Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Cottontree Mer by Gert-Jan

Gert-Jan Cieremans tovert met vis. Op de kaart staan mooie gerechten met sublieme smaken waarbij de wijnsuggesties niets te wensen overlaten. De sfeer in het restaurant is los en gemoedelijk terwijl het fenomenale uitzicht op de Noordzee maakt dat je nooit meer weg wilt.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cottontree Mer by Gert-Jan

• : Betaald parkeren bovenop Seinpostduin. Tarief per 60 min. is € 2.10 Maximale parkeertijd: 60 min. Geef bij binnenkomst uw kenteken door, onze medewerkers melden uw kenteken aan bij de gemeente voor een tijdelijke vergunning.

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Cottontree Mer by Gert-Jan

Toin N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Retaurant van hoge kwaliteit. Wij hadden het verrassingsmenu waarbij we van te voren konden aangeven waar onze voorkeur naar toe ging. In ons geval geen vlees, wel vis. De ceviche, het gerecht met mosselen en de tongschar waren mooi om te zien en -balangrijker nog- erg lekker. Het dessert en de per gang bijpassende wijnen maakten het af. Aanrader.
hilde W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben hier zeer lekker gegeten in een prachtig kader. Gezellig restaurant, zicht op zee en het eten is top. Je geniet van de gerechten in hun zuivere vorm.
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuk en rustig restaurant. bediening is goed en men is erg attent. Klassieke muziek zou mooier zijn ipv van nu soms wat harde muziek
A.J. B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het was uitstekend. Wij zijn kleine eters, maar de porties waren hier wel erg klein. Dat zou wel iets meer mogen zijn. Ook zou men wel wat meer keuze kunnen aanbieden wat betreft wijn per glas.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Uitstekend eten met uitzicht op zee. Het systeem met alleen tussengerechten is goed bevallen. Vier (of meer) gerechten is voldoende. De afstand tussen de tafels is vrij groot waardoor er veel privacy is. De bediening is enigszins under-dressed voor dit soort restaurant, hetgeen afbreuk doet aan de totale restaurantervaring. Al met al een mooie ervaring.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De prijs kwaliteitsverhouding is hier helaas totaal zoek. De gerechten zijn klein en zien eruit als grote amuses,.
Niet alles is even smaakvol. De jongeman die ons bediende kwam nogal arrogant over als je iets opmerkte over de gerechten. Hij was zo te merken geen kritiek gewend en kon hier niet mee omgaan, jammer. De gastvrouw echter was zeer ervaren en heel vriendelijk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Meer klassieke Franse keuken zou passender zijn bij de kwaliteit van de lokatie en de attente bediening.
Dus minder conform de huidige trend van dubieuze kunstwerkjes op het bord. Zou de aantrekkelijkheid zondermeer ten goede komen
mike M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Dit is toch echt wel het allerbeste restaurant van Den Haag EN Scheveningen! Oké, nog niet veel mensen beseffen het, want de gemiddelde burger en of buitenlui eet liever in een van de bekende vreetschuren aan de haven. Maar jongens kom op, veel beter dan dit wordt het niet! Punt!!! Buiten dat Gert-Jan echt de sterren van het dak kookt en het team bij Cottontree zo leuk en ook nog bekwaam is, zit de avond vol verrassingen. Ik ga niet zeggen wat voor een heerlijke verwenerijen we allemaal gegeten hebben, want dat moeten jullie zelf maar gaan ervaren.
Een ding geef ik jullie mee........ dit MOET je gaan doen!
Elena M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijke gerechten, welliswaar kleine porties, mooie inrichting en uistende service.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende wijn-spijs combinaties. Je kan elkaar goed verstaan, goede afstand met andere tafels. Zeer prettige en correcte mensen..kortom absolute aanrader!
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten (7 gangen verrassing menu) was uitstekend, ook de service aan tafel. De sfeer is echter naar mijn idee wat kil, restaurant mist gezelligheid.
jacqknol .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hadden het 6 gangen menu. De sfeer vond ik wat stijf en formeel, de inrichting wat "niet meer van deze tijd". We hebben heerlijk gegeten, al gingen de gangen wat snel op elkaar. Complimenten voor de kok! Een nadeel is dat de wijn erg duur is. Je kunt niet kiezen voor een goedkopere variant. Enkele wijnen zijn 30 euro, de rest 45 euro of meer.
steven S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Uitstekend en sfeervol restaurant. Verrassingsmenu was een prima keuze. De juiste verhoudingen per gang. Door de ronde vormgeving wel een aparte acoustic. De gesprekken van andere tafels zijn duidelijk te volgen. Als het restaurant helemaal bezet zou zijn lijkt me dat vervelend. Uitstekende parkeerservice.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Fantastisch dineren; heerlijke gerechten (hoe kun je van gerookte paling zo'n super gerecht bereiden?); romantisch uitzicht; leuke bediening. Top!
A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Een prachtig uitzicht over zee. Aangename temperatuur. Heerlijke gerechten van beperkte omvang. Fantastische combinaties met wijn (6 gangen diner met wijnarrangement). Alleen akoestisch hoor je iets te veel de conversatie aan andere tafels (alsof je in een Turks bad zit).
Herold M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Verrast door het 4 gangen menu. Topeten op toplokatie
Voor herhaling vatbaar
roel P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wat een feest om hier te eten. De opmaak is werkelijk fenomenaal. Gerechten zijn van uitzonderlijke klasse qua smaak. Ontvangst/service gedegen. Aanrader!!
MrsPussygolightly .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Smaaksensatie perfect!!! (ook de zoetigheid en patisserie verrukkelijk!) maar helaas zeer kleine porties (geen groente/geen aardappelen etc.) zodat het royaal bijgeleverde brood geen overbodige luxe is...toen bleek dat wij matige drinkers waren werd de interesse van de bediening al in de kiem gesmoord. Hoewel het restaurant zeer goed eten biedt laat het op mij geen verpletterende=geen indruk achter, mede door de sobere inrichting en ongezellige locatie. De toevallige vuurwerkshow buiten deed veel goed aan de wat kille atmosfeer.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De gerechten waren juweeltjes, om te zien en te proeven.
De wijnen prima!
De bediening wist goed te vertellen over wat er werd geserveerd. Was naar ons gevoel in eerste instantie wat wel wat stug over, dit werd later gelukkig beter.
Mooi uitzicht op de zonsondergang ;-)
Eugene W.H. D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Fijn restaurant, hele goede sfeer, uitstekende bediening, zeer goede chef, altijd een plezier om aan tafel te gaan,
wel jammer dat er geen gedekte tafels meer zijn