Over het restaurant Cottontree City by Dimitri

Strijk neer bij deze gezellige Haagse stadsbistro, waar voortreffelijke gerechten tegen een betaalbare prijs op de kaart staan. Er wordt hier geen onderscheid gemaakt tussen voor-, tussen- en hoofdgerecht. Alles is te bestellen! De kok werkt vooral met streek- en seizoensgebonden producten en tovert deze om tot fantastische creaties. Bestel hier een goed glas wijn naast en jij zit gebakken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cottontree City by Dimitri

Op 5 minuten loopafstand van Den Haag Centraal station.
  • : Betaald parkeren in de buurt. Pleingarage, parkeergarage onder het Malieveld en de nieuwe Museumkwartier parkeergarage.

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,1
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Erg lekker gegeten, goede sfeer, mooie locatie, leuk personeel, fijne wijnkaart en menukaart erg goede kwaliteit / prijsverhouding.
Gitte V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
thinka B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Dimitri heeft een prima hand van bereiden, maar lijkt de 'nouvelle cuisine' opnieuw uitgevonden te hebben. De langzaam gegaarde zalm was helemaal okay, maar de inhoud van het kommetje met noedels en kogelbiefstuk in pindabouillon en de zwezerik waren wat magertjes bedeeld. Zo ook het kaasplateau waar de kaas bijkans van het leistenen tegeltje waaide. Voor 12,50 euro een beetje calvinistisch afgesneden.
Brunhilde W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Lekker gegeten. Creatieve, verrassende gerechten, zonder daarin door te slaan. Mooie wijn- en aperitiefkaart. Enige minpuntjes: soms te diepe borden ('schalen'), die wel mooi ogen, maar waaruit niet fijn te eten valt. Dat laatste zou zwaarder moeten wegen dan het oog, wat mij betreft. En het geluid galmt nogal door de zaak, niet handig voor mensen met gehoorproblemen. Conclusie totaal: aanrader!
Josien V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We waren hier niet voor de eerste keer en we komen zeker terug! Opnieuw een bijzonder gezellig en zeer smakelijk avondje gehad met elkaar bij Cottontree City. Dank jullie wel!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zoals altijd weer erg goed gegeten. Kwalitatief hoog niveau, mooi opgemaakte borden, goed personeel en zeer
redelijke prijs. Het gaat helemaal goed, vandaar de volle zaak.
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Volle tent en serieus te weinig personeel. Om 19.30 binnen. 20 minuten wachten om eerste drankje te mogen bestellen. Daarna 20 minuten om te mogen bestellen. Te lang.

Personeel erg onervaren en matige wijnkeuzes.

12,50 gerechtjes weinig bijzonder. 20 euro gerechten meer dan prima. Echter wachttijd, matige bediening en slechte wijnkeuzes geven onvoldoende waar voor geld. Steak tartaar was prima en geven ze als proef. Erg jammer dat er daarna nog zou veel extra peper wordt gegeven dat het gerecht daarna over-spiced is

Geen goede keuze voor de geboden waar.
Dimitri H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijke gerechten, goede service. Een aanrader!
GJ Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
De ruimte iets te steriel en te licht, wat ten koste gaat van de sfeer. Goede en snelle bediening. Gerechten pretendeerden wat meer dan ze waren.
maupie K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk geluncht!
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heel erg lekker gegeten. Ook de coquilles waren bijzonder. En het toetje met bananenparfait had verassende smaken. Het personeel is er erg vriendelijk.
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Casual bediening en ontvangst maar dit is geenszins storend. Mooie gerecht met heerlijke smaken; de zeeduivel, kalfswang en reebok zijn absolute aanraders. De bijpassende wijnen zijn mooi en sommige spectaculair.
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Afgelopen vrijdag hier een top avond beleefd, fantastische 6 gangen menu van Dimitri gegeten met mooie wijnen erbij, prima service. De snoekbaars was geniaal, tot snel! Dikke aanrader!
arianesnijders .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Uitstekend gegeten. Genoten van mooi gebraden wilde eend, met pompoen, bloemkool en knolselderij. De service was uitstekend. Met gepaste aandacht. Ik ga snel weer terug, net als mijn gast. Buitengewoon geslaagd.
Kris D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
echt super gegeten! met als de snoekbaars met currie als hoogte punt. echt aan te bevelen, goede prijs kwaliteit en liefde voor het vak.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten met uitstekende service. Goed gebalanceerd 6 gangen menu met heerlijke bijpassende wijnen in een lekkere omgeving met fijne bediening.
Marja E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten met ook prima wijnadvies. Kalfstartaar was om te zoenen en de crêpe suzette werd spectaculair geflambeerd. Heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Het was niet zo druk en dat was echt jammer want dit restaurant verdiend veel gasten.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
N.a.v. een recensie besloten we onmiddellijk dezelfde avond te gaan eten bij de voormalige Bistroquet. Het was een geweldige ervaring vanaf binnenkomst tot vertrek. We zaten beiden op een rode bank, aangenaam.
We startten met een glas cava, erbij werd een mooi hapje geserveerd. We kozen de bisque en de gamba uit de 12,50 selectie. Mijn man vond de bisque iets te zout, ik had die ervaring niet. Het gambagerecht was prachtig en zeer smakelijk. Bovenop de gamba's lag een grote gevulde ravioli met gamba, ernaast wat groente. Verrukkellijk in één woord. De kok heeft erg orginele ideeën en weet een gerecht mooi op te maken. Ons 2e gerecht kozen we uit de 20euro selectie, de reebout en de eendenleverterrine. Mijn man was opgetogen over de reebout, mals en prachtig gegaard. Mijn eendenlever was een ruime portie, erg smakelijk. Opgemaakt met mooie ingrediënten.
Wat zo sympathiek is aan deze zaak is dat men zonder kosten een ruim mandje heerlijk warm stokbrood klaar zet tesamen met boter en creamcheese, huisgemaakt.
Martijn N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met z'n vieren gegeten bij Cottontree City. Gekozen voor 6 gangen menu. Mooie gerechtjes. Niet te groot zodat je ook van gang 6 nog kunt genieten. Nieuwe huisaperitief is een aanrader. Bij de gerechtjes gekozen voor een bijpassend en prima wijnarrangement. Prima ontvangst. Bediening nogal tegenvallend. De dame die ons ontving en het aperitief bracht, deed het nog prima. Daarna werden we wisselend bediend door een dame en een heer die nogal ongeïnteresseerd de gerechten op tafel zetten. Soms zonder een woord te zeggen. Het betrof een verrassingsmenu en dan is het toch wel fijn als je weet wat je eet. Wijnen kwamen vaak te laat bij de gerechten. Toelichting van het niveau 'dit is een sauvignon blanc'. Bij de laatste gang werd de wijn helemaal vergeten. Aandacht proberen te trekken maar we werden helaas niet opgemerkt. Overigens werd ons wel koffie/thee aangeboden toen men erachter kwam een foutje te hebben gemaakt. Goede wil is er dus wel maar uitvoering laat te wensen over.
Kortom: lekker gegeten, mooie gerechtjes maar bediening nog niet op bijpassend niveau.