Cotto & Mangiato

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ian19 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een klein stukje Italië in Schiedam! Heerlijk gegeten, vooral de vitello tonato is erg smaakvol! Het eten is erg vers! De bedoening is zeer vriendelijk! Een aanwinst voor Schiedam! Kortom een aanrader!
Lencoh .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op vakantie in Italië in Schiedam. Eerlijke simpele traditionele Italiaanse gerechten zoals je in een goede trattoria in Italië zou eten. Italiaanse eigenaren en koks uit Puglia. Je ruikt, proeft, hoort en voelt Italië als je binnen bent. Terras voor mooie dagen en tafels binnen voor de koudere dagen. Lekkere broodjes, salades en frittata voor de lunch. Eigen gemaakte pizza met verse ingrediënten. Vele pasta's die allemaal even lekker zijn. Goede vleesgerechten en ook de gamba's zijn heerlijk. Eigengemaakte tiramisu.
Aanraders: anti pasti, foccacia, saltimboca, cotelette Milanese, spaghetti aglio olio, lasagne, ravioli, pizzia procuitto crudo, broodje Sonya, broodje San Daniel.
Drankjes: frisdranken uit Italië bijvoorbeeld lemon soda. Er mogen nu ook wijnen geschonken worden. Heerlijke Italiaanse wijnen.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Hee ee eerlijk gegeten. Vitello Tonato. Echt een aanrader. De pizza was ook echt geweldig lekker. Bediening was erg prettig en beleefd. Gaan we zeker nog een keer naar toe.
Jean-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
vanavond vol verwachting in dit restaurant wezen eten, helaas werd de verwachting niet overtroffen, werden netjes naar onze tafel, waar direct duidelijk werd dat er geen alcohol geschonken werd. het ontbreken van de nodige papieren is daar debet aan. het interieur is met beperkt budget gemaakt, helaas met goedkope arbeidskrachten waardoor de afwerking wat te wensen overlaat. het eten: naar verachting is de Italiaanse keuken simpel zonde veel poespas maar wel met intense smaken moeten zijn. niet in dit restaurant, de pasta niet al dente, de pastasaus uit een pak zo leek het, het pizza deeg gedeeltelijk niet gaar en het midden te nat. de garnalen veel te gaar daardoor smakeloos, de groeten en sla verlept.
Ik heb een vraag!
Als het niet zo lekker was waarom waren allen boorden dan leeg?
En alleen om jouw te laten weten,dat we zonder alcohol en wat uw denkt met een slechte presentatie we zijn bijna 3 jaar open!
Buona serata!
Roeland B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijke authentieke Italiaanse gerechten. In de lente/zomer kun je er heerlijk buiten op het terras zitten voor een drankje (slechts Italiaanse frisdranken dus geen cola of ijsthee) en heerlijke broodjes. Sinds kort ook thuisbezorging. De pizza met zalm en rucola is er smakelijk, een aanrader!
ZoLekker .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
We hadden het gevoel op vakantie te zijn in Italië! Van buitenaf ziet het er uit als een traiteur en dat is het ook. Trap op en je komt in een klein restaurantje. Gezellig kabaal uit de keuken en heerlijk eten op tafel. Smakelijke bruscetta van het huis. Antipasto was geweldig. Heerlijke vleeswaren, kazen en gegrilde groenten. Fijn warme focaccia erbij. Secondi verrukkelijke iteliaanse worstjes met gebakken aardappeltjes met rozemarijn. Koffietje en helemaal blij naar buiten. En dat alles voor een vriendelijk prijsje. We komen snel weer terug!
Eedejong .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Italiaanser dan dit gaat 't niet worden. Authentieke Italiaanse ingrediënten , Italianen achter het fornuis en dan nog die Italiaanse liefde en passie voor het koken; het komt allemaal terug in het eindproduct,echt heerlijk! Mijn persoonlijke favorieten zijn de pizza Cotto & Mangiato met speciaal gekruide Italiaanse saucijsjes en dan de Salade Sonya (naar de charmante gastvrouw).
Ook de gehaktbal (polpette) gevold met scamorza kaas is een topper, maar het is gewoon allemaal lekker!
PlateaCibum V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Op een heerlijke lente avond op culinaire verkenning in onze nieuwe woonplaats liepen we tegen dit restaurant aan.
Helaas is er nog geen vergunning om alcohol te mogen schenken, maar de enthousiaste Italiaanse gastvrouw wist ons te overtuigen om een Italiaans sapje te bestellen.
Er is een overzichtelijke kaart, met ruime keuze uit antipasti, pizzas en hoofdgerechten.

We kozen voor Antipasto all'Italiana een ix van vleeswaren, kazen en groenten. Deze waren heerlijk en echt Italiaans met zorg op smaak gebracht. Daarna gekozen voor Scaloppine ai 4 formaggi en pasta Carbonara. Beiden waren met name erg machtig en flauw van smaak. De pasta was te ver doorgekookt.

De service van de gastvrouw maakt een hoop goed, maar volgende keer houden wij het bij de antipasti en een pizza.
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Dit is de echte Italiaanse keuken!! mijn verjaardag hier gevierd in een woord heerlijk en top service en het eten is heerlijk vers en heerlijk bereid en alles is mogelijk
Hanel .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Wij hebben hier in oktober 2014 diverse schotels besteld voor een familie-bijeenkomst met buffet thuis. Het was geweldig! Goede kwaliteit en verrassende Italiaanse gerechten. Zeker aan te bevelen en om nog eens te doen. Niet UIT eten, maar toch wel heel makkelijk en de gasten waren ook zeer enthousiast!
Fabio M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Sinds kort is er in centrum Schiedam een Italiaanse delicatessen en traiteur winkel. De zaak wordt gerund door een Italiaanse stel uit de hak van Italië, het Salento streek. Hun gerechten zijn traditioneel en met veel passie bereid, dat kun je het proeven! Ze zijn gekeurd door Qualitalia en dat geeft aan dat ze authentieke Italiaanse specialiteiten bieden en dat ze vakmensen zijn. Ik heb hier een heerlijke broodje gegeten en een perfecte Espresso gedronken. Jammer dat ik het niet in de buurt woon. Een aanrader!