Over het restaurant Cottontree City by Dimitri

Strijk neer bij deze gezellige Haagse stadsbistro, waar voortreffelijke gerechten tegen een betaalbare prijs op de kaart staan. Er wordt hier geen onderscheid gemaakt tussen voor-, tussen- en hoofdgerecht. Alles is te bestellen! De kok werkt vooral met streek- en seizoensgebonden producten en tovert deze om tot fantastische creaties. Bestel hier een goed glas wijn naast en jij zit gebakken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cottontree City by Dimitri

Op 5 minuten loopafstand van Den Haag Centraal station.
  • : Betaald parkeren in de buurt. Pleingarage, parkeergarage onder het Malieveld en de nieuwe Museumkwartier parkeergarage.

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,1
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Ik had voor 5 personen gereserveerd voor lunch op 12 julie 2017. Bij binnenkomst werden we pas na 5 minuten opgemerkt door de dame van de bediening die schijnbaar veel werk in de keuken had. Zij wist nietvan onze boeking en schoot weer terug de keuken in om deze op te zoeken. Toen kwam zij enigszins verward terug en begon 2 kleine tafeltjes voor ons tegen elkaar te schuiven. Toen wij zeiden dat wij een voorkeur hadden - voor 5 personen - voor een ronde bank met voldoende zitplaatsen voor 5 personen verdween zij weer de keuken in. Toen zij na 7 minuten nog niet terug was zijn we maar weggegaan. Beroerde dame! Geen goede indruk!
mike M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Fantastisch gegeten bij Cottontree City! Op het mooiste terras van Den Haag.
Met denken wij de leukste menukaart van onze stad!
Super ontvangst van Jan en heerlijke wijn suggesties. Dikke oesters, Zeeduivel, sukade vlees en de beste crepe die ik ooit gegeten heb.
Wauw veel beter dan dit wordt het niet! Top!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannen omgeving. Vriendelijk personeel en desgevraagd heerlijk buiten kunnen eten. Aanrader! De gerechten zijn bijzonder smaakvol en mooi opgediend, prima wijn er bij.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Prijs is te hoog voor wat geboden wordt. Op bepaalde plaatsen zit je te dicht op je buurman waardoor je geen privacy ervaart.
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Erg lekker gegeten, goede sfeer, mooie locatie, leuk personeel, fijne wijnkaart en menukaart erg goede kwaliteit / prijsverhouding.
Gitte V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten is hier heerlijk en constant van kwaliteit. Vlotte bediening, heerlijke amuses. Wij gaan hier regelmatig en graag heen. Perfect.
thinka B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Dimitri heeft een prima hand van bereiden, maar lijkt de 'nouvelle cuisine' opnieuw uitgevonden te hebben. De langzaam gegaarde zalm was helemaal okay, maar de inhoud van het kommetje met noedels en kogelbiefstuk in pindabouillon en de zwezerik waren wat magertjes bedeeld. Zo ook het kaasplateau waar de kaas bijkans van het leistenen tegeltje waaide. Voor 12,50 euro een beetje calvinistisch afgesneden.
Brunhilde W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Lekker gegeten. Creatieve, verrassende gerechten, zonder daarin door te slaan. Mooie wijn- en aperitiefkaart. Enige minpuntjes: soms te diepe borden ('schalen'), die wel mooi ogen, maar waaruit niet fijn te eten valt. Dat laatste zou zwaarder moeten wegen dan het oog, wat mij betreft. En het geluid galmt nogal door de zaak, niet handig voor mensen met gehoorproblemen. Conclusie totaal: aanrader!
Josien V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We waren hier niet voor de eerste keer en we komen zeker terug! Opnieuw een bijzonder gezellig en zeer smakelijk avondje gehad met elkaar bij Cottontree City. Dank jullie wel!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zoals altijd weer erg goed gegeten. Kwalitatief hoog niveau, mooi opgemaakte borden, goed personeel en zeer
redelijke prijs. Het gaat helemaal goed, vandaar de volle zaak.
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Volle tent en serieus te weinig personeel. Om 19.30 binnen. 20 minuten wachten om eerste drankje te mogen bestellen. Daarna 20 minuten om te mogen bestellen. Te lang.

Personeel erg onervaren en matige wijnkeuzes.

12,50 gerechtjes weinig bijzonder. 20 euro gerechten meer dan prima. Echter wachttijd, matige bediening en slechte wijnkeuzes geven onvoldoende waar voor geld. Steak tartaar was prima en geven ze als proef. Erg jammer dat er daarna nog zou veel extra peper wordt gegeven dat het gerecht daarna over-spiced is

Geen goede keuze voor de geboden waar.
Dimitri H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijke gerechten, goede service. Een aanrader!
GJ Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
De ruimte iets te steriel en te licht, wat ten koste gaat van de sfeer. Goede en snelle bediening. Gerechten pretendeerden wat meer dan ze waren.
maupie K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk geluncht!
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heel erg lekker gegeten. Ook de coquilles waren bijzonder. En het toetje met bananenparfait had verassende smaken. Het personeel is er erg vriendelijk.
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Casual bediening en ontvangst maar dit is geenszins storend. Mooie gerecht met heerlijke smaken; de zeeduivel, kalfswang en reebok zijn absolute aanraders. De bijpassende wijnen zijn mooi en sommige spectaculair.
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Afgelopen vrijdag hier een top avond beleefd, fantastische 6 gangen menu van Dimitri gegeten met mooie wijnen erbij, prima service. De snoekbaars was geniaal, tot snel! Dikke aanrader!
arianesnijders .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Uitstekend gegeten. Genoten van mooi gebraden wilde eend, met pompoen, bloemkool en knolselderij. De service was uitstekend. Met gepaste aandacht. Ik ga snel weer terug, net als mijn gast. Buitengewoon geslaagd.
Kris D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
echt super gegeten! met als de snoekbaars met currie als hoogte punt. echt aan te bevelen, goede prijs kwaliteit en liefde voor het vak.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten met uitstekende service. Goed gebalanceerd 6 gangen menu met heerlijke bijpassende wijnen in een lekkere omgeving met fijne bediening.