Over het restaurant Cottontree mer by Gert-Jan

De smaak van de zee door Gert-Jan

Bekroond en bejubeld is dit restaurant van chef Gert Jan. Op de kaart staan de vissen die je in de zee kunt zien zwemmen. Het prachtige panorama mesdag zorgt voor extra dimensie als je de subtiele creaties voorgeschoteld krijgt. Dankzij een samenwerking met het Louwman museum kun je een luncharrangement en museumbezoek combineren!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cottontree mer by Gert-Jan

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Op een mooie lentedag heb ik met een vriend heerlijk gelunchd met uitzicht op zee. Ondanks dat wij de enige gasten waren, waren de aandacht en gerechten bovenal uitmuntend. Goed wijnadvies en een parkeerservice die op deze plek in Scheveningen zeer welkom was. Een prachtig staaltje gastvrijheid.
jos P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
het was een lekkere en aangename avond. Een fijne service met fijn personeel. Er was niets tekort en de wachttijd tussen de gerechten was optimaal. Dus bij deze een groot compliment aan de chef en zeker ook aan zijn team.
Er H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Geweldig lekker menu gegeten met verrassende viskeuze
topbediening in een prachtig kader
Uitstekende prijs/kwaliteit
Een echte aanrader
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Hele leuke avond gehad. Na de wisselende reviews waren we natuurlijk nieuwsgierig geworden. Wat ons betreft is Cottontree een dikke aanrader. Elk gerecht was even mooi van smaak en met prachtige ingrediënten bereid. We hebben het verrassingsmenu genomen en de bijpassende wijnen die echt perfect waren gekozen! We komen zeker terug, misschien een keer voor de lunch, de plek is echt bijzonder met het mooie uitzicht op zee. Niet twijfelen gewoon een keer gaan als je wat bijzonderder wilt eten, maar in een ontspannen omgeving.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gewoonweg mijn top 3 met favoriete culinaire champions league. Ik kom hier zo ontzettend graag de combinaties van het eten, wijn en ambiance maakt het voor mij echt een feest. Aanrader pur sang.
Basha .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een culinaire 'wow' ervaring was dat gisteravond bij Cottontree Mer. Chef Gert-Jan Ciereman toverde met oesters, paling, langoustine en kalfswang. De wine pairing van Jan Lindeboom was fabelhaft, de sfeer onderschreef de culinaire hoogstandjes.
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We zijn nu een ei aan het eten na een zes gangen diner by Gert Jan. Het was een beetje erg teleurstellend. Om zeven uur begonnen. Om half elf na aan de bel getrokken te hebben gang vier en toen ging het opeens heel snel allemaal.
Sommige gangen heel origineel (kabeljauw met kippenleversaus) Maar het grootste deel van de gangen niet erg bijzonder. By the way er waren 3 mandjes erg saai brood nodig om onze honger tot die tijd te stillen.
Als je dan van honger geïrriteerd bent dan smaakt het eigenlijk ook niet meer goed.
Eigenlijk hou ik er niet van om op deze manier mijn kritiek publiekelijk te maken maar als je als kok geïrriteerde klanten niet durft aan te spreken maar de jongste bediende ze laat uitlaten en nog wel even toekijkt hoe ze vertrekken dan vraag je hier wat mij betreft om.
Oh ja de koffie gratis gekregen maar wel veel geld als je ons in een geïrriteerde avond achterlaat.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ster-onwaardig! Ons diner bij Cottontree mer was ronduit teleurstellend. Het begon al bij binnenkomst. We hadden gereserveerd met een groep van 16 personen en ter plekke moesten nog tafels aan elkaar geschoven worden. Dat zette de toon voor de rest van de avond. Onervaren personeel (eerst eten uitserveren, daarna nog glazen en wijn moeten halen, niets kunnen vertellen over gerechten en wijn, etc. etc.), zeer trage bediening en eigenlijk ook maar matig eten (dat door het gestuntel met de wijn ook steeds koud was). Al met al een zeer teleurstellend diner voor veel te veel geld. Ik neem aan dat de ster volgende week afgenomen wordt.
