Over het restaurant Cottontree City by Dimitri

Strijk neer bij deze gezellige Haagse stadsbistro, waar voortreffelijke gerechten tegen een betaalbare prijs op de kaart staan. Er wordt hier geen onderscheid gemaakt tussen voor-, tussen- en hoofdgerecht. Alles is te bestellen! De kok werkt vooral met streek- en seizoensgebonden producten en tovert deze om tot fantastische creaties. Bestel hier een goed glas wijn naast en jij zit gebakken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cottontree City by Dimitri

Op 5 minuten loopafstand van Den Haag Centraal station.
  • : Betaald parkeren in de buurt. Pleingarage, parkeergarage onder het Malieveld en de nieuwe Museumkwartier parkeergarage.

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Cottontree City by Dimitri

Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Super gegeten met een groep vrienden! Prijs kwaliteit heel sterk. Uitgebreide wijnkaart met voor ieder eat wils. Frisse, jonge en vriendelijke bediening. Al met al dus echt een aanrader!
Sidney R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
In tijden niet zo lekker gegeten.
En ook nog voor redelijke prijs.
Ga zo door!
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wat een feestje was dit. De afgelopen jaren regelmatig uit eren geweest en niet de makkelijkste, maar dit overtrof alles!!! Geweldig ontvangen door de gastvrouw, (echtgenotes de chef), een top huiswijn die je in andere restaurants alleen per fles kunt bestellen en alle gerechten uitermate bijzonder van smaak. Erg bijzonder dat je zoveel bijzondere smaken zo goed kan combineren in zulke kleine gerechten. Omdat het concept bestaat uit meerdere kleinere gerechten kun je de hele avond genieten van de meest bijzondere smaken en je de volgende dag ook nog goed voelen. Hebben lange tijd niet zo genoten, bedankt !!!!!!
Anneke O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Aflopen woensdagavond met (10 jan. 2018) met vier personen genoten van een uitstekend 4 gangen menu. Chef Dimitri heeft voor heerlijke kunstwerkjes gezorgd. De bediening was ook uitstekend. Een en ander deed de locatie op het Voorhout eer aan. Een aanrader!
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Warme en attente bediening. Kwaliteit keuken zeer goed. Goede prijs/kwaliteit. Inrichting prettige sfeer. Zeer aanbevelenswaardig voor lunch en/of diner (theaterdiner is suggestie).
Opmerking: restaurant oogt aan de buitenzijde beslist minder aantrekkelijk dan de binnenkant en eetervaring meer dan goedmaakt/waarmaakt!
Marjolijn J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Altijd goed.
Zijn regelmatige gasten
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
De groenten wat te zout, maar verder een feestje om daar te eten! Heerlijk!! Uitleg over t gerecht en wijnadvies wel wat gemist... top avond!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het Kerstmenu was bijzonder en van goede kwaliteit, maar er was (te) weinig Kerstsfeer. De gerechten waren wat 'afgepast', wel kwalitatief hoogstaand. Het wijnarrangment was uitzonderlijk goed.
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
ongeïnteresseerde, weinig attente bediening met erg lange wachttijden. Eten op zich best lekker. Jammer dat de matige bediening hier afbreuk aan doet.
Germine M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gedineerd, sfeervolle ambiance....alleen bediening mag wat vriendelijker en attenter!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gekozen voor menu met bijpassend wijnarrangement, fijne gerechten en wijn erbij passend
Bediening ervaren en heeft zaken goed onder controle.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijke en bijzondere gerechtjes. Moeilijk om van zo’n gevarieerde menukaart te kiezen. We namen 2 gerechtjes als lunch en icm met het lekkere nog warme brood is dat genoeg. Ik had het gerechtje met paling wat een prachtig plaatje was en ook heel lekker van smaak. De gegrilde rogvleugel was nog beter. Een heel mooi stukje vis met lekkere smaakmakers. Het was niet druk met lunchtijd maar de bediening was niet teveel aanwezig wat fijn was. Wijnen lekker en het is een heel mooi ingericht restaurant. Ik ga hier zeker ook ‘s avonds een keer eten.
C V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Er waren 2 grote gezelschappen, dat gaf een gezellige sfeer ! Voor de bediening was dit wel druk. De gerechten zijn echt stuk voor stuk heerlijk
Marilene100 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Weinig aandacht van de bediening. Terwijl we toch echt wel in de loop zaten. Dat maakte het lekkere eten wat minder wow.
Kate B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Laatst hier gegeten met familie. Lekkere wijn, smaakvolle gerechten en zeer attente bediening. Echt waar voor je geld. Absoluut een aanrader! Ik ga er zeker ook een keer lunchen!
J.L. M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Met een paar vrienden heb ik hier heerlijk geheten. Het was een avondvullend programma vol heerlijkheden! Echt een aanrader! Één van mijn tafelgenoten had een jas laten hangen. Hier werd ik de volgende dag gelijk over gebeld. Hoe bedoel je service! Niet alleen aandacht voor het eten, maar ook na het eten!
J.L. M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een paar weken geleden heb ik hier met een groep vrienden gegeten. We hebben allemaal het verrassingsmenu genomen en hebben er erg van genoten. Daarnaast heeft het restaurant een goede sfeer en zeer vriendelijk personeel. Één van ons had zijn jas laten hangen bij vertrek. Hier werd ik de volgende dag over gebeld. Service dus! Een aanrader!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Leuk restaurant; goede prijs-kwaliteit verhouding.
Het was volgeboekt maar de bediening was snel en goed.

Het is niet een erg groot restaurant, dus zorg voor een reservering.
Het kan behoorlijk luidruchtig zijn omdat het zo klein is, maar dat is het enige (kleine) minpunt.
Heinvink18 V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk zesgangenmenu, met bijpassende wijn met zes vrienden. "Elke hap was raak", maar de sukade sprong daar nog bovenuit. Een wat zoetere, ik meen Gewurztraminer, paste wat ons betreft minder goed bij het gerecht.
Kyan V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij cottontree, mooie gerechten en goede porties, 6 gangen is zeker een aanrader al helemaal met de mooie wijnen per glas!