Over restaurant Cottontree City by Dimitri

Niks is te gek

Strijk neer bij deze gezellige Haagse stadsbistro, waar voortreffelijke gerechten tegen een betaalbare prijs op de kaart staan. Er wordt hier geen onderscheid gemaakt tussen voor-, tussen- en hoofdgerecht. Alles is te bestellen! De kok werkt vooral met streek- en seizoensgebonden producten en tovert deze om tot fantastische creaties. Bestel hier een goed glas wijn naast en jij zit gebakken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cottontree City by Dimitri

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere wijnen. Fijne service! 4 gangen menu gehad, erg lekker. Ronde tafel achterin de zaak. Gemiddelde leeftijd wel iets hoger.
André V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een originele kaart met gerechten die op sterrenniveau worden geserveerd in een moderne entourage met een knipoog naar de Koninklijke Schouwburg om de hoek. Jammer dat de bediening niet mee kan met dit niveau. Weliswaar goed bedoelend ontbreekt het aan overzicht en wordt nogal wat vergeten, wat de omzet niet ten goede komt. Geen zaak voor hongerige boeren, burgers en buitenlui: de porties zijn klein.
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
donderdag 24 nov. heerlijk gegeten, voordat we naar theater gingen. De bediening was vriendelijk en vlot.
De gerechten waren van buitengewone kwaliteit en leuk opgediend. En een mooie a la carte-kaart. Ook de wijnen waren erg lekker.
We komen zeker terug!!!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima zes gangen menu met kleine gerechten. We konden aangeven dat we geen vlees wilden. Dat was geen probleem. De kwaliteit was van hoog niveau met verrassende en afwisselende gerechten en smaken. We hadden het idee dat de bediening het in het begin van de avond wat te druk had.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben hier gegeten met onze twee kinderen (12 en 9) en het was helemaal geweldig! Het viergangen menu bestaat uit mooie gerechten. Er waren wat dieetwensen en die werden geweldig opgelost. Bediening is professioneel, vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het was een prima avond. De bediening is niet erg pro-actief. Maar dat kan komen omdat wij hadden gevraagd om vooral niet gestoord te worden ;-)
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gastheer had geen passende wijn bij kreeftenbisque, volgens hem was deze er ook niet? Verder waren de gerechtjes prima, meer als dat ook zeker niet. Geen aanrader.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gisteravond super gegeten met twee vriendinnen in dit restaurant. Mooie gerechten, waaronder octopus, coquille, steak Tartare en eendenlever. Heerlijke wijnen en vriendelijke, professionele bediening. De akoestiek kan beter. Zeer zeker een aanrader!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Dit restaurant is een aangename verrassing. Wij waren er voor een lunch en genoten van zeer verfijnde gerechtjes! Op dit moment door de aanleg van een nieuwe parkeergarage bij het Tournooiveld een beetje lastig bereikbaar, maar het straatje om loonde zeker de moeite. Er zijn in het centrum van Den Haag maar weinig restaurants die enigszins in de buurt komen van het (hoge) niveau waarop hier wordt gekookt. En de huiswijn (een pinot grigio) die wij daarbij dronken was eveneens van uitstekende kwaliteit. Daarbij is de verhouding tussen prijs en kwaliteit meer dan prettig. De koffie en pot verse muntthee aan het einde werden vergezeld van heerlijke friandises, waaronder zalige zelfgemaakte madeleines. Het interieur is smaakvol en licht.
Laurens M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Fijn rustig restaurant met een leuke menukaart. Porties moeten zeker voor een 2-gangen lunch luchtig en klein zijn, dat was het geval. Het is natuurlijk niet goedkoop, maar dat is lekker eten nooit.
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vrijdagavond in een gezellig volle zaak erg lekker gegeten bij Cottontree City. Het eerste gerecht, net even aagezette tonijn, was smakelijk maar niet heel bijzonder. De overheerlijke mooi gegaarde kalftong was dat wel. Sowieso een gerecht dat niet vaak geserveerd wordt en deze was perfect bereid. Ook de wilde eendeborst in krachtige wildsaus was uitstekend. De (vrij prijzige) Chateauneuf die we bestelden was alleen in magnumformaat voorhanden. Niettemin kregen we hem voor de prijs van een gewone fles geserveerd, waarbij het aan ons zelf werd overgelaten om te bepalen wanneer de helft van deze 1,5 liter fles bereikt was. Erg gastvrij!
