 2586 AD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Cottontree mer by Gert-Jan

De smaak van de zee door Gert-Jan

Bekroond en bejubeld is dit restaurant van chef Gert Jan. Op de kaart staan de vissen die je in de zee kunt zien zwemmen. Het prachtige panorama mesdag zorgt voor extra dimensie als je de subtiele creaties voorgeschoteld krijgt. Dankzij een samenwerking met het Louwman museum kun je een luncharrangement en museumbezoek combineren!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cottontree mer by Gert-Jan

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een zeer goed restaurant - zeer verfijnd - zeker aan te raden - vriendelijke chef
Voor iedereen die van een verfijnde keuken houdt
Alfredo1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prima gegeten bij Cottontree Mer, 6 gangen, waarvan alleen de vierde gang wat tegenviel, een wat vlakke smaak., de overige gerechten waren heerlijk. Nagerecht hadden wij al eens eerder gehad...
Bediening uitstekend, attent en op de juiste momenten op een losse wijze.
mike M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De absolute top! Geweldig gegeten! Gert - Jan je was weergaloos en lekkere spontane bediening van een leuke dame. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten met bijpassende heerlijke wijnen. En daarnaast een top uitzicht op zee met ondergaande zon. Een echte aanrader!
Gunti V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zeer lekker eten, super sfeer, mooie setting, fantastische service! We hadden een gezellige avond, met mooie herinneringen! Wij komen terug!
R. M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De mooie ambiance en de onbetwistbare kwaliteiten van de chef-kok ten spijt is ons diner weer een teleurstelling: ongeïnteresseerde bedieningen en veel te kleine porties van het vier gangen verrassingsmenu. Het doet ons terugverlangen naar betere tijden met vorige eigenaar Edwin van der Goor. De michelinster is hier terecht teruggehaald. We proberen het nu niet meer. We zullen het prachtige uitzicht op de zee missen. We wachten op een volgende eigenaar met meer kwaliteitsbesef over alle linies, want dit kan niet lang goed gaan.
Pascale D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Als je van vis houdt, is dit een plek om langs te gaan. Toevallig houd ik erg van paling en rode poon, dus ik had een goede avond!
Theodorus K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Even wennen aan het feit dat alle porties de grootte hebben van tussengerechten. De kwaliteit is uitstekend. Goed te merken dat het een voormalig sterrestaurant is. Een aanrader!
g.degraan D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
het uitzicht was Panorama Mesdag achtig. Mooi licht, mooie ver gezichten. We hebben een 6 gangenmenu + wijnarrangement genomen. De visgerichten waren prachtig opgemaakt en waren tongstrelend. De geselecteerde wijnen (rondje Frankrijk) waren diep en complex van smaak. De bediening was heel prettig en vakbekwaam!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Kwamen voor het "bijvangst" gerecht zoals werd beschreven in het weekblad Den Haag Centraal van begin april.
Allervriendelijkste ontvangst.
Prachtig uitzicht, richting de havenhoofden.
De chef kwam zelf opdienen en gaf een goede uitleg.
Het gerecht was een gebonden soep met rode poon, als ik ik goed verstaan heb filet van hondshaai met verschillende (niet vergeten) groenten. Begeleid door mooie witte huiswijn.
Vervolgens staat er genoeg op de niet al te grote kaart om van te genieten.
Wij kozen beide voor schartong met fijne crumble van chorizo, wederom top.
Bij de koffie werden de zoetigheden opgediend door de jonge enthousiaste patissier.
Hierbij kunnen genieten van de ondergaande zon.
Kortom top gegeten met uitstekende service.
Komen zeker terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Op een mooie lentedag heb ik met een vriend heerlijk gelunchd met uitzicht op zee. Ondanks dat wij de enige gasten waren, waren de aandacht en gerechten bovenal uitmuntend. Goed wijnadvies en een parkeerservice die op deze plek in Scheveningen zeer welkom was. Een prachtig staaltje gastvrijheid.
jos P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
het was een lekkere en aangename avond. Een fijne service met fijn personeel. Er was niets tekort en de wachttijd tussen de gerechten was optimaal. Dus bij deze een groot compliment aan de chef en zeker ook aan zijn team.
Er H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Geweldig lekker menu gegeten met verrassende viskeuze
topbediening in een prachtig kader
Uitstekende prijs/kwaliteit
Een echte aanrader
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Hele leuke avond gehad. Na de wisselende reviews waren we natuurlijk nieuwsgierig geworden. Wat ons betreft is Cottontree een dikke aanrader. Elk gerecht was even mooi van smaak en met prachtige ingrediënten bereid. We hebben het verrassingsmenu genomen en de bijpassende wijnen die echt perfect waren gekozen! We komen zeker terug, misschien een keer voor de lunch, de plek is echt bijzonder met het mooie uitzicht op zee. Niet twijfelen gewoon een keer gaan als je wat bijzonderder wilt eten, maar in een ontspannen omgeving.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gewoonweg mijn top 3 met favoriete culinaire champions league. Ik kom hier zo ontzettend graag de combinaties van het eten, wijn en ambiance maakt het voor mij echt een feest. Aanrader pur sang.
Basha .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een culinaire 'wow' ervaring was dat gisteravond bij Cottontree Mer. Chef Gert-Jan Ciereman toverde met oesters, paling, langoustine en kalfswang. De wine pairing van Jan Lindeboom was fabelhaft, de sfeer onderschreef de culinaire hoogstandjes.
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We zijn nu een ei aan het eten na een zes gangen diner by Gert Jan. Het was een beetje erg teleurstellend. Om zeven uur begonnen. Om half elf na aan de bel getrokken te hebben gang vier en toen ging het opeens heel snel allemaal.
Sommige gangen heel origineel (kabeljauw met kippenleversaus) Maar het grootste deel van de gangen niet erg bijzonder. By the way er waren 3 mandjes erg saai brood nodig om onze honger tot die tijd te stillen.
Als je dan van honger geïrriteerd bent dan smaakt het eigenlijk ook niet meer goed.
Eigenlijk hou ik er niet van om op deze manier mijn kritiek publiekelijk te maken maar als je als kok geïrriteerde klanten niet durft aan te spreken maar de jongste bediende ze laat uitlaten en nog wel even toekijkt hoe ze vertrekken dan vraag je hier wat mij betreft om.
Oh ja de koffie gratis gekregen maar wel veel geld als je ons in een geïrriteerde avond achterlaat.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ster-onwaardig! Ons diner bij Cottontree mer was ronduit teleurstellend. Het begon al bij binnenkomst. We hadden gereserveerd met een groep van 16 personen en ter plekke moesten nog tafels aan elkaar geschoven worden. Dat zette de toon voor de rest van de avond. Onervaren personeel (eerst eten uitserveren, daarna nog glazen en wijn moeten halen, niets kunnen vertellen over gerechten en wijn, etc. etc.), zeer trage bediening en eigenlijk ook maar matig eten (dat door het gestuntel met de wijn ook steeds koud was). Al met al een zeer teleurstellend diner voor veel te veel geld. Ik neem aan dat de ster volgende week afgenomen wordt.
Btrll .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Een deel van de bediening was nog wat onervaren maar zeer vriendelijk. Gert-Jan Cieremans blijft op hoog niveau koken. Het restaurant was goed gevuld wat een gezellige sfeer bracht. In het verleden was het nog wel eens (te) stil. Gelukkig weten de mensen het restaurant weer te vinden. En terecht, ook met het nieuwe format van kleinere gerechten is de kwaliteit top.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, 4 gangen verassingsmenu. Heerlijke wijnen. Ronde tafel achterin de zaak. Gemiddelde leeftijd 45+. Maar wij als jonge eters hebben erg genoten :)
Het toetje was wat gewaagd en niet zo lekker, maar de service was erg goed en wij kregen iets anders aangeboden!
Top avond gehad en zeker een aanrader!