Cottontree City by Dimitri

Lange Voorhout 98 2514 EJ Den Haag Nederland Kaart
Loop weg uit de drukte van het centrum en waan je bij Cottontree City by Dimitri even in een Parijse bistro. Hier staat chef Dimitri, samen met zijn jonge sous chef Samantha, in de keuken en wordt er klassiek Frans, met een moderne twist gekookt.
Bij Cottontree kun je terecht voor zowel lunch als diner. De gerechtjes zijn bewust van het formaat voorgerecht, zodat je er meerdere kunt kiezen of met elkaar kunt delen. En keuze is er genoeg!
Wil je niet zelf kiezen, laat dan de chef het menu bepalen. Zelfs als je voor alle 8 gangen gaat ben je nog steeds voor minder dan zes tientjes culinair gelukkig!

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: De krokant gebakken zwezerik is een van de klassiekers op de kaart. Met het seizoen wisselt het garnituur.

Over het restaurant Cottontree City by Dimitri

Cottontree City is een moderne stadsbistro met betaalbare, eerlijke en smaakvolle gerechten. U geniet hier al van 4 gangen voor slechts € 39,50, 6 gangen voor € 49,50 of 8 gangen voor € 59,50.

Onze stadsbistro kent geen onderscheid tussen voor-, tussen- en hoofdgerecht. Alle à la carte-gerechten zijn te bestellen à € 12,50. Dimitri kookt met zoveel mogelijk seizoens- en streekproducten.

Cottontree City heeft altijd een aantal vertrouwde klassiekers op de kaart staan. Ook verzorgen wij een verrassende wijnselectie die regelmatig wisselt. Waarbij veel per glas of in een arrangement wordt geschonken. Zin in een gin tonic of speciaal bier, niks is te gek voor ons.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cottontree City by Dimitri

Op 5 minuten loopafstand van Den Haag Centraal station.
  • : Betaald parkeren in de buurt. Pleingarage, parkeergarage onder het Malieveld en de nieuwe Museumkwartier parkeergarage.

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Cottontree City by Dimitri

Reinoud D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Derde bezoek in half jaar. Zeer te spreken over eten, dat in balans is en gewoon super lekker en vers is. In mijn beleving is kwaliteit van eten er alleen maar op vooruit gegaan. Bediening is bijna perfect. Goed op elkaar ingespeeld, vriendelijk en alert. Wijnkaart laat niets te wensen over . Kortom hier kom ik terug !!!
René M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heerlijk gegeten, op het terras! Echt een feest! Acht gangen verrassingsmenu, met perfect passende wijnen. En... erg leuke (en deskundige) bediening!
Christina M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk gegeten en ontzettend lekkere wijnen gedronken. De gangen waren verrassend maar allemaal even goed. De wijnen pasten goed bij het eten. Niet heel goedkoop (ook niet megaduur), maar dat was het zeker waard!
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Een absolute aanrader. Goede service en verrukkelijk eten!
Wij komen zeker snel terug.
Kees E.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk eten in prima sfeer met persoonlijke aandacht van de chef die zelf ook gerechten uitdient. Kortom een gezellig avondje ongedwongen uit.
Tse King N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Mooi verrassende 8 gangen menu!
RegisQ .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het surprise menu is een makkelijk keuze om zelf te laten verrassend met smakelijke kleine gerechten. Vriendelijke en professioneel service maakt ook het verschil!
Rick G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Top locatie met top eten en een top bediening. Kan dit restaurant niet anders dan met hart en ziel aan te raden. Zeer verfijnde smaken met een menu dat naadloos op elkaar aansluit op een fantastische locatie aan het Lange Voorhout in Den Haag.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Van de week hier geluncht en dat is zeer goed bevallen. De locatie is erg gaaf, het eten is anders en lekker en de bediening was erg vriendelijk.
JanWillem S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Uitstekend in service, keuze wijnen en het eten was buitengemeen goed.
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Mijn complimenten, ik kom graag terug.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk buiten gegeten, top eten en vriendelijk en vakbekwaam personeel.
Eveline W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een uitstekend restaurant met een chef kok die heel creatief is en anders dan de meeste restaurants
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Voor mijn verjaardag ontzettend goed gegeten in een vol restaurant op een mooie locatie. De keuken is werkelijk voortreffelijk en complimenten voor de gastvrouw. We hebben een heerlijke avond gehad, super eten en heerlijke wijn gedronken. Wij komen zeker terug. Hier moet je echt naar toe.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Hartelijk ontvangen in een fris interieur. De (tussen) gerechten waren van een hoog niveau, waardoor je zou willen dat de porties soms wat groter zouden zijn.

Zeker een restaurant om terug te komen.
Dennis C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Keurige bediening! Eten zag er smaakvol uit en dat was het ook. Op een mooie locatie. We komen hier zeker nog een keer terug.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wij hebben het 6 gangen menu genomen met een half wijnarrangement. Er waren 4 gangen vis, een gang gevogelte en een gang vlees. Alle gerechten waren lekker, met zorg en aandacht bereid alhoewel het vlees net iets te koud werd opgediend. Het dessert met bijbehorende verrassende dessertwijncocktail completeerde de gezellige avond. Er werden een aantal zeer interssante wijnen geserveerd waarvan we notities hebben gemaakt om nog eens te bestellen. Met al die gangen met halve glaasjes waren we wel blij dat we niet met eigen vervoer zijn gekomen. Enigzins aangeschoten, maar zeker voldaan keerden wij huiswaarts. Een aanrader.
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Geluncht met zes gangen heerlijke kleine gerechten met fijne, verrassende smaakcombinaties, heerlijk brood. Zeer vriendelijke eigenaresse en de kok Dimitri, na de vraag van ons, hoe je de polenta creme maakt, kwam het uitleggen met de daarbij behorende machine. Erg leuk. Wij komen zeker terug.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Tempo mocht een fractie hoger, portionering ietsje ruimer. Lekker gegeten.
RM K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De gerechten bij Cottontree zijn heerlijk, zonder uitzondering. Het zes-gangenmenu was mooi samengesteld met veel afwisseling en mooie complementerende smaken. De wijnkaart is vooral gericht op Franse wijnen, maar ook daarbuiten staan er een paar mooie wijnen op de kaart. De inrichting is als een moderne bistro: gezellig licht en leuke jazzy schilderijen aan de muur. Eigenlijk zouden we hier een tien willen geven als de bediening wat informeler en losser was. Voor deze setting en de creatieve keuken mag het contact wel wat warmer.