Voor degenen die niet al te uitbundig willen doen met de wijn, bevat de wijnkaart trouwens ook genoeg aantrekkelijke mogelijkheden. Jammer overigens dat de wijnkaart niet op de site staat.
. P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Verrassingsmenu vol lekkere verrassingen. Het lekkerste: kalfstong met bundelzwammetjes en uienbouillon. Hartelijk en easygoing personeel, goed initiatief bij wijnadvies. Zeer tevreden!
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Uitstekend gegeten en goed ontvangen. De gerechten waren tongstrelend en de combinaties op het bord soms verrassend goed. Een leuke formule met signatuur gerechten en een selectie van gerechten die als tussengerechten worden geserveerd. Gelukkig wisten we dat een klassieker als dessert mogelijk was: Crêpes Suzettes! Een perfect bereide espresso macchiato maakte het voor mij af, alleen jammer dat de kleine madeleine wat verbrand was. De inrichting deed ons nog erg aan Le Bistroquet denken en de bon die na het betalen geprint werd droeg ook nog die naam; dat moet nog even aangepast worden. Klein detail: we vinden het altijd fijn om met echt zilver te eten en dan is het ook leuk om te zien dat er op z'n Frans gedekt wordt!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Genoten van het 6 gangen menu van de chef. Een zeer evenwichtige samengestelde maaltijd met fraai ogende plaatjes op de borden en in de kommen. Maar niet alleen het oog krijgt wat, ook de smaakpapillen worden gestreeld. Tonijn, zeebaars, garnalen in curry, een bavette, eendenlever en een klein ijsgerecht. Allemaal prima bereid en zonder teveel smaken of liflafjes. Het bijbehorend wijnarrangement is prima en sluit goed aan met mooie wijnen uit Spanje en Zuid Frankrijk. Zowel bij het eten als de wijnen komt bovendien een heldere uitleg.
Het tempo is rustig en sloot aan bij het feit dat wij geen haast hadden en gezellig converseerden.
Al met al een prima gelegenheid en een maaltijd die meer dan voor herhaling vatbaar is.
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Zeer aangenaam verrast en hier kom ik zeker nog een keer terug! De kalfstartaar en reebok waren voorzien van geweldige smaakaccenten, die je normaal voor deze prijs niet proeft. Die prijs is volgens mij zo laag omdat de porties vrij klein zijn, maar hier gaat kwaliteit echt boven kwantiteit. Wat mij betreft had de bediening wat vriendelijker gemogen. Zo miste ik bijvoorbeeld toelichting bij elk gerecht en zoiets zie ik toch graag, zeker in een door de Michelingids aangeraden restaurant. De algehele sfeer daarentegen was dan wel weer helemaal goed.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Aan de diversiteit, kwaliteit, smaakcombinaties en uniciteit van de gerechten ligt het niet. Aan de veelzijdigheid, kwaliteit, betaalbaarheid en soepele smaken van de wijnen ligt het niet. Aan de sfeer, klasse en aankleding van het restaurant ligt het niet. Aan het bijzonder lage niveau van de klantgerichte service door de minimale bediening ligt het wel. En zo'n over all plaatje bepaalt mijn totale beleving en daarmee eindoordeel. Helaas.
Brandon M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Goede, mooie gerechten, inventief samengesteld. Met een goede pecorino erbij, een genot voor de papillen.
Piierer S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Top keuken, zalige wijn, super ambiance. Aanrader.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
originele kaart, heerlijke gerechten. bijzondere toetjes. een prettige, relaxte, maar kordate service. al met al een aanrader
Marie-Noëlle M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Er zijn niet veel restaurants die kalfstong serveren, dit was al an zich een leuke verrassing. Het gerecht is absoluut een genot, met fris knapperende groenten en vlees dat echt in je mond smelt. De curry met garnalen was even feestelijk als smakelijk.