Cottontree City by Dimitri

Lange Voorhout 98 2514 EJ Den Haag Nederland Kaart
Loop weg uit de drukte van het centrum en waan je bij Cottontree City by Dimitri even in een Parijse bistro. Hier staat chef Dimitri, samen met zijn jonge sous chef Samantha, in de keuken en wordt er klassiek Frans, met een moderne twist gekookt.
Bij Cottontree kun je terecht voor zowel lunch als diner. De gerechtjes zijn bewust van het formaat voorgerecht, zodat je er meerdere kunt kiezen of met elkaar kunt delen. En keuze is er genoeg!
Wil je niet zelf kiezen, laat dan de chef het menu bepalen. Zelfs als je voor alle 8 gangen gaat ben je nog steeds voor minder dan zes tientjes culinair gelukkig!

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: De krokant gebakken zwezerik is een van de klassiekers op de kaart. Met het seizoen wisselt het garnituur.

Over het restaurant Cottontree City by Dimitri

Cottontree City is een moderne stadsbistro met betaalbare, eerlijke en smaakvolle gerechten. U geniet hier al van 4 gangen voor slechts € 39,50, 6 gangen voor € 49,50 of 8 gangen voor € 59,50.

Onze stadsbistro kent geen onderscheid tussen voor-, tussen- en hoofdgerecht. Alle à la carte-gerechten zijn te bestellen à € 12,50. Dimitri kookt met zoveel mogelijk seizoens- en streekproducten.

Cottontree City heeft altijd een aantal vertrouwde klassiekers op de kaart staan. Ook verzorgen wij een verrassende wijnselectie die regelmatig wisselt. Waarbij veel per glas of in een arrangement wordt geschonken. Zin in een gin tonic of speciaal bier, niks is te gek voor ons.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cottontree City by Dimitri

Op 5 minuten loopafstand van Den Haag Centraal station.
  • : Betaald parkeren in de buurt. Pleingarage, parkeergarage onder het Malieveld en de nieuwe Museumkwartier parkeergarage.

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Cottontree City by Dimitri

Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben heerlijk en met veel plezier hier gegeten. We werden heel erg vriendelijk en klantvriendelijk behandeld door de eigenares. We hadden een verzoek tav het menu en dat werd heel positief opgepakt. Het eten was ook erg lekker, mooi opgemaakte borden, een feestje om te zien. Mooie zaak, stijlvol ingericht en gezellig. Lekkere wijn erbij. Al met al hebben we enorm genoten.

Nog een kleine tip: we liepen de volgende dag overdag langs, maar vonden de uitstraling van de zaak van buiten minder mooi en stijlvol overkomen dan hoe het binnen is qua inrichting en kwaliteit van eten. Maar goed, dat is alleen als positieve feedback bedoeld. Wij hebben er heerlijk gegeten! Ga zo door:).
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Een leuke manier om efficiënte bediening te bieden. Goed wijnadvies. Heel knap hoe je alleen maar je credit-card op tafel hoeft te leggen en de rekening komt er onmiddellijk aan. Nogal zeldzaam.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Hier op historische bodem hebben we, de jury, de winnaar van de Thorbeckeprijs 2018 gekozen.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Hier fietste ik al vaak langs en door de lovende recencies hier gisteravond met een vriendin gegeten.

We zijn voor het 4 gangen verassingsmenu gegaan en dat was een geweldige keuze! We hebben genoten van het zalige eten! Verfijnt, Frans met Aziatische twist. De borden zagen er elke keer als kunstwerkjes uit en de bediening attent, servicegericht en hartelijk. Wij voelden ons welkom!

Echt een aanrader! Ik kom snel met mijn man een keer eten.
H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
goed eten in prima ambiance.
bediening is zeer attent en alles komt geruisloos.
Echt Haags restaurant , niet alleen voor zakelijk bezoek maar ook voor prive een aanrader.
Gerry W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Een eerder bezoek was iets teleurstellend. Ik vond het eten toen minder lekker, maar dit bezoek heeft het weer goed gemaakt. Hierdoor ben ik eerder geneigd om terug te komen. Combi van wijn en spijs vond ik trouwens erg goed. Over de wijnkeuzes heb ik bij dit restaurant weinig te klagen.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Leuke kaart met ruime keuze uit originele kleine gerechten. Enthousiast en kundig personeel. Locatie op het prachtige Lange Voorhout is uniek, zeker nu de hekken en palen van de ambassade weg zijn.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Ons laten verwennen door een 8 gangen menu, van de 1e tot en met de laatste gang fantastisch met daarbij hele mooie wijnen.
Goede sfeer, goede bediening het was een top avond.
Komen zeker nog eens terug
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Derde keer in dit restaurant gedineerd. Was wederom zeer smakelijk. Kleine, smakelijke en Ωeer smaakvol gepresenteerde gerechten. Absolute aanrader.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Fantastisch gegeten. Prima wijnen. We zaten comfortabel op de rode banken. Bediening mag iets toegankelijker, maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We hebben lekker gegeten, de bediening was oké maar niet scherp (wist desgevraagd niet precies wat er op basis van de kaart wordt geserveerd). Wij hadden helaas de pech dat er een rumoerig gezelschap naast ons zat, waardoor we elkaar niet konden verstaan. Kortom, het eten is goed maar de rest kon beter. En het gedrag van het gezelschap is het restaurant natuurlijk niet echt aan te rekenen.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We hadden het 6 gangen menu van de chef met wijn arrangement. keuken subliem, prijs naar verhouding. aanrader en voor herhaling vatbaar
T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Leuk restaurant op een mooie plek in Den Haag. Bediening iets wat stug maar zeker niet onvriendelijk. Prijs kwaliteit is goed. Minpuntje zijn de bankjes ... hard en weinig comfortabel.
Harold L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lekker 6 gangen gegeten. Prima maar niet spannend, sommige gangen zelfs wat vlak.
Janet L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijke verrassende gerechten, prettige sfeer en hele vriendelijke mensen. Wij komen zeker terug
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wat lange wachttijd tussen gerechtjes door maar alles was het wachten meer dan waard!
Bobby H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Top, mooi concept kwa gerechten
Ikke D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk met een gezelschap van 8 gegeten. De ronde tafel en bak was voor ons gezelschap echt perfect en is zeker een aanrader.
Jacques O.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Spannende en smaakvolle gerechtjes
Seerp B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk 4 gangendinner!
Zeer attente en vriendelijke bediening !