Over het restaurant Cottontree City by Dimitri

Strijk neer bij deze gezellige Haagse stadsbistro, waar voortreffelijke gerechten tegen een betaalbare prijs op de kaart staan. Er wordt hier geen onderscheid gemaakt tussen voor-, tussen- en hoofdgerecht. Alles is te bestellen! De kok werkt vooral met streek- en seizoensgebonden producten en tovert deze om tot fantastische creaties. Bestel hier een goed glas wijn naast en jij zit gebakken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cottontree City by Dimitri

Op 5 minuten loopafstand van Den Haag Centraal station.
  • : Betaald parkeren in de buurt. Pleingarage, parkeergarage onder het Malieveld en de nieuwe Museumkwartier parkeergarage.

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Cottontree City by Dimitri

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Cotton Tree by Dimitri is een absolute aanrader op een historische lokatie aan het lange Voorhout. In alle opzichten: Top!
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Goede formaat van de gerechten met echte klassiekers op de kaart. Bediening die oog heeft voor detail en op de juiste momenten aanwezig is. Echt een aanrader!
Stephanie P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het chef's menu was erg lekker in perfecte porties. De bediening was jong, vriendelijk en vaardig. We gaan zeker nog een keer terugkomen.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Ligging zorgt al voor rust. In het algemeen goed bereide gerechten, soms wat klein voor de gevraagde prijs. De bediening is uitstekend. Jammer dat er geen Sauvignon Blanc geschonken wordt.
Daphne J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Leuk, al die kleine gerechten.dessert was wat minder.
Vlotte bediening.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een top restaurant. Professionele en uiterst gastvrije bediening. Zichtbaar wanneer gevraaagd, onzichtbaar wanneer noodzakelijk. De keuken is geweldig. 6 gangenmenu besteld en elk gerecht was van hoog niveau. Een aanrader om met vrienden of zakelijke relaties te lunchen of te dineren. Een 10.
Sicco F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Je eet hier altijd heel goed en zonder poespas. De bediening is vakkundig en plezierig. We komen graag terug.
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten er werd super goed rekening gehouden met onze cabaret voorstelling.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
6 gangen menu verrassend iedere gang, bijpassende wijnen waren uitstekend en sympatieke ober.
Ruud A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijke bediening en zeer attent verstaan hun vak.
Was een heerlijk avondje uit.
John B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Really good
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Mooie ontdekking in Den Haag: heerlijke gerechten met bijpassende wijnen, uitstekende bediening en zeer klantgericht!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gisteravond wederom hier gegeten, het was weer heerlijk! Iets meer herrie door een grote groep mensen maar dat mag de pret niet drukken. Eten was weer heel verfijnd en leuke bediening, nog steeds een aanrader, parkeren in de Museumkwartier-garage en je loopt in 1 minuut naar het restaurant.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prettig,rustig,gezelligheden eten en drinken voorzieningenuitstekend,
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Na een verblijf van een paar dagen in het buitenland, waar veel en veelvuldig 'buiten de deur' werd gegeten, was het een echte verrassing om hier in Den Haag te dineren in een restaurant waar gekookt wordt op een culinair hoog niveau. Alles was erg goed in balans, van aankomst t/m vertrek. Heerlijke gerechten, passende wijnadviezen, een bijzonder professionele en vriendelijke bediening, kortom, dit was een goede keuze. Een avond die je niet snel vergeet. En ondanks het feit dat alle tafels bezet waren (inclusief een tafel met 12 gasten) hadden wij (tafeltje van 2) geen moment het gevoel dat we werden vergeten. We gaan hier snel weer een bezoekje brengen.
Gitte B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Een mooie zaak met een rustig, sfeervol terras aan een prachtig stukje Den Haag. Uitstekende locatie. Door een super vriendelijke gastvrouw begeleid in onze keuze van het menu. Bij ieder gerecht was geen woord te veel gezegd. Uiterst verfijnde combinatie van smaak en portie, ieder gerechtje opnieuw. Het is altijd leuk als je thuis komt en echt nageniet van een mooie ervaring en dat hebben wij zeker gedaan. Leuke bijkomstigheid was dat het qua prijs ook erg toegankelijk was. Aanrader dus!
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijke gerechten, zeker voor herhaling vatbaar.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk eten, fijne ambiance, perfecte bediening. Kortom: ik kom zeker terug. Gemiddelde leeftijd mag wel wat omlaag :-)
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prettige kennismaking. Prachtige plek op het Lange Voorhout. Mooi menu met o.a. gamba met zwarte peper. eendenlever en een heerlijke tonijntartaar. Goed passend wijnarrangement. Puntje van aandacht: iets meer zorg en aandacht voor het sanitair. Heerlijk avong gehad hier, ik kom zeker terug.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wat een weldaad aan genot! Heerlijke avond gehad, lekkere gerechten, prachtig uitzicht over het Lange Voorhout en een hele fijne bediening. We aten; oesters, steak tartare, kreeft (gekookt), rauwe tonijn met avocado, spaghetti met een heerlijkheid erin...en als dessert een kaasplateau met een hele zoete sherry, (superlekker). Bij het eten hadden we de Pinot Grigio die ook heel fijn smaakt bij deze gerechten. In een woord, ga er eten en ervaar deze heerlijkheden zelf! Met dank aan Samantha (sous chef) en Jan!