Over het restaurant Cottontree City by Dimitri

Strijk neer bij deze gezellige Haagse stadsbistro, waar voortreffelijke gerechten tegen een betaalbare prijs op de kaart staan. Er wordt hier geen onderscheid gemaakt tussen voor-, tussen- en hoofdgerecht. Alles is te bestellen! De kok werkt vooral met streek- en seizoensgebonden producten en tovert deze om tot fantastische creaties. Bestel hier een goed glas wijn naast en jij zit gebakken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cottontree City by Dimitri

Op 5 minuten loopafstand van Den Haag Centraal station.
  • : Betaald parkeren in de buurt. Pleingarage, parkeergarage onder het Malieveld en de nieuwe Museumkwartier parkeergarage.

DE GEHELE MAAND AUGUSTUS 7 DAGEN PER WEEK VAN 12.00 UUR T/M 22.00 UUR GEOPEND

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Cottontree City by Dimitri

Gitte B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Een mooie zaak met een rustig, sfeervol terras aan een prachtig stukje Den Haag. Uitstekende locatie. Door een super vriendelijke gastvrouw begeleid in onze keuze van het menu. Bij ieder gerecht was geen woord te veel gezegd. Uiterst verfijnde combinatie van smaak en portie, ieder gerechtje opnieuw. Het is altijd leuk als je thuis komt en echt nageniet van een mooie ervaring en dat hebben wij zeker gedaan. Leuke bijkomstigheid was dat het qua prijs ook erg toegankelijk was. Aanrader dus!
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijke gerechten, zeker voor herhaling vatbaar.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk eten, fijne ambiance, perfecte bediening. Kortom: ik kom zeker terug. Gemiddelde leeftijd mag wel wat omlaag :-)
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prettige kennismaking. Prachtige plek op het Lange Voorhout. Mooi menu met o.a. gamba met zwarte peper. eendenlever en een heerlijke tonijntartaar. Goed passend wijnarrangement. Puntje van aandacht: iets meer zorg en aandacht voor het sanitair. Heerlijk avong gehad hier, ik kom zeker terug.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wat een weldaad aan genot! Heerlijke avond gehad, lekkere gerechten, prachtig uitzicht over het Lange Voorhout en een hele fijne bediening. We aten; oesters, steak tartare, kreeft (gekookt), rauwe tonijn met avocado, spaghetti met een heerlijkheid erin...en als dessert een kaasplateau met een hele zoete sherry, (superlekker). Bij het eten hadden we de Pinot Grigio die ook heel fijn smaakt bij deze gerechten. In een woord, ga er eten en ervaar deze heerlijkheden zelf! Met dank aan Samantha (sous chef) en Jan!
Diana G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Enorm lekkere smaken, goede wijn, goede combinaties.. echt een aanrader!
Marietta W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Geweldig uitzicht vanaf het raamtafeleltje op het boomrijke Lange Voorhout en het prachtig gedekte terras van Cottontree City. Het mooiste terras van Den Haag. Rustige sfeer. Zeer prettige (niet te vrije) bediening. Attente en snelle service. Goede open wijnen, we dronken de rosé grenache, mooie kleur, goede smaak. De voor-en hoofdgerechten waren origineel van opmaak, goed van smaak. Goed, luxe zuurdesembrood erbij. Mijn hoofdgerecht eendenleverbereiding was smakelijk maar ik miste de eendenleversmaak, vermoedelijk een te veel aan vetstof. Verder was alles prima, ook de aangeklede koffie en komen we zeker weer terug!
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed eten, goede wijnen, bistrot sfeer. De kwaliteit van eten en wijn is zeker goed, maar voor de prijs die je hier betaalt (136 voor 2 personen wijn en vier gangen) verwachten wij iets meer. Zeker in verhouding tot andere Haagse restaurants die menu's voor deze prijzen aanbieden, vielen zowel de exclusiviteit van het eten als de wijnkennis van de bediening ons wat tegen. Daarnaast stond de muziek wat ons betreft wat te hard en was te veel 'feestelijk' en te weinig romantisch of ontspannen. Desalniettemin: leuke avond, lekker gegeten, goede wijnen!
Eveline W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk eten, bijzondere gerechten, wat je nooit in andere restaurants kan krijgen.
Tamyra L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij hebben genoten van een 8 gangen menu. De gerechten met gamba's, gerookte paling, rode poon, tonijn en sukade waren zalig. De gerechten met buikspek en eendenlever terrine vond ik wat minder. Het frisse dessert was een heerlijke afsluiting. Al met al vind ik dit restaurant beslist een aanrader!
mike M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Fantastisch gegeten bij Cottontree City! Op het mooiste terras van Den Haag.
Met denken wij de leukste menukaart van onze stad!
Super ontvangst van Jan en heerlijke wijn suggesties. Dikke oesters, Zeeduivel, sukade vlees en de beste crepe die ik ooit gegeten heb.
Wauw veel beter dan dit wordt het niet! Top!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannen omgeving. Vriendelijk personeel en desgevraagd heerlijk buiten kunnen eten. Aanrader! De gerechten zijn bijzonder smaakvol en mooi opgediend, prima wijn er bij.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Prijs is te hoog voor wat geboden wordt. Op bepaalde plaatsen zit je te dicht op je buurman waardoor je geen privacy ervaart.
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Erg lekker gegeten, goede sfeer, mooie locatie, leuk personeel, fijne wijnkaart en menukaart erg goede kwaliteit / prijsverhouding.
Gitte V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten is hier heerlijk en constant van kwaliteit. Vlotte bediening, heerlijke amuses. Wij gaan hier regelmatig en graag heen. Perfect.
thinka B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Dimitri heeft een prima hand van bereiden, maar lijkt de 'nouvelle cuisine' opnieuw uitgevonden te hebben. De langzaam gegaarde zalm was helemaal okay, maar de inhoud van het kommetje met noedels en kogelbiefstuk in pindabouillon en de zwezerik waren wat magertjes bedeeld. Zo ook het kaasplateau waar de kaas bijkans van het leistenen tegeltje waaide. Voor 12,50 euro een beetje calvinistisch afgesneden.
Brunhilde W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Lekker gegeten. Creatieve, verrassende gerechten, zonder daarin door te slaan. Mooie wijn- en aperitiefkaart. Enige minpuntjes: soms te diepe borden ('schalen'), die wel mooi ogen, maar waaruit niet fijn te eten valt. Dat laatste zou zwaarder moeten wegen dan het oog, wat mij betreft. En het geluid galmt nogal door de zaak, niet handig voor mensen met gehoorproblemen. Conclusie totaal: aanrader!
Josien V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We waren hier niet voor de eerste keer en we komen zeker terug! Opnieuw een bijzonder gezellig en zeer smakelijk avondje gehad met elkaar bij Cottontree City. Dank jullie wel!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zoals altijd weer erg goed gegeten. Kwalitatief hoog niveau, mooi opgemaakte borden, goed personeel en zeer
redelijke prijs. Het gaat helemaal goed, vandaar de volle zaak.
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Volle tent en serieus te weinig personeel. Om 19.30 binnen. 20 minuten wachten om eerste drankje te mogen bestellen. Daarna 20 minuten om te mogen bestellen. Te lang.

Personeel erg onervaren en matige wijnkeuzes.

12,50 gerechtjes weinig bijzonder. 20 euro gerechten meer dan prima. Echter wachttijd, matige bediening en slechte wijnkeuzes geven onvoldoende waar voor geld. Steak tartaar was prima en geven ze als proef. Erg jammer dat er daarna nog zou veel extra peper wordt gegeven dat het gerecht daarna over-spiced is

Geen goede keuze voor de geboden waar.