Côte Jardin Novotel Maastricht

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Côte Jardin Novotel Maastricht

Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Is een hotel restaurant waar je zeker met je kinderen kan komen eten, ze hebben een aparte spellhoek en genoeg kinderstoelen. Wel jammer dat de keuze kindermenu's zeer beperkt is alleen 3 hoofd gerechten met daarin standaard ongezonde hoofd gerechten zoals kipnuggets etc., maar als je je wensen bekend maakt zorgt de keuken dat ze uitkomen. Service duurde wat langer dan normaal. Aanrader de spareribs echt lekker.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Met familie wezen eten was een leuke sfeer en goede bediening eten was goed is ook kind vriendelijk heeft een speelhoekje voor de kids. Wel aan hoge kant met de prijs.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten in het restaurant van dit hotel. Wij hadden een arrangement met diner in het hotel. Het is een goed hotel waar je ook zeker goed kunt eten. Na een dag winkelen is het heerlijk om hier te eten en daarna lekker naar de kamer te kunnen gaan.
De service is goed, al vergat men wel om de bestelde fles wijn bij het hoofdgerecht te brengen. Maar even navragen en de fles werd direct gebracht. Al met al een goed adres om lekker te dineren in een fijne rustige sfeer.