Btrll .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Een deel van de bediening was nog wat onervaren maar zeer vriendelijk. Gert-Jan Cieremans blijft op hoog niveau koken. Het restaurant was goed gevuld wat een gezellige sfeer bracht. In het verleden was het nog wel eens (te) stil. Gelukkig weten de mensen het restaurant weer te vinden. En terecht, ook met het nieuwe format van kleinere gerechten is de kwaliteit top.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, 4 gangen verassingsmenu. Heerlijke wijnen. Ronde tafel achterin de zaak. Gemiddelde leeftijd 45+. Maar wij als jonge eters hebben erg genoten :)
Het toetje was wat gewaagd en niet zo lekker, maar de service was erg goed en wij kregen iets anders aangeboden!
Top avond gehad en zeker een aanrader!
b.poldermans .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Tja, toch wel wat kritische opmerkingen.
De wachttijd tot het eerste gerecht was lang, ongeveer een uur. Ik had in die periode een amuse verwacht.
Er liepen wat jonge bedienden rond, maar erg effectief was dat niet. Ik moest drie keer vragen om de witte wijn te schenken, die in een koeler op een naburig tafeltje stond........de bedoeling is dat zij juist in de gaten houden of de glazen leeg zijn.
En helaas een echte misser: hoofdgerecht was kabeljauw, maar één van de vier porties was echt niet gaar. Glazig en niet te snijden. Dat vind ik echt slordig voor een restaurant van dit niveau.
Verder, lokatie, sfeer, tafelschikking prima, en de kwaliteit van de verschillende courses was perfect, behalve die ene uitglijer met de kabeljauw.
g.degraan D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben een 4 + 6 gangen verrassingsmenu genomen. Gewoon uitstekend en een ware verrassing voor de smaakpapillen. We hebben 4 verschillende vissoorten gegeten die op verschillende wijzen werden bereid. Heel verrassend van smaak. De gerechten waren een feest om naar te kijken! Ook het bijbehorende wijnarrangement was subliem. En het uitzicht was geweldig(Panorama Mesdag) met de donkere en grauwe wolken voortgestuwd door een harde zeewind. Het was een voortreffelijke lunch, een heel goede ambiance we hebben wederom genoten. De tijd vloog om!
Fredsoomers .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Kenden dit restaurant nog als Seinpost. Misten wel de amuses, de champagne kar en ook de bediening was minder speciaal dan we waren gewend. Eten was lekker, maar dus minder speciaal.
Renee C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Voortreffelijk 6 gangen surprise menu met uitstekende wijn spijs combinaties in heel ontspannen omgeving op toplocatie en heel attente en ter zake kundige bediening. Top.
Doisneau .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten, zeer goede verhouding prijs kwaliteit. Bediening is heel attent, goede snelheid van gerechten. Comfort van de stoelen is fijn. Uitzicht bijzonder. Akoestiek is fijn, wordt iets versterkt door de halve ronde zaal, maar prima te doen.
sander H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
ik zou alles op ca 8,5 zetten. Vooral de schol met beurre noisette gelakt was goddelijk.
Leuk concept ook, en de kwaliteit ouderwets het beste van Seinpost
oblinco .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Buitengewoon weerzien met aangenaam nieuw concept! Royaal en heerlijk 4x4 gangen verrassings diner met 4x4 wijnarrangement, waarbij een extra keer bijschenken als vanzelf sprekend was. Zeer aanbevolen!
jthoms .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Mooie lunch. Vriendelijke bediening. Redelijk geprijst. Het is een prachtige lokatie met een geweldig uitzicht op zee en de pier van scheveningen
Maartentje .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk eten, perfecte locatie, maar erg slecht te vinden. Wij konden het totaal niet vinden. Het is ook niet te zien vanaf de boulevard. Service en bediening erg goed en prettig.
annmeeusen .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Alle gerechten waren super lekker
De kalfszwezerik was geweldig ondanks dat dit gerecht niet voorzien was in chef's choice werd het op eenvoudig verzoek geserveerd.
Bediening : zoals hier vind je het niet vaak meer top
Reeds aanbevolen aan vrienden