Over het restaurant Cottontree City by Dimitri

Strijk neer bij deze gezellige Haagse stadsbistro, waar voortreffelijke gerechten tegen een betaalbare prijs op de kaart staan. Er wordt hier geen onderscheid gemaakt tussen voor-, tussen- en hoofdgerecht. Alles is te bestellen! De kok werkt vooral met streek- en seizoensgebonden producten en tovert deze om tot fantastische creaties. Bestel hier een goed glas wijn naast en jij zit gebakken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cottontree City by Dimitri

Op 5 minuten loopafstand van Den Haag Centraal station.
  • : Betaald parkeren in de buurt. Pleingarage, parkeergarage onder het Malieveld en de nieuwe Museumkwartier parkeergarage.

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,1
Dimitri H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijke gerechten, goede service. Een aanrader!
GJ Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
De ruimte iets te steriel en te licht, wat ten koste gaat van de sfeer. Goede en snelle bediening. Gerechten pretendeerden wat meer dan ze waren.
maupie K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk geluncht!
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heel erg lekker gegeten. Ook de coquilles waren bijzonder. En het toetje met bananenparfait had verassende smaken. Het personeel is er erg vriendelijk.
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Casual bediening en ontvangst maar dit is geenszins storend. Mooie gerecht met heerlijke smaken; de zeeduivel, kalfswang en reebok zijn absolute aanraders. De bijpassende wijnen zijn mooi en sommige spectaculair.
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Afgelopen vrijdag hier een top avond beleefd, fantastische 6 gangen menu van Dimitri gegeten met mooie wijnen erbij, prima service. De snoekbaars was geniaal, tot snel! Dikke aanrader!
arianesnijders .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Uitstekend gegeten. Genoten van mooi gebraden wilde eend, met pompoen, bloemkool en knolselderij. De service was uitstekend. Met gepaste aandacht. Ik ga snel weer terug, net als mijn gast. Buitengewoon geslaagd.
Kris D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
echt super gegeten! met als de snoekbaars met currie als hoogte punt. echt aan te bevelen, goede prijs kwaliteit en liefde voor het vak.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten met uitstekende service. Goed gebalanceerd 6 gangen menu met heerlijke bijpassende wijnen in een lekkere omgeving met fijne bediening.
Marja E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten met ook prima wijnadvies. Kalfstartaar was om te zoenen en de crêpe suzette werd spectaculair geflambeerd. Heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Het was niet zo druk en dat was echt jammer want dit restaurant verdiend veel gasten.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
N.a.v. een recensie besloten we onmiddellijk dezelfde avond te gaan eten bij de voormalige Bistroquet. Het was een geweldige ervaring vanaf binnenkomst tot vertrek. We zaten beiden op een rode bank, aangenaam.
We startten met een glas cava, erbij werd een mooi hapje geserveerd. We kozen de bisque en de gamba uit de 12,50 selectie. Mijn man vond de bisque iets te zout, ik had die ervaring niet. Het gambagerecht was prachtig en zeer smakelijk. Bovenop de gamba's lag een grote gevulde ravioli met gamba, ernaast wat groente. Verrukkellijk in één woord. De kok heeft erg orginele ideeën en weet een gerecht mooi op te maken. Ons 2e gerecht kozen we uit de 20euro selectie, de reebout en de eendenleverterrine. Mijn man was opgetogen over de reebout, mals en prachtig gegaard. Mijn eendenlever was een ruime portie, erg smakelijk. Opgemaakt met mooie ingrediënten.
Wat zo sympathiek is aan deze zaak is dat men zonder kosten een ruim mandje heerlijk warm stokbrood klaar zet tesamen met boter en creamcheese, huisgemaakt.
Martijn N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met z'n vieren gegeten bij Cottontree City. Gekozen voor 6 gangen menu. Mooie gerechtjes. Niet te groot zodat je ook van gang 6 nog kunt genieten. Nieuwe huisaperitief is een aanrader. Bij de gerechtjes gekozen voor een bijpassend en prima wijnarrangement. Prima ontvangst. Bediening nogal tegenvallend. De dame die ons ontving en het aperitief bracht, deed het nog prima. Daarna werden we wisselend bediend door een dame en een heer die nogal ongeïnteresseerd de gerechten op tafel zetten. Soms zonder een woord te zeggen. Het betrof een verrassingsmenu en dan is het toch wel fijn als je weet wat je eet. Wijnen kwamen vaak te laat bij de gerechten. Toelichting van het niveau 'dit is een sauvignon blanc'. Bij de laatste gang werd de wijn helemaal vergeten. Aandacht proberen te trekken maar we werden helaas niet opgemerkt. Overigens werd ons wel koffie/thee aangeboden toen men erachter kwam een foutje te hebben gemaakt. Goede wil is er dus wel maar uitvoering laat te wensen over.
Kortom: lekker gegeten, mooie gerechtjes maar bediening nog niet op bijpassend niveau.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was heerlijk met mooi opgemaakte gerechten, die prima op smaak waren. Over de bediening waren we niet te spreken. De twee aanwezige dames waren nogal ongeïnteresseerd. Hoewel we zonder drankje zaten en het niet druk was, was het lastig de aandacht van de dames te krijgen. De gerechten werden dan ook opgediend voordat we de bijbehorende wijn hadden. Zelfs nadat we ze hierop geattendeerd hadden voor de opvolgende gangen, werd de crepe suzette wederom opgediend voordat de wijn was ingeschonken. Voor het geld wat je hier betaalt mag je echt een betere bediening verwachten. Wij komen hier niet meer terug.
Jaap-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten...met origineel concept (je eet verschillende tussengerechten). Ontspannen bediening. En goede wijnadviezen
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker restaurant. We hadden een fijne plek. de gerechtjes waren heerlijk. Echter de bediening leek wat slaperig. Er werden zaken vergeten, geen wijn aangeboden, jassen door elkaar gehaald. Hierdoor kwam het wat rommelig over.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Wij hebben een leuke en gezellig avond gehad en heerlijk gegeten, bediening is top en leuk dat wij na jaren weer eens ouderwets Crêpe Suzette hebben gegeten als dessert. Echt een aanrader voor avond uit en lekker eten.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere wijnen. Fijne service! 4 gangen menu gehad, erg lekker. Ronde tafel achterin de zaak. Gemiddelde leeftijd wel iets hoger.
André V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een originele kaart met gerechten die op sterrenniveau worden geserveerd in een moderne entourage met een knipoog naar de Koninklijke Schouwburg om de hoek. Jammer dat de bediening niet mee kan met dit niveau. Weliswaar goed bedoelend ontbreekt het aan overzicht en wordt nogal wat vergeten, wat de omzet niet ten goede komt. Geen zaak voor hongerige boeren, burgers en buitenlui: de porties zijn klein.
helma W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
donderdag 24 nov. heerlijk gegeten, voordat we naar theater gingen. De bediening was vriendelijk en vlot.
De gerechten waren van buitengewone kwaliteit en leuk opgediend. En een mooie a la carte-kaart. Ook de wijnen waren erg lekker.
We komen zeker terug!